Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb je aan vandaag topic! #5

<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 15 Nov 2017 23:29

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Thanx voor de complimenten.
Ben inderdaad wel wat afgevallen Teun (10 kg..).

Leuke blouse Teun! Ik houd van die kleur.

Toffe trui Moesje! Zo'n trui is dus zoiets wat ik bij een ander heel leuk vind staan en als ik het dan zelf aantrek weer helemaal niet. En goed idee van iedereen elke week een outfitfoto plaatsen.
En gewoon die panty aantrekken! En dan natuurlijk een foto showen.
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 478

Geregistreerd: 09 Dec 2013 13:27

Bericht 16 Nov 2017 00:13

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Leuke complimentjes, bedankt!

Elliot, de trui is van mezelf. ;-)
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 16 Nov 2017 16:00

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Dit ben ik vandaag:
Afbeelding

Alleen een beetje jammer dat je de kleur van mijn broek niet ziet... Die is donkergroen met bordeauxrode en gele bloemen geborduurd op mijn linkerbovenbeen aan de zijkant.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Nov 2017 18:01

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Kan het niet zo heel goed zien maar volgens mij is je trui erg leuk en een mooie kleur!en wow, 10 kilo afgevallen, wat knap zeg! Voel je je er goed bij?
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5491

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 16 Nov 2017 19:14

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Haha Carrie, misschien een beetje :wink: maar daar kan ik niet over oordelen natuurlijk. Ik zie gewoon zoveel leuke, verschillende en (voor mij) nieuwe dingen langs komen dat ik denk hoe pakt ze dat aan.
Ik ben nu vanwege mijn spaarplan ook even aan het minderen, daarnaast ben ik ook geïnspireerd door mini-my-life project en wil ik ook gewoon niet meer zoveel hebben. Ik zoek daar een beetje een balans in en vraag me af of dit nu even een fase is of dat ik mijn mindset hierin kan veranderen, dat zou fijn zijn. Daarom was ik ook benieuwd hoe het jou verging na een paar maanden :).

Teun: leuk!
Moesje: jij maakt wel vaker zelf dingen toch, leuk hoor!
Janne: 10kg kwijt, dat is een hoop, hoe voel je je erbij? Kan me herinneren dat je een tijdje geleden niet zo lekker in je vel zat, komt het mede ook daardoor? Hoe gaat het nu met je?

Hier vandaag een grijze trui met zwarte stippen en een grijze broek met wassing met zwarte laarsjes. Ja sorry weer geen foto, mijn geheugen is vol :palm: .
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 17 Nov 2017 08:37

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Ik voel mij erg goed bij die 10 kilo. Het is alleen jammer dat mijn hoofd nog niet beseft dat ik een stuk slanker ben. Als ik naar mijzelf kijk dan zie ik nog steeds een dikker iemand. Dat is nog wel een puntje...
Lot wat lief dat je het vraagt. Ik ben inderdaad door een heftige periode gegaan. Heb ook een paar weken niet thuis gewoond. Het gaat gelukkig wel iedere keer een stukje beter, maar ik ben er nog niet. Het is hard werken om jezelf weer terug te vinden.
<<

Anoniem301

Bericht 17 Nov 2017 09:59

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Ja Lot dat snap ik, dat je het je afvroeg! Maar zoals ik zei, het gaat best goed! Niet zo enthousiast als in het begin :laughcry: maar wel een hoop verbetering.

Knap hoor Janne! Dat hoor ik wel vaker, dat het nog even duurt voor je zelf ook echt goed ziet en beseft dat je niet meer zwaar bent. Hopelijk komt dat met de tijd ook bij jou, je ziet er goed uit.

Afbeelding casual Friday :)
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Nov 2017 10:12

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Je ziet er zeker goed uit Janne!

Carrie vrolijk! Heb je je haar niet meer los nu het korter is?

Ik sta op standje vrijdagmorgen: ongekamd, ongedouched en bijna klaar om naar babyzwemmen te vertrekken. En er rolt een kleine saboteur door m’n beeld:
Afbeelding
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 17 Nov 2017 10:16

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Lekker UN! En lief pyjamaatje :love:
Nee even niet, wel zo half los maar vind het nog iets te kort/tuttig om het helemaal los te dragen.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 17 Nov 2017 15:27

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Je ziet er iig beter uit voor het babyzwemmen dan ik UN. Ik trek snel m'n zwempak aan, trainingsbroek en sweater erover, haar in een frot, slippers aan en gaan.
Laatst gewijzigd door Kees op 17 Nov 2017 16:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
30-04-2017
<<

Anoniem301

Bericht 17 Nov 2017 15:59

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Kees schreef:Je ziet er iig beter uit voor het babyzwemmen dan ik UN. Ik trek snel m'n zwempak aan, trainingsprogramma en sweater erover, haar in een fout, slippers aan en gaan.
Bijzonder woordkeuzes!
<<

Anoniem250

Bericht 17 Nov 2017 16:02

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Ach wat een lieve pyjama. Jij ziet er ook leuk uit.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 17 Nov 2017 16:15

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Carrie schreef:Bijzonder woordkeuzes!


Hahah fijn joh die autocorrect en een baby die aandacht wilt. Heb het aangepast.

Edit; en ik bedoelde natuurlijk niet dat UN er belabberd bijloopt.
30-04-2017
<<

Anoniem301

Bericht 17 Nov 2017 17:53

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Kees schreef:
Carrie schreef:Bijzonder woordkeuzes!


Hahah fijn joh die autocorrect en een baby die aandacht wilt. Heb het aangepast.

Edit; en ik bedoelde natuurlijk niet dat UN er belabberd bijloopt.

Nee dat dacht ik ook niet hoor! Ik bedoelde de ramdom verkeerde woorden haha
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Nov 2017 17:58

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Maar Kees ik heb dat dus ook he. Alleen ik draag sneakers en geen sandalen want het vriest volgens mij buiten. Maar verder heb ik je hele package! En nog erger want ik had m’n haar gisteren vastgespeld en er NIETS meer aan gedaan tot na het zwemmen. Eigenlijk haat ik babyzwemmen maar het brengt me zo nader tot m’n kind (ik meen dit) en het breekt de dag zo fijn en ik vind het zo heerlijk dat ik hem direct na het zwemmen wat brood met pindakaas voer en dan in bed kukel. Dan voelt m’n dagje thuis al heel waardevol.
#teammaple🍁
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 17 Nov 2017 19:12

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Dan zal ik vlgd week eens een foto maken om te vergelijken. Ik zie er écht uit als een halve zwerver.
Ik vind het babyzwemmen ansich best leuk, alleen het geleur niet. Voordeel is wel dat ze daarna heeeeel goed slaapt en het bijna voelt als een vrije dag.
30-04-2017
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 17 Nov 2017 20:04

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Wel jaloers op jullie in-bed-kukelverhalen! Ik ga elke vrijdag zwemmen met mijn zoon, maar moet daarna echt mijn best doen om hem nog een uur wakker te houden, omdat we dan zijn zus moeten ophalen van school. Het zou heerlijk zijn als de vrijdag geen halve dag was op haar school :wink:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 11:32

Bericht 17 Nov 2017 23:06

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Ja UN ik wil dus ook zo leuk lekker nonachalant van die traingsachtige broeken dragen. Dat is dus precies wat ik bedoel met 'jou staat het, ik lijk een slons'. Moraal van dit verhaal? Geniet er van het zit vast heerlijk!

Carrie leuke trui!!!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17375

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 18 Nov 2017 16:04

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

herkenbaar UN. Ik vind het ZO'N opgave dat freakin' zwemmen. Het is zo dodelijk vermoeiend! Maar T vindt het geweldig, het is echt ons uitje, en hij geniet er zo van.. tja.

Teun, alles aan je outfit is tof! Mooie blouse, mooooie broek, mooie schoenen! Carrie, ik vind jouw schoenen ook tof! Zijn geen Dr Martens toch?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 18 Nov 2017 18:41

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Eens met Kees en Charles, UN ik teken voor jouw slonzige look. Bij mij ziet het er dan meteen uit of ik de hele nacht buiten heb geslapen.

Dit ben ik vandaag, mijn boodschappen en ik sta langs de lijn outfit :
Afbeelding

Maar vanavond hebben we een feestje, dus ik trek zo wat anders aan.
<<

ChiQ

Bericht 21 Nov 2017 09:42

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Carrie, ik vind juist kort krullen niet truttig! Leuk je trui!

UN, ah dat pyjamaatje! Ik vind kids zo lief in hun pyjama! Jouw outfit is zo lekker zeker na het zwemmen wil ik nooit strakke dingen aan..

Janne, lekkere trui is altijd goed!

Speaking of truien:

Afbeelding

Dit heb ik aan.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 21 Nov 2017 10:02

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Oh wat een heerlijke trui ChiQ!

♥♥
<<

ChiQ

Bericht 21 Nov 2017 10:13

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Zara, love! In heel veel leuke kleuren
<<

Anoniem301

Bericht 21 Nov 2017 10:14

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Leuke trui Janne met die legging zo. ChiQ ook weer erg leuk! Mooie kleur groen. Bij mezelf vind ik dat tuttig korte krullen, bij anderen niet, gek he.

Zora het zijn inderdaad net Dr. Martens, maar ze zijn van Tommy.

Afbeelding
<<

Anoniem318

Bericht 21 Nov 2017 11:42

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Ooooh Carrie!!!! Ik vind deze outfit echt prachtig! Speciaal voor ingelogd zelfs. Ik wil die hele outfit NU hebben :love: :love: :love:
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers