Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Theezakjes

<<

Anoniem315

Bericht 26 Nov 2017 13:01

Theezakjes

Meiden, het is zover :( Na de borstvoedingperiode van de tweede kan ik nu helaas echt zeggen dat mijn borsten theezakjes zijn. Waar ik ooit een pronte D-cup had zitten, hangt nu een zielig, futloos B-cupje, waar alle elasticiteit en stevigheid uit lijkt te zijn. In een bh lijkt het nog wat, maar zonder...
Moet ik dit accepteren? Of valt er iets te trainen?
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 26 Nov 2017 13:46

Re: Theezakjes

Ik was in de veronderstelling dat ik hier helaas mee moest leren leven. Ik lees dus even mee mochten er nog tips komen hier..
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Geel

Bericht 26 Nov 2017 13:52

Re: Theezakjes

Volgens mij zitten er in borsten geen spieren, dus daar kun je denk ik weinig aan trainen. Mss wel je borstspieren die dat weefsel vasthouden? Of meer (bepaalde) vetten eten? Ik heb geen idee, sorry.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 26 Nov 2017 16:05

Re: Theezakjes

Borstspieren kun je trainer waardoor het iets meer naar voren komt maar daar los je de theezakjes niet mee op. Het is helaas dus een kwestie van accepteren of opereren.
2015 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Nov 2017 17:44

Re: Theezakjes

Vervelend he. Hier ook. Als het zo blijft na de tweede zou ik serieus een operatie overwegen. Maar dat zien we tegen die tijd wel.
Let's discover the world together.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 26 Nov 2017 19:59

Re: Theezakjes

Ik weet of je pas best gestopt met de borstvoeding, maar daarna herstelt de boel nog wel een beetje.
En een echt goede bh kan ook een hoop doen!
<<

Anoniem315

Bericht 26 Nov 2017 20:35

Re: Theezakjes

Soleil schreef:Ik weet of je pas best gestopt met de borstvoeding, maar daarna herstelt de boel nog wel een beetje.
En een echt goede bh kan ook een hoop doen!


Ik ben nu ongeveer 3 maanden geleden gestopt na een jaar borstvoeding gegeven te hebben.

Het is trouwens niet zo dat ze naar beneden wijzen ofzo. Maar ze zijn heel klein en er zit geen stevigheid meer in. Als ik op mijn rug lig, zijn ze bijna weg!

Na de eerste was er niks aan de hand. Ze waren wel iets kleiner, maar ik was ook wel erg licht. Maar nu na de tweede, mehh, ik herken ze gewoon niet meer :'-/
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 26 Nov 2017 20:55

Re: Theezakjes

Vervelend zeg!

Bij mij waren ze na het stoppen van BV ook een periode vrij leeg, na een poosje (weet niet meer hoeveel tijd) werden ze weer steviger en mooier!
<<

Anoniem231

Bericht 27 Nov 2017 06:49

Re: Theezakjes

Ik heb maar 6 weken bv gegeven dus de situatie is totaal anders. Maar nu na een jaar merkte ik van de week op dat mijn borsten weer steviger zijn. Hetzelfde als voorheen. Nu is dat bij mij natuurlijk anders maar ik zou het nog even tijd geven.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 27 Nov 2017 07:45

Re: Theezakjes

Hier ook theezakjes, maar dan nog wel een maatje groter dan voor mijn zwangerschap. Ik ben nog niet zo lang gestopt met borstvoeding (10 maanden gedaan) maar ik draag nog steeds mijn voedingsbh's omdat de rest (nog) niet past.

Maar ik krijg een beetje hoop door jullie reacties dat het met wat geduld misschien nog wat wordt :smile:
december 2016
juli 2019
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 27 Nov 2017 20:19

Re: Theezakjes

Ik had het ook! Ooh wat vond ik het vreselijk. Mijn theezak A lag gewoon in mijn oksel als ik op m'n zij lag.
Maar nu, nu ik wel overal dikker ben geworden, zijn de theezakjes weg en zit er weer wat in! Ik neem mijn extra kilo's en bolle bips dus voor lief.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 27 Nov 2017 20:22

Re: Theezakjes

Mamsie schreef:Ik had het ook! Ooh wat vond ik het vreselijk. Mijn theezak A lag gewoon in mijn oksel als ik op m'n zij lag.
Maar nu, nu ik wel overal dikker ben geworden, zijn de theezakjes weg en zit er weer wat in! Ik neem mijn extra kilo's en bolle bips dus voor lief.


Mijn niet theezak 75E ligt ook in mijn oksel als ik op mijn rug lig. :smile: :smile:
<<

Anoniem223

Bericht 28 Nov 2017 10:44

Re: Theezakjes

Dit lees ik op internet:

"Wanneer je geen borstvoeding geeft of wanneer je na enige tijd stopt met voeden, zal het klierweefsel slinken. Vaak is er ook wat vetweefsel verdwenen. Dit maakt dat de borsten zacht en slap aanvoelen. Na enkele menstruatiecycli zal de stevigheid van je borsten weer toenemen. Ook vormt zich na enige tijd nieuw vetweefsel, wat de borsten ook weer wat vult. Bij de meeste vrouwen zullen de borsten na het stoppen van de borstvoeding ongeveer dezelfde afmetingen krijgen als voor de zwangerschap.

Je kunt zelf wel iets doen om je borsten wat steviger te maken, namelijk borstverstevigende oefeningen."

Dus wie weet worden ze nog wat steviger.
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 28 Nov 2017 14:56

Re: Theezakjes

Oh Exo ik weet hoe je je voelt....

Ik ben twee maanden geleden gestopt met voeden, ik heb 3x lang borstvoeding gegeven en de laatste keer ruim 2,5 jaar..
maar goed misschien trekt het dan nog wel iets bij, hoop ik dan maar...

En anders is het niet anders, voor mij dan, want een operatie zou ik niet doen.
<<

Anoniem223

Bericht 28 Nov 2017 15:26

Re: Theezakjes

Een aantal vriendinnen van mij heeft het wel laten opereren en ik vind het stuk voor stuk echt mooi geworden. Je ziet niet eens dat het nep is. Dus voor mij zou het uiteindelijk wel een serieuze optie zijn. Ik had zelf niet veel, nu ik zwanger ben opeens 2 cupmaten groter (en ik ben pas 23 weken, waar gaat dat nog naartoe?) en ik vind het echt zo lelijk! Weet ik meteen dat ik deze maat nooit zou "nemen".
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 28 Nov 2017 18:07

Re: Theezakjes

E is nu bijna 7mnd en ik ben na 6wk gestopt met bv. Nu begint het sinds een maand wat voller te worden maar zoals het was word het denk ik nooit meer. Eerst had ik een fiere B nu een treurige D
30-04-2017
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 29 Nov 2017 15:09

Re: Theezakjes

Herkenbaar, na een tweede zwangerschap en een periode van ruim een jaar borstvoeding was er bij mij ook weinig meer over. Mijn bh's van voorheen waren niet meer gevuld. Heb een periode borstverstevigende oefeningen gedaan (zijn er genoeg te vinden op internet), maar dit hielp minimaal. Toen ben ik op internet eens gaan zoeken of er middelen waren om te smeren/eten voor grotere borsten, maar dit leek mij allemaal wat hocuspocus. Dus na lang afwegen ben ik voor een borstvergrotende operatie gegaan. Ondertussen is het bijna 6 weken geleden, dus ik zit nog net in de herstelperiode. Ik heb gekozen voor een natuurlijke prothese en ben tot nu toe zeer tevreden over het resultaat. In de toekomst kan ik nog steeds borstvoeding geven, dus daar heeft het geen invloed op. Het is en blijft natuurlijk een operatie, maar ik vond het voor mezelf belangrijk om me goed te voelen en zelfverzekerd. En nu naderhand kan ik wel zeggen dat dit bij mij wel geholpen heeft.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem304

Bericht 29 Nov 2017 15:19

Re: Theezakjes

.namasté. Je hebt het over borstvoeding in de toekomst. Ben je niet bang dat na een zwangerschap of borstvoeding dat je dan weer 'moet'?
<<

Anoniem223

Bericht 29 Nov 2017 15:35

Re: Theezakjes

Ja idd. Een vriendin van mij moet nu ook weer na 2x borstvoeding. Borsten gaan dan toch weer hangen en nu zitten de protheses niet meer mooi. Ze kan de tepels laten verplaatsen en liften, maar dat is een heel zware operatie met flinke littekens. Zij gaat nu voor een maatje groter.
<<

Anoniem250

Bericht 29 Nov 2017 16:22

Re: Theezakjes

Wolfinschaapskleren schreef:Vervelend zeg!

Bij mij waren ze na het stoppen van BV ook een periode vrij leeg, na een poosje (weet niet meer hoeveel tijd) werden ze weer steviger en mooier!


Bij mij net zo. Ik vond dat er na de derde nog maar weinig van over was. Maar ze zijn weer opgeveerd en vol.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 30 Nov 2017 07:53

Re: Theezakjes

Namaste, mag ik vragen wat zoiets kost? Want het wordt niet vergoed neem ik aan?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem315

Bericht 30 Nov 2017 10:05

Re: Theezakjes

Ik moet zeggen.. Ben net weer ongesteld geweest en het is net of zit er iets meer volume in. Ze voelen ook anders. Wie weet trekt het dan toch langzaam bij.

Een borstvergroting wil ik niet. Ik wil absoluut geen hormonen en geen onnatuurlijke zaken aan/in mijn lijf. Dus ik moet het hoe dan ook accepteren.
<<

Anoniem243

Bericht 30 Nov 2017 10:45

Re: Theezakjes

Ik had het de vorige keer ook, is ook pas weer goedgekomen toen ik weer zwanger was, haha. Dus ik geniet nu even van m'n pronte C cup voordat het straks weer cup theezak is. Snijden in een gezond lichaam wil ik niet dus ik zal het ook moeten accepteren als het t.z.t. weer twee geplette erwtjes op een plankje zijn. En weer investeren in push-up beha's. :thumbdown:
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 30 Nov 2017 13:08

Re: Theezakjes

Ik denk iedere keer dat dit topic over echte theezakjes gaat en neurie dan in mijn hoofd de Mama Appelsap 'theezakjeeeh, theezakjeehh' haha.
<<

Anoniem315

Bericht 30 Nov 2017 13:11

Re: Theezakjes

Frankie schreef:Ik denk iedere keer dat dit topic over echte theezakjes gaat en neurie dan in mijn hoofd de Mama Appelsap 'theezakjeeeh, theezakjeehh' haha.


Haha, je bent niet de enige.

Maar ja, voordat Google weer aanstoot geeft aan zogenaamde gevoelige inhoud.. doen we het maar op de verkapte wijze.
Volgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers