Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dit is geen normaal gedrag!

<<

Geel

Bericht 27 Nov 2017 15:29

Re: Dit is geen normaal gedrag!

Vervelend dat je je zo naar voelt bij zijn reactie, CBL! Is er misschien iemand die jullie kan helpen bij het gesprek? Want weer zo'n ruzie krijgen is ook niet leuk. Soms kan de aanwezigheid van iemand anders helpen om rustig te blijven.
<<

Anoniem313

Bericht 27 Nov 2017 15:30

Re: Dit is geen normaal gedrag!

Dat vind ik een hele goeie tip van Geel!
<<

Anoniem260

Bericht 27 Nov 2017 15:31

Re: Dit is geen normaal gedrag!

Cotton schreef:Worden er ook forum awards uitgedeeld dit jaar?



Ik ga stemmen
<<

Anoniem301

Bericht 27 Nov 2017 15:56

Re: Dit is geen normaal gedrag!

Jerry schreef:
Cotton schreef:Worden er ook forum awards uitgedeeld dit jaar?



Ik ga stemmen

Ah joh, doe nou niet hier.
<<

Anoniem260

Bericht 27 Nov 2017 16:01

Re: Dit is geen normaal gedrag!

Waarom reageer je nou op deze reactie van Cotton en mij en niet op alle andere dingen die er worden gezegd?
<<

Anoniem282

Bericht 27 Nov 2017 16:03

Re: Dit is geen normaal gedrag!

caribbeanlover schreef:
Guattari schreef:Nee joh, zonde van je energie om je druk te maken over wat de buren hiervan kunnen denken. Waarschijnlijk constateerden ze alleen dat jullie ruzie hadden en dat gebeurt bij veel meer stellen. Als het echt zo gehorig is, zullen de buren ook meteen hebben gehoord dat je man veel te fel reageerde.

En als mijn partner vaker iets aan te merken heeft op mijn manier van eten bereiden, mag hij het idd zelf doen. Over zulke onbenullige dingen wil ik verder geen discussie voeren. Hij hoeft niet alles lekker te vinden of op te eten wat ik maak, maar je kunt ook op een normale toon aangeven dat je een bepaalde manier van koken niet fijn vindt. Dat komt al heel anders over.


Dat geschreeuw hebben ze wel vaker gehoord, maar het gaat mij er meer om ivm dat achterlijke gesmijt met de deuren wat hij deed. Als ik dat doe en hij is boven komt hij stampvoetend naar beneden om te zeggen hoe achterlijk ik doe. Hij maakt ook vaak grapjes als ik het over iets serieus heb. Zo heb ik hem wel eens gevraagd hoe het moet als ik overlijd. Hij zegt dan dingen als dat hij de vlag uithangt, de hort op gaat ed. Dat vind ik niet normaal en zeg dat ook.


Ik schrik een beetje van die zogenaamde grapjes van je man. Sorry hoor, maar dit zeg je toch tegen degene van wie je houdt? Ik vind het iig helemaal niet grappig en begrijp ook niet waarom hij het nodig vindt zulke opmerkingen te maken.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Nov 2017 16:04

Re: Dit is geen normaal gedrag!

Jerry schreef:Waarom reageer je nou op deze reactie van Cotton en mij en niet op alle andere dingen die er worden gezegd?

Waarom zou Carrie op de andere dingen reageren? :smile:
<<

Anoniem282

Bericht 27 Nov 2017 16:04

Re: Dit is geen normaal gedrag!

Jerry schreef:Waarom reageer je nou op deze reactie van Cotton en mij en niet op alle andere dingen die er worden gezegd?


Niet om het één of ander, maar dat heeft Carrie gedaan.
<<

Anoniem260

Bericht 27 Nov 2017 16:15

Re: Dit is geen normaal gedrag!

Misschien druk ik me wat ongelukkig uit. Ik doel vooral op alle reacties die ik geef, waarin ik oprecht probeer tips te geven, maar uiteindelijk krijg ik de indruk dat CBL het negeert en over iets compleet anders begint. Ik wil voor Cotton niet invullen, maar denk dat haar reactie (en vervolgens die van mij) daar vandaan komt.
Laatst gewijzigd door Anoniem260 op 27 Nov 2017 16:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Nov 2017 16:16

Re: Dit is geen normaal gedrag!

Jerry schreef:Misschien druk ik me wat ongelukkig uit. Ik doel vooral op alle reacties die ik geef, waarin ik oprecht probeer tips te geven, maar uiteindelijk krijg ik de indruk dat CBL het negeert en over iets compleet anders begint. Ik wil voor Cotton niet invullen, maar denk dat haar reactie (en vervolgens die van mij) vandaan komt.

Maar wat heeft dat met Carrie te maken?
<<

Anoniem260

Bericht 27 Nov 2017 16:18

Re: Dit is geen normaal gedrag!

Carrie lijkt over onze reacties te vallen. Ik leg uit waar die reacties vandaan komen, want dat lijkt onduidelijk te zijn, of tenminste, dat vind ze niet kunnen
Laatst gewijzigd door Anoniem260 op 27 Nov 2017 16:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 27 Nov 2017 16:19

Re: Dit is geen normaal gedrag!

Carrie zegt 'doe dat nu niet hier'. Als in 'maak haar nu niet hier belachelijk, niet hier. Ze is kwetsbaar en wil gewoon weten hoe ze hiermee moet omgaan'.

En daarmee vind ik dat ze gelijk heeft. Help haar, en maak haar niet verder belachelijk. IS zonde, nergens voor nodig en zegt meer over jezelf uiteindelijk dan over haar.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Nov 2017 16:20

Re: Dit is geen normaal gedrag!

Jerry schreef:Carrie lijkt over onze reacties te vallen. Ik leg uit waar die reacties vandaan komen, want dat lijkt onduidelijk te zijn

Ik snap alleen dan nog steeds niet waarom je dan aan Carrie vraagt waarom ze op ons reageert en niet op alle andere reacties?
Het is toch aan CBL om op andere reacties te reageren? Niet aan Carrie.
<<

Anoniem260

Bericht 27 Nov 2017 16:20

Re: Dit is geen normaal gedrag!

Caro schreef:Carrie zegt 'doe dat nu niet hier'. Als in 'maak haar nu niet hier belachelijk, niet hier. Ze is kwetsbaar en wil gewoon weten hoe ze hiermee moet omgaan'.

En daarmee vind ik dat ze gelijk heeft. Help haar, en maak haar niet verder belachelijk. IS zonde, nergens voor nodig en zegt meer over jezelf uiteindelijk dan over haar.



Ik heb het echt echt echt echt geprobeerd. Maar uiteindelijk lijk ik genegeerd te worden. Schiet mij maar lek
<<

Anoniem260

Bericht 27 Nov 2017 16:21

Re: Dit is geen normaal gedrag!

Cotton schreef:
Jerry schreef:Carrie lijkt over onze reacties te vallen. Ik leg uit waar die reacties vandaan komen, want dat lijkt onduidelijk te zijn

Ik snap alleen dan nog steeds niet waarom je dan aan Carrie vraagt waarom ze op ons reageert en niet op alle andere reacties?
Het is toch aan CBL om op andere reacties te reageren? Niet aan Carrie.



Goed punt
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 27 Nov 2017 16:22

Re: Dit is geen normaal gedrag!

Oh zo, ja ik begrijp dat dat zo over kan komen. Ik denk oprecht dat ze er wel iets mee doet, maar sommige dingen gewoon lastig vindt. Opeens schakelen, anders proberen te communiceren. Denk echt dat het eerder daarmee te maken heeft :-).
<<

Anoniem260

Bericht 27 Nov 2017 16:23

Re: Dit is geen normaal gedrag!

Mss is het dan meer mijn ding en heb ik het verkeerd geinterpreteerd
<<

Anoniem304

Bericht 27 Nov 2017 16:23

Re: Dit is geen normaal gedrag!

Caro schreef:En daarmee vind ik dat ze gelijk heeft. Help haar, en maak haar niet verder belachelijk. IS zonde, nergens voor nodig en zegt meer over jezelf uiteindelijk dan over haar.

Daar is echt geen beginnen aan. Maar je hebt gelijk, het zegt ook meer over mezelf. Omdat ik me niet kan voorstellen dat iemand echt echt zo is probeer ik het steeds opnieuw, maar het heeft geen zin en dan zit ik mezelf alleen maar op te vreten.

Beter gewoon blokkeren.
<<

Anoniem301

Bericht 27 Nov 2017 16:25

Re: Dit is geen normaal gedrag!

Ja eigenlijk wat Caro zegt! Dit soort opmerkingen hoef je niet bij iedereen te maken, als je even logisch nadenkt snap je wel wat ik bedoel denk ik. En verwacht ook niet van iedereen een bepaalde reactie, want sommige mensen kunnen je die gewoon niet geven. En verder wil ik het hier bij laten zonder verder te speculeren. Ik bedoel alleen, denk even na en kijk in je hart en nouja ik val ik herhaling, hopelijk begrijp je me.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 27 Nov 2017 16:25

Re: Dit is geen normaal gedrag!

Ik snap jullie ook! Maar ik vind het ook gewoon zielig. Dit is geen topic waarin iedereen de schuld krijgt, maar lees ik gewoon oprecht een vrouw die gekwetst is door de opmerkingen van haar man. En dan nou ja, dan wil ik gewoon helpen. En ik denk dat dan een paar pagina's aan tips misschien nog wel eens overweldigend kunnen zijn!
<<

Anoniem304

Bericht 27 Nov 2017 16:26

Re: Dit is geen normaal gedrag!

Ik maak 'm zelf maar; het zal wel aan m'n hormonen liggen. :angel:
<<

Geel

Bericht 27 Nov 2017 16:27

Re: Dit is geen normaal gedrag!

Jerry schreef:Ik heb het echt echt echt echt geprobeerd. Maar uiteindelijk lijk ik genegeerd te worden. Schiet mij maar lek
Hoe verschrikkelijk erg vind jij dat dan? Hoe hoog scoort dit op de schaal van 'hoe belangrijk CBL is voor jouw leven'?
<<

Anoniem301

Bericht 27 Nov 2017 16:27

Re: Dit is geen normaal gedrag!

Cotton schreef:Ik maak 'm zelf maar; het zal wel aan m'n hormonen liggen. :angel:

Haha nou dat zou nooit in me opkomen hoor!
<<

Geel

Bericht 27 Nov 2017 16:31

Re: Dit is geen normaal gedrag!

Nee, ik vind ook niet dat je hormonaal reageert hoor Cotton.

Ik sta achter wat Carrie en Caro zeggen. Het besef van wat Carrie schrijft, maak zoveel verschil in dit soort topics.
<<

Anoniem260

Bericht 27 Nov 2017 16:35

Re: Dit is geen normaal gedrag!

Geel schreef:
Jerry schreef:Ik heb het echt echt echt echt geprobeerd. Maar uiteindelijk lijk ik genegeerd te worden. Schiet mij maar lek
Hoe verschrikkelijk erg vind jij dat dan? Hoe hoog scoort dit op de schaal van 'hoe belangrijk CBL is voor jouw leven'?



Vrij laag. Maar iemand valt over m’n vervolgreactie dus leg ik uit waar dat vandaan komt.

Maargoed, zal de woorden uit Carrie’s laatste post eens ter harte nemen.
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers