Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help... vakantie boeken

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Nov 2017 22:10

Help... vakantie boeken

Ok.. ik ben echt een complete vakantieboeker-noob.. Of we gaan naar Disney, of we gaan op bezoek bij mijn nichtje in Portugal.
Ik heb nog nooit een 'echte' vakantie geboekt..

Volgend jaar zouden we graag op vakantie gaan, naar de Canarische Eilanden oid.
Eisen:
Vertrekken rond 30 april
Leuk voor kinderen
Hotel of appartement
Leuk, groot, zwembad

Waar in hemelsnaam vind ik zo iets, voor een betaalbare prijs :laughcry:
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 13:06

Bericht 28 Nov 2017 22:16

Re: Help... vakantie boeken

Wat is je budget?
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 28 Nov 2017 22:17

Re: Help... vakantie boeken

Afgelopen jaar waren we rond deze periode bij Starbeach in Chersonissos, ontzettend leuk! De examens zijn nog niet geweest, dus nog geen feestvierende jongeren. Er is wel een leuk waterpark, je kan er een klein beetje shoppen en naar de zee. Echt wen aanrader!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Nov 2017 22:44

Re: Help... vakantie boeken

Libelle' schreef:Wat is je budget?


Ik heb gewoon echt geen idee..wat is een beetje fatsoenlijk?
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 28 Nov 2017 22:49

Re: Help... vakantie boeken

Lejow schreef:
Libelle' schreef:Wat is je budget?


Ik heb gewoon echt geen idee..wat is een beetje fatsoenlijk?


Daar is natuurlijk geen antwoord op te geven, dat is voor iedereen persoonlijk.

Wij zijn in september op Fuerteventura geweest, we zaten all inclusive in het hotel Labranda Bahia de Lobos. Voor een week hebben we 1870 euro betaald (voor 2 volwassenen en 1 baby).
Daarnaast hadden we nog een auto gehuurd voor ongeveer 100 euro voor een week. Dit hoeft niet perse, want via Tui kon je ook met een transferbus (zat bij de prijs in).
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Nov 2017 22:51

Re: Help... vakantie boeken

Ik had nu iets all inclusive gevonden, maar dat kwam op 3300 euro in totaal.

Is inderdaad lastig, maar ik weet niet of een beetje fatsoenlijks bijv start bij 300 euro pp, of 700 euro pp ofzo.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Nov 2017 22:55

Re: Help... vakantie boeken

Taeda schreef:Afgelopen jaar waren we rond deze periode bij Starbeach in Chersonissos, ontzettend leuk! De examens zijn nog niet geweest, dus nog geen feestvierende jongeren. Er is wel een leuk waterpark, je kan er een klein beetje shoppen en naar de zee. Echt wen aanrader!


Cherso klinkt echt heel fout hahaha, maar volgens mij is dat inderdaad alleen in het vlak-na-het-examen-seizoen
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 28 Nov 2017 23:02

Re: Help... vakantie boeken

Lejow schreef:
Taeda schreef:Afgelopen jaar waren we rond deze periode bij Starbeach in Chersonissos, ontzettend leuk! De examens zijn nog niet geweest, dus nog geen feestvierende jongeren. Er is wel een leuk waterpark, je kan er een klein beetje shoppen en naar de zee. Echt wen aanrader!

Cherso klinkt echt heel fout hahaha, maar volgens mij is dat inderdaad alleen in het vlak-na-het-examen-seizoen

Dat gevoel had ik vooraf ook, maar niks van te merken nog!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 28 Nov 2017 23:07

Re: Help... vakantie boeken

Taeda schreef:Afgelopen jaar waren we rond deze periode bij Starbeach in Chersonissos, ontzettend leuk! De examens zijn nog niet geweest, dus nog geen feestvierende jongeren. Er is wel een leuk waterpark, je kan er een klein beetje shoppen en naar de zee. Echt wen aanrader!


He dat is misschien wel een goed idee voor ons, heb al wel weer zin in een zonvakantie.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 28 Nov 2017 23:38

Re: Help... vakantie boeken

Dit probleem hadden wij ook een beetje, had hier een topic over geopend okdat ik t ook niet goed wist. Uiteindelijk maar aan t zoeken gegaan maar stuitte toen weer tegrn andere dingen. Omdat we met en een kind en een baby gaan vond ik t wel fijn dat alles ook zeker goed geregeld was. Zijn daarom ook naar een reisbureau gegaan. Sochtends gebeld met onze wensen en smiddags er heen zodat ze al wat uitgezocht hadden. Zij kwamen uit op hotel relaxia lanzasur club, in playa blanca, lanzerote. Zit langs een waterpark waar gratis entree is.. Waren 1850 kwijt voor zn 4tjes all inclusive
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 29 Nov 2017 10:09

Re: Help... vakantie boeken

Nadeel van die periode is dat het een Nederlandse vakantie is, dan stijgen de prijzen wel weer iets. Maar voor 600 tot 700 euro zit je bijvoorbeeld all inclusive in Agadir, aan de Marokkaanse kust. Mooie bestemming, weet ik nog :)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Nov 2017 10:33

Re: Help... vakantie boeken

Reisbureau is inderdaad denk ik ook een goede.
Weet gewoon niet waar te beginnen, er zijn zoveel sites tegenwoordig.....
<<

Anoniem281

Bericht 29 Nov 2017 10:50

Re: Help... vakantie boeken

Ik vond t reisbureau echt ruk! Weinig echte tips en de reizen die ze aanbood vond ik duur. Elliot raadde me Sunweb aan, vond k een fijne site! Transparant qua kosten e.d. en makkelijk zoeken.

Je kan voor jezelf wel al bepalen wat je max. wil uitgeven natuurlijk, wat je verder wil qua ligging, vliegtijd, dichtbij het strand enz. En dat kan je invullen bij bijvoorbeeld Sunweb.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Nov 2017 11:11

Re: Help... vakantie boeken

Oh ja Sunweb! Die site ken ik wel... daar maar eens kijken..
<<

Anoniem252

Bericht 29 Nov 2017 11:24

Re: Help... vakantie boeken

Ik zoek vaak via tui. Datum dat je wilt vertrekken selecteren en je bestemming. Budget kun je aangeven en je minimale beoordelingscriteria qua cijfer. Ideaal, op die manier is het een stuk beter inzichtelijk vind ik altijd.
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 13:06

Bericht 29 Nov 2017 20:07

Re: Help... vakantie boeken

Via Expedia kan je ook heel makkelijk checken.
Je hebt daar de optie vlucht en hotel, en kan je invullen met hoeveel personen je wil en leeftijd van kind. Maakt per vlucht en hotel ook nog weleens verschil.
Los boeken kan je ook checken, Ryanair vliegt op Canarische eilanden.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Nov 2017 22:36

Re: Help... vakantie boeken

Het irritante is, is dat als ik op 3 personen zoek ik veelal appartementen of hotels vind met 1 slaapkamer. En dan vaak met nog een bedbank in de woonkamer en in de slaapkamer 2 losse bedden :palm:
<<

Anoniem252

Bericht 29 Nov 2017 22:46

Re: Help... vakantie boeken

Is dat heel erg dan? Ik denk dat een accommodatie met 2 slaapkamers bijna niet te vinden is. Jullie kunnen toch in de woonkamer slapen?
<<

Anoniem281

Bericht 29 Nov 2017 22:50

Re: Help... vakantie boeken

Via Sunweb kan je wel appartementen selecteren, hoor! Wij hebben er dit jaar een hotel via gevonden met 2 slaapkamers in Spanje.

Tis dat t zwembad niet heel spectaculair was, anders zou ik m je aanraden. Hij was superbasic, maar op 5 minuten lopen van t strand en héél goed betaalbaar!
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 29 Nov 2017 23:18

Re: Help... vakantie boeken

Lejow dat probleem had ik dus ook, ik kreeg zelfs 2persoonskamers te zien, en dat met kind én baby!
Hebben nu ook een appartement met 1 slaapkamer. Wel met soort terrasje, dus waarschijnlijk slapen de kids nog on de woonkamer terwijl wij buiten zitten ofzo. Zien we dan wel weer:)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 29 Nov 2017 23:26

Re: Help... vakantie boeken

Familiekamers selecteren als je graag 2 slaapkamers wil (hadden wij ook altijd)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Nov 2017 00:03

Re: Help... vakantie boeken

Ik boek bijna altijd appartementen via Airbnb en dan losse vluchten. Bevalt me perfect en je hebt daar echt heel leuke en ruime huizen voor een mooie prijs. Is me nog nooit tegengevallen eigenlijk.
❤ 7 juni 2018

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers