Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Partner staat op met veel lawaai: -(

<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 14 Nov 2017 08:24

Partner staat op met veel lawaai: -(

Stel ik me aan als ik vraag of hij zijn kleren klaar legt de avond ervoor en vraag of hij zachtjes doet s ochtends om 6 uur - half 7?
Geen filmpjes kijkt op bed om wakker te worden.

Onze kleine man komt vaak rond 5 uur dus ik slaap net weer om 6 uur en elke keer ben ik klaar wakker van zijn lawaai.. tot hij om 7 uur de deur uit is en om 8 uur is de kleine vaak weer wakker...

Vanmorgen was het weer raak, was dan wel een uurtje later als normaal 7 uur, toen was ik beetje boos en nu ging hij boos de deur uit... pfff

Als ik dat dan uitleg moet ik s middags maar gaan slapen :-( ben toch hele dag thuis nog.
Ik geef borstvoeding dus hij slaapt de laatste tijd alle nachten door, vind ik ook niet erg enigste wat ik vraag is rustig aan in de ochtend..
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Nov 2017 08:29

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Nee hoor vind ik heel redelijk om te vragen. Neem aan dat jij ook zo stil mogelijk doet een uurtje daarvoor dus dan mag hij dat ook voor jou doen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem328

Bericht 14 Nov 2017 08:31

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Het lijkt mij niet meer dan normaal dat je zoveel mogelijk rekening met elkaar houdt binnen een relatie. Het is echt niet veel of onredelijk wat je vraagt. Jij hebt je rust en slaap hard nodig in deze tijd!
Ik snap dan ook echt niet waarom hij daar boos om wordt.
Heb je het hier met hem al eens op een ander en rustig moment over gehad?
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 14 Nov 2017 08:32

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Marin schreef:Nee hoor vind ik heel redelijk om te vragen. Neem aan dat jij ook zo stil mogelijk doet een uurtje daarvoor dus dan mag hij dat ook voor jou doen.


Ja hij slaapt vaak gewoon door ondanks dat ik hem in bed voed had hij geen last van zegt hij...
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 14 Nov 2017 08:33

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Olijfje schreef:Het lijkt mij niet meer dan normaal dat je zoveel mogelijk rekening met elkaar houdt binnen een relatie. Het is echt niet veel of onredelijk wat je vraagt. Jij hebt je rust en slaap hard nodig in deze tijd!
Ik snap dan ook echt niet waarom hij daar boos om wordt.
Heb je het hier met hem al eens op een ander en rustig moment over gehad?


Ja hij vindt dat ik dan maar smiddags weer moet gaan slapen..
Terwijl ik dat niet kan en ook niet meer nodig vind. Kan het goed aan als ik s ochtends nog even kan slapen.

Vanavond ga ik het zeker nog eens aankaarten...Al heb ik dat al vaker gedaan..

Nu is hij ook zo aan het hoesten s ochtends mn..kan hij niks aan doen. Maar blijft dan ook maar zo liggen denk ga even water drinken of ga ergens anders uit hoesten...
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 14 Nov 2017 08:39

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Ik vind het niet meer dan normaal dat je rekening houdt met iemand die slaapt.
J vind dat ook weleens lastig. Die gooit gerust de deur hars dicht als E op bed ligt. Je hoeft van mij echt niet op je tenen door het huis maar je kan wel gewoon rekening houden met elkaar. Hij kan toch ook z'n filmpjes beneden kijken? En dat jij overdag kan slapen is ook maar de vraag. Baby heeft vast ook weleens een dag dat het helemaal niet gaat en je hebt wel gewoon je krachten nodig om bv aan te maken en te geven.
Ik zou z'n kleren zelf klaarleggen en (niet) vriendelijk verzoeken die filmpjes beneden te kijken.
30-04-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Nov 2017 08:42

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

SummerBeach schreef:
Marin schreef:Nee hoor vind ik heel redelijk om te vragen. Neem aan dat jij ook zo stil mogelijk doet een uurtje daarvoor dus dan mag hij dat ook voor jou doen.


Ja hij slaapt vaak gewoon door ondanks dat ik hem in bed voed had hij geen last van zegt hij...


Maar jij wel van hem. Hoeveel moeite is het nou om even kleding klaar te leggen en beetje stil te doen. En filmpjes kijken in bed? Ga lekker alvast opstaan en kijk dat bij het ontbijt of desnoods op de wc ofzo.
Haha je merkt het al, ik kan echt niet goed tegen onnodig lawaai 's ochtends. Een kind hebben doe je samen en ook al doe jij de nachtvoeding, dat betekent dus dat hij jou ook je rust geeft, dat is ook elkaar helpen en het samen doen.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 14 Nov 2017 08:46

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Jouw man komt in dit topic nogal horkerig over als ik het mag zeggen, ik vind zijn reactie ook echt belachelijk. Hij had van mij lekker op de bank kunnen gaan liggen met z'n herrie. Doei.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 14 Nov 2017 09:00

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Elliot schreef:Jouw man komt in dit topic nogal horkerig over als ik het mag zeggen, ik vind zijn reactie ook echt belachelijk. Hij had van mij lekker op de bank kunnen gaan liggen met z'n herrie. Doei.

Nou inderdaad.
's ochtends filmpjes kijken om wakker te worden? Mijn vriend en ik hebben de afspraak om geen filmpjes te kijken als de ander nog of bijna slaapt. Verschrikkelijk irritant is dat. Je houdt toch rekening met elkaar? :face:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Nov 2017 09:05

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Mijn man kijkt wel eens filmpjes als ik al slaap maar dan heeft ie oortjes in. Lijkt me niet zo heel ingewikkeld.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Nov 2017 09:06

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Ja dat kan ook nog. Heeft m'n vriend ook soms wel eens idd!
<<

Anoniem328

Bericht 14 Nov 2017 09:12

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

SummerBeach schreef:
Olijfje schreef:Het lijkt mij niet meer dan normaal dat je zoveel mogelijk rekening met elkaar houdt binnen een relatie. Het is echt niet veel of onredelijk wat je vraagt. Jij hebt je rust en slaap hard nodig in deze tijd!
Ik snap dan ook echt niet waarom hij daar boos om wordt.
Heb je het hier met hem al eens op een ander en rustig moment over gehad?


Ja hij vindt dat ik dan maar smiddags weer moet gaan slapen..
Terwijl ik dat niet kan en ook niet meer nodig vind. Kan het goed aan als ik s ochtends nog even kan slapen.

Vanavond ga ik het zeker nog eens aankaarten...Al heb ik dat al vaker gedaan..

Nu is hij ook zo aan het hoesten s ochtends mn..kan hij niks aan doen. Maar blijft dan ook maar zo liggen denk ga even water drinken of ga ergens anders uit hoesten...


Maar wat is er zo moeilijk aan voor hem om zich zachtjes aan te kleden en beneden die filmpjes te kijken?! Is toch te belachelijk voor woorden dat jij in plaats daarvan maar 's middags naar bed moet gaan. Ik snap zulk gedrag echt niet. Zou het ook absoluut niet accepteren. Ik zou het gesprek inderdaad nogmaals met hem aangaan en hem heel duidelijk maken dat je maar iets heel kleins van hem vraagt en dat dat voor jou zoveel verschil maakt.
<<

Anoniem222

Bericht 14 Nov 2017 09:34

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Oh dat filmpjes kijken zou ik ook wel irritant vinden. Kleding klaarleggen vind ik zelf niet nodig, maar filmpjes kijken kun je ook op de bank doen.
<<

Anoniem328

Bericht 14 Nov 2017 09:41

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Misschien niet nodig om kleding klaar te leggen, maar zij zit wel elke nacht te voeden tussen 5 en 6 terwijl hij lekker slaapt. Als het haar nou helpt om daarna nog even te kunnen slapen, waarom zou je het dan niet doen vraag ik me af?
<<

Anoniem301

Bericht 14 Nov 2017 09:51

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Maar ik begrijp niet waarom zij dan (ook nog) zijn kleding voor hem moet gaan klaar leggen? Hij is een volwassen vent, dat kan hij toch zelf doen?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Nov 2017 09:54

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Ja dat zou ik 'm ook lekker zelf laten doen. Grote jongen.
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 14 Nov 2017 09:54

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Hmm.. hier was dit echt dikke ruzie geworden.. Sterker nog, dat is het ook wel geweest.
Dat filmpjes kijken in bed doet mijn vriend ook graag. Maar op dagen dat ik nog in bed lig, kan ie dat echt vergeten hoor! Maar dat doet hij gelukkig ook niet, dat ziet hij zelf ook in. Maar mijn vriend snoozed gerust een half uur of langer, waarbij hij vaak zo diep slaapt dat hij nauwelijks wakker wordt, ik daarentegen.. Maar ik slaap tegenwoordig ook beter, waardoor ik het vaak niet meer hoor, gelukkig.
Mijn vriend hoest heel vaak en dan doet hij er ook niks aan, vind ik ook heeeel irritant. Als ik lang genoeg zeur, gaat hij water halen, maar dat gaat er van beide kanten dan ook niet al te vriendelijk aan toe.
's Middags slapen als excuus gebruiken om niet zachtjes te doen? Dat vind ik echt heel flauw, je kunt gewoon rekening houden met elkaar. En in dit geval vind ik dat ook zeker niet teveel gevraagd.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 14 Nov 2017 10:33

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Hij kan na het avondeten direct naar bed(net zoals hij tegen jou zegt dat je smiddags kan slapen) dan hoef jij snachts met het voeden ook niet zachtjes te doen.
Afbeelding
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 14 Nov 2017 10:42

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Ik vind het behoorlijk egoïstisch van je man en ik zou er ontzettend slecht tegen kunnen. Ik zou nog een keer het gesprek aangaan met hem.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 14 Nov 2017 10:49

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Ik vind het ook niet echt netjes van hem. Hier proberen we echt zoveel mogelijk totale slaap te halen met zijn tweetjes. Soms kan ik niet slapen omdat hij snurkt, maar als ik dan toch niet verwacht te kunnen slapen laat ik hem snurken. Dan is er de volgende ochtend tenminste iemand fris en kan die wat extra zorg doen.

Meestal gaat mijn vriend later naar bed, maar soms ga ik iets doen en dan ben ik later. De eerste keer was dat een ramp. Kon niks vinden in het donker en botste overal tegenop. De keer erna alles klaargelegd in de badkamer, zodat ik alleen maar erbij hoefde te schuiven. Toen ging het al stukken beter. Lijkt me ook heel logisch.
Een paar weken geleden was ik ook niet lekker en moest veel hoesten. Heb toen aangeboden een nachtje op de logeerkamer te liggen. Vond mijn vriend niet nodig. Ben toen wel even naar de gang gelopen als ik een flinke hoestbui aan voelde komen. Dat vind ik vrij normaal eigenlijk. Stiekem ook eigenbelang, want J ligt bij ons en als die wakker wordt zijn we nog verder van huis.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Nov 2017 10:50

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Dat laatste had ik een paar weken geleden ook, Nan. Ik moest zo erg hoesten en naast dat ik m'n man wakker hield, was ik ook zo bang dat O. wakker werd (ligt in de kamer naast ons). Toen ben ik maar twee nachtjes op zolder gaan slapen. Ongezellig, maar ja, voor iedereen een betere situatie.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 14 Nov 2017 10:53

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Carrie schreef:Maar ik begrijp niet waarom zij dan (ook nog) zijn kleding voor hem moet gaan klaar leggen? Hij is een volwassen vent, dat kan hij toch zelf doen?

Ze vraagt toch ook of hij dat zelf 's avonds klaar wil leggen voor de volgende ochtend, zodat hij de volgende ochtend zo in z'n kleren kan schieten en minder tijd nodig heeft en dus ook minder lawaai maakt? :)

♥♥
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 14 Nov 2017 11:00

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Zo vroeg filmpjes kijken in bed? Doe dat lekker aan de ontbijttafel. Daar zou ik ook heel kriebelig van worden. Ik kan er al niet tegen als mijn man snoozed (thank god heeft hij dat afgeleerd). Ik vind echt niet gek om te vragen of hij zijn kleding klaarlegt in een periode waarin jij 's nachts veel wakker bent. Als jullie kind straks wat groter is kan die 'regel' altijd weer teruggedraaid worden.
<<

Anoniem301

Bericht 14 Nov 2017 11:32

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Elliot schreef:
Carrie schreef:Maar ik begrijp niet waarom zij dan (ook nog) zijn kleding voor hem moet gaan klaar leggen? Hij is een volwassen vent, dat kan hij toch zelf doen?

Ze vraagt toch ook of hij dat zelf 's avonds klaar wil leggen voor de volgende ochtend, zodat hij de volgende ochtend zo in z'n kleren kan schieten en minder tijd nodig heeft en dus ook minder lawaai maakt? :)

Ik reageerde eigenlijk op Kees, maar dat heb ik niet zo duidelijk aangegeven. Zij zegt namelijk dit:

"Ik zou z'n kleren zelf klaarleggen en (niet) vriendelijk verzoeken die filmpjes beneden te kijken."
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 14 Nov 2017 11:41

Re: Partner staat op met veel lawaai: -(

Ohh sorry dat had ik niet gelezen! Nee dat zou ik ook niet doen, het is geen kleuter (al komt hij wel een beetje zo over nu).

♥♥
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers