Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 23 Okt 2017 08:53

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Ik ben zo trots op V! Ze zegt sinds 2 weken papa, poes, die, amp (lamp) en ze wijst er ook gericht bij!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 23 Okt 2017 08:56

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat knap Jip! En ik zag ook al een superleuke foto van jullie drietjes op insta waar V zo leuk op lacht!
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 23 Okt 2017 09:00

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Ik ben zelf ook trots op m’n boys. M’n oudste kwam vanmorgen niet naar onze slaapkamer omdat hij een boek lag te lezen in zn bed. Een echt leesboek. Zo leuk.
En m’n jongste slaapt beter en is zo vrolijk en grappig, en kletst ook ineens heel veel. Leuk om die klanken te ontcijferen naar woorden, en leuk voor hem en ons dat we hem ineens goed begrijpen! Voor mij levert dat instant een megaconnectie met hem op. Dat had ik ook met de oudste destijds. Ik ben zelf erg op taal gericht en liefde gaat bij mij denk ik makkelijker als er verbale communicatie in het spel is :)
#teammaple🍁
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 23 Okt 2017 09:03

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Haha, ja daar ben ik ook trots op. Ze lacht zo veel! Ook naar iedereen :-)
Wat leuk dat jouw jongste ook van die sprongen maakt! Ik denk dat V ook eerder praat dan loopt.
En het lezen in bed is ook leuk zeg! Die gaat in de vakantie met zijn zaklamp stiekem lezen in bed ;-)
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 23 Okt 2017 12:55

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat leuk Jip! Ik weet dat F. toen ze 10 maanden was (V. is ook zoiets toch?) ineens heel veel woordjes ging zeggen. Toen ging ze rond een jaar lopen en stopte dat praten weer. Zo grappig dat ze zich echt op 1 ding tegelijk focussen ofzo.

Wat goed UN, lijkt me zo leuk als ze echt zelf gaan lezen, kan hij mooi zijn kleine broer voorlezen! En wat een genot dat hij beter slaapt. Verbale communicatie maakt het echt zoveel makkelijk vind ik!
⁠♡♡♡
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 23 Okt 2017 12:57

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Ze is 9.5 maanden. Grofmotorisch je ze niet zo vlot. Ben benieuwd of dat bij V ook zo is Uffe!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

YEX

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:54

Bericht 23 Okt 2017 15:06

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Ons jongetje begint te ontdekken dat als ie op handen en knieeen staat hij vooruit kan komen, het kruipen komt er eerdaags aan. Awh.... :heart:
Y. #23112010 ♥
E. #16102012 ♥
X. #24022017 ♥
<<

Anoniem316

Bericht 23 Okt 2017 15:11

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Mooi he dames? Het blijft elke keer verbazingwekkend hoe snel het allemaal gaat.

Hier loopt L ineens zelf achter een wagentje en ze zegt papa, mama, ita (voor de hond van mijn ouders en dus alle hondjes). Er is helemaal niks meer baby aan mijn lieve meisje. Ze wordt echt groot!
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 24 Okt 2017 12:46

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Ik ben trots op mijn beide knullen. Ondanks al het verdriet (ook van henzelf, met name de oudste), zijn ze gisteren zo lief geweest tijdens de crematie van mijn oma. Ze hadden ook beide een tekening voor haar gemaakt en die in de kist gelegd, toen ze nog opgebaard lag.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 27 Okt 2017 09:17

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Ook hier even een trotse mama. N. heeft onlangs haar C diploma gehaald. Binnen een jaar (en tien dagen) heeft ze met gewoon reguliere zwemlessen (1 x per week dus) haar ABC gehaald! Erg snel, maar ze is dan ook gek op zwemmen.

Ze was er zelf nog niet klaar mee, dus nu zit ze op wedstrijdzwemmen. Twee avonden per week trainen. Pittige training, maar ze vindt het heerlijk! De juf zei dat je haar passie voor zwemmen duidelijk kan zien en dat echt wel talent heeft, ze pikt alles qua techniek gelijk op. Zo leuk!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 27 Okt 2017 09:34

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat lief Mickey!

Heel leuk om dit allemaal te lezen, al die trotse mama's!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 28 Okt 2017 22:34

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

F.abian had stiekem het laatste pakje drinken gepakt, terwijl dat niet mocht. J.asmijn vond dat niet zo erg, want nu hadden ze er allebei evenveel gehad.

Ik (tegen J.): "Dat klopt, want zes gedeeld door twee is?"
F. (terwijl J. nog staat te rekenen): "drie!“

Donderdag kreeg ik al van zijn juf te horen dat ze hem in een soort 'plusgroepje' heeft zitten, met moeilijkere opdrachten, omdat hem wat meer uit te dagen. Vind ik best knap voor een jongen die net twee maanden in groep 1 zit.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Nov 2017 16:27

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

O. heeft net een heel rondje om de salontafel heen gestapt zonder te vallen! Grotendeels met beide handjes aan de tafel natuurlijk maar toch!

En hij zegt ineens sinds paar dagen dada en tata. Nonstop :laughcry:
Let's discover the world together.
<<

Anoniem236

Bericht 15 Nov 2017 16:29

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wooh wat knap Marin dat stappen, vlot manneke!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 15 Nov 2017 16:34

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wow Kissyfur jij hebt een slim kind!

Wat knap van O! Die gaat ook hard.

V. heeft weer een nieuw woordje erbij: hap. Ze kan nu 5 woorden al. En qua begrip is ze ook best slim heb ik het idee. Ik vraag 'wil je drinken?' en dan kijkt ze naar haar beker. Ik gaf een stukje brood. Schoof ze weg en wees naar haar beker.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Nov 2017 16:45

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Ah dat lijkt me leuk Jip! Knap van haar!
En dat is zeker knap van je zoontje, Kissy fur!
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 16 Nov 2017 20:31

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Nu T echt goed kan lopen begint zijn spraakontwikkeling weer.
Wat een verhalen de hele dag. Echt super tof.
Ik legde hem net in bed en ik geef hem altijd een kus en zeg "ik hou van jou"
Nu gaf ik de kus en zei T direct: hou jou
Ahhhh smelt.
Hij heeft vast geeeen idee wat het betekend maar voor mij geweldig haha.
2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Nov 2017 20:55

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Ah wat ontzettend lief Salome. :heart:
Let's discover the world together.
<<

Anoniem239

Bericht 27 Nov 2017 21:44

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Ties heeft op 15 oktober afgezwommen voor zijn A diploma. Nu 3 lessen later in het B-klasje is hij al geselecteerd om volgende week proef te zwemmen en hopelijk dan op 10 december afzwemmen voor zijn B!

Ik ben zo trots en had dit echt nog niet verwacht. Ik zat zelf aan het voorjaar te denken ofzo.
<<

Anoniem239

Bericht 15 Dec 2017 11:39

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Zijn er niet meer moeders die even heerlijk willen opscheppen?

Ik wil namelijk alweer! Nav bovenstaande bericht kan ik mededelen dat Ties vorige week heeft afgezwommen voor zijn B. Zondag start hij met lessen voor C.

Vandaag ging ik met de jongste(3,5) naar peuterzwemmen, dat doen we nu een jaar ongeveer. Ze hadden al een tijdje geoefend om als zeester te drijven op hun rug. Vandaag had hij echter ineens door om op zn rug te zwemmen. Hij zwom zonder hulp en bandjes oid ongeveer 10 meter het zwembad door.

Trots op mijn jongens!
<<

Anoniem286

Bericht 15 Dec 2017 11:52

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Knap!
Ik wil ook wel even opscheppen, s kan zo super netjes binnen de lijntjes kleuren! Als ik dat vergelijk met kindjes uit de klas is ze daar echt wel de beste van! Echt zo leuk om te zien en ze doet het ook zo graag.
Laatst gewijzigd door Anoniem286 op 15 Dec 2017 12:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem242

Bericht 15 Dec 2017 12:24

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Highway zeker reden om trots te zijn!

Ik ben ook Uber trots op mijn zoon. Sowieso altijd haha maar nu nog meer. Hij doet het goed op school. Sinds hij naar so is gegaan is hij echt met sprongen vooruit gegaan. Nu zijn zelfvertrouwen nog en dan komt het helemaal goed. Daar waar we eerder altijd negatieve dingen hoorde op school, horen we nu alleen maar positieve verhalen over hem. Heel fijn.

Plus dat het een echte drummer is. Hij zit sinds kort op drumles en is deze week begonnen met trommelles bij de schutterij. (Iets wat hij heel graag wilde) en ik groei als zijn leraren enorm verwonderd zijn over zijn kunnen. Hij speelt het allemaal met gemak na. Zo leuk :D Als hij zo door groeit zou hij aan het einde van het schutters seizoen wel eens mee op de straat mogen lopen omdat hij de mars dan al kan spelen.
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 09:49

Bericht 15 Dec 2017 12:38

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Keshi schreef:Ties heeft op 15 oktober afgezwommen voor zijn A diploma. Nu 3 lessen later in het B-klasje is hij al geselecteerd om volgende week proef te zwemmen en hopelijk dan op 10 december afzwemmen voor zijn B!

Ik ben zo trots en had dit echt nog niet verwacht. Ik zat zelf aan het voorjaar te denken ofzo.


Zou bijna denken dat je bij mij in de buurt woont en dat mijn stiefdochter tegelijk heeft afgezwommen, maar het is vast en zeker het zelfde programma. Mijn stiefdochter wil niet voor C want het afzwemmen was nogal een drama (althans, dat heeft ze er zelf van gemaakt haha). Desalniettemin ben ik wel heel trots op haar dat ze het heeft gehaald.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Anoniem245

Bericht 15 Dec 2017 14:08

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Pannenkoek schreef:Highway zeker reden om trots te zijn!

Ik ben ook Uber trots op mijn zoon. Sowieso altijd haha maar nu nog meer. Hij doet het goed op school. Sinds hij naar so is gegaan is hij echt met sprongen vooruit gegaan. Nu zijn zelfvertrouwen nog en dan komt het helemaal goed. Daar waar we eerder altijd negatieve dingen hoorde op school, horen we nu alleen maar positieve verhalen over hem. Heel fijn.

Plus dat het een echte drummer is. Hij zit sinds kort op drumles en is deze week begonnen met trommelles bij de schutterij. (Iets wat hij heel graag wilde) en ik groei als zijn leraren enorm verwonderd zijn over zijn kunnen. Hij speelt het allemaal met gemak na. Zo leuk :D Als hij zo door groeit zou hij aan het einde van het schutters seizoen wel eens mee op de straat mogen lopen omdat hij de mars dan al kan spelen.


Wat gigantisch leuk!!!

Dan kan ik meteen ook even over die van mij opscheppen, want hij heeft een 8 voor zijn muziektheorie gehaald, en gaat ook echt als een speer tijdens de lessen. Hij krijgt ook paukenles en laatste speelde hij tijdens de les een oefening helemaal foutloos zonder het eerder gezien te hebben :love:
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 18 Dec 2017 14:11

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

T heeft vanochtend zelf de kerstboom aangedaan. Autotransporter tegen de muur aangeschoven. Op gaan staan en ik hoorde ineens: BOOM AAN.
En jahoor, stekker zat in het stopcontact.
Wij hebben hoge stopcontacten dus nu weet ik dat daar ook nog even beveiliging in moet. :eyes:
Maar ik vond het wel enorm grappig dat hij weet hoe het werkt.
2016
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers