Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstcadeautjes

<<

Anoniem242

Bericht 29 Nov 2017 16:19

Kerstcadeautjes

Kerstcadeautjes kopen altijd leuk. Voor de kids weet ik het wel maar voor mijn vriend??? Ik heb echt geen idee en hij zelf heeft ook niet echt een speciale wens voor iets.
Wat geven jullie je vriend/man cadeau?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 29 Nov 2017 16:28

Re: Kerstcadeautjes

Wij doen niet aan kerstcadeau’s maar omdat mijn man met kerst jarig is krijgt ie toch een cadeau.

Ik koop een platenspeler voor ‘m met 2 lp’s.
Afbeelding
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem304

Bericht 29 Nov 2017 16:32

Re: Kerstcadeautjes

Wij besluiten altijd niet aan kerst te doen en vervolgens liggen er een paar dagen voor kerst toch cadeautjes onder de boom en moet ik vervolgens als een idioot nog cadeautjes voor m'n vriend verzinnen haha.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 29 Nov 2017 16:34

Re: Kerstcadeautjes

Wij vieren pakjesavond, maar vooral voor de kinderen, dus heb voor mijn man alleen kleine cadeautjes. Een scheurkalender van Donald Duck (elk jaar, haha) en Happy Socks (voor ons allevier dezelfde).
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Nov 2017 16:47

Re: Kerstcadeautjes

Wij hebben ook cadeaus voor elkaar, ik heb voor man Rituals spul handcreme dagcreme douchespul. Ondergoed , happy socks, een boek en winterbier

Ooh lala die platenspeler hebben wij ook, erg leuk ding en goed geluid
Afbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 29 Nov 2017 17:53

Re: Kerstcadeautjes

Wij doen eigenlijk niet aan cadeautjes met Kerst. Meestal koop ik toch wel een kleinigheidje voor onder de boom en mijn man ook voor mij. Maar niets uitgebreids verder.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 29 Nov 2017 18:32

Re: Kerstcadeautjes

sarah1985 schreef:Ooh lala die platenspeler hebben wij ook, erg leuk ding en goed geluid


Ah, goed om te horen dat het geluid goed is!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem231

Bericht 29 Nov 2017 19:35

Re: Kerstcadeautjes

Met kerst krijgen de kinderen een voorleesboek/prentenboek en een gezelschapsspel. Dus echt voor het gezin en leuk om de kerstdagen mee door te komen.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 30 Nov 2017 10:47

Re: Kerstcadeautjes

Wij doen niet aan kadootjes voor elkaar, omdat we al Sinterklaas vieren bij mijn schoonmoeder en kerst bij mijn schoonvader. Verder ben ik ook nog eens 2 dagen na kerst jarig.
Anders zou ik hem het nieuwste boek van Dan Brown geven, een leuk spel, een nieuw luchtje of dvd van Games of Thrones. Dit zijn dingen waar ik hem sowieso altijd blij mee maak.
<<

Anoniem244

Bericht 30 Nov 2017 12:44

Re: Kerstcadeautjes

Ik heb de meeste kerstcadeautjes al in huis

Voor vriend
Led verlichting bord van zijn favo voetbalclub
Rituals luchtje
Rituals scrub
Rituals douchefris
Als grapje een fouten kerst boxer van de Simpsons
Een koffiekopje van zijn favo club
2 bonnen voor de sauna (om samen te gaan)
Chocolade pakketje
Pakketje van zijn favo bier

Voor zijn dochtertje heb ik
Een klokje / wekker van Frozen
Monopoly van Frozen
Pakketje douchespullen van Frozen
Handdoek Frozen
Oorbelletjes

Voor zijn zoontje
Klokje / wekkertje van zijn favo voetbalclub
Air hockey van cars
Pakketje douchespullen van cars
Handdoek Spider-Man
Raceauto

En voor allemaal
Kaartjes bios
Seizoenspas slagharen / moviepark en nog 2 parken zaten erbij geloof ik
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 01 Dec 2017 13:03

Re: Kerstcadeautjes

Ik heb het luchtje Blue Byzantine van Rituals voor hem gekocht, een heel pakket van Rituals en hij wilde graag het boek Mindfuck.
Om te pesten geef ik hem een klein doosje technic lego, omdat hij maar niet verder werkt aan een enorm bouwpakket dat hij in september voor zijn verjaardag heeft gehad en 200 euro kostte.
Oh en een fles Disaronno en Bjorn Borg boxershorts.
04-2014
10-2015

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers