Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De zolder

<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 12 Nov 2017 15:17

Re: De zolder

Mijn zolder lijkt op een hele grote ontploffing. De muren hebben wel een kleurtje, maar er ligt bijv niks op de vloer. Ja, een hele hoop zooi. Is vooral gekomen toen we hierheen verhuisden en er toen snel een hoop spullen gestald moesten worden. Daarna is het nooit meer helemaal goed gekomen, het is echt een dumpplek voor vanalles en nog wat. Het is ook geen praktische kamer verder, namelijk een vlizotrap en je kunt alleen in het midden rechtop staan.

Toch zou ik er graag wat van willen maken, iig een keer alle troep eens goed uitzoeken en ordenen. Dat er spullen opgeborgen moeten worden daar is prima (bijv kerstspullen en andere seizoensdecoratie, koffers, dat soort spul). Maar ik zou het wel beter willen ordenen en opruimen. Nu alleen de tijd vinden, heb altijd wel iets te doen of de kinderen om me heen, dus er komt steeds te weinig van.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 12 Nov 2017 15:25

Re: De zolder

Wij hebben een grote zolder met een vlizotrap en deze wordt gebruikt als opslag. Wel staat het allemaal netjes.
Ik kom niet meer op zolder, want er heeft al 4 keer een muis in een val gelegen. Dus nu stuur ik mn vriend naar boven als ik iets moet hebben :laughcry:
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 12 Nov 2017 15:52

Re: De zolder

Euh rommel...bewaarspullen zoials feestdagen, spullen van vroeger of babyspullen van de kids. Plus t wasmachine en droger en dus ook droogrek.
En t stapelbed van de meisjes van vriend. En mn zonnebank die ik niet meer gebruik maar niet weg kan doen
We willen er nog 2 dakkapels plaatsen, en dan waarschijnlijk ook iets van een schot en/of hooizolder.
Voordat we t stapelbed daar neer hebben gezet hebben we wel wat geschilderd en nieuw laminaat gelegd
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 12 Nov 2017 17:07

Re: De zolder

Die van ons is helemaal afgewerkt. Wij hebben er onze hele grote slaapkamer, die qua breedte de helft van de zolder en qua lengte de hele zolder beslaat. Verder hebben we er nog een washok en een ruime overloop.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 11:33

Bericht 12 Nov 2017 17:16

Re: De zolder

Op het moment hebben we geen zolder, maar over anderhalve maand verhuizen we naar een huis met zolder. Heel blij mee, deze zolder heeft mooi afgewerkte deurtjes onder het schuine gedeelte. Er zit ook een dubbele veluxraam in voor veel licht en er ligt laminaat. Mijn man wil deze ruimte gaan gebruiken voor computer/werk.
Maar er is in ieder geval wel veel opslagruimte wat netjes uit het zicht kan.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 12 Nov 2017 21:10

Re: De zolder

Zoals je in mijn topic kan zien was het een oude ongeïsoleerde ruimte. Er stond veel zooi, oude spullen, de wasmachine ener gingen waslijnen. Ook was er een 'kamertje' ingebouwd. Deze was van binnen wel netjes afgewerkt.

Nu zijn het bijna 2 kamers, een badkamer en een overloop met wasmachine en droger. Daarnaast hebben we nu nog een zoldertje om spullen op te bergen. Alles is straks netjes afgewerkt (ein-de-lijk).
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 12 Nov 2017 21:29

Re: De zolder

Wij zijn inmiddels al een jaar bezig met de zolder, haha. Puur omdat we er steeds geen zin in hebben om het af te maken.
We hebben een vaste trap. Aan de overloop zitten links en rechts 2 ruime berghokken, waar je rechtop in kunt staan. Hier staat vakantiespul, spullen van E. die we niet meer gebruiken, dat soort dingen. Ook hangt de CV er.
Na de overloop kom je in een vrij ruime kamer, die prima als slaapkamer kan. Op deze kamer hebben we nog knieschotten waar dacht ik ook nog wat spul achter staat.

We hebben de zolder inmiddels volledig geïsoleerd en zo goed als afgewerkt. Er moet alleen nog een laag verf op, 1 wandje behangen en de vloer gelegd. We gaan er dan denk ik een logeer/computerkamer van maken. Ook komen waarschijnlijk de wasmachine en -droger ergens op zolder te staan en ik wil er graag waslijnen spannen. 1 wasrekje is toch wel vrij weinig.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem273

Bericht 12 Nov 2017 22:36

Re: De zolder

Wij hebben een bergzolder (nog) zonder dakramen. Maar wel glad gestucte muren, een mooie houten vloer en stellingkasten met doorzichtige, geordende Ikea bakken. Ook hangt de CV-ketel er en de pijp van de houtkachel.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 13 Nov 2017 07:27

Re: De zolder

Wij verhuizen begin volgend jaar ook naar een huis met een zolder. Nu slaapt de studerende zoon van de mensen die er wonen er nog, het is een prima kamer maar het laminaat ed is totaal niet onze smaak en gedateerd.

Wij laten de aannemer de wasmachine en droger aansluiting van de badkamer naar de zolder verplaatsen en waarschijnlijk zullen we er in de toekomst ook een extra vriezer neer zetten, ook hangt de meter van de zonnepanelen er. Ooit maken we er twee ruimtes van, een soort voorzolder voor al die apparaten en de slaapkamer voor de oudste. Maar nu hij nog zo klein is slaapt hij bij ons op de verdieping en laten we de zolder verder voorlopig voor wat het is. We hebben wel 3 slaapkamers op de eerste verdieping, de babykamer is alleen erg klein. Ik denk dat we wel een bed op zolder gaan zetten voor als mijn ouders een keer blijven logeren.

Er zit ook nog nog een vlizo zolder boven, dat lijkt me wel ideaal voor de kerstspullen ed!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem234

Bericht 13 Nov 2017 09:31

Re: De zolder

Nu hebben we een onafgewerkte zolder met vlizotrap.
Volgende maand een afgewerkte zolder met voorste deel plek voor wasmachine en kasten. Het achterste deel is een slaapkamer.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 13 Nov 2017 10:27

Re: De zolder

Onze zolder is al een half jaar in verbouwing, zeg je dat zo?
Eind maart is er een dakkapel achter geplaatst en mijn man klust daar nu langzaam verder. Er is 1 slaapkamer voor onze jongste want die heeft nu een vrij kleine kamer.
Aan de andere kant daarvan (voor) zit een kleinere kamer waar de waslijn is. Daarnaast staat de wasmachine, dat blijft gewoon een brede hal maar wel mooi afgewerkt, met kast eromheen gemaakt etc.

Het is de bedoeling dat overal schotten komen zodat daarachter spullen opgeborgen kunnen worden en we hebben nu ook een kleine vliering nog.

Hij is dus nog niet mooi, maar wordt hij wel ;-)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 13 Nov 2017 10:38

Re: De zolder

Wij hebben alleen een vliering waar je niet rechtop kunt staan. Daar staan onze kerstballen enzo.

♥♥
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 13 Nov 2017 11:21

Re: De zolder

Wij hebben een voorzolder met veel inbouwkasten. Daar staat de droger (en tzt als we de badkamer gaan aanpakken komt daar ook de wasmachine). Daarnaast hebben we er nog 2 grote slaapkamers die we nu vooral als opslag en washok gebruiken.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers