Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke uitspraken-topic! #1

<<

Anoniem301

Bericht 25 Okt 2017 13:25

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha GP! Zeggen jullie weleens kak als 'scheldwoord'?
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 25 Okt 2017 13:26

Re: Leuke uitspraken-topic!

Carrie schreef:Haha GP! Zeggen jullie weleens kak als 'scheldwoord'?


Nee nooit!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 25 Okt 2017 13:35

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha bedoelt hij er iets anders mee of is het gewoon een geluidje?

Wat grappig Jip en Keshi!

Aw lief Carrie, die waardering.

E vindt het heel interessant om mee te gaan als ik naar de wc moet. Ik vind dat bij een nr2 echt niet fijn dus ik vroeg of ze even op de gang wilde wachten en als ik dan klaar ben dat we dan samen handen gingen wassen. Toen deed ze alsnog de deur open en zei ze heel hard: Koekoek! Hahaha ik moest zo lachen.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem243

Bericht 25 Okt 2017 14:36

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ah, wat lief Carrie! Ik hoor hier wel eens een 'dat ziet er lekker uit!' of een 'is 't lekker?' aan mij of man, ook zo schattig.
<<

Anoniem301

Bericht 25 Okt 2017 14:40

Re: Leuke uitspraken-topic!

Green_Pepper schreef:
Carrie schreef:Haha GP! Zeggen jullie weleens kak als 'scheldwoord'?


Nee nooit!

Haha hoe komt hij erop!

Hahahah leuk kiekeboe spelen als je op de wc zit :smile:

Ah, lief Sookie.
<<

Anoniem328

Bericht 25 Okt 2017 14:44

Re: Leuke uitspraken-topic!

Onze zoon zegt ook geregeld kak. Als hij een eend ziet. Hij bedoelt dan dus kwak :smile:
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:39

Bericht 25 Okt 2017 14:53

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn ouders hadden gisteren oppasdag. Toen mijn man en ik onze dochter (bijna 3 jaar) eind van de middag op kwamen halen, vertelde mijn moeder dat ze ‘s middags samen op de stoel een boekje gelezen hadden. Tijdens het lezen liet mijn dochter ineens een harde scheet aldus mijn moeder. Waarop mijn vader aan dochter vraagt “Wie laat er nog meer wel eens een harde scheet?” Antwoord van mijn dochter: “Papa!” “En die stinken ook heel erg!” :smile:

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Anoniem231

Bericht 25 Okt 2017 15:22

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn zoon: Mama uit, mama eten koken en keuken opruimen.
Ik zat in de stoek tv te kijken en hij wilde tv kijken.

Mama ik wil snoep. Ik zeg nee, even een ja-nee over en weer. Opeens legt hij zijn hand op mijn wang, mama niet nee. Hij zegt ja, legt zijn hand op mijn mond en zegt nog een keer ja.

Hij had gepoept, ik vroeg dat aan hem. Nee mama, heeft zusje gedaan, die stinkt, ikke niet.
<<

Anoniem223

Bericht 25 Okt 2017 16:02

Re: Leuke uitspraken-topic!

Wat een heerlijk topic dit. Ik heb nog geen kind dus ik kan nog niet meedoen, maar ik zit me te bedenken dat je toch wel veel grappige dingen meemaakt als je op een kinderdagverblijf werkt.

Ik ben een tijdje kleuterjuf geweest en moest soms ook echt mijn lachen inhouden. Een kind had de helft van zijn appel op de grond gelegd en was gaan spelen. Een ander kind was er met een fietsje overheen gereden. Komt het kindje van wie de appel was helemaal verontwaardigd naa rme toe: "Juf! Hij heb mijn appel doorgereden!"
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Okt 2017 22:36

Re: Leuke uitspraken-topic!

Sookie schreef:
Spencer schreef:We liepen in de bouwmarkt langs een schap met lijm, m'n man zei dat hij er bijna high van werd.
Ravi draaide zich om, keek van top tot teen naar m'n man en zei hoofdschuddend 'je lijkt helemaal niet op een haai. Gewoon op een meneer'.


:lol: Geweldig!


Haha die is mooi!
Toen ik ooit een broek uit een rek haalde en zei 'Dit is een L', was Benthe's antwoord (inc soort verbaasd lachje/zuchtje) 'Mama..... dat is toch geen uil..... dat is een broek!!'
:thumbup:
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 03 Nov 2017 11:18

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn nichtje wilde foto’s op mijn telefoon kijken. Bij een foto van mijn vriend vroeg ik of ze wist wie dat was.
Nichtje: “Dat is C.! Hij is mijn vriendje!”

Ik was mijn nichtje over sprookjes aan het vertellen.
Met krasserige stem zei ik: “Knibbel, knabbel, knuisje. Wie knabbelt er aan mijn huisje?”
Daarna vroeg ik: “Weet je wie dat zegt?”
Nichtje: “Ja, jij!”
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem301

Bericht 03 Nov 2017 12:05

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha leuk Chava, ja jij! Logisch toch :smile:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 03 Nov 2017 12:09

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha ik moest daar ook om lachen Chava!

Mijn neefje ging vorige week bij mijn moeder logeren en hij ging mij heel trots vertellen dat hij een eigen ballettasje had meegenomen. Ik snapte er niks van want hij zit niet op ballet. Maar hij bedoelde dus een toilettasje.

♥♥
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 03 Nov 2017 12:29

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hahaha Elliot!

Gisteren heb ik onwijs gelachen tijdens het eten. E was zelf aan het eten en halverwege haar bord ging het allemaal iets langzamer. Toen pakte ze de lepel en nam ze bijna een hap, en toen zei ze heel hard ‘nee’! Daarna gevolgd door een ‘okeeee’ en toen stopte ze ‘m toch in haar mond. Mooi die interne dialoog hardlop uitgesproken :laughcry: .
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Patsy

Bericht 03 Nov 2017 13:43

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha!

Mijn jongste zei gisteren tijdens het eten "mond leeg", hij neemt een hap en zegt: "Nu niet meer leeg".
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 478

Geregistreerd: 09 Dec 2013 13:27

Bericht 08 Nov 2017 09:49

Re: Leuke uitspraken-topic!

Zoon van 4: eerst bouwde Ruksje Nooitgenoeg een komkommer, en toen werd ie een vlinder!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 08 Nov 2017 11:42

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik ben een nieuw kindje in de opvang en mijn dochter vertelde heel trots op school "hij heet Herfst van zijn achternaam"
Ik moest even denken hoe ze daar nou toch bij kwam, tot ik me bedacht dat het B.osch moest zijn :smile:
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem304

Bericht 08 Nov 2017 11:45

Re: Leuke uitspraken-topic!

:nerd: Hahaha Jezzie.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 08 Nov 2017 15:38

Re: Leuke uitspraken-topic!

T is druk met woordjes.
Ik wees een appel aan en een aardappel en een dennenappel.
Hij heel trots: appel , en die appel en die appel.
Als we nu 's avonds gaat eten wijst hij naar de aardappels en zegt hij: Ook appel.

Ik heb een schaal op tafel staat met kaarsjes. Ik zeg steeds: 'Nee Tijn, dat is van mama.''
Nu wijst hij meerdere malen per dag die schaal aan al nee schuddend met zijn vingertje: TIJN NEE MAMA

Ook slaat hij mijn man op de billen als hij op de bank hangt: BIPS
Of prikt in zijn buik en zegt: Baby :palm:
2016
<<

Anoniem291

Bericht 08 Nov 2017 16:17

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik had vanmiddag tomatensoep en zoontje zei ook tomaatsoep dus ik gaf hem een hapje zegt die hmmm lekker appelmoes :smile:
<<

Anoniem291

Bericht 29 Nov 2017 14:47

Re: Leuke uitspraken-topic!

We zaten vanmiddag een boterham te eten en de buurman was op de schuur bezig zegt J. 1 2 spring :smile:
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 25 Dec 2017 16:00

Re: Leuke uitspraken-topic!

E was in de dierentuin geweest met mijn familie. Ik was helaas ziek thuis dus vroeg toen ze net terug waren aan haar of het leuk was. Ja! Zei ze. Toen vroeg ik: en wat heb je allemaal gezien in de dierentuin? E: Oma!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Patsy

Bericht 25 Dec 2017 16:02

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn oudste vanmorgen: Ook met kerst moet ik poepen :laughcry:
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 25 Dec 2017 16:52

Re: Leuke uitspraken-topic!

E kreeg een kadootjes met kerst. 1e vraag; waarom krijg ik een kadootjes? 2e: maar was dat niet te duur Dan?

T ging over nichtjes en neefjes. Vriend zei tegen haar als ome R (mijn broer) kindjes krijgt dan zijn dat jou neven/nichtjes. Waarop zij zegt: maar hij is toch een vader, die krijgen toch geen baby's?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 25 Dec 2017 18:19

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mats zingt in plaats van 'feliz navidad', 'please mag ik dat?'
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers