Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik zoek een legging

<<

Geel

Bericht 24 Nov 2017 16:16

Re: Ik zoek een legging

Luuuuk
<<

Anoniem223

Bericht 24 Nov 2017 17:18

Re: Ik zoek een legging

Oooh carrie dat vind ik zo leuk! Ik draag zelf heel veel streepjes en had vandaag bij Zara ook een gestreept shirtje in mijn handen voor mijn dochter die we eind maart verwachten. Lekker twinnen!
<<

Anoniem301

Bericht 24 Nov 2017 17:20

Re: Ik zoek een legging

Haha ja ik vind dat dus echt hartstikke leuk :smile:
<<

Anoniem223

Bericht 24 Nov 2017 17:34

Re: Ik zoek een legging

Carrie schreef:Haha ja ik vind dat dus echt hartstikke leuk :smile:


Haha ja ik ook. En dan moet mijn dochter ook zo’n fluwelen hoofdband (atelier des femmes heeft ze voor kinderen, echt zo leuk). Mijn vriend en ik hebben soms per ongeluk hetzelfde aan (bv jeans en gestreept shirt), dan liggen we altijd in een deuk als we elkaar zien na werk. Kunnen we straks lekker met het hele gezin;)
<<

Anoniem301

Bericht 25 Nov 2017 14:02

Re: Ik zoek een legging

Haha leuk Ell! Wij hebben alle 3 Stan Smits. Een hoofdband vind ik super leuk maar die trekt ze er altijd af helaas.
<<

Anoniem223

Bericht 25 Nov 2017 14:57

Re: Ik zoek een legging

Carrie schreef:Haha leuk Ell! Wij hebben alle 3 Stan Smits. Een hoofdband vind ik super leuk maar die trekt ze er altijd af helaas.


Ja jammer he dat ze dat altijd doen. Ik denk dat ik hem maar ga vastlijmen :smile:
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers