Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Het studeer topic!

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stoomboot

Bericht 30 Okt 2017 22:10

Re: Het studeer topic!

Voor het verslag moesten we een aantal opdrachten maken. Deze had ik gemaakt plus wat extra opdrachten voor een verdieping.
Het kwam er eigenlijk op neer dat ik de teveel gemaakte opdrachten eruit moets halen en dan kon ik het weer opnieuw inleveren. Want de rest was wel goed en al goed onderbouwd. Echt de vorige keer kreeg ik een opdracht terug omdat ik precies gemaakt had wat ze wilde en dat was te weinig.

Ik heb dus nu gewoon 5 minuten zitten knippen en plakken en het verslag weer ingeleverd.
_
BAM
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Schoorsteenpiet

Bericht 30 Okt 2017 22:35

Oh pff daar mogen ze wel wat duidelijker in zijn dan, frustrerend.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Mijter

Bericht 01 Nov 2017 17:23

Wat super frustrerend zeg.

Hier ff een arggggg. Ik had gister een dag waarop ik echt ontzettend moe was. Dus gaan slapen i.p.v. leren. Vervolgens ging ik j ophalen en heb ik een aanrijding gehad. Dus ook nog eens het college gemist. Vandaag zou ik ook tijd hebben maar moest van alles regelen. Heb dus ineens veel minder tijd voor de voorbereiding van het te tanen.
08-08-2015
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Schoorsteenpiet

Bericht 10 Nov 2017 22:37

Hoe gaat het bij jullie met de studie?

Ik heb vandaag een gesprek op school gehad en we hebben een plan opgesteld en dan moet het haalbaar zijn voor mij om in februari te gaan afstuderen. Heel spannend maar het zou zo fijn zijn om mijn studie eindelijk eens afgerond te hebben. Wel zal het echt weer even wennen zijn om na al die jaren de lesstof weer in te duiken. Maar voor mij dus echt de laatste loodjes dus tijd om nu echt even door te bikkelen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Mijter

Bericht 13 Nov 2017 08:36

Spannend maar wel fijn dat er een goed plan is.

Ik heb vanavond mijn eerste tentamen en heb de laatste 2 weken 1 uur wat aan mijn studie gedaan. Ik heb gewoon geen concentratie. Ik ga er dan ook vanuit dat dit een her wordt. Al mag ik wel schoon cursusmateriaal meenemen dus dat scheelt wellicht iets. Blijf dat toch vreemd vinden.
08-08-2015
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Schoorsteenpiet

Bericht 13 Nov 2017 10:14

Wat rot Minx, nog steeds door die aanrijding? Ik heb vorig jaar ook een openboektentamen gehad over een stuk of 7 theorieën die je dan moest vergelijken. Het was handig, hoefde je niet alle definities uit je hoofd te kennen, maar als je niet goed geleerd had, kwam je er ook niet omdat je je boek mee mocht. Succes vanavond!

Ik zou vandaag m'n cijfer van het tweede paper krijgen, maar lees net dat het donderdag pas wordt. Irritant..ook omdat ik pas met de herkansing vd eerste wil beginnen als ik weet of deze goed is.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Schoorsteenpiet

Bericht 13 Nov 2017 10:18

Oh en Jada, welke opleiding doe jij? De laatste loodjes zijn vaak natuurlijk het zwaarst, maar lijkt wel mooi vooruitzicht om in feb klaar te zijn! Jij ook succes!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Mijter

Bericht 13 Nov 2017 22:28

Zo tentamen gehad. Moet zeggen dat het op zich we ok ging. De eerste 45 minuten heb ik vragen gemaakt en daarna ben ik op gaan zoeken. Eerst alles waar niets stond en uiteindelijk ben ik bovenaan begonnen met alles gewoon maar op te zoeken. Heb de boeken niet voor niets mee. Een aantal vragen heb ik wel moeten gokken omdat ik dat niet had voorbereid en geen idee had waar ik moest zoeken. Had aan het einde wel echt giga last van Mn rug dus had zoiets van het is goed zo anders maar een her ik trek dit niet veel langer. Ik moet minimaal 30/45 punten hebben dus op zich speling zat.
08-08-2015
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Mijter

Bericht 14 Nov 2017 16:57

De antwoorden stonden online en ik had 32 punten dus dat zou dan betekenen dat ik het tentamen gehaald heb. Ni de discipline vinden om het alsnog te gaan leren want het is wel de basis.
08-08-2015
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Schoorsteenpiet

Bericht 14 Nov 2017 16:59

Oh dat zou super zijn! Een mooie meevaller na de afgelopen 2 weken.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Schoorsteenpiet

Bericht 20 Nov 2017 18:29

Joey schreef:Oh en Jada, welke opleiding doe jij? De laatste loodjes zijn vaak natuurlijk het zwaarst, maar lijkt wel mooi vooruitzicht om in feb klaar te zijn! Jij ook succes!

Ik doe SPH. Maar het vooruitzicht in februari klaar te zijn is inderdaad heel erg lekker!
Vorige

Terug naar Werk & studie