Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwjurk verkopen?

<<

caribbeanlover

Bericht 18 Nov 2017 16:22

Trouwjurk verkopen?

Wie heeft dat gedaan? Waarom? Na hoe lange tijd?
Ik twijfel nog, want het heeft wel emo waarde. Vind het best moeilijk/lastig.
<<

Anoniem316

Bericht 18 Nov 2017 16:23

Re: Trouwjurk verkopen?

Ik heb het een paar maanden na de trouwerij geprobeerd en laatst nog weer maar verkoopt voor geen meter. Mijn jurk heeft niet heel veel emotionele waarde dus van mij mag hij weg :)
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 18 Nov 2017 16:55

Re: Trouwjurk verkopen?

Ik wil ‘m niet verkopen. Vind ik zonde. Ook al doe ik er niks meer mee.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Nov 2017 16:56

Re: Trouwjurk verkopen?

Dee schreef:Ik heb het een paar maanden na de trouwerij geprobeerd en laatst nog weer maar verkoopt voor geen meter. Mijn jurk heeft niet heel veel emotionele waarde dus van mij mag hij weg :)


Ik neem aan dat je inmiddels gescheiden bent gezien je woorden?
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 18 Nov 2017 18:13

Re: Trouwjurk verkopen?

caribbeanlover schreef:
Dee schreef:Ik heb het een paar maanden na de trouwerij geprobeerd en laatst nog weer maar verkoopt voor geen meter. Mijn jurk heeft niet heel veel emotionele waarde dus van mij mag hij weg :)


Ik neem aan dat je inmiddels gescheiden bent gezien je woorden?


Nah ja :palm:
Neem aan dat ze gewoon meer waarde hecht aan de dag zelf, de herinneringen, het gevoel, de ring om haar vinger etc dan een stuk stof wat niks ligt te doen.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 12:32

Bericht 18 Nov 2017 18:17

Re: Trouwjurk verkopen?

Dit topic heb je pas geleden toch ook geopend?
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Nov 2017 18:29

Re: Trouwjurk verkopen?

Reva schreef:
caribbeanlover schreef:
Dee schreef:Ik heb het een paar maanden na de trouwerij geprobeerd en laatst nog weer maar verkoopt voor geen meter. Mijn jurk heeft niet heel veel emotionele waarde dus van mij mag hij weg :)


Ik neem aan dat je inmiddels gescheiden bent gezien je woorden?


Nah ja :palm:
Neem aan dat ze gewoon meer waarde hecht aan de dag zelf, de herinneringen, het gevoel, de ring om haar vinger etc dan een stuk stof wat niks ligt te doen.



Hoezo nou ja? Dat was mij 1e gedachten sorry als ik haar gekwetst heb,maar zo gekke vraag is het niet hoor.
<<

Anoniem315

Bericht 18 Nov 2017 18:36

Re: Trouwjurk verkopen?

<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 12:32

Bericht 18 Nov 2017 18:39

Re: Trouwjurk verkopen?

Oh, ik haalde dus twee forummers door elkaar.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Nov 2017 19:15

Re: Trouwjurk verkopen?

Hahahaha. Wel typisch dat je die 2 door elkaar haalt.
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Nov 2017 22:53

Re: Trouwjurk verkopen?

Cotton schreef:Hahahaha. Wel typisch dat je die 2 door elkaar haalt.


Ja zeker. De namen lijken geen eens op elkaar! :eyes:
<<

Anoniem316

Bericht 18 Nov 2017 23:13

Re: Trouwjurk verkopen?

caribbeanlover schreef:
Reva schreef:
caribbeanlover schreef:
Ik neem aan dat je inmiddels gescheiden bent gezien je woorden?


Nah ja :palm:
Neem aan dat ze gewoon meer waarde hecht aan de dag zelf, de herinneringen, het gevoel, de ring om haar vinger etc dan een stuk stof wat niks ligt te doen.



Hoezo nou ja? Dat was mij 1e gedachten sorry als ik haar gekwetst heb,maar zo gekke vraag is het niet hoor.


Uhhh tja wat zal ik hier eens op zeggen.
Ja ik vind het een bijzondere interpretatie van mijn antwoord en Nee, ik ben niet gescheiden. Zoals Reva zegt hecht ik weinig waarde aan mijn jurk maar meer aan mijn ring, foto's en herinneringen.
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Nov 2017 21:46

Re: Trouwjurk verkopen?

Je bent er toch in getrouwd en da's om een reden neem ik aan. De hele dag dus het totaal plaatje is emotioneel lijkt me dus ook de jurk. Het was een serieuze reactie en eigenlijk gezien die van jou totaal niet raar ofzo. Best raar als iemand dat zegt. Dat zullen vast wel meer denken als je dat zegt. Ik zei het iig niet met een bedoeling, want ik dacht het echt.
<<

Anoniem260

Bericht 21 Nov 2017 08:25

Re: Trouwjurk verkopen?

Geldt dat dan ook voor de onderbroek die je aan had op je trouwdag? :laughcry:
Vraag me ineens af of ik die ook zou kunnen verkopen
<<

Anoniem301

Bericht 21 Nov 2017 12:11

Re: Trouwjurk verkopen?

Ik snap best dat mensen wel emotionele waarde hechten aan hun trouwjurk en ondergoed hoor, zo raar is dat toch ook weer niet?
<<

Anoniem260

Bericht 21 Nov 2017 15:39

Re: Trouwjurk verkopen?

Nee zeker niet. Maar Dee reageert met dat ze meer waarde hecht aan andere dingen van de trouwdag dan aan de kleding. CBL komt op mij vrij stellig over “het gaat toch om de hele dag en daar hoort de jurk ook bij”. Dat geldt dus niet voor iedereen. En als reactie daarop geef ik het voorbeeld van een onderbroek op de trouwdag, maar dat is ook mijn referentie want in tegenstelling tot mijn jurk, die ik nooit zou verkopen, zou ik geen idee meer hebben van welke onderbroek ik die dag droeg. Meer om een punt duidelijk proberen te maken, niet omdat ik vindt dat niemand waarde zou moeten hechten aan ondergoed
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 21 Nov 2017 22:19

Re: Trouwjurk verkopen?

Heel eerlijk denk ik dat het voor jou CBL nu eigenlijk behoorlijk onmogelijk is geworden om je jurk te verkopen. Ook trouwjurken gaan met de mode mee en jij bent nu 10??? Jaar getrouwd??
2015 💙
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 12:32

Bericht 21 Nov 2017 22:27

Re: Trouwjurk verkopen?

Oh, mijn moeder heeft haar trouwjurk nog in de kast hangen, heel simpel model uit de jaren ‘70. Die zou ik gerust willen dragen als ik zou trouwen. Alleen ga ik nooit in maat 34 passen :laughcry:
Maargoed, tien jaar oud of niet, een trouwjurk is toch ook gewoon maar een kwestie van smaak... Al is het wel iets om rekening mee te houden inderdaad.
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Nov 2017 15:10

Re: Trouwjurk verkopen?

Minx schreef:Heel eerlijk denk ik dat het voor jou CBL nu eigenlijk behoorlijk onmogelijk is geworden om je jurk te verkopen. Ook trouwjurken gaan met de mode mee en jij bent nu 10??? Jaar getrouwd??


Klopt, maar je weet het nooit toch? Misschien vind iemand het mooi en heel veel lijken zo op elkaar. Tja wat is met de mode mee gaan he? Die van mij is er een die je niet heel gauw zou zien. Voorbeeld witte jurken met kant en een lange sleep daar zijn er tig van dus wat dat betreft zie je die altijd terug. Heeft dus niets met met de mode mee gaan te maken.
<<

Anoniem260

Bericht 24 Nov 2017 15:53

Re: Trouwjurk verkopen?

Als er nog iemand is die zo naar kleding kijkt is de kans best aanwezig dat je ‘m verkoopt

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers