Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zouden jullie hier wat van zeggen?

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Nov 2017 20:53

Zouden jullie hier wat van zeggen?

Vrienden van ons hebben een soort running gag met ons met flamingo cadeautjes. Alles met flamingos. Het begon vorig jaar met een grote opblaasbare flamingo en tien mini flamingo's (flamingi? Haha) waar je een blikje drinken in kan doen, voor het huis in Spanje. Op zich was dat nog wel lache, past wel bij een zwembad.
Maar sindsdien krijgen we dus echt van alles. Knalroze. Een flamingo beeld in de tuin. Een flamingo gieter. Goed die is volgend jaar nog wel leuk voor onze zoon. De moeder van dat meisje heeft een flamingo gehaakt voor hem. Dat is ook nog wel lief.
We hebben een tijdje terug een hele shopper (met flamingo print) gehad vol met flamingo meuk. Staat op zolder. Toen hebben we wel subtiel gezegd dat het echt niet meer grappig is en het ook echt niet hoeft. Maar denk niet duidelijk genoeg.
Van 't weekend kwamen ze weer aan met flamingo cadeautjes. Een snowglobe met een gouden flamingo met hoed (echt wtf), een flamingo bieropener en nog iets. Weet het al niet eens meer. Oh ja, twee glazen met flamingo's. Op zich nog wel handige glazen denk ik. Het kwam van de Sissy Boy dus ook nog eens best duur. Ik was daar vandaag even en heb heel oneerbiedig even gekeken en die snowglobe kostte dus al 13 euro. Ik vind dat dus echt zonde! Wij hoeven die meuk niet, vinden het niet grappig en het is ook gewoon zonde van hun geld.

Dus. Wat van zeggen ja of nee en zo ja hoe zonder dat het lullig is maar wel duidelijk?

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 22 Nov 2017 20:57

Re: Zouden jullie hier wat van zeggen?

Goh ja, eh... eigenlijk moet je er wel wat van zeggen. Of als je weer iets krijgt: ‘oh dat is een mooie voor de verzameling... op Marktplaats’.
L2014 & H2017
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 22 Nov 2017 20:59

Re: Zouden jullie hier wat van zeggen?

Ik zou er denk ik wel iets over zeggen, ja. Zo'n grap is leuk als beide partijen de grap ervan inzien, maar kennelijk begint het jullie onderhand te irriteren en dan is het alleen maar zonde om die dingen te kopen. Sowieso vind ik een hele shopper vol Flamingo-dingen al over the top, ook al vonden jullie het nog wel leuk. Af en toe een dingetje, oké, maar je kan ook overdrijven.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 22 Nov 2017 21:00

Re: Zouden jullie hier wat van zeggen?

Misschien een Farewell Flamin-Go feestje geven? :angel:
Laatst gewijzigd door Reva op 22 Nov 2017 21:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 22 Nov 2017 21:02

Re: Zouden jullie hier wat van zeggen?

Reva schreef:Misschien een Farewell Flamin-go feestje geven? :angel:


HAHAHAHA!!
L2014 & H2017
<<

Anoniem313

Bericht 22 Nov 2017 21:05

Re: Zouden jullie hier wat van zeggen?

Wat een bijzondere running gag!

Maar ja, ik zou er zeker wat van zeggen, vooral omdat ik niet van prullen en snuisterijen en 'spullen om de spullen' hou. Dus ik zou waarschijnlijk zeggen dat het heel grappig was maar dat het me nu teveel wordt, en ik niet meer weet wat ik met die spullen aan moet. Zullen we in plaats van flamingo's voortaan elkaars wijnverzameling spekken?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Nov 2017 21:05

Re: Zouden jullie hier wat van zeggen?

Reva schreef:Misschien een Farewell Flamin-Go feestje geven? :angel:


Hahaha yes!
Let's discover the world together.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 22 Nov 2017 21:09

Re: Zouden jullie hier wat van zeggen?

Haahahah Reva!!
30-04-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Nov 2017 21:09

Re: Zouden jullie hier wat van zeggen?

Met goodie bag mee naar huis neem ik aan?
Let's discover the world together.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 22 Nov 2017 21:12

Re: Zouden jullie hier wat van zeggen?

Briljant Reva!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 22 Nov 2017 21:19

Re: Zouden jullie hier wat van zeggen?

Marin schreef:Met goodie bag mee naar huis neem ik aan?

Lijkt me duidelijk :ja:
30-04-2017
<<

Anoniem247

Bericht 22 Nov 2017 22:21

Re: Zouden jullie hier wat van zeggen?

Nou dit topic kan weer dicht ;)
<<

Anoniem222

Bericht 23 Nov 2017 00:21

Re: Zouden jullie hier wat van zeggen?

Hahaha!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 23 Nov 2017 00:29

Re: Zouden jullie hier wat van zeggen?

Hahah Reva!

Kun je niet wat spulletjes op een grappige manier teruggeven? Bij ons in de familie gaat al twee jaar een olijvenbootje rond, iedereen heeft dat ding ondertussen al eens in bezit gehad en geeft hem weer door om er maar af te zijn.

Of zeg dat O er mee heeft gespeeld en het kapot is gegaan ;)
10.04.17
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 23 Nov 2017 00:33

Re: Zouden jullie hier wat van zeggen?

Haha wat een grap dat ze het zelf ook niet door hebben. Ik sluit me aan bij Reva.
<<

Anoniem306

Bericht 23 Nov 2017 08:04

Re: Zouden jullie hier wat van zeggen?

:good: Reva.

Marin, ik zou het gelijk weer terug geven. Uitpakken, zien dat het flamingo is en gelijk weer terug aan hun geven. Je hebt het gezegd en ze doen er niks mee, dan maar zo.

Hoe komen ze er trouwens op om jullie flamingo spullen te geven?
<<

Anoniem278

Bericht 23 Nov 2017 08:51

Re: Zouden jullie hier wat van zeggen?

( niet zeggen dat ik die snowglobe wilde kopen, niet zeggen)

Maar, afgezien van t hele goede idee van Reva, en het nogmaals duidelijk aangeven, zou je ook nog een thema ‘ in return’ kunnen bedenken. Maar dan erger. En groter. Als zij bv ooit ook maar genoemd hebben dat ze iets heel leuk vonden dat in veelvoud teruggeven. Bv allemaal Mariabeelden. Of een bizar grote teddybeer. ( jeweetwel zo’n ding wat je nooit in huis wilt)

Ik zou het zelf denk ik wel gewoon nog n keer heel duidelijk maar positief aangeven. Zoiets als ; ‘ we vonden het echt heel grappig maar nu is t effect weg. Het is ontzettend lief dat jullie überhaupt iets meenemen maar wij vinden het zonde als het iets is waar jullie geld aan spenderen en wat wij ofwel op zolder zetten, of weggeven’
<<

Anoniem231

Bericht 23 Nov 2017 08:53

Re: Zouden jullie hier wat van zeggen?

Oh ja quizzle, allemaal maria's en kruisbeeldjes en dan verontwaardigd zijn als je op bezoek komt en ze nergens hangen of staan!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Nov 2017 09:01

Re: Zouden jullie hier wat van zeggen?

Quizzle schreef:( niet zeggen dat ik die snowglobe wilde kopen, niet zeggen)


Hahaha. Kopen? 10 euro!

Ik denk dat ik m'n man maar eens met die jongen laat praten. Mannen zijn duidelijker in communicatie en het is zijn vriend.
Let's discover the world together.
<<

Zero

Bericht 24 Nov 2017 01:20

Re: Zouden jullie hier wat van zeggen?

Ik zou gewoon zeggen dat ik een nieuwe collectie ben begonnen in waardebonnen. Of capibara's. Als ik dit zou krijgen zou ik sowieso vragen waarom het geen capibara is.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 24 Nov 2017 10:13

Re: Zouden jullie hier wat van zeggen?

Mocht je gaan voor het 'grote teddybeer-idee' van Quizzle dan heb ik er 1 voor je. Gekregen als kraamcadeau. Wat móét je met zo'n ding!? Hij kan niet op haar kamer, op de andere kamer zit de kat dus dat kan ook niet. Hij zit nu al maanden aan de eettafel naast mij maar hij mag best weg (graag zelfs!)
30-04-2017
<<

Anoniem278

Bericht 24 Nov 2017 16:02

Re: Zouden jullie hier wat van zeggen?

Marin schreef:
Quizzle schreef:( niet zeggen dat ik die snowglobe wilde kopen, niet zeggen)


Hahaha. Kopen? 10 euro!

Ik denk dat ik m'n man maar eens met die jongen laat praten. Mannen zijn duidelijker in communicatie en het is zijn vriend.


Doe maar mee met de Kerstlootjes en ruil net zo lang tot je mij hebt, scheelt weer n boel geld uitgeven ! :banaan:

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers