Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ook problemen met RTL XL?

<<

caribbeanlover

Bericht 15 Nov 2017 11:11

Ook problemen met RTL XL?

Ik wil wat terug kijken. Het begint 5 sec. en houd er dan mee op. Ik zie een blauw scherm. Dus nu poging 3! Wie heeft dat ook?
<<

Anoniem257

Bericht 15 Nov 2017 11:17

Re: Ook problemen met RTL XL?

Nee geen last van, net geprobeerd met Chrome
<<

Anoniem304

Bericht 15 Nov 2017 11:17

Re: Ook problemen met RTL XL?

Heb je het in alle browsers?
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 15 Nov 2017 11:32

Re: Ook problemen met RTL XL?

Op mijn tablet (iets ouder model) heb ik dat ook. Ik gebruik er de RTL XL app voor, dus geen browser. Op mijn telefoon kan ik wel gewoon kijken.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem257

Bericht 15 Nov 2017 11:35

Re: Ook problemen met RTL XL?

Heb net Mozilla Firefox geprobeerd ook hier geen Problemen
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Nov 2017 12:15

Re: Ook problemen met RTL XL?

Al die termen ken ik niet ik ben een beetje een nerd :nerd: . Het is inmiddels gelukt, maar blijf het raar vinden. Uiteindelijk lukt het wel, vorige keren ook, maar het blijft apart.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Nov 2017 12:37

Re: Ook problemen met RTL XL?

CBL als je een nerd was geweest, dan had je het wel geweten.

Browsers zijn de verschillende mogelijkheden om websites mee te openen.
De bekendste is Internet Explore. Ik verwacht dat je deze gebruikt.
Dan heb je ook Morzilla Firefox, Google Chrome, Edge, Safari en Ubuntu heeft er ook een.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem301

Bericht 15 Nov 2017 13:23

Re: Ook problemen met RTL XL?

Ja, een nerd is juist superslim en weet dat soort dingen! Was ik maar een nerd :nerd:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Nov 2017 13:29

Re: Ook problemen met RTL XL?

Nee hoor hier doet ie 't gewoon!
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Nov 2017 16:10

Re: Ook problemen met RTL XL?

Silly-One schreef:CBL als je een nerd was geweest, dan had je het wel geweten.

Browsers zijn de verschillende mogelijkheden om websites mee te openen.
De bekendste is Internet Explore. Ik verwacht dat je deze gebruikt.
Dan heb je ook Morzilla Firefox, Google Chrome, Edge, Safari en Ubuntu heeft er ook een.


Da's waar
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 15 Nov 2017 21:24

Re: Ook problemen met RTL XL?

Toen ik je topic titel las dacht ik direct; ja, altijd.
Aan de reacties te lezen is het wellicht afgelopen tijd verbeterd, maar ik gebruik RTL xl dus nooit omdat het het zo vaak slecht doet, zowel app als browser.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Nov 2017 21:28

Re: Ook problemen met RTL XL?

Haha ja het is wel echt een bar slechte app. Ik heb ook zelfs een betaald abonnement met zo'n premium account. Vind ik helemaal niet erg om te betalen, want ik gebruik het veel, maar dan moet het wel werken inderdaad. Daar kan ik me echt aan ergeren.
Let's discover the world together.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 15 Nov 2017 21:53

Re: Ook problemen met RTL XL?

Ik dacht dat het aan mijn internetverbinding lag, maar ik had het van de week ook. Een programma dat 5 seconden loopt en dan stopt. Na een keer of drie opnieuw opstarten werkte het wel. Ik keek overigens via de app op de televisie.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Nov 2017 15:44

Re: Ook problemen met RTL XL?

Wil nu Onschuldig terug kijken en ben aan het turven hoe vaak het niet lukt zit nu op 5x. Er staat steeds Whoops something went wrong.................nou dat zie ik ook wel nu inmiddels voor de 7e keer!
Die hele site klopt geen zak van! Als je bovenaan op gemist klikt staat die er niet bij dus dien je het zelf in te voeren in de zoekbalk. Er staat een plaatje van Chantal gemist wat je vooruit kan kijken. Ze gaat bij Johnny Heitinga slapen en eronder staat 21 november. WTF?! Rtl houd het echt ontzettend slecht bij, want heb eerder van die domme fouten gezien.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Nov 2017 15:53

Re: Ook problemen met RTL XL?

Heb je nou al eens een andere browser geprobeerd? Welke browser gebruik je?
En wat staat er nog meer in de 'Whoops' error?
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Nov 2017 15:58

Re: Ook problemen met RTL XL?

Cotton schreef:Heb je nou al eens een andere browser geprobeerd? Welke browser gebruik je?
En wat staat er nog meer in de 'Whoops' error?


Too many errors, exceeded maximum.

Zonet bij poging 9 speelde die wat langer, jawel ongeveer 1 min. Daarbij stond die continu stil. Speelde heel even , maar zonder beeld.
Geen idee wat voor browser we hebben mijn man is nu niet thuis en ik snap daar niks van. Ligt echt aan rtl, want voorheen had ik nooit last. Nog 1x en dan kan ik ermee! Even ander programma proberen en als die het wel doet ligt het sowieso aan rtl.

Oke het ligt dus echt aan rtl, want een ander programma doet het ook niet!
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 29 Nov 2017 16:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Nov 2017 15:59

Re: Ook problemen met RTL XL?

Hoe ziet het logo van je browser eruit?

Dat het voorheen wel lukte en nu niet kan ook juist aan je browser liggen en niet aan RTL.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Nov 2017 16:00

Re: Ook problemen met RTL XL?

Ik heb iig geen problemen om 'Onschuldig' terug te kijken.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Nov 2017 16:29

Re: Ook problemen met RTL XL?

Heb de pc opnieuw opgestart en nu doet die het wel. Terwijl ik dit typte hield die ermee op na ongeveer 5 min. Lijkt wel of ik geen andere site tegelijk open kan hebben en dat die de enige moet zijn!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers