Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datingsite

<<

Elaine

Noob

Berichten: 56

Geregistreerd: 15 Okt 2017 10:00

Bericht 13 Nov 2017 18:15

Datingsite

Ik ben een beetje in dubio, wat zouden jullie doen?
Op relatieplanet kan je al een beetje rondkijken zonder dat je een account hebt. Eigenlijk spreekt 90% van de mannen mij totaal niet aan maar nu heb ik een man ontdekt die er op de foto heel leuk uitziet en ook een verhaal heeft wat mij wel aanspreekt. Vaak ben ik bij de eerste foto helemaal enthousiast maar valt de rest tegen en daarom twijfel ik om weer een account aan te maken. Ik kan ook niet zien of hij überhaupt nog actief is dus wat zouden jullie doen? Het erop gokken en dus een betaald account nemen?
<<

Anoniem328

Bericht 13 Nov 2017 19:00

Re: Datingsite

Destijds kon je op relatieplanet hartjes sturen als je een gratis account had. Dam kun je in ieder geval laten weten dat je geïnteresseerd bent. Mocht hij dan wel een betalend lid zijn dan kan hij contact met jou opnemen.

Ik weet niet of het nog steeds zo werkt hoor. Is inmiddels 11 jaar geleden :)

Een betaald account aanmaken kan altijd nog.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 13 Nov 2017 23:35

Re: Datingsite

Andere datingsites bekijken, veel mensen staan op meerdere ingeschreven
2015 💙

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers