Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Woonkamer pimpen

<<

Anoniem287

Bericht 20 Okt 2013 21:38

Re: Woonkamer pimpen

Ik denk dat je al een heel eind komt met een andere salontafel, dichte tv-meubel en manden in je Expedit :) En dan inderdaad wat nieuwe kussentjes enzo en wat meer kaarsen misschien (staat zo gezellig en ook vrouwelijk :wink:)Balen van die kromme vloer zeg! Ik ben benieuwd naar hoe het gaat worden, laat je hier dan ook even een foto zien?

Edit: Oh en nog een tip, die felle kleur kaarsen maken het ook best wel 'hard' allemaal in combi met dat zwart. Ik zou eerder voor wat zachtere tinten kiezen, bijvoorbeeld:

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anoniem287 op 20 Okt 2013 22:19, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem287

Bericht 20 Okt 2013 21:51

Re: Woonkamer pimpen

Oh en een misschien een vaas met leuke nepbloemen? Bij ikea hebben ze heel veel keus!

Edit: Ik bedenk me nog iets: Ik denk dat een houtkleurige salontafel en/of tvmeubel ook niet verkeerd staat trouwens. Als je die allebei wit doet, wordt het ook weer zo....zwart/wit. Die houtkleur breekt die donkere vloer en witte muur dan ook wat meer.

Afbeelding
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 20 Okt 2013 22:46

Re: Woonkamer pimpen

Natuurlijke materialen in je woonkamer vind ik altijd heel gezellig en sfeervol overkomen. Bij ons zijn de muren ook wit, maar hebben bijvoorbeeld stijgerhouten vensterbanken. Dat oogt meteen heel sfeervol. En met stof beklede stoelen in een zachtere kleur, vind ik ook veel gezelliger ogen.

En dmv planten kleur in huis halen!!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 20 Okt 2013 23:19

Re: Woonkamer pimpen

Ik zou grotere fotolijsten kopen, bijvoorbeeld met een dikke zwarte of witte rand er om heen en daar bijvoorbeeld zwart wit foto's in doen. En die dan in een groepje boven de bank hangen. Bijvoorbeeld 3 boven en 3 onder met gelijke ruimtes er tussen of juist een beetje speels ophangen en verschillende grootes kopen maar dan wel in dezelfde kleur houden. Een kleurig kleed doet ook veel, of vrolijke kussens op de bank. En een mooi(er) tv-meubel, deze ziet er wel kil uit. Je kunt beter grote dingen kopen die echt een statement maken i.p.v. veel losse kleine dingetjes. Succes!!!
<<

Anoniem28

Bericht 21 Okt 2013 07:48

Re: Woonkamer pimpen

en als je fotolijsten op een grote geverfde of behangen plaat ophangt dan? Ik vind het idee van fotolijsten bij elkaar wel leuk, maar dit is het net niet zeg maar..
<<

Anoniem4

Bericht 21 Okt 2013 09:55

Re: Woonkamer pimpen

Dat kan, dat jij dat vindt. Ik vind het zo wel leuk.
Maar misschien is een gekleurde plaat of een gekleurd vlak waar mini het over heeft ook wel leuk ja.
<<

Anoniem23

Bericht 21 Okt 2013 10:29

Re: Woonkamer pimpen

Ik vind die kussentjes van de wereldwinkel heel erg leuk. Die zijn knus en vrouwelijk en ik denk dat die het geheel wel wat meer gezellig maken. Verder zijn die manden inderdaa een goed idee!

Misschien een muur in een mooie kleur schilderen? Een mooie beige kleur zou misschien ook nog wel leuk zijn! Raak je niet snel op uitgekeken maar maakt het wel iets warmer.

Ik vind je rode stoel trouwens erg leuk! Misschien een leuk gebreid dekentje over de leuning hangen?
<<

Anoniem4

Bericht 01 Nov 2013 23:00

Re: Woonkamer pimpen

Ik heb ontdekt dat ik toch gewoon van zwart-wit-rood hou, naar die dingen loop ik meteen toe in een winkel.
Net ben ik bij Ikea geweest en vorige week ook een paar woonwinkels ingeweest en ik heb besloten om het toch bij een paar kleine veranderingen hou.
Voor de kast heb ik een paar manden gekocht en dat is al zo'n enorm verschil! Het ziet er echt mooi rustig uit.

Zo is nu de bank en nieuwe tafel:
Laatst gewijzigd door Anoniem4 op 01 Nov 2013 23:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem4

Bericht 01 Nov 2013 23:01

Re: Woonkamer pimpen

Ik moet wel zeggen dat het er door de flits er flets uitziet. In het echt is het wat warmer.
En er komt nog een nieuwe lamp, met franjes :)
<<

Anoniem87

Bericht 01 Nov 2013 23:41

Re: Woonkamer pimpen

Ik zou de radiator nog wit verven, dat rood vind ik ook erg kil staan.
<<

Anoniem9

Bericht 02 Nov 2013 00:41

Re: Woonkamer pimpen

Jammer, foto gemist:(
<<

Anoniem83

Bericht 02 Nov 2013 02:54

Re: Woonkamer pimpen

Ik was ook wel benieuwd!
<<

Anoniem4

Bericht 02 Nov 2013 11:28

Re: Woonkamer pimpen

*
Laatst gewijzigd door Anoniem4 op 03 Nov 2013 16:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 02 Nov 2013 12:16

Re: Woonkamer pimpen

Ik weet niet hoe het hiervoor was, maar ik vind het er wel gezellig uitzien hoor. Wij hebben ook witte muren, een aantal zwarte/donkergrijze meubels (maar ook wel wat hout) in combinatie met rood (ook een rode stoel en een rood Ikea tafeltje, verder heel veel rode assecoires) en ik vind onze kamer supergezellig, en dat is ook wat ik altijd van anderen hoor.
Ik vind dat blad met al die verschillende kaarsjes leuk!
<<

Anoniem287

Bericht 03 Nov 2013 01:35

Re: Woonkamer pimpen

Een hele verbetering! Erg leuk de witte salontafel en het dienblaadje met al die verschillend kaarsjes! En de Expedit is ook een stuk mooier/rustiger ingericht zo! Veel plezier met je 'nieuwe' woonkamer!
<<

Anoniem23

Bericht 03 Nov 2013 10:17

Re: Woonkamer pimpen

Leuk!
<<

Anoniem4

Bericht 03 Nov 2013 16:31

Re: Woonkamer pimpen

Thanks, meiden!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 03 Nov 2013 16:34

Re: Woonkamer pimpen

Ik heb ook de foto's gemist, jammer was wel benieuwd
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers