Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sinterklaascadeaus 2017!

<<

Diese

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 336

Geregistreerd: 18 Sep 2013 21:18

Bericht 18 Nov 2017 21:15

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Voor L ben ik klaar inclusief alle opa's en oma's

Schoen:
Advent kalender Schleich
Doeboek sinterklaas
Penny strip
Paardje Scleich
Paardrijsokken
Speelgoed paardrijtuigje

Pakjesavonden
Paardenrobot
Lego botsauto's
Schaatsen/ skeelers in 1
Tiptop wereldbol
Schooltas
Pyjama glow in the dark
Dekbed glow in the dark
Pantoffels
Zeemeerminnenstaart via Alie
Bodywarmer voor paardrijden
Thermo regenlaarzen
Gevulde etui
Cd kinderen voor kinderen

I.
Schoen
Boek Badoe
Houten taartje
2x nijntje boek
Vrolijke vriendjes

Pakjesavonden
Mini babyborn
Nijntje meeneemhuis
Kassa
Vrolijke vriendjes huis
Vrolijke vriendjes magische eenhoorn
Vtech wegdelen
Regenlaarzen
Socks
Pyjama
Afbeelding

Afbeelding
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 19 Nov 2017 00:32

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Hihi reep herkenbaar. Dit jaar ook voorgenomen niet zoveel te doen, maar stieke m heb ik toch aardig wat.. of kom ik bij de action of Kruidvat en kom daar weer wat tegen.. of zie ik op fb playmobil te koop waardoor ik nu 7 doosjes extra heb :palm: ik denk niet dat ze alles met Sint krijgt..
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem231

Bericht 19 Nov 2017 06:30

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Pollepel schreef:Ik heb ergens met korting een hijskraan gekocht. Dat vindt hij geweldig.
Voor dochter heb ik een pop gekregen van een vriendin (deed zij weg). Daar maak ik kleertjes bij.
Samen krijgen ze nog een traptractor.

Op het lijstje voor schoen cadeaus staat
- knutselschaar
- vingerverf
- poppenluiers (zelf maken)
- textiel voor speelgoed keuken zoals ovenhandschoenen en een theedoek (ook zelf maken)
- kleren


Dit lijstje is al helemaal anders. Traptractor krijgt zoon nu met z'n verjaardag.

Zoon:
Hijskraan
Werkbank

Dochter:
Pop
Duplo grondplaat

Schoencadeau:
2 houten puzzels (dochter)
Een brandweer auto en een ambulance (zoon)

Bij 1 oma krijgen ze beide duplo. Bij de andere oma doe ik misschien 1 van de schoencadeaus en dan krijgen ze geld van haar voor op de spaarrekening.

Omdat dochter een minder duur cadeau krijgt, heb ik een doosje lego gekocht. Die krijgt ze dan over een paar jaar tussendoor. Nu hebben ze nog genoeg.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 19 Nov 2017 07:57

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

T.
Krijgt een paarden vrachtwagen van playmobil
Frozen spelcomputer
Unicorn badjas
Prinsessenjurk
Barbiepaard

N.
Playmobil elfen iets
Dora kleurrol
Prinsessen vloerpuzzem
Houten winkeltje

E.
Haar eerste schoentjes
En nog wat erbij wat we nog moeten verzinnen.

Op werk van man krijgt

T.
Twister

N.
Een koffer met gereedschap

E.
Koets van vrolijke vriendjes

Bij mijn ouders weet ik nog niet alles

N. In ieder geval
Kassa
Weegschaal voor haar winkeltje
Taartjes voor haar keukentje

E.
Keyboard
Laatst gewijzigd door Femm op 19 Nov 2017 11:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1392

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:33

Bericht 19 Nov 2017 09:38

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Spreken jullie met de familie af wat ze gaan krijgen? Of is het allemaal verassing?
Hier zag ik per toeval dat mijn moeder precies hetzelfde Lego doosje had gekocht dus ik naar de winkel weer ingeruild. Maar van de schoonfamilie heb ik geen idee. Hoe doen jullie dat?
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 19 Nov 2017 09:44

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Silver: ik maak verlanglijstjes op lijstje.nl en de familie streept daarop af wat ze willen geven. Mijn schoonmoeder heeft één jaar alles zelf bedacht voor alle kleinkinderen en toen heeft ze veel dingen gekocht die de kinderen al hadden (was nog voordat mijn jongste geboren was) sindsdien maken we lijstjes.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 19 Nov 2017 09:57

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Aan mijn moeder geef ik dingen door of we halen het samen.
Mijn schoonvader geeft geld en daarvoor moet ik maar waar kopen, hij ziet het wanneer we Sint vieren.
Mijn schoonmoeder geven weer wat dingen door en zij beding altijd zelf verder wat.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 19 Nov 2017 11:08

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Femm, mis ik iets of is Twitter voor T. op je man zijn werk een foutje? ;)

Ik haal zelf alle cadeaus en mijn ouders/schoonouders geven gewoon geld. Zo kunnen we eens doorsparen voor een setje van het een of ander. De meiden zijn ook nog jarig (een volgende week en een eind december - we vieren het samen 17 december) dus ik maak heel wat lijstjes zo.

Schoen ;
L. stiften van Stabilo (van die stiften waarbij de doppen allemaal aan een ring zitten zodat je ze niet kwijt raakt), foamklei, een L.o.l. surprise bal. K. krijgt een toverstaf, een elsa jurk, en iets van PlayDoh.

Zak voor L.
- vriendenboekje van shimmer & shine
- playdoh tandarts
- schleich mobiele dierenarts
- koptelefoon
- lego friends stephanie's huis

Zak voor K ;
- koptelefoon
- kassa met boodschappen
- rugtas
- schleich trailer
- playmobil pony ranch

Voor hun verjaardagen vragen ze dan uitbreidingen voor Schleich, Playmobil en Lego friends bijv. Ook maak je de oudste heel blij met knutselspullen en de jongste met klei of tutu's, hakjes, toverstaffen en kroontjes.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 19 Nov 2017 11:28

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Mijn lijstje weer even updaten. Handig hier, want in mijn telefoon is het niet veilig voor N. Ik ben compleet, op één cadeautje na.

2 december, bij opa en oma:
- Torch babydraakje (krijgen N. en ons nichtje allebei eentje van, van opa en oma)
- Unicorn lampje met led lichtjes
- boek Five Nights at Freddy's
- Lego Minecraft Ender Dragon
Hier moet nog één cadeautje bij, om evenveel te hebben als ons nichtje. Ik denk een warme pyjama of onesie.

5 december, Pakjesavond met de vriendengroep:
- Nintendo Switch met Mario Oddyssey en accessoires
- Minecraft torch (fakkel)
- Five Nights at Freddy's minifigures
- boek Five Nights at Freddy's
- boek Dolfje Weerwolfje Weerwolven(n)achtbaan
- Koptelefoon
- Tiptoi Globe

Schoencadeautjes:
Minecraft knuffel hond/wolf (vandaag gekregen), Minecraft knuffel kat, Minecraft ketting, Unicorn ketting, oorwarmers + sjaal, Minicraft duck minifigure

Die Nintendo Switch was overigens helemaal niet de bedoeling. Maar mijn vriend wilde hem vorige week kopen voor zichzelf en voor N., ze willen dat ding al een tijdje. Ik vond dit zomaar kopen rond deze periode eigenlijk een beetje onzinnig en was nog op zoek naar een wat groter cadeau. Hebben dus besloten het met Sinterklaas te geven. De dochter van onze vrienden krijgt een tablet op die avond. Hebben ze nu allebei een iets te gek, maar mooi cadeau aan het eind van de avond.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 19 Nov 2017 11:42

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Haha parel geen Twitter nee ;-). Twister krijgt ze daar.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem286

Bericht 19 Nov 2017 12:58

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Highway schreef:Ik ben vrijwel klaar, heb net nog een bestelling gedaan (zodat ik niet mis grijp)
Ze krijgt voor sinterklaas het volgende, ik koop er nog een kleurboek en een nieuw pak stiften bij. Voor in de schoen krijgt ze nog wel wat kleinigheidjes bv stickers en een adventkalender ofzo.

- Step
- paardenpuzzel (3 in 1)
- Playmobil elfentuin (tweedehands)
- knikkerbaan met dominostenen
- gips gietsetje eenhoorns
- kid knex (een flinke doos vol, tweedehands)
- poppenkast


Nog erbij gekocht voor in de schoen: een playmobil elfje (vanochtend gekregen), stiften, adventkalender my little pony.
Voor kerst alvast een hatchimal glitter penguala gekocht.

Van familie krijgt ze nog voor sint erbij: opa en oma een grote set playmobil country, zus een barbie met een hond met puppies en van mijn broertje weet ik het niet, heb een doosje playmobil country of elfjes gevraagd.

Ik twijfel nog over een baby born, ze heeft het er ineens ontzettend veel over. Maarja, dat is ook weer zo'n bedrag om er zomaar bij te doen en ik vind het eigenlijk wel zat. Ze is in februari ook weer jarig, denk dat we dan een baby born aan de familie vragen.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 19 Nov 2017 19:34

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Ik maak ook een lijstje op lijstje.nl en daar strepen mijn ouders en mijn zus/zwager dan wat vanaf. De dingen die op het dat lijstje staan zijn de dingen die ze uit het intertoys boek hebben gehaald.
Maar ik koop zelf niet veel cadeaus voor pakjesavond, mijn zus heeft twee cadeau's voor ze gehaald en mijn ouders ook per kind 2 cadeaus. Ik stop er dan nog de cd van K3 erbij en ze krijgen allebei een pyjama. Zo doen we het nu al 3 jaar ofzo en dat werkt wel goed. Anders wordt het zoveel op pakjes avond. Vaak laat ik ze dan wel iets vaker hun schoen zetten omdat ik het ook zo leuk vind om ze cadeaus te geven :-) Maar dit jaar kijk ik nog even omdat ik echt vind dat ze al zoveel hebben...

Schoencadeau's
My little pony adventkalender
All stars voor de pop plus een regenjas voor de pop.
Allebei klein doosje playmobil.
Chocoladeletter

Het doosje playmobil hebben ze vanmorgen gehad.
:heart: :heart: 2011
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1392

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:33

Bericht 19 Nov 2017 23:58

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Het wordt dus een kwestie van afwachten. En als het dit jaar niet goed gaat. Dubbele dingen komen dan vanaf volgend jaar maar een lijstje op lijstje.nl

Thnx!
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1392

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:33

Bericht 20 Nov 2017 00:01

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

M krijgt
een poppenset van ledikant, buggy, stoel en verzorgingstas.
Paraplu Frozen

T krijgt
een rescuedoos van Lego
Paraplu Cars

Verder weet ik het niet. Schoencadeautjes doen we niet aan. Gewoon muizen kikkers en choc muntgeld.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 20 Nov 2017 00:08

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Ik denk dat ik voor Y Heely's bestel, want die wil ze al best lang hebben. Een paar kleine pakjes erbij, ik denk in elk geval wat boeken, maar verder geen groot speelgoed. Het staat hier zo vol dat ik die Heely's een beter plan vind dan weer Lego Friends of Playmobil.

Voor E heb ik alvast speelzand in drie kleurtjes gekocht, verder weet ik het nog niet.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 20 Nov 2017 10:43

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Heelys zijn erg leuk susan! mijn oudste kreeg ze vorig jaar van sint, nu helaas te klein geworden..

Ik heb voor nu :

Oudste, pantoffels, digitale fotocamera (oudje van mn zus geweest) abbo op de donald duck en pokemon kaarten
Middelste, pantoffels, bad barbie, hatachimals tweeling ei, playmobil eenhoorn set
Jongste, ravelijn verkleedset, bad barbie, playmobil dierenverzorgingsset,

dit is wat ik voor nu heb, mijn schoonouders geven nog vaak veel cadeaus en misschien doen we er zelf nog wat dingen bij
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 20 Nov 2017 10:50

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Voor mijn dochter hebben we dit:

- Hema regenlaarsjes in een maatje groter
- Xilofoon
- Duplo
- Grote houten vormpjes/kralen om aan een ketting te rijgen

We hebben naar de rest van de familie een lijstje gestuurd met kleine en grotere cadeautjes. Ze kunnen kiezen of ze ook wat willen doen en zo ja, wat.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Nov 2017 12:00

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Nou wij hebben ook wat cadeautjes voor Ollie gekocht! Niet dat hij er wat aan heeft maar we vieren het met de nichtjes en die geloven wel, dus het is leuk om het samen te vieren.

Wij hebben drie cadeautjes gekocht.

- Zo'n tuimelaarspeeltje waar hij achteraan kan kruipen.
- Dit ding van Fisher Price, met oppoppende monstertjes:
Afbeelding
- Deze vormenstoof in de vorm van een schildpad van de Lidl:
Afbeelding

En van m'n schoonouders krijgt hij waarschijnlijk deze loopwagen met blokken van Rupsje Nooitgenoeg, vind 'm echt leuk!
Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 20 Nov 2017 12:06

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Leuke cadeau’s Marin. Peettante wilde graag wat voor A kopen voor Sinterklaas en dat zijn de volgende cadeautjes geworden:

Afbeelding

Afbeelding
Want over een paar maanden verhuizen we naar een nieuwe woning met bad :cheering:

Afbeelding
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Nov 2017 12:12

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Ah wat leuk! Die handschoen hebben wij ook. Gebruiken we nog steeds als we met hem douchen en we hebben 'm in de armen vast. Echt een heel handig ding! Lekker dat je een bad krijgt zegt. Ik wil ook!
Let's discover the world together.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 20 Nov 2017 12:41

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

We hebben het badje nu twee keer gebruikt en ze is drie keer meegeweest in de douche. Douchen vinden we toch handiger en vanwege een tip van jou hier willen we graag die washand.
Een bad heb ik een jaar moeten missen en vind ik zo heerlijk, zeker in de winter. Hopelijk wil dochter straks ook mee in bad.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem304

Bericht 20 Nov 2017 13:08

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Wij hebben die handschoen ook, in het roze. M'n vriend wilde het graag ook voor in badje te doen. Nou prima!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 20 Nov 2017 13:18

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Ik zoek zoiets op Alieexpress maar kan 'm nog niet vinden.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem304

Bericht 20 Nov 2017 13:19

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Burn schreef:Ik zoek zoiets op Alieexpress maar kan 'm nog niet vinden.

Iedere babywinkel heeft ze wel liggen. Zou de moeite van Alie laten zitten. :angel:
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 20 Nov 2017 19:34

Re: Sinterklaascadeaus 2017!

Ik heb voor mijn dochter:

Houten puzzel met diertjes
Houten puzzel klok van woezel en pip
Woezel knuffel
Pyama
Xylofoon
Verstopspel van Kikker
Bakje met 8 boekjes
Badspeeltje
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron