Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fuller House

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 20 Nov 2017 19:49

Fuller House

JA, dit verdient een eigen topic :yes: Maar ik raad het je aan dit alleen te lezen als je ook fan bent :laughcry:

Oké ik weet dat ik achter loop, geen idee hoe lang seizoen 3 al op Netflix staat, maar ik ben zojuist klaar met de laatste aflevering. Een aantal wist-je-datjes:

Wist je dat...

...ik altijd #teamMatt was, maar sinds halverwege seizoen 3 voor #teamSteve ben?
...een seizoen Fuller House maar 9 afleveringen telt?
...ik dat eigenlijk wel wist, maar even vergeten was?
...ik nu stomverbaasd en gefrustreerd ben omdat seizoen 3 af is en ik nu niet weet of DJ en Steve weer bij elkaar komen?
...ik me afvraag wanneer seizoen 4 op Netflix komt?

En daarnaast: zijn jullie #teamMatt of #teamSteve?
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 20 Nov 2017 20:32

Re: Fuller House

Ik ben ook fan. Al sinds Full House. Daar heb ik alle dvd's van :-).

Als het goed is komt rond de kerst de volgende reeks afleveringen van seizoen 3. Volgens de berichten op internet zijn dat er weer 9.
Seizoen 4 komt ook maar wanneer is niet bekend.

Ik ben teamMatt. Vind hun zo leuk samen :-)
Afbeelding

Afbeelding
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 20 Nov 2017 20:37

Re: Fuller House

Ik kan echt niet kiezen tussen Steve en Matt!!

En haha ja 9 afleveringen, zucht. Dat is dus echt in max 2 dagen uitgekeken. Daardoor vergeet ik de serie ook wel weer snel..
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 20 Nov 2017 20:48

Re: Fuller House

Ha, leuk topic. Wat Miccie zegt klopt, momenteel staat de helft van seizoen 3 op Netflix. De volgende 9 afleveringen volgen op 22 december. Na Fuller House heb ik ook alle seizoenen van Full House opnieuw bekeken, heerlijk!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 20 Nov 2017 20:49

Re: Fuller House

Oooh komen er over een maand nieuwe afleveringen? Jeeeej
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 20 Nov 2017 20:51

Re: Fuller House

Ik ben ook fan. Na het eerste seizoen, tijdens het wachten op het tweede seizoen, heb ik heel Full House teruggekeken. In mijn jeugd niet alles gezien, dus was helemaal leuk! Ik ben team Steve. Ik vind hem sowieso leuker, maar ook het feit dat ze dan als jeugdliefdes weer samenkomen lijkt me leuk.
<<

Anoniem247

Bericht 20 Nov 2017 20:53

Re: Fuller House

Ik vind het ook een leuke serie. Ik irriteer mij alleen soms wel aan dat middelste zoontje van DJ. En Kimmie en haar gezin vind ik echt geweldig!

Ik kan ook echt niet kiezen tussen Steve en Matt. Maar uiteindelijk zal het wel Steve worden.
<<

Brooke

Bericht 21 Nov 2017 22:05

Re: Fuller House

Leuk zo'n topic! Ik ben ook mega-fan. Begin dit jaar alle Full House afleveringen in een best korte periode erdoor heen gejast. Nu ben ik gisteren aan seizoen 3 begonnen van Fuller House.

Ik kan helaas nog niet kiezen tussen Matt en Steve. Ene kant denk ik: Leuk Steve, wat romantisch zo met je jeugdliefde, maar aan de andere kant vind ik hem helemaal niet knap ogen nu hij volwassen is en zou ik qua uiterlijk echt voor Matt kiezen. Ik weet nog niet, vindt ze overigens wel allebei bij DJ passen.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 21 Nov 2017 22:14

Re: Fuller House

Wist je dat..
.. Ik full house vroeger ook super leuk vond
... Ik fuller house nu net zo leuk weer vind
.. ik schijnbaar helemaal achter loop omdat ik nog niet wist van seizoen 3 :palm:
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 21 Nov 2017 22:52

Re: Fuller House

Ik ook nog niet zo lang hoor, Elro! Ik kwam erachter op m’n laatste dag Netflix... Na een aantal weken toch dus maar weer gezwicht voor een tijdelijk abo Netflix :wink:
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 22 Nov 2017 10:52

Re: Fuller House

Wat leuk dat er nog meerdere fans zijn haha.. De meeste zijn dus wel voor Steve zo te lezen. Ik vind Matt qua uiterlijk veel leuker dus misschien kies ik daarom voor hem haha.

Ik heb zelf geen Netflix dus kwam er ook pas een paar weken geleden achter dat seizoen 3 er op stond. Wij downloaden ze gewoon :)
Vond het een vreemd open einde dus ben toen gaan googlen en kwam er achter dat dit dus de helft van seizoen 3 was.

Fijn dat Skyler een datum heeft :D nog een maandje dus!
Afbeelding

Afbeelding
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 22 Nov 2017 11:58

Re: Fuller House

Ik ben ook qua uiterlijk voor Matt idd!
Alleen vind ik ‘m een beetje dommig ofzo.

En ze zijn toch wel schattig samen, Steve en DJ!
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 22 Dec 2017 12:41

Re: Fuller House

Het tweede deel van seizoen 3 staat vanaf vandaag op Netflix! :banaan:
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 23 Dec 2017 13:56

Re: Fuller House

Ja eindelijk is het zover!
Ik heb zelf geen Netflix dus moet afwachten wanneer de mensen iets online zetten om te downloaden. Ben erg ongeduldig haha.
Mijn man riep al: Dan betaal je 10 euro en heb je 1 maand Netflix.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 23 Dec 2017 19:45

Re: Fuller House

De eerste vier weken zijn gratis, toch? Mits je bijtijds opzegt. Wat de exacte voorwaarden zijn van zo'n 'proefabonnement' zou je even moeten checken op de website van Netflix.
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 27 Dec 2017 07:53

Re: Fuller House

Klopt inderdaad. Heb dit weekend gratis proefmaand gedaan en alle afleveringen in 2 avonden gekeken.
Heerlijk weer :-)
Afbeelding

Afbeelding
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 29 Dec 2017 22:49

Re: Fuller House

Fijn dat het gelukt is! Ik heb intussen ook alle afleveringen van het tweede deel bekeken en had gedacht dat het gedeelte in Japan veel langer zou duren. Ik ben wel weer nieuwsgierig naar het volgende seizoen, er ligt nu zoveel open.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers