Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Partner staat op met veel lawaai: -(

<<

Anoniem282

Bericht 14 Nov 2017 11:44

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Hoesten zou voor mij van een andere categorie zijn dan filmpjes gaan kijken in de vroege ochtend. Aan dat hoesten is overigens ook prima wat te doen als het jullie beiden heel erg wakker houdt en dat zou dus niet terugkerend hoeven te zijn. Ik zou apart gaan liggen van hem in een andere kamer, maar ik weet niet of je die mogelijkheid hebt. Als hij voor jou beslist dat jij dan maar 's middags nog even bij gaat slapen, denk ik niet dat je hem naar de bank/andere kamer krijgt. En heel eerlijk gezegd zou ik hier op den duur op afknappen, want het zegt veel over zijn karakter. Ik vind het echt te bizar voor woorden dat je een goed gesprek moet hebben met een volwassen man over dat hij geen rekening houdt met slapende mensen in huis in de vroege ochtend. Dat komt op mij meer over als een mentale kleuter dan iets anders.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 14 Nov 2017 13:17

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Zag deze voorbij komen, alleen moet deze dan net andersom. Vond 'm wel toepasselijk.
Afbeelding
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem244

Bericht 14 Nov 2017 13:22

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Lekker egoïstisch van hem. Je houdt toch rekening met elkaar lijkt mij.
Nogmaals bij hem aankaarten vandaag.

Mijn vriend moet er elke nacht tussen 1 en 4 uit... gelukkig doet hij dit snel en zachtjes.
Wel vaak even kort licht aan.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Nov 2017 13:27

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Ik kan je geen tips geven, want mijn ex was ook zo.
Wake-up light aan met radio en pas na 30 minuten zijn bed uit komen.
Alleen als hij echt vroeg ( 5 uur) zijn bed uit moest dan kon hij stil doen. De andere dagen ( rond 6 uur) was het altijd zo.
Als hij dan een keertje kon liggen, deed ik op een gegeven moment ook niet extreem stil.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Nov 2017 13:37

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Mijn man zijn wekker gaat om 4.15 en elke keer word ik ook wakker. Altijd gaat hij snoozen. Doet de lamp aan maakt overal lawaai. Hoor hem zelfs bekenden nog zijn ontbijt maken. En als die eindelijk weggaat zegt die nog heel luid doei. Ik heb het opgegeven dat hij ooit zacht gaat doen. En ben blij zodra hij de deur uit is zodat ik nog 2 uurtjes kan slapen
Afbeelding
<<

Anoniem328

Bericht 14 Nov 2017 13:54

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Maar dat is toch gewoon asociaal?! Om 4.15 uur snoozen, lawaai maken, hard gedag zeggen.
Ik snap er echt niks van dat zulk gedrag blijkbaar geaccepteerd wordt!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 14 Nov 2017 14:00

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Ik zou dat ook echt niet tof vinden en er heel duidelijk in zijn naar hem toe.
Heb ik bij mijn vriend ook wel gedaan en nu doet ie zachter. Ik ga ook altijd zachtjes uit bed. Gelukkig is de kledingkast van ons op de andere kamer, dat scheelt al veel herrie.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem278

Bericht 14 Nov 2017 14:03

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

In jouw geval Sarah zou ik dus een paar nachten mijn eigen wekker op half twee ofzo zetten en snoozen en lawaai maken en doen. Net zo lang tot je man snapt hoe vervelend dit gedrag is.

En SummerBeach, ik zou dat misschien ook wel doen in jouw geval, want je hebt het besproken toch?
<<

Anoniem282

Bericht 14 Nov 2017 14:10

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Olijfje schreef:Maar dat is toch gewoon asociaal?! Om 4.15 uur snoozen, lawaai maken, hard gedag zeggen.
Ik snap er echt niks van dat zulk gedrag blijkbaar geaccepteerd wordt!


Dit. Sorry, maar er is ook echt iets mis met jezelf als je dit gedoogd. Waarom zou je je nachtrust keer op keer zo laten verstoren? Dat snap ik oprecht niet.
<<

Brooke

Bericht 14 Nov 2017 15:02

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Mijn man moet ook elke dag vroeg op en hij wil dan perse koffie drinken. Maar omdat onze dochter beneden slaapt (ze heeft daar haar aangepaste slaapkamer, niet ver van de keuken) en die rot senseo een pokkeherrie maakt en zij er wakker van wordt, heb ik hem laatst ook duidelijk gemaakt dat ik dat niet meer wil. Die herrie hoor je gewoon kei goed door het hele huis, zelfs als je onder de douche staat. Want wie kan het oplossen als ze eenmaal wakker is. Ik, want hij gaat toch elk moment naar zijn werk. Hij heeft er overigens wel gehoor aangegeven toen hij ook wel inzag uiteindelijk, maar dat duurde even. Nu drink hij braaf alleen een glas water bij het ontbijt. :angel:
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 14 Nov 2017 15:12

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Haha, Brooke. Is oploskoffie geen optie, of maakt de waterkoker/fluitketel ook teveel lawaai?
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 14 Nov 2017 15:29

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Als ik op de bank zou moeten slapen als ik hoest, zou ik daar nu al twee maanden liggen :laughcry: Met astma kun je er niet zo veel aan doen.

Ik zou echt een enorm ochtendhumeur krijgen als iemand zo veel lawaai zou maken 's ochtends vroeg. Ik doe het raam in de keuken al dicht als ik om 07.00 uur koffie ga zetten, zodat de buren er geen last van hebben.
<<

Anoniem306

Bericht 14 Nov 2017 16:37

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Super asociaal gedrag van je man. Wanneer mijn man een ochtenddienst heeft en er om 4 uur uit gaat, doet hij het zachtjes. Snel de wekker uit en in het donker naar de badkamer waar hij zijn kleding heeft klaar gelegd. Ik wordt dat even wakker, maar draai mij om en slaap weer verder. Soms word ik er niet meer wakker van. Maar filmpjes in bed kijken, terwijl de ander slaapt is hier een no-go. Hij klinkt als een hork.
<<

Anoniem301

Bericht 14 Nov 2017 16:43

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Misschien dit topic even aan hem laten lezen :angel:
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 14 Nov 2017 16:50

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Ik herken het wel een beetje. Hier ligt alle werkkleding van mijn man beneden, haha. Zou niet nodig moeten zijn maar wel handig. Snoozen doet ie ook nog wel eens, als ik er wakker van wordt reageer ik meestal ook behoorlijk agressief.

De meeste dagen trekt hij zijn kleren beneden aan en rent hij de deur uit dus kan ik weer slapen, dat scheelt. Als hij eens bedenkt om eten mee te nemen gaat dat ook met zoveel herrie dat ik precies weet uit welke (koel/vries/keuken)kast hij het haalt.
En de buitendeur gaat altijd met een enorme klap dicht.
Ik heb weinig hoop dat dit na 6 jaar nog gaat veranderen dus ben er inmiddels aan gewend en de kinderen worden er gelukkig ook niet meer wakker van.
<<

Brooke

Bericht 14 Nov 2017 21:46

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Skyler schreef:Haha, Brooke. Is oploskoffie geen optie, of maakt de waterkoker/fluitketel ook teveel lawaai?


Haha, ik ga het eens voorstellen, eens kijken hoe hij reageert.
<<

Anoniem282

Bericht 14 Nov 2017 21:59

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Brooke schreef:Mijn man moet ook elke dag vroeg op en hij wil dan perse koffie drinken. Maar omdat onze dochter beneden slaapt (ze heeft daar haar aangepaste slaapkamer, niet ver van de keuken) en die rot senseo een pokkeherrie maakt en zij er wakker van wordt, heb ik hem laatst ook duidelijk gemaakt dat ik dat niet meer wil. Die herrie hoor je gewoon kei goed door het hele huis, zelfs als je onder de douche staat. Want wie kan het oplossen als ze eenmaal wakker is. Ik, want hij gaat toch elk moment naar zijn werk. Hij heeft er overigens wel gehoor aangegeven toen hij ook wel inzag uiteindelijk, maar dat duurde even. Nu drink hij braaf alleen een glas water bij het ontbijt. :angel:


Echt? Dat vind ik dan wel een beetje sneu voor hem, want je kunt de behoefte hebben aan koffie in de vroege ochtend zo makkelijk opvangen door zo'n koffie drukpot te kopen. :) Hebben wij hier ook sinds mijn huisgenoot zo vroeg op moet doordeweeks. Hij gaat dan ook niet herrie maken met de Nespresso, want in een doodstil huis maakt het dan opeens wel herrie.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 14 Nov 2017 23:10

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Whoe mijn man zou echt de heks in mij ontwaken. Kom op zeg, als je als man al geen rekening met je eigen vrouw kunt houden (of wilt), wat ben je dan voor oetlul.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 15 Nov 2017 03:05

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Wow.. wat een egoist. Hoop dat dit het enige is want met zo'n iemand zou ik niet willen samenleven. Als dit al niet bespreekbaar is. Sowieso vind ik het bizar dat hij zo weinig rekening houdt met je. Doet hij verder wel genoeg met de baby of is dat ook jouw zorg?

En Brooke: je kunt toch die senseo ook wel ergens anders inpluggen? Mijn man sleepte het apparaat naar de badkamer zodat ik er niet van wakker werd 's morgens.

Edit: bij Sarah dus ook zo. Ik ben er gewoon plaatsvervangend kwaad om. Helemaal nu ik zelf een baby heb. Wat een idiote redenering dat jij 's middags nog wel even kunt liggen. Bij ons is werken juist ontspannend en diegene die thuis is met de baby krijgt meer slaap. Maar wij hebben ook een high needs baby dan. En reken maar dat ik niet alleen 's nachts opdraai voor de zorg van onze man. Mijn man slaapt al 4 maanden elke nacht op de bank naast de baby z'n bedje zodat ik meer slaap kan krijgen 'snachts, hij slaapt namelijk prima en ik luister teveel naar de baby en ben de dag erna dan kapot. Ik kan gewoon bijna niet geloven dat er mannen bestaan die zich zo weinig om hun vrouw en kind bekommeren of rekening mee houden. Grrr..
Laatst gewijzigd door Marsy31 op 15 Nov 2017 06:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem231

Bericht 15 Nov 2017 05:35

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Je hebt bij de blokker ook een filterzakjes houder. Je kookt gewoon water in een pannetje en doet dat in die houder gieten waar een kan onderstaat en een zakje en koffie in zit. Dan heb je er misschien geen last van en hij wel koffie.
Zou ook even kijken wat voor deuren jullie hebben. Hier alles karton dus je hoort alles.
Als we gaan verbouwen, dan komen hier houten deuren. Dempt toch meer.

Maar ontopic, heb je gisteravond nog een gesprek gehad? Ik zou er niet blij mee zijn als mijn man zo zou doen. Is hij altijd zo geweest of is dat sinds de baby er is?
Ik zou hem gewoon iedere keer wakker maken als jij wakker bent van de baby. Een paar nachten lang, misschien ervaart hij dan hoe het is?
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 15 Nov 2017 08:32

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Hier in de ochtend geen lawaai maar wel vaak 's avonds als T in bed ligt.
Mijn man kijkt graag filmpjes achter zijn pc of speelt een spel met vrienden. Hij heeft wel een koptelefoon op maar praat dan wel. Gelukkig slaapt T er doorheen maar ik moet af en toe wel even zeggen dat hij zachter moet praten.
Door zijn enthousiasme gaat het dan steeds harder.
Mijn man vindt dat ik mij aanstel dan en 1x ben ik zo boos geworden dat ik midden in zijn spel de pc uitgedrukt heb.
Sindsdien is het minder haha

Hij werkt de hele dag hard en ik gun hem echt wel even die ontspanning. Maar geen hard gelach of geschreeuw a.u.b.
2016
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 15 Nov 2017 09:15

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Mijn man doet gelukkig wel zachtjes als bon vroege dienst heeft. Hij gaat dan om 4.00 uit bed. Zijn Welkers hoor ik dan niet eens.
's avonds maakt hij of ik zo'n brood voor het werk en alvast een boterham extra die hij thuis als ontbijt op eet. Beker melk erbij en als hij op zijn werk is drinkt hij daar eerst koffie voor hij gaat werken. Hij is altijd wel ruim optijd op zijn werk.
Z'n kleren legt hij beneden bij de trap zodat hij zich niet in de slaapkamer hoeft om te kleden.
Andersom doe ik dat ook als ik vroeg een gastkindje heb en mijn man en kinderen nog slapen.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 12:32

Bericht 15 Nov 2017 09:29

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

SummerBeach, ik ben het wel eens met de rest dat jouw partner in dit verhaal overkomt als een hork. Zou het jou helpen als hij de filmpjes in bed met oortjes in zou kijken? Dan kun je dat eventueel nog voorstellen, als hij zo graag z’n ochtendritueel wil aanhouden. Maar anders zal hij zich toch echt moeten aanpassen, lijkt mij.

Brooke: het ‘verbieden’ van koffie drinken onder vroege ochtend vind ik toch eigenlijk wel een beetje van een andere orde. Koffie kun je echt nodig hebben, en daar zijn ook zeeën van andere oplos(kofffie :^^:)singen in te bedenken, toch? Laten we ook gewoon even eerlijk wezen, Senseo is niet eens te drinken (vind ik dan hoor), wie weet kunnen jullie eens op zoek gaan naar een gewone (filter)koffiezetapparaat? Die zijn nog niet eens zo heel duur en maken, los van wat gepruttel ook niet zoveel herrie. Ik kwam trouwens ook deze tegen: misschien is dat wat? Dan heb je ook geen gedoe met filterzakjes en elke ochtend 1 of 2 kopjes koffie.
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_b ... 36346.html
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Nov 2017 20:55

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Nouja als die man van Brooke zo graag koffie wil drinken dan zoekt hij zelf wel een oplossing lijkt me toch? Hij kan zelf ook bedenken dat er manieren zijn die niet het hele huis wakker maken. Zolang hij genoegen neemt met een glas water zal het wel meevallen denk ik dan.
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Nov 2017 21:08

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Ja eens met Urban Naked. Er staat nergens dat ze hem verbied koffie an sich te drinken alleen niet met dat lawaaimakende automaat. Als hij echt heel graag koffie wil (zo ben ik ook), dan kan ie best een andere manier vinden om geluidloos koffie te zetten.

Summerbeach, hebben jullie het er nog over gehad?
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers