Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stom

<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 27 Nov 2017 23:09

Stom

Ow voel me zo stom, had me opgegeven voor herhaling kinder ehbo deze maand. Had de 16e nog bericht gekregen dat het de volgende week (23e) is. Ben het helemaal vergeten en heb vandaag een mail gehad dat ze me gemist hebben en ik daar nu de kosten voor moet betalen.
Deze maand zitten we al een beetje krap, en durf het niet tegen mn man te vertellen van die kosten. Had hem wel verteld het vergeten te zijn vanavond, maar daar reageerde hij al amper op.

Heb terug gestuurd net voor de 2e keer moeder te zijn geworden en het helemaal vergeten ben.
Had ook verwacht dat ze een dag van tevoren nog een reminder zouden sturen. Baal er zo van dat ik ervoor moet betalen, kan wel janken....
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem282

Bericht 27 Nov 2017 23:43

Re: Stom

Misschien begrijp ik je verkeerd, maar je had toch ook moeten betalen als je wel was gegaan? Of had je dan afgezegd? Het is heel vervelend dat het financieel zo slecht uitkomt, maar dat je het vergeten bent kan iedereen gebeuren in een hectische periode. Daar heeft je man vast wel begrip voor.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 27 Nov 2017 23:48

Re: Stom

Wat Guat zegt inderdaad. Dat geld waren jullie sowieso kwijt of je nou wel of niet was gegaan. Was het een dag of meerdere dagen? En wanneer had je je dan opgegeven? Al veel langer geleden? Dan kan ik me op zich wel voorstellen dat het je in die hectiek ontschoten is op die mail van de week ervoor te reageren. Hopelijk is daar begrip voor maar dat zou nogal en gunst zijn en kun je natuurlijk niet verwachten. Wat enorm balen zeg.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 27 Nov 2017 23:50

Re: Stom

Ja, maar wil wel een beetje up to date blijven met de ehbo, en aankomende maand hebben ze nog een herhaling en weet niet of ik me ervoor nog op kan geven.

Heb trouwens best wel een man die niet op zn mondje is gevallen en die gaat het echt niet leuk vinden :(
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 27 Nov 2017 23:55

Re: Stom

Whatever schreef:Wat Guat zegt inderdaad. Dat geld waren jullie sowieso kwijt of je nou wel of niet was gegaan. Was het een dag of meerdere dagen? En wanneer had je je dan opgegeven? Al veel langer geleden? Dan kan ik me op zich wel voorstellen dat het je in die hectiek ontschoten is op die mail van de week ervoor te reageren. Hopelijk is daar begrip voor maar dat zou nogal en gunst zijn en kun je natuurlijk niet verwachten. Wat enorm balen zeg.


Is 1 avond van 7 tot 10.
Heb op 18 sept een mail gehad over de herhaling en of ik me voor 23 november of 19 december op wil geven. Had aangegeven voor 23 november. En had een week ervoor nog een reminder gekregen, tja krijg meer mailtjes in een week binnen en die is natuurlijk wat naar onderen gegaan. Ik weet het dat is geen excuus, maar de hectiek van 2 kinderen is het er daardoor wel bij ingeschoten...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 28 Nov 2017 00:26

Re: Stom

Echt heel vervelend inderdaad. Ik kan het echt wel begrijpen dat zo'n avond je dan ontschiet. Ik zou heel heel heel erg sorry zeggen en uitleggen hoe het komt en vragen of er nog plek is die 19e en of er iets valt te regelen qua de betaling en nogmaals dat het je echt heel erg spijt maar dat het enorm slecht uitkomt en je zo graag december alsnog zou komen. Heel misschien zeggen ze wel zand erover en we zetten je op die datum en kun je die met dikke letters in al je agenda's zetten... Heel misschien..
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 28 Nov 2017 10:00

Re: Stom

Heb bericht terug gehad of ik een andere avond wil, maar helemaal niks over die betaling...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 28 Nov 2017 10:02

Re: Stom

Linnie schreef:Heb bericht terug gehad of ik een andere avond wil, maar helemaal niks over die betaling...

Maar misschien bedoelen ze daarmee dat als je die andere avond komt, je dus voor die andere avond betaalt en niet voor de vergeten avond. Even bellen of terugmailen en vragen hoe het zit lijkt mij het handigst.

Je zegt ook dat je een dag van te voren een reminder had verwacht, maar die had je een week van te voren wel gekregen, toch? Ze blijven niet bezig natuurlijk. Snap wel dat je het vergeten bent met alle drukte, kan gebeuren!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 28 Nov 2017 10:46

Re: Stom

Het is dan misschien wat stom, maar volkomen logisch dat je dit soort dingen kan vergeten. Ja, je man kan dan wel niet op zijn mondje zijn gevallen maar daar hoef je toch geen schrik voor te hebben?

Alsof hij nooit iets vergeet. Ik zou het melden en als hij giftig zou worden zou ik hem wel even op zijn plek zetten. Doe even normaal, je net bevallen vrouw dan nog op haar kop gaan geven.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 28 Nov 2017 10:52

Re: Stom

Caro schreef:Het is dan misschien wat stom, maar volkomen logisch dat je dit soort dingen kan vergeten. Ja, je man kan dan wel niet op zijn mondje zijn gevallen maar daar hoef je toch geen schrik voor te hebben?

Alsof hij nooit iets vergeet. Ik zou het melden en als hij giftig zou worden zou ik hem wel even op zijn plek zetten. Doe even normaal, je net bevallen vrouw dan nog op haar kop gaan geven.


Is wel alweer 2 maanden geleden, maar voelt nog als de dag van gisteren.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 28 Nov 2017 10:54

Re: Stom

Dan alsnog. Je mag echt wel voor jezelf opkomen. Het is niet alsof je het expres bent vergeten!
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 28 Nov 2017 14:51

Re: Stom

Linnie schreef:
Caro schreef:Het is dan misschien wat stom, maar volkomen logisch dat je dit soort dingen kan vergeten. Ja, je man kan dan wel niet op zijn mondje zijn gevallen maar daar hoef je toch geen schrik voor te hebben?

Alsof hij nooit iets vergeet. Ik zou het melden en als hij giftig zou worden zou ik hem wel even op zijn plek zetten. Doe even normaal, je net bevallen vrouw dan nog op haar kop gaan geven.


Is wel alweer 2 maanden geleden, maar voelt nog als de dag van gisteren.


Nou dat is nog maar 2 maanden hoor in mijn ogen is dat nog heel pas.

Heel begrijpelijk dat je het vergeten bent, is menselijk toch?
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 28 Nov 2017 20:01

Re: Stom

Druifje schreef:
Linnie schreef:
Caro schreef:Het is dan misschien wat stom, maar volkomen logisch dat je dit soort dingen kan vergeten. Ja, je man kan dan wel niet op zijn mondje zijn gevallen maar daar hoef je toch geen schrik voor te hebben?

Alsof hij nooit iets vergeet. Ik zou het melden en als hij giftig zou worden zou ik hem wel even op zijn plek zetten. Doe even normaal, je net bevallen vrouw dan nog op haar kop gaan geven.


Is wel alweer 2 maanden geleden, maar voelt nog als de dag van gisteren.


Nou dat is nog maar 2 maanden hoor in mijn ogen is dat nog heel pas.

Heel begrijpelijk dat je het vergeten bent, is menselijk toch?


Dank je wel. Ik dacht misschien overdrijf ik met pas bevallen haha
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem328

Bericht 28 Nov 2017 21:35

Re: Stom

Het feit dat je pas bevallen bent staat hier los van vind ik.
Ook al ben je niet zwanger of net bevallen, iets vergeten is menselijk en als je man daar echt zo boos om wordt of moeilijk om gaat doen dan zou ik hem even goed de waarheid zeggen. Hij mag best even balen, maar kom op zeg, je hebt het niet bewust gedaan.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers