Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alleen nachtje weg in NL

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 16 Nov 2017 14:52

Alleen nachtje weg in NL

Ik ben aan het kijken om in jan of feb een nachtje alleen weg te gaan. Even tijd voor mezelf! Shoppen vind ik belangrijk, ik ben geen sauna/wellness persoon.

Welke stad zouden jullie aanbevelen?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 16 Nov 2017 15:05

Re: Alleen nachtje weg in NL

Maastricht is leuk
Den Bosch
Rotterdam
Utrecht

Ik denk dat het voor mij een van deze zou worden (op Utrecht na dan, omdat ik er woon). Zijn allemaal steden met een leuke sfeer, en genoeg te winkelen.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 16 Nov 2017 15:18

Re: Alleen nachtje weg in NL

Ik ben zelf ook wel eens alleen een nachtje weggeweest. Naar Dordrecht en Haarlem. Vond beide steden heel erg leuk.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 16 Nov 2017 15:29

Re: Alleen nachtje weg in NL

Leeuwarden! Of Utrecht. Of Hoorn.
Haha kun je al richtingen op dus!
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 16 Nov 2017 22:34

Re: Alleen nachtje weg in NL

Ik vond Den Haag/Scheveningen hier heel geschikt voor. Had mijzelf ook op een avondje theater getrakteerd toen.
<<

Anoniem313

Bericht 17 Nov 2017 12:26

Re: Alleen nachtje weg in NL

Wat wil je nog meer doen behalve winkelen?
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 13:19

Bericht 17 Nov 2017 12:32

Re: Alleen nachtje weg in NL

MissBitchy schreef:Leeuwarden! Of Utrecht. Of Hoorn.
Haha kun je al richtingen op dus!


Hoorn is een leuke stad maar Hoorn heeft de laatste jaren behoorlijk last van leegstand in de winkelstraten. Om te winkelen zou ik Hoorn overslaan.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 17 Nov 2017 13:00

Re: Alleen nachtje weg in NL

Den Bosch :)
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 17 Nov 2017 17:05

Re: Alleen nachtje weg in NL

Rotterdam
Den Haag
Utrecht
Delft
Breda
Den Bosch
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 18 Nov 2017 11:27

Re: Alleen nachtje weg in NL

Enschede
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Nov 2017 16:21

Re: Alleen nachtje weg in NL

Haarlem en dan in Hello I'm Local slapen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 18 Nov 2017 16:25

Re: Alleen nachtje weg in NL

Groningen! Er zijn veel nieuwe winkels bij gekomen en een grote Zara. Het Studenthotel schijnt heel leuk te zijn.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Nov 2017 16:33

Re: Alleen nachtje weg in NL

Volgens mij woont Girli daar Dee haha.
Student Hotel schijnt idd leuk te zijn, sliep m'n familie met de bruiloft van m'n zus.
Let's discover the world together.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 18 Nov 2017 16:41

Re: Alleen nachtje weg in NL

Maastricht, Den Bosch, Nijmegen, Zwolle. Ook leuk vind ik Den Haag, Groningen, Leeuwarden. En er zijn nog veel meer leuke steden uiteraard!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 21 Nov 2017 16:53

Re: Alleen nachtje weg in NL

Caulfield schreef:Wat wil je nog meer doen behalve winkelen?
Goede vraag! Ik vind een museum soms leuk (afhankelijk van de expositie) en ik vind het ook leuk om bezienswaardigheden van de stad te gaan bekijken. Het is vooral een moment om te doen waar ik zin in heb.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 21 Nov 2017 16:54

Re: Alleen nachtje weg in NL

Ik woon inderdaad in Groningen haha, maar ik wilde het zo open mogelijk houden.

Ik vind wel leuk dat bijv. Dordrecht ook wordt genoemd. Daar zou ik niet snel aan denken. Den Haag/Scheveningen blijft altijd wel leuk. Ik denk nog even verder.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 21 Nov 2017 17:41

Re: Alleen nachtje weg in NL

Nijmegen... shoppen en uitwaaien op de waalkade. Vrij oude binnenstad en parken liggen pal naast het winkelcentrum. Visje eten in het valkhofpark waar restanten van oude gebouwen staan (zaterdag is het markt). Valkuil is ook een museum. Ook is er een kerk waar een gratis expositie is over de stad. Die wisselt altijd. Ligt dichtbij het Arsenaal. Kom effe niet op de naam.
Maastricht... Wel erg ver van Groningen, maar het is een mooie stad.
<<

Anoniem247

Bericht 21 Nov 2017 19:43

Re: Alleen nachtje weg in NL

Ik zou voor Scheveningen gaan. Lekker uitwaaien aan zee, hapje eten aan de boulevard, shoppen en misschien nog naar het theater. Ik zou dat eigenlijk ook wel eens willen. Alleen ben ik dan weer zo'n schijterd haha!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 21 Nov 2017 19:52

Re: Alleen nachtje weg in NL

Dordrecht is wel een leuk historisch stadje hoor, ik woon er tegenwoordig. Maar zou het niet direct als winkelstad omschrijven. Hoewel er wel echt vanalles zit. Van primark tot c&a tot boetiekjes en vintage, van Hema tot Pipoos, H&M tot The Sting. Hangt er denk ik een beetje vanaf wat je wil met winkelen. Ik ga niet naar een andere stad om te winkelen, maar ik ben sowieso met zo’n winkelwaar.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Nov 2017 19:57

Re: Alleen nachtje weg in NL

Ava schreef:Ik zou voor Scheveningen gaan. Lekker uitwaaien aan zee, hapje eten aan de boulevard, shoppen en misschien nog naar het theater. Ik zou dat eigenlijk ook wel eens willen. Alleen ben ik dan weer zo'n schijterd haha!


Vind je Scheveningen echt leuk om apart heen te gaan? Ik vind het zo troosteloos als de pest. Wel evt uitwaaien maar dan leuk in den haag gaan eten en slapen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem247

Bericht 21 Nov 2017 20:19

Re: Alleen nachtje weg in NL

Nou ik ben er nog maar 1x geweest en toen vond ik het leuk. Ik ben toen naar het theater geweest, daar ergens wezen eten en naar de zee geweest. Alleen de zee al vond ik geweldig! Shoppen heb ik daar niet gedaan maar ik neem aan dat er ook wel leuke winkels zijn toch? Wat vind je er troosteloos aan?
<<

Anoniem313

Bericht 21 Nov 2017 20:21

Re: Alleen nachtje weg in NL

Ik vind die pier, en al die horeca daar aan de kust vrij troosteloos. Beetje vergane glorie en vooral toeristisch.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Nov 2017 20:24

Re: Alleen nachtje weg in NL

Theater lijkt me wel leuk inderdaad. Zee heb ik niet zoveel mee maar uitwaaien is op zich wel leuk. Ik vind eigenlijk vrijwel elke Hollandse badplaats troosteloos. Al die grijze flatgebouwen, zo lelijk. Zandvoort ook. Het is echt zulke vergane glorie.

Je hebt in oud Scheveningen nog wel de Keizerstraat, dat is nog wel een leuk winkelstraatje ja, maar verder heb je bij het strand gewoon een winkelcentrum waar ik niet veel aan vind. Misschien is het beter geworden afgelopen jaren hoor, dat kan. Maar ik ben ook gewoon niet zo'n strandmens en van die supertoeristische boulevardrestaurants maak je mij ook niet heel blij mee, dan zou ik dus zelf eerder naar Den Haag gaan, want dat vind ik wel een hele leuke stad.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 21 Nov 2017 20:24

Re: Alleen nachtje weg in NL

Btw, als je slaapt in den haag, kun je die stad makkelijk combineren met Leiden, Delft, Rotterdam, Amsterdam of Dordrecht. Die steden liggen dan allemaal in de buurt. Zaterdag ergens winkelen, lekker eten, en de volgende dag uitwaaien aan het strand of ergens naar een museum, lekker lunchen en weer de trein in. Leuk dat je dit doet!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Nov 2017 20:29

Re: Alleen nachtje weg in NL

Kan/Ga je het combineren met het wegbrengen op Schiphol? Want dan is alles in de Randstad natuurlijk wel een logische keuze, ipv bijv Nijmegen (wat ongetwijfeld ook heel leuk is) of Breda (ook heel erg leuk).

Leuk om te doen inderdaad! Ben benieuwd wat je kiest.
Let's discover the world together.
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers