Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


First world problems

<<

Geel

Bericht 10 Nov 2017 16:28

Re: First world problems

Elska schreef:ik vind het ook stom. het is net zoiets als iemand verbieden om op zondag de reclamefolder te lezen.
waarom niet alleen de mogelijkheid voor het bestellen uitzetten ipv de hele site.
Nee hoor. Ze hebben een online winkel en een echte winkel. Omdat die winkels van hen zijn, en zij op zondag een rustdag hebben, zijn ze allebei dicht.
<<

Anoniem304

Bericht 10 Nov 2017 16:30

Re: First world problems

Geel schreef:
Elska schreef:ik vind het ook stom. het is net zoiets als iemand verbieden om op zondag de reclamefolder te lezen.
waarom niet alleen de mogelijkheid voor het bestellen uitzetten ipv de hele site.
Nee hoor. Ze hebben een online winkel en een echte winkel. Omdat die winkels van hen zijn, en zij op zondag een rustdag hebben, zijn ze allebei dicht.

Maar dat zegt Elska toch niet? Je kan dus ook helemaal geen producten op de site bekijken. Het is niet dat de webshop gesloten is, de hele site is gewoon niet bereikbaar om dingen te bekijken.
<<

Geel

Bericht 10 Nov 2017 16:44

Re: First world problems

Ja, maar die site zien zij dus als hun online winkel, niet de webshop.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 10 Nov 2017 16:50

Re: First world problems

een website zonder verkoopoptie is geen webshop/winkel. dan is de website gewoon een grote folder/etalage.

nu vraag ik me af of ze op zondag de etalage ook helemaal op zwart gooien. stel je voor dat iemand op zondag gaat etalageshoppen :omg:
Afbeelding
<<

Geel

Bericht 10 Nov 2017 19:01

Re: First world problems

Het gaat er ook niet per se om dat ánderen gaan etalageshoppen. Het gaat erom dat het hún winkel is en zij ervoor kiezen op zondag niet te werken, omdat zij dat heilzaam achten. Dus gaat de boel dicht.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 10 Nov 2017 19:26

Re: First world problems

Geel schreef:Het gaat er ook niet per se om dat ánderen gaan etalageshoppen. Het gaat erom dat het hún winkel is en zij ervoor kiezen op zondag niet te werken, omdat zij dat heilzaam achten. Dus gaat de boel dicht.

blijkbaar wel want anders was enkel het winkelwagentje uitschakelen voldoende geweest.

je snapt mij blijkbaar niet en ik weet echt niet hoe ik het nog anders kan uitleggen.
Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 10 Nov 2017 22:06

Re: First world problems

Ik denk dat het niet eens een punt is van elkaar niet snappen Elska, maar meer dat de een zich wel kan vinden in het standpunt van de winkel en een ander niet.
Ik vind het ook een beetje loos om de hele site dicht te gooien op zondag, maar ik vind het wel goed dat ze hun eigen ideeën goed vasthouden. Het heeft mij ook niet tegengehouden om destijds iets bij die winkel te kopen :)

De etalages elke week zwart en weer zichtbaar maken lijkt me trouwens ook veel meer werk dan zo'n proces dat ingeschakeld is dat er automatisch voor zorgt dat de site wel/niet raadpleegbaar is, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Nov 2017 12:40

Re: First world problems

Ik heb niks te doen, Muse streamt momenteel live een concert op fb en dat wil ik kijken maar het is geblokt op m'n werkpc en m'n eigen mobiel zit hier niet op wifi. Boehoe. First world problems. Misschien toch maar aan het werk gaan dan. Als er iets te doen zou zijn :(

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 17 Nov 2017 17:39

Re: First world problems

Ik wil voor de zoveelste keer Sex and the City of Dawsons Kreek kijken maar ze staat niet op Netflix. Ik heb beiden op DVD maar geen zin om steeds zo'n cd'tje erin te moeten stoppen.
<<

Anoniem222

Bericht 17 Nov 2017 17:43

Re: First world problems

Haha! Dat is wel echt een first world problem ja.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 17 Nov 2017 17:44

Re: First world problems

Carrie schreef:Ik wil voor de zoveelste keer Sex and the City of Dawsons Kreek kijken maar ze staat niet op Netflix. Ik heb beiden op DVD maar geen zin om steeds zo'n cd'tje erin te moeten stoppen.


Haha! Ik heb hetzelfde. Ik heb de DVD box van Sex and the City en van The OC. Wil ze beide zo graag kijken maar ik heb geen dvd-speler meer. Nu wil ik zo'n dvd ding kopen die je met een USB in je tv kunt pluggen maar dat werkt dan de helft van de tijd weer niet met normale DVD's of je betaalt je scheel aan zo'n suf apparaatje. Heel vervelend :face:
<<

Anoniem301

Bericht 17 Nov 2017 17:52

Re: First world problems

Frankie schreef:
Carrie schreef:Ik wil voor de zoveelste keer Sex and the City of Dawsons Kreek kijken maar ze staat niet op Netflix. Ik heb beiden op DVD maar geen zin om steeds zo'n cd'tje erin te moeten stoppen.


Haha! Ik heb hetzelfde. Ik heb de DVD box van Sex and the City en van The OC. Wil ze beide zo graag kijken maar ik heb geen dvd-speler meer. Nu wil ik zo'n dvd ding kopen die je met een USB in je tv kunt pluggen maar dat werkt dan de helft van de tijd weer niet met normale DVD's of je betaalt je scheel aan zo'n suf apparaatje. Heel vervelend :face:

Maar jij kan het dus niet eens kijken, ik heb zelfs gewoon nog een ouderwetse dvd-speler staan :smile:
<<

Anoniem301

Bericht 17 Nov 2017 17:53

Re: First world problems

Harrison schreef:Haha! Dat is wel echt een first world problem ja.

Haha ja erg he!
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 18 Nov 2017 20:25

Re: First world problems

Carrie schreef:Ik wil voor de zoveelste keer Sex and the City of Dawsons Kreek kijken maar ze staat niet op Netflix. Ik heb beiden op DVD maar geen zin om steeds zo'n cd'tje erin te moeten stoppen.

Ik was laatst ook aan het zoeken naar dawsons creek op Netflix en dat voelde ook als een first world problem. Ik heb hem nog ergens op een hardeschijf staan in crappy kwaliteit. Nu heb ik weer zin om het te kijken. :smile:
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5491

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 18 Nov 2017 21:38

Re: First world problems

Mijn geheugen is vol op mijn telefoon, nu krijg ik elke dag deze melding :thumbdown: en kan ik soms niet eens meer berichten op WA of via mail ontvangen zonder eerst weer even wat plek vrij te maken door iets te verwijderen. Irritatiepuntje. Nu wil ik dus alle foto's op mijn telefoon verwijderen, ik heb net een reservekopie gemaakt in Itunes, kan ik ze dan nu gewoon verwijderen? Ik snap er namelijk niks van :palm: .
<<

Anoniem231

Bericht 19 Nov 2017 05:58

Re: First world problems

Geen idee lot, ik zet alles op de computer. Wat ook helpt (tijdelijk) is een grote app verwijderen. Heb je nog even uitstel.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 19 Nov 2017 08:51

Re: First world problems

Lot schreef:Mijn geheugen is vol op mijn telefoon, nu krijg ik elke dag deze melding :thumbdown: en kan ik soms niet eens meer berichten op WA of via mail ontvangen zonder eerst weer even wat plek vrij te maken door iets te verwijderen. Irritatiepuntje. Nu wil ik dus alle foto's op mijn telefoon verwijderen, ik heb net een reservekopie gemaakt in Itunes, kan ik ze dan nu gewoon verwijderen? Ik snap er namelijk niks van :palm: .


Geen idee ;)
Maar het wil ook wel eens helpen je Whats app chats leeg te maken... als je soms ziet hoeveel foto’s daar in staan ;)
En je foto’s ook echt te verwijderen (je hebt in het foto mapje een mapje verwijderde items staan, die ook leeg halen)
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 19 Nov 2017 14:03

Re: First world problems

Elska schreef:
Geel schreef:Het gaat er ook niet per se om dat ánderen gaan etalageshoppen. Het gaat erom dat het hún winkel is en zij ervoor kiezen op zondag niet te werken, omdat zij dat heilzaam achten. Dus gaat de boel dicht.

blijkbaar wel want anders was enkel het winkelwagentje uitschakelen voldoende geweest.

je snapt mij blijkbaar niet en ik weet echt niet hoe ik het nog anders kan uitleggen.
Maar Geel, het uitzetten van een website, oftewel het offline halen, zorgt niet voor minder werk. Het online laten van de website zorgt niet voor werk, zeker niet als de webshopfunctie uit staat.
Ik heb dit ook nooit begrepen hoor. Ik vind het meer overkomen als een statement dan als een daadwerkelijk rustdag-achtige situatie, aangezien het precies niks meer of minder aan rust oplevert. Minder rust bij de gefrustreerde klanten waarschijnlijk :)
#teammaple🍁
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 22 Nov 2017 16:28

Re: First world problems

Dat er nog een beetje weinig aanmeldingen zijn voor de Kerstlootjes 2017. Zin om mee te doen?

kerstlootjes-2017-t28591.html
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 22 Nov 2017 16:33

Re: First world problems

Urban Naked schreef:
Elska schreef:
Geel schreef:Het gaat er ook niet per se om dat ánderen gaan etalageshoppen. Het gaat erom dat het hún winkel is en zij ervoor kiezen op zondag niet te werken, omdat zij dat heilzaam achten. Dus gaat de boel dicht.

blijkbaar wel want anders was enkel het winkelwagentje uitschakelen voldoende geweest.

je snapt mij blijkbaar niet en ik weet echt niet hoe ik het nog anders kan uitleggen.
Maar Geel, het uitzetten van een website, oftewel het offline halen, zorgt niet voor minder werk. Het online laten van de website zorgt niet voor werk, zeker niet als de webshopfunctie uit staat.
Ik heb dit ook nooit begrepen hoor. Ik vind het meer overkomen als een statement dan als een daadwerkelijk rustdag-achtige situatie, aangezien het precies niks meer of minder aan rust oplevert. Minder rust bij de gefrustreerde klanten waarschijnlijk :)

ze hebben het inmiddels iets aangepast. De site is nu wel te zien na het wegklikken van de melding dat ze gesloten zijn. dat moet dan wel bij elke pagina opnieuw en helaas zijn er geen prijzen zichtbaar.
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Nov 2017 15:22

Re: First world problems

Dat mijn frietjes later worden gebracht bij de grote gele m. Ik begin altijd met de frietjes.
Het eet toch anders eerst de burger.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 23 Nov 2017 15:23

Re: First world problems

Silly-One schreef:Dat mijn frietjes later worden gebracht bij de grote gele m. Ik begin altijd met de frietjes.
Het eet toch anders eerst de burger.

Hahah dit is echt het toppunt van een first world problem :smile:

♥♥
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Nov 2017 15:25

Re: First world problems

Ja he :p.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem252

Bericht 04 Dec 2017 22:22

Re: First world problems

Ik lig in bad en mijn buik past niet meer onder water... dus nu blijft het topje koud. #firstworldproblem
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 04 Dec 2017 22:38

Re: First world problems

Ik moet hier wel een beetje om lachen AM. Ik snap echt helemaal dat het een first world probleem is. Want een koude buik is gewoon niet prettig.
Nog een maand, dan heb je waarschijnlijk weer een warme buik in bad ( en misschien wel een kleintje erop als je dat durft).
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers