Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

wintertijd?

<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site admin

Bericht 30 Okt 2016 09:00

Re: wintertijd?

Wel lekker makkelijk voor nu :smile:
<<

Bazinga

Gebruikers-avatar

Mijter

Bericht 30 Okt 2016 09:24

Haha hier ook eindelijk weer de normale tijd :smile:
Our love goes without saying.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Hoofdpiet

Bericht 14 Nov 2017 16:25

Hee hoi hallo! Als ik niet ingelogd ben, staat het forum nog steeds op zomertijd. Ik heb in mijn eigen gebruikersprofiel de zomertijd uitgezet, maar moeten jullie daar achter de schermen misschien ook nog iets voor doen? Als ik ingelogd ben staat het namelijk wel gewoon goed :)
Geen wereldprobleem dus het had ook in het first world problems topic gekund maar hier lezen jullie het vast eerder.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site admin

Bericht 14 Nov 2017 17:38

Elliot schreef:Hee hoi hallo! Als ik niet ingelogd ben, staat het forum nog steeds op zomertijd. Ik heb in mijn eigen gebruikersprofiel de zomertijd uitgezet, maar moeten jullie daar achter de schermen misschien ook nog iets voor doen? Als ik ingelogd ben staat het namelijk wel gewoon goed :)
Geen wereldprobleem dus het had ook in het first world problems topic gekund maar hier lezen jullie het vast eerder.

Done.
Thnx voor de reminder.
Vorige

Terug naar Forumzaken