Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


(vintage) Chanel tas

<<

ChiQ

Bericht 15 Nov 2017 18:50

Re: (vintage) Chanel tas

Cotton schreef:Wat kost zo'n tas nou?

Heel tof hoor zo'n doel!


Dat zal ik je vertellen..

De Small Flap was in 2014
€2890,-

En de Woc Camellia
€1900,-
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 15 Nov 2017 19:01

Re: (vintage) Chanel tas

Wauw, wat een geld zeg!
Nou vind ik ze ook niet mooi, zou echt een beetje gek zijn als ik met zo’n tas aan zou komen zetten, past totaal niet bij mij. En dat gedoe om ‘m te krijgen vind ik ook nogal veel van het goede.

Maar hoe tof is het als je zo’n tas dolgraag wil hebben en je kunt hem op een dag ‘gewoon’ kopen. En dat je dan naar zo’n winkel kunt gaan en de hele experience kunt meemaken! Echt een leuk spaardoel vind ik dat!
<<

anoniem224

Bericht 15 Nov 2017 19:01

Re: (vintage) Chanel tas

Wauw ik schrik echt van die prijzen! Mooie tassen hoor, maar ik zou het er nooit zelf aan uit kunnen geven. Als ik er ooit 1 zou kunnen kopen voel ik me denk ik ook helemaal niet op mijn gemak in die winkel :palm: Maar als je het al heel lang heel graag wil is het een mooi spaardoel natuurlijk. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden Ell.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 15 Nov 2017 19:36

Re: (vintage) Chanel tas

Ik had veel hogere prijzen in mijn hoofd, maar toch zou ik dit geld niet zo snel overhebben voor een tas. De Small Flap vind ik wel erg mooi!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

ChiQ

Bericht 15 Nov 2017 19:38

Re: (vintage) Chanel tas

Chava schreef:Ik had veel hogere prijzen in mijn hoofd, maar toch zou ik dit geld niet zo snel overhebben voor een tas. De Small Flap vind ik wel erg mooi!


Ik geloof dat de small flap nu meer dan 3200,- is
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 15 Nov 2017 19:41

Re: (vintage) Chanel tas

Ik zat met prijzen van + € 5000,- in mijn hoofd.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

ChiQ

Bericht 15 Nov 2017 19:42

Re: (vintage) Chanel tas

Chava schreef:Ik zat met prijzen van + € 5000,- in mijn hoofd.


Voor een 2.55 met gold hardware ben je vandaag de dag zéker €4800,- kwijt..

En laatste x dat ik er was was ik compleet verliefd geworden op een small boy bag, donkerblauw pytonleer HA HA. Nou daar kan je beste mini van kopen.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 15 Nov 2017 20:12

Re: (vintage) Chanel tas

ChiQ schreef:
Chava schreef:Ik had veel hogere prijzen in mijn hoofd, maar toch zou ik dit geld niet zo snel overhebben voor een tas. De Small Flap vind ik wel erg mooi!


Ik geloof dat de small flap nu meer dan 3200,- is


Het is dus eigenlijk ook nog eens een beleggingsobject!
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 15 Nov 2017 20:12

Re: (vintage) Chanel tas

ChiQ schreef:
Chava schreef:Ik zat met prijzen van + € 5000,- in mijn hoofd.


Voor een 2.55 met gold hardware ben je vandaag de dag zéker €4800,- kwijt..

En laatste x dat ik er was was ik compleet verliefd geworden op een small boy bag, donkerblauw pytonleer HA HA. Nou daar kan je beste mini van kopen.

:shock: Ik zou die tas niet eens durven te gebruiken, uit angst voor een krasje of wat dan ook :pale:
To travel is to live
Mijn instagram
<<

anoniem224

Bericht 15 Nov 2017 20:35

Re: (vintage) Chanel tas

Chava schreef:
ChiQ schreef:
Chava schreef:Ik zat met prijzen van + € 5000,- in mijn hoofd.


Voor een 2.55 met gold hardware ben je vandaag de dag zéker €4800,- kwijt..

En laatste x dat ik er was was ik compleet verliefd geworden op een small boy bag, donkerblauw pytonleer HA HA. Nou daar kan je beste mini van kopen.

:shock: Ik zou die tas niet eens durven te gebruiken, uit angst voor een krasje of wat dan ook :pale:


Ik zou er niet eens een regendruppel op willen hebben denk ik.
<<

Anoniem252

Bericht 15 Nov 2017 21:04

Re: (vintage) Chanel tas

Ik zou bang zijn voor diefstal, zo’n tas zou ik niet ondermijn bureau laten staan.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 15 Nov 2017 21:40

Re: (vintage) Chanel tas

Ook mijn droom, zo'n designer tas.
Maar ik vind 1500 echt de max. Dus ik zal t met een wat goedkoper merk moeten doen vrees ik :P
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 15 Nov 2017 21:40

Re: (vintage) Chanel tas

Ik vind 'the flap' ook het mooist.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem315

Bericht 15 Nov 2017 22:50

Re: (vintage) Chanel tas

Hmmm... Ik heb blijkbaar heel andere dromen. Doe mij maar een levend stukje leer.
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 15 Nov 2017 23:11

Re: (vintage) Chanel tas

Oh misschien heb ik geen smaak, maar ik vind ze niet eens mooi. Zou ze niet kopen als ze 40 euro zouden zijn, dus voor zo'n bedrag...

Maar ja ieder z'n meug hè.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Nov 2017 08:08

Re: (vintage) Chanel tas

Exogenesis schreef:Hmmm... Ik heb blijkbaar heel andere dromen. Doe mij maar een levend stukje leer.

Hahahahaha. Dat kan ook wel geld opleveren.
Ga de tassen straks eens even bekijken. Heb nog geen plaatjes gezocht.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 16 Nov 2017 09:43

Re: (vintage) Chanel tas

Super leuk spaardoel. Ik heb ook nog steeds in mijn hoofd dat als ik nou eens geld overhou met het werk wat ik doe (en mijn huis af is haha) ik ook ga sparen voor een designer tas. Ik zou heel graag een zwarte Proenza Schouler PS11 willen. Liefde!

Afbeelding

Vertel je je hele ervaring als je hem hebt. Ben echt zo benieuwd en vind het heel leuk om te lezen!
<<

Anoniem304

Bericht 16 Nov 2017 09:46

Re: (vintage) Chanel tas

Ik heb net die Chanel tassen even bekeken. Totaal niet mijn smaak, maar ik vind het wel echt tof om voor zoiets duurs zo te sparen.
<<

Anoniem223

Bericht 16 Nov 2017 10:50

Re: (vintage) Chanel tas

*
Laatst gewijzigd door Anoniem223 op 22 Jan 2018 08:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem223

Bericht 16 Nov 2017 11:23

Re: (vintage) Chanel tas

ChiQ schreef:
Cotton schreef:Wat kost zo'n tas nou?

Heel tof hoor zo'n doel!


Dat zal ik je vertellen..

De Small Flap was in 2014
€2890,-

En de Woc Camellia
€1900,-



Classis medium zit in 2017 op 4480 :wtf:
<<

ChiQ

Bericht 16 Nov 2017 11:29

Re: (vintage) Chanel tas

Moesje schreef:Oh misschien heb ik geen smaak, maar ik vind ze niet eens mooi. Zou ze niet kopen als ze 40 euro zouden zijn, dus voor zo'n bedrag...

Maar ja ieder z'n meug hè.



Zo, wat een zure reactie.
<<

ChiQ

Bericht 16 Nov 2017 11:29

Re: (vintage) Chanel tas

Ell schreef:Ik dacht dat de classic flap inmiddels al op 4.200 zat. Vandaar dat ik eerst de WOC wilde (die is ca 2000). Chanel tassen stijgen echt bizar veel in prijs, dus inderdaad een mooi investeringsobject. Ik had bewust geen prijzen genoemd, vond ik niet iets toevoegen.
De Proenza is ook prachtig. Ik hou echt van het klassieke van Chanel, denk dat ik die nog draag als ik 80 ben.


Dat denk ik niet. Ze verslijten he..
<<

Anoniem223

Bericht 16 Nov 2017 11:40

Re: (vintage) Chanel tas

ChiQ schreef:
Ell schreef:Ik dacht dat de classic flap inmiddels al op 4.200 zat. Vandaar dat ik eerst de WOC wilde (die is ca 2000). Chanel tassen stijgen echt bizar veel in prijs, dus inderdaad een mooi investeringsobject. Ik had bewust geen prijzen genoemd, vond ik niet iets toevoegen.
De Proenza is ook prachtig. Ik hou echt van het klassieke van Chanel, denk dat ik die nog draag als ik 80 ben.


Dat denk ik niet. Ze verslijten he..

*
Laatst gewijzigd door Anoniem223 op 22 Jan 2018 08:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 09:49

Bericht 18 Nov 2017 22:11

Re: (vintage) Chanel tas

Jeetje, zoveel geld voor zo een klein tasje. Nou ben ik ook wel van luxe spullen hoor en zou 400 euro voor een Chanel tas best nog zelf doen (mits ik hem mooi vind), maar meer dan 1000 euro zou ik er niet voor over hebben, 1000 euro past er niet eens in bij wijze van spreken.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

ChiQ

Bericht 19 Nov 2017 08:15

Re: (vintage) Chanel tas

Ik denk niet dat uit te leggen valt waarom een Chanel zo duur is. Het is gewoon superveel geld voor een kwalitatief niet zo heel goede tas. Het is, bot gezegd, gewoon niet voor iedereen. Er is een bepaalde exclusiviteit dat komt bij het kopen van een Chanel. Die handhaaf je natuurlijk niet door tassen €400,- te maken. Dan wordt hij voor heel veel mensen een haalbare tas. Dat willen ze helemaal niet. Het is voor veel vrouwen een spuuglelijke oma tas, en voor andere vrouwen een droom. Ik hou het voorlopig op deze twee, ik heb veel meer chanel hoor, portemonnee’s, schoenen, gympen, sierraden maar in het vervolg denk ik wel 100x na voor ik iets aanschaf van Chanel, omdat de kwaliteit er jammer genoeg niet is.

Mijn kleine small flap is 2x terug naar parijs gegaan, 1x was de stiksel van het quilted leer niet goed, de hele linkeronderzijde was niet gestikt (en dan bla bla in de winkel over kwaliteitschecks etc, jah, my ass!) en toen na weet ik veel hoe lang wachten tas terug; staan we op vakantie op de koffers te wachten, ik draai me om naar mijn man om te zeggen dat ik de koffers zie en knapt zo het hengsel los..tas op de grond. Weet je wat ze zeiden in de winkel? Maar u heeft het denk ik zwaar beladen! HOE????? Er past niets in. Telefoon, klein portemoneetje, lipgloss en autosleutel. Dat soort dingen vertel ik mensen wel. Maak je zelf geen illusie dat je een dure DUS goede tas koopt. Die je tot je 80ste gebruikt en dan met winst verkoopt. Enige tassen die winst opleveren is een ongebruikte Chanel.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers