Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onderweg ben ik offline

<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 13:32

Bericht 14 Nov 2017 07:54

Re: Onderweg ben ik offline

Kira schreef:Dat vind ik ook, en ik ga dus ook niet echt aan de kant voor voetganger op een fietspad, je moet dan zelf gewoon even aan de kant stappen. En al helemaal geen opmerkingen maken, vind ik dan he?

Ik ben totaal offline in het verkeer, zelfs lopend appen doe ik amper.


Als er geen voetpad is en de voetganger moet echt een vieze modderige berm in stappen, dan maak ik als fietser echt wel even ruimte hoor. Eigenlijk maak ik sowieso gewoon even ruimte. Hoeveel moeite is dat nou.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Nov 2017 14:58

Re: Onderweg ben ik offline

Dat laatste dus. Drie dagen vocht weer. De berm was een grote drassige bende en ik stond al op de rand van een breed fietspad buiten de bebouwde kom.
Die kinderen keken ook meer achter zich dan voor zich en dan denk ik vooral dat je als ouder je bezig moet houden met je kinderen en niet met je telefoon. Wacht dan met wegfietsen en bel eerst of bel als je thuis bent ( afgaande van de weg en het tijdstip kwamen de kinderen van voetbal of hockytraining af, dus heel lang zullen ze niet onderweg geweest zijn).
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers