Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pompoen is getrouwd!

<<

Anoniem222

Bericht 14 Nov 2017 09:42

Re: Pompoen is getrouwd!

Wat leuk! Gefeliciteerd. Super leuke foto's.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Nov 2017 09:43

Re: Pompoen is getrouwd!

Echt zo tof!! Heel erg mooi! En zo leuk kindvriendelijk en relaxed. Helemaal jij.
Let's discover the world together.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 14 Nov 2017 09:55

Re: Pompoen is getrouwd!

Wat geweldig!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 14 Nov 2017 10:05

Re: Pompoen is getrouwd!

Het was een geweldige dag, we hadden enorm geluk met het weer, de voorspellingen waren vreselijk, vrijdag was het windkracht 6 en dat zou het zaterdag ook zijn. Bovendien zou het flink gaan regenen steeds.

Vrijdagochtend gingen J en ik al naar Zeeland voor de voorbereidingen, de kinderen kwamen ‘s middags na school met oma mee. We trouwden op het terrein van mijn schoonouders. De enorme tipitenten waar we in gingen trouwen stonden er toen al. We hebben vrijdag dus van alles voorbereid. Meubels gesjouwd, de laatste dingen geknutseld, toch nog maar een warmtekanon gehaald. We sliepen dat weekend in een huisjespark op nog geen tien minuutjes lopen van de trouwlocatie. Voor een aantal mensen hadden wij een huisje gehuurd, heel veel anderen hadden zelf een huisje gehuurd op hetzelfde park.

Zaterdagochtend om 8.15 u ben ik met Lo., mijn zusje en een vriendin van het huisjespark naar de locatie gegaan voor haar en make-up. Het regende dus we waren lekker doorweekt toen we aankwamen. Mijn schoonouders lagen nog te slapen dus het alarm stond nog aan, haha, lekkere chaos begon het mee. En dat bleef het ook een beetje de rest van de dag.
Later kwamen J en Lu. ook daar naartoe om zich om te kleden. Lu. vond het zo spannend en leuk dat hij steeds naar me toe kwam, al was dat eigenlijk net de bedoeling. Lo. haar haar werd ook gedaan, dat vond ze prachtig.

Om 10.30 mochten we elkaar eindelijk zien. J. Stond met zijn rug naar me toen en toen hij zich omdraaide moest ik huilen, hij zag er zo mooi uit!
Daarna zijn we foto’s gaan maken in het bos en bij een zandverstuiving. Mijn zus en vriendin waren mee om te helpen met de kinderen, die gingen toen ze klaar waren lekker terug naar het vakantiepark naar het huisje van oma.
Wij hebben toen nog wat foto’s gemaakt. Het was echt ijskoud, ik had een wollen omslagdoek maar voor de foto’s deed ik die af en toe af. En ik heb mijn regenbooglaarzen maar aangedaan en die heb ik niet meer uitgedaan tijdens de shoot.

Daarna opwarmen in het huis van mijn schoonouders en lunchen. Om 13 uur kwamen de mensen aan. We konden ze vanuit het huis allemaal zien lopen naar de tent.
Om 13.30 u begon het, wij liepen samen naar binnen, alle mensen zaten al klaar in de tent en er werd geklapt.
Daarna gingen J en ik allebei een verhaal doen. Wij deden bijna de hele ceremonie zelf, op het officiële trouwdeel na. Ik begon en moest gelijk weer huilen. Mijn verhaal vertellen werd uiteindelijk nog best een uitdaging, ik moest al huilen bij het welkom heten van de gasten en toen ik ging vertellen over hoe we elkaar ontmoet hadden en over hoe A. En S., onze overleden partners een plek in ons gezin hebben brak ik helemaal. Ook J. hield een mooi verhaal, hij moest ook steeds bijna huilen en zijn vader en moeder hielden het niet droog (al beweerde zijn vader dat hij een vuiltje in zijn oog had).
Het hele publiek zat trouwens te huilen, overal gesnotter en zakdoekjes, heel bijzonder.

Daarna heb ik nog een lied gezongen, geschreven op de tekst van het is een nacht op mijn vrijgezellenfeest. Ik had alleen heel suf de oude versie uitgeprint. Maar gelukkig had mijn vriendin die me begeleide op de gitaar wel de nieuwe versie dus ben gauw bij haar mee gaan kijken na twee regels. Ook tijdens het liedje moest ik weer erg mijn best doen om niet te huilen.

Daarna zijn we officieel getrouwd (en ik moest huilen toen J. Ja zei natuurlijk), ook heel mooi. De kinderen mochten de ringen brengen, ze zaten op een houten boomschijf met daaraan een ballon. Die ballonnen stonden voor onze overleden partners.
Na de ceremonie hebben we de ballonnen buiten opgelaten. Het liep een beetje in de soep, iets met een jongetje wat ‘m al gelijk los liet, een fotograaf en een bruidegom die er doorheen tetterden en een ceremoniemeester die vergeten wat bellenblaas uit te delen. Maar het was toch wel een mooi moment al werd ik toen echt even boos op mijn vent, want die had dus totaal niets in de gaten :palm: .
Vervolgens hebben we prosecco gedronken en taart gegeten.

Daarna hebben we een uurtje op de bank gehangen en was het pauze. Even niks.
En na dat uurtje barstte het weer los. We hadden een superleuke band, overal speelden kinderen, de cateraar kookte al het eten buiten voor de tent op houtvuur. De kinderen konden pizza’s bakken in de pizza-oven op hout.
Het was echt een geweldige feestavond, we hebben de openingsdans gedaan op better together, mijn vader en zusje hebben nog gespeecht en verder hebben we gewoon zo genoten. Dansen, zingen, feesten. De kinderen (er waren er 35 in totaal, waarvan zo’n 14 onder de 4) hebben een speurtocht gedaan, lampions gemaakt, met neon breekstokjes gespeeld, marshmallows geroosterd en dansjes gedaan.
Na uren buitenspelen kwam Lu. Om een uur of 21.30 u naar binnen om t dansen. Dat was zo lief, hij stond daar allerlei mores te doen, met zijn heupen te draaien. De band speelde speciaal voor hem “sexy als ik dans” wat hij superleuk vond.

Echt ik kan nog uren doorgaan met schrijven want het was zó leuk!! Om 23 uur stopte het feest en gingen de laatste mensen met het volkswagenbusje terug naar de huisjes. We hadden dat geregeld als pendelbusje, er konden 9 mensen in en hij reed tussen de parkeerplaats en het feest en tussen de huisjes en het feest van 19.00-24.00 uur.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 14 Nov 2017 10:08

Re: Pompoen is getrouwd!

Wat leuk, wat klinkt het als een heerlijke dag voor jullie! Gefeliciteerd. Veel geluk gewenst!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Nov 2017 10:08

Re: Pompoen is getrouwd!

Wow het klinkt echt zo fantastisch!!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Nov 2017 10:14

Re: Pompoen is getrouwd!

Wat klinkt dat geweldig zeg! En heel leuk, die foto's. Je jurk is fantastisch!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 14 Nov 2017 10:20

Re: Pompoen is getrouwd!

Klinkt als een fantastische dag Pompoen! Nogmaals gefeliciteerd!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 14 Nov 2017 10:23

Re: Pompoen is getrouwd!

Het was een prachtige dag! En jullie hebben idd flink geboft met het weer!
Het eten was ook heerlijk (al ruikt mijn jas er nog naar, hangt nu maar weer in het open raam

Ook heel leuk om trouwens een aantal forummers daar irl te ontmoeten! Net een mini-meeting
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 14 Nov 2017 10:58

Re: Pompoen is getrouwd!

Ahh wat een leuke dag zo zeg! En mooi van die ballonnen voor de overleden partners :heart:

♥♥
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 14 Nov 2017 11:01

Re: Pompoen is getrouwd!

Dora schreef:Het was een prachtige dag! En jullie hebben idd flink geboft met het weer!
Het eten was ook heerlijk (al ruikt mijn jas er nog naar, hangt nu maar weer in het open raam

Ook heel leuk om trouwens een aantal forummers daar irl te ontmoeten! Net een mini-meeting


Ja, alles ruikt naar houtvuur inderdaad, kan je jas niet in de was?
Er waren inderdaad veel forummers en oud-forummers, superleuk!
<<

Anoniem257

Bericht 14 Nov 2017 11:04

Re: Pompoen is getrouwd!

klinkt als een mooie dag. Leuke foto's. Van harte gefeliciteerd
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Nov 2017 11:25

Re: Pompoen is getrouwd!

Klinkt als een super dag, met veel liefde voor elkaar. Maar zeker ook liefde voor jullie overleden partners.
Ook super leuke foto's met jullie kids.

Nog vele liefde volle jaren samen en gefeliciteerd.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 14 Nov 2017 11:30

Re: Pompoen is getrouwd!

Gefeliciteerd Pompoen! Klinkt echt als een onwijs mooi, leuke en heerlijke bruiloft! En wat zag je er leuk uit en de kindjes en de hele sfeer.
<<

anoniem224

Bericht 14 Nov 2017 12:17

Re: Pompoen is getrouwd!

Wat een mooie foto's Pompoen, en natuurlijk van harte gefeliciteerd en veel geluk!
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 14 Nov 2017 12:43

Re: Pompoen is getrouwd!

Wat een originele bruiloft, leuk! Gefeliciteerd en veel geluk gewenst.
<<

Anoniem317

Bericht 14 Nov 2017 17:30

Re: Pompoen is getrouwd!

Van harte gefeliciteerd! Klinkt als een geweldige dag.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Nov 2017 18:52

Re: Pompoen is getrouwd!

wat zagen jullie er mooi uit. Gefeliciteerd
Afbeelding
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 14 Nov 2017 19:04

Re: Pompoen is getrouwd!

Prachtige foto's zeg van een mooi gezinnetje!
Van harte gefeliciteerd.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 14 Nov 2017 19:24

Re: Pompoen is getrouwd!

Gefeliciteerd Pompoen. Wat zagen jullie er geweldig uit en jullie dag klinkt top!!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 14 Nov 2017 19:32

Re: Pompoen is getrouwd!

Dat klinkt als een geweldige dag. En wat zagen jullie er allevier mooi uit!
Gefeliciteerd, Pompoen!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 14 Nov 2017 19:37

Re: Pompoen is getrouwd!

Van harte gefeliciteerd!!! Mooie foto's
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 14 Nov 2017 20:11

Re: Pompoen is getrouwd!

Wat klinkt het als een ontzettend leuke dag! Jullie zijn prachtig en de kids te schattig samen! Veel geluk!
⁠♡♡♡
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 14 Nov 2017 20:24

Re: Pompoen is getrouwd!

Gefeliciteerd! En wat een leuke, blije foto's. Veel geluk!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 14 Nov 2017 20:30

Re: Pompoen is getrouwd!

Wauw, dat klinkt echt als een hele leuke en bijzondere dag! En wat zagen jullie er prachtig uit.
Gefeliciteerd, veel geluk met elkaar.
2012
2016
2020

Instagram
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron