Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doen jullie met 50,- ?

<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 14 Nov 2017 09:30

Wat doen jullie met 50,- ?

Absoluut geen wereldprobleem maar ik ben wel benieuwd naar wat jullie zouden doen:

Van mijn schoonouders heb ik 'even' 50,- in mijn handen gedrukt gekregen als cadeautje voor mijn verjaardag. Nu heb ik dit geld in mijn portemonee gestopt waardoor het waarschijnlijk op gaat aan de dagelijkse boodschappen of benzine. Maar eigenlijk vind ik dit wel zonde en wil ik dit geld echt even gebruiken voor mezelf.
Wat doen jullie met zo'n bedrag als je dat cadeau krijgt? :)
09-07-2018
11-07-2021
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 14 Nov 2017 09:34

Re: Wat doen jullie met 50,- ?

Op dit moment zou ik ervan naar de kapper gaan denk ik, maar als je iets blijvends wilt zou ik een mooi armbandje kopen.

♥♥
<<

Anoniem222

Bericht 14 Nov 2017 09:37

Re: Wat doen jullie met 50,- ?

Hmm ja ik moet ook naar de kapper, dus gebruiken als bijdrage voor de kapper is wel een goede. Of nieuwe oorbelletjes. Of een leuk kledingstuk. Maar de kans is bij mij meestal dan ook groot dat ik het in mijn portemonnee stop en op gaat aan "gewone" dingen.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 14 Nov 2017 09:38

Re: Wat doen jullie met 50,- ?

-pedicure/manicure
-saunadagje
-gebruiken om deels schoenen/kleding mee te kopen
-puzzel van 1000 stukjes/iets voor hobby
-sparen voor verhuizing
-rugzak kopen
-uit eten
-wat luxere verzorgingsproducten
-mooi sierraad

Dit zijn dus dingen die ik momenteel niet écht nodig vind om te kopen, maar wel leuk zou vinden.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Nov 2017 09:40

Re: Wat doen jullie met 50,- ?

Ik zou het op dit moment gebruiken voor een massage of nieuwe bh.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Nov 2017 09:41

Re: Wat doen jullie met 50,- ?

Ik zou naar de kapper gaan of er een boxkleed van kopen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 14 Nov 2017 09:42

Re: Wat doen jullie met 50,- ?

Oh ja een nieuwe, goeie BH is ook een goeie!
Of een dure kappersshampoo en -conditioner. Dat zijn van die dingen die ik heel graag wil, maar zelf te duur vind om zomaar even te halen.

♥♥
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 14 Nov 2017 10:39

Re: Wat doen jullie met 50,- ?

Ja, ik zou het ook uitgeven aan iets waar je normaal niet zo snel geld aan uitgeeft:

Duurdere haarverzorging producten
Make up (bijv een echt goede foundation)
Parfum
Kleding (bijdrage)

Zoiets.
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 14 Nov 2017 11:07

Re: Wat doen jullie met 50,- ?

Daar staan al leuke ideeën tussen!

Ik denk dat het iets van kleding of een sieraad gaat worden.
09-07-2018
11-07-2021
<<

Anoniem313

Bericht 14 Nov 2017 11:10

Re: Wat doen jullie met 50,- ?

Ik zou een Bobby Brown Shimmer Brick kopen.

De mijne is nu zo'n beetje af en ik heb er tweeënhalf jaar mee gedaan!
<<

Anoniem223

Bericht 14 Nov 2017 11:11

Re: Wat doen jullie met 50,- ?

Ik zou dan iets bij de parfumerie halen. Meestal heb ik nog kortingsbonnen en dan koop ik lekker een geurtje of iets duurs wat ik normal niet zo snel zou kopen (dure make-up of een serum van Estee Lauder ofzo).
Ik heb jaren geleden ook zoiets gehad, heb het geld toen apart gelegd en ben blijven sparen (ik geef wel eens les waarvoor ik ook contant betaald krijg). Inmiddels heb ik al bijna een chanel tasje (woc) bij elkaar gespaard, dus dat is nu mijn doel (of nog langer doorsparen voor een classic flap mini of midi, maar dat duurt dan nog jaren).
<<

Anoniem223

Bericht 14 Nov 2017 11:12

Re: Wat doen jullie met 50,- ?

Caulfield schreef:Ik zou een Bobby Brown Shimmer Brick kopen.

De mijne is nu zo'n beetje af en ik heb er tweeënhalf jaar mee gedaan!


Oh ja die wil ik ook nog wel een. De mijne viel al heel snel kapot in de wasbak :thumbdown:
Nu gebruik ik altijd Nars Albatross, ook mooi en minder kwetsbaar. Ik wil ook nog wel een Nars blush.
<<

Anoniem231

Bericht 14 Nov 2017 13:09

Re: Wat doen jullie met 50,- ?

Hier gaat het ook altijd op aan de boodschappen.

Ik zou er stof van kopen. Of patronen. Ow en flex en vinyl zijn hier ook altijd welkom.

Een nieuwe Senseo kan ook. Die van ons is kapot, hoewel ik geen koffie lust, zou ik hem kopen voor mijn man.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 14 Nov 2017 13:33

Re: Wat doen jullie met 50,- ?

Ik zou het bij mijn andere verjaardagsgeld leggen. Ik bewaar dat altijd totdat ik groots of duurs wil hebben. Vind het zonde om aan boodschappen oid op te maken.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 14 Nov 2017 13:50

Re: Wat doen jullie met 50,- ?

Dan ga ik ergens met mijn man eten, naar de bioscoop of een hotelovernachting.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 14 Nov 2017 14:25

Re: Wat doen jullie met 50,- ?

Ik had dit laatst ook, toen heb ik er een mooie kandelaar en vaas van Riverdale van gekocht. En een bijzettafeltje, maar dat was toevallig omdat ik €100 kreeg. Normaal gesproken belandt het ook gewoonlijk mijn portemonnee eigenlijk.
<<

Anoniem301

Bericht 14 Nov 2017 14:28

Re: Wat doen jullie met 50,- ?

Caulfield schreef:Ik zou een Bobby Brown Shimmer Brick kopen.

De mijne is nu zo'n beetje af en ik heb er tweeënhalf jaar mee gedaan!

Wat knap, de mijnes zijn al 2 keer gesneuveld! Helemaal kapot. De 1e keer heb ik deze weggegooid, de 2e keer niet. Dus heb nu allemaal losse brokjes.
<<

Anoniem223

Bericht 14 Nov 2017 14:47

Re: Wat doen jullie met 50,- ?

Carrie schreef:
Caulfield schreef:Ik zou een Bobby Brown Shimmer Brick kopen.

De mijne is nu zo'n beetje af en ik heb er tweeënhalf jaar mee gedaan!

Wat knap, de mijnes zijn al 2 keer gesneuveld! Helemaal kapot. De 1e keer heb ik deze weggegooid, de 2e keer niet. Dus heb nu allemaal losse brokjes.


Zo jammer he! De mijne viel gewoon maximaal 30 cm omlaag in de wasbak, helemaal kapot. Ik heb hem gemaakt met alchohol en gebruik hem nog af en toe, maar hij is nu helemaal 1 kleur ipv die mooie blokken. Gelukkig vind ik Albatross bijna net zo mooi, die is wat geler (ik had van de shimmer bricks de lichtbruine/beige), maar het past wel bij mijn huid. Denk dat het ook komt door de verpakking. Die doosjes van Bobbi Brown zijn zo dik, die van Nars zijn veel platter.
<<

Brooke

Bericht 14 Nov 2017 14:48

Re: Wat doen jullie met 50,- ?

Haha grappig..Een paar weken geleden kreeg ik via mijn ouders ook een kaart met 50 euro erin van mijn tante en toevallig zat ik er een paar seconden geleden nog aan te denken dat ik dus nog 50 euro in een envelop heb zitten. Vroeg me ook af wat ermee te doen. Zonde om zomaar uit te geven.

Ik denk dat ik die 50 euro ga bewaren voor iets speciaals. Misschien voor een uitje, zoals de Winter-Efteling of paar daagjes weg als gezin.
<<

Anoniem301

Bericht 14 Nov 2017 14:59

Re: Wat doen jullie met 50,- ?

Ell schreef:
Carrie schreef:
Caulfield schreef:Ik zou een Bobby Brown Shimmer Brick kopen.

De mijne is nu zo'n beetje af en ik heb er tweeënhalf jaar mee gedaan!

Wat knap, de mijnes zijn al 2 keer gesneuveld! Helemaal kapot. De 1e keer heb ik deze weggegooid, de 2e keer niet. Dus heb nu allemaal losse brokjes.


Zo jammer he! De mijne viel gewoon maximaal 30 cm omlaag in de wasbak, helemaal kapot. Ik heb hem gemaakt met alchohol en gebruik hem nog af en toe, maar hij is nu helemaal 1 kleur ipv die mooie blokken. Gelukkig vind ik Albatross bijna net zo mooi, die is wat geler (ik had van de shimmer bricks de lichtbruine/beige), maar het past wel bij mijn huid. Denk dat het ook komt door de verpakking. Die doosjes van Bobbi Brown zijn zo dik, die van Nars zijn veel platter.

Ja, echt zonde! Ik heb de bronzen variant. Ik heb de Albatross ook maar die vond ik toch iets te geel geloof ik.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 14 Nov 2017 15:01

Re: Wat doen jullie met 50,- ?

Ik heb ook nog ergens een enveloppe liggen en wil een tas kopen met dat geld. Maar daar loop ik niet zo snel tegen aan.
<<

Anoniem321

Bericht 14 Nov 2017 15:27

Re: Wat doen jullie met 50,- ?

Ik zou er een spijkerbroek of een geurtje voor kopen, of een paar leuke boeken.
<<

anoniem224

Bericht 14 Nov 2017 19:08

Re: Wat doen jullie met 50,- ?

Goed boek, iets van een armbandje of mooie oorbellen, parfum.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 14 Nov 2017 20:11

Re: Wat doen jullie met 50,- ?

Ik zou er op dit moment van naar de kapper gaan of lingeriesetjes van kopen.
04-2014
10-2015
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 14 Nov 2017 20:12

Re: Wat doen jullie met 50,- ?

Naar de kapper gaan of anders bijleggen voor een tas of parfum.
To travel is to live
Mijn instagram
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers