Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


To do - omgeving Sneek

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 21 Nov 2017 23:50

To do - omgeving Sneek

Ik ga 1, 2 en 3 december een weekendje naar Sneek met een vriendin. We gaan naar een huisje van Landal.

-Wat zijn leuke dingen om te doen in de naaste (zeg hooguit 30/45 min. rijden) omgeving?

-Nog aanraders om ergens lekker (gewoon simpel a la carpaccio/varkenshaas/sliptong/dame blanche) te eten? Ik had al gekeken of er niet toevallig een vestiging van Proeflokaal Bregje in de buurt zit, maar helaas.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 22 Nov 2017 07:46

Re: To do - omgeving Sneek

In terherne kan ik je als restaurant 't Far of het meer van lenten aanraden. Dit is dichterbij het park dan Sneek zelf.
In Sneek eten wij graag bij de walrus.

Dingen om te doen,
Scheepvaart museum in Sneek.
Daarnaast vind in Sneek ook altijd een fijne stad om te winkelen.

Verder qua activiteiten weet ik eigenlijk niet zo goed. In de zomer zou ik je wel wat tips kunnen geven maar nu in de herfst/winter niet.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem304

Bericht 22 Nov 2017 12:06

Re: To do - omgeving Sneek

Jaaa, heerlijk eten in Terherne!

En je kan op bezoek gaan bij Cotton :P
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6196

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 22 Nov 2017 13:16

Re: To do - omgeving Sneek

Qua restaurants in Sneek vind ik 'stoof' en 'le petit bistro' echte aanraders. Het meer van Lenten bij Terherne ook idd!
Ik vind Sneek en omgeving prachtig (ga er in de toekomst wonen:-D) maar qua uitjes ben ik er niet zo bekend.
Ik vind Sneek zelf wel leuk om te winkelen en om gewoon rond te lopen, wat dingen bekijken zoals de Waterpoort.
Leeuwarden is natuurlijk ook dichtbij. Daar kun je naar de Oldeholve, het Fries museum, eten bij Fellini of de Blokhuispoort (oude gevangenis) en ook prima winkelen. En zowel Sneek als lwd heeft de Walrus, waar ik de lunch overigens beter vind dan het diner.
Of naar Joure een saunadagje.
Wel op een dik half uur in Franeker zit het planetarium van Eise Eisinga. Ik ben er als kind geweest, maar zou graag nog eens gaan.
<<

Anoniem321

Bericht 22 Nov 2017 13:35

Re: To do - omgeving Sneek

het planetarium is uitgeroepen tot mooiste bezienswaardigheid van Friesland!

Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van de Walrus. Heb er een paar keer gegeten en het eten was prima, maar het is altijd ontzettend druk waardoor je hutje mutje zit en je bijna geen normaal gesprek meer kan voeren door al het lawaai.
Ik zou dan ook een ander restaurant uitkiezen.
Over eerder genoemd restaurant It Far hoor ik hele goede verhalen.

Ik vind Sneek een leuke, knusse stad om te winkelen. het is op zich ook best een mooie stad voor een stadswandeling.
Misschien is het ook leuk om een uitstapje te maken naar Hindeloopen. Echt een pittoresk, mooi klein stadje.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers