Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw ultieme droomhuis..

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 26 Nov 2017 11:52

Jouw ultieme droomhuis..

Als je nergens rekening mee hoeft te houden, qua prijs, ligging, etc van een huis.
Wat zou dan jouw droomwoning zijn?
(Funda linkjes mogen geplaatst worden :P, ik ga ook even op zoek)
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 26 Nov 2017 11:56

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Misschien raar, maar ik heb dat dus niet. Ik vind heel veel huizen leuk, maar ik heb geen echt droomhuis of een beeld daarbij.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 26 Nov 2017 11:58

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Mizz_S schreef:Misschien raar, maar ik heb dat dus niet. Ik vind heel veel huizen leuk, maar ik heb geen echt droomhuis of een beeld daarbij.


Ik ben zo eens wat funda linkjes aan het bekijken en ik denk dat ik inderdaad wel hetzelfde heb.
Ik ben echt geen fan van klussen, gewoon echt niet.
Een huis wat compleet opgeknapt moet worden, valt voor mij dus al af. Het zal sneller een huis zijn waarvan badkamer en keuken helemaal al naar mijn wens zijn.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 26 Nov 2017 11:59

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Het huis wat me dan nu te binnen schiet, zonder te zoeken is deze:

https://www.funda.nl/koop/emmen/huis-49 ... straat-60/
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 26 Nov 2017 12:13

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Een oude school of een industrieel gebouw met grote lichte ruimtes die een uitdaging zijn om in te richten. Zo’n plek waar je als kind bijzondere herinneringen aan overhoud omdat je je overal kon verstoppen of kon spelen op zolder, ravotten in de tuin etc.
Een plek waar ik een supermooie atelierruimte/workshopruimte kan maken.

Maar eigenlijk woon ik al in een prachtig huis en ik denk dat we tenzij we zo’n industrieel gebouw kunnen verbouwen of iets volledig zelf kunnen bouwen we hier niet meer weg gaan. We hebben 220 m2 aan ruimte, mijn atelier is weliswaar niet heel licht of hoog, maar wel groot. Het is bovendien een gek huis waar kinderen heerlijk kunnen spelen en ravotten in de tuin.
Kortom, we wonen al redelijk in een droomhuis.
<<

Anoniem315

Bericht 26 Nov 2017 12:43

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Een woonboerderij of een meestershuis. Maar weet je, dat gaat niet gebeuren, want dat zijn grote gebouwen en grote gebouwen betekenen veel schoonmaakwerk en onderhoud. En daar heb ik geen zin in.

Dus eigenlijk wonen we al in ons droomhuis, want ons huis is van oorsprong een oud boerderijtje (we slapen beneden in 'de stal') en we hebben ruimte om het huis. Het woont hier heerlijk. We moeten alleen nog flink verbouwen, maar dan is het uiteindelijk ook ons droomhuis.
<<

Anoniem313

Bericht 26 Nov 2017 13:03

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Echt een droomhuis heb ik niet, maar op funda staat nu wel een huis dat wij graag zouden willen hebben. In onze eigen buurt (wat echt een heel fijn plekje is), maar dan een eensgezinswoning in plaats van een appartement. Er staan er maar een stuk of 20 van in deze wijk en zo af en toe komt er 1 op de markt. En ze zijn duur. Eigenlijk hebben we daardoor besloten een huis te kopen in een nieuwbouwwijk, terwijl we daar eerst nooit aan dachten. We gingen ons realiseren dat een eensgezinwoning in dit stukje van de stad gewoon niet haalbaar zou zijn. Ik moest ff wennen aan het idee maar inmiddels zie ik het prima zitten.

Maar goed, dit dus (en dit is dan nog een rijtje en geen hoek, en een lelijk tuintje):

https://www.funda.nl/koop/rotterdam/hui ... enlaan-24/
Laatst gewijzigd door Anoniem313 op 26 Nov 2017 13:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Patsy

Bericht 26 Nov 2017 13:04

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Ik ben al jaren verliefd op dit huis. Helaas moet er veel te veel aan gebeuren.

Weg
Laatst gewijzigd door Patsy op 31 Dec 2017 11:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 26 Nov 2017 13:05

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Een woonboerderij naar eigen ontwerp op een leuk stuk grond.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 26 Nov 2017 13:30

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Een vrijstaand huis op een landelijke plek, maar toch niet ver van een stad vandaan. Met een lekkere lap grond erbij met plaats voor wat dieren (paarden graag). Qua huis hoeft het van mij niet af te zijn, vind het niet erg om wat te klussen.
<<

Anoniem315

Bericht 26 Nov 2017 13:33

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Katrien, wat een schattig huisje. Mooie authentieke details er bij. Ik hou daar ook wel van.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Nov 2017 17:55

Re: Jouw ultieme droomhuis..

*
Laatst gewijzigd door Marin op 16 Mei 2019 15:18, in totaal 3 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Nov 2017 17:56

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Wat een lief huis, Katrien.

Mooi Caulfield. Die stijl spreekt mij ook erg aan.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 26 Nov 2017 19:20

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Wauw Marin dat huis wat is opgeknapt en nu voor 2 miljoen te koop staat vind ik prachtig! En Caulfield, dat huis wat jij laat zien ook, heel mooi!

Dit huis staat vlak bij ons en ik ben er zo verliefd op:
-

Dat straatje is ook heel leuk, ik loop daar heel vaak met D. doorheen en dan voelt het haast alsof we op vakantie zijn.

Oh en dit huis vind ik ook prachtig:
-
Laatst gewijzigd door Elliot op 30 Nov 2017 15:49, in totaal 1 keer gewijzigd.

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Nov 2017 19:55

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Oh die eerste is echt mooi Elliot. Leuk he, zo wandelen door de buurt. Dat doe ik ook veel en dan geniet ik zo. Ik zocht nog even op Funda naar een ander favoriet huis van me maar dat staat niet meer te koop.
Let's discover the world together.
<<

Patsy

Bericht 26 Nov 2017 20:02

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Exogenesis schreef:Katrien, wat een schattig huisje. Mooie authentieke details er bij. Ik hou daar ook wel van.


Schattig hè? Helaas is ie echt in slechte staat. Anders zou ik er zo willen wonen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Nov 2017 20:21

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Jullie eigen huis klinkt trouwens altijd zo fijn Exogenesis. Vooral de buitenruimte.
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 26 Nov 2017 21:42

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Die eerste is prachtig Elliot, maar meer dan een miljoen euro voor 145 vierkante meter?! Echt niet normaal!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Nov 2017 21:47

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Wij dromen van een vrijstaand huis waarbij je ook vrij zit (buren kijken niet gelijk de tuin in). Genoeg grond om wat fruitbomen en groente te kunnen verbouwen. Met een grote schuur / garage waarin ik dingen kan opknappen of mijn vriend kan sleutelen. Niet in een stad, maar wel in nabijheid van voorzieningen (supermarkt/school etc). Met vaarwater, want we willen wel een bootje! Met een wat landelijke stijl.

Zoiets:
https://www.funda.nl/koop/noordhorn/hui ... tzijde-61/

Binnenkant zou ik aanpassen met mooie moderne keuken. Owja en een sauna in één van de kamers.
08/2018
05/2021
<<

Patsy

Bericht 26 Nov 2017 21:54

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Mooi ME, en niet duur voor zo'n huis.

Ik kom net deze tegen: http://www.funda.nl/49093496
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Nov 2017 22:02

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Enkel beetje te afgelegen naar mijn zin :) Lijkt wel haalbaar te zijn in de toekomst, dus fijn vooruitzicht.

Voordeel van het noorden is de wat lagere prijzen. Wat een bedragen voor sommige huizen!

Whowww wat een prachtig uit Katrien! Zoiets zou ik ook best willen!
Overigens vind ik het ook wel belangrijk dat een huis goed geisoleerd is.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem250

Bericht 27 Nov 2017 09:13

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Al vanaf dat ik een klein meisje ben, mijn droomhuis. Een tijd terug verkocht, helaas. Voor een gunstige prijs vind ik. Ik zou het renoveren. Nieuwe keuken en badkamer.

https://www.funda.nl/koop/verkocht/waal ... enelaan-8/
<<

Patsy

Bericht 27 Nov 2017 09:14

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Prachtig HG! Ik vind glas in lood zo mooi :love:.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 27 Nov 2017 09:18

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Prachtig huis inderdaad!
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 27 Nov 2017 09:35

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Lady schreef:Die eerste is prachtig Elliot, maar meer dan een miljoen euro voor 145 vierkante meter?! Echt niet normaal!

Ja die prijzen hier gaan echt helemaal nergens over. Het is dan wel vrijstaand, maar er zit niet eens veel grond omheen ofzo, je woont gewoon in een straatje met buren binnen, ik denk, maar iets van 5-10 meter van je eigen woning. Absurd.

♥♥
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers