Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe vier jij je verjaardag?

<<

Anoniem223

Bericht 08 Nov 2017 09:17

Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Ik vier mijn verjaardag al niet meer sinds mijn 20ste ofzo. 21, 30 en 35 heb ik ook niet gevierd. Mijn ouders komen meestal wel langs als ik die avond niet hoef te werken, en dan haal ik wat taartjes, maar verder doe ik er niks aan. Misschien als ons kindje er is dat ik wel een soort gezinsverjaardag wil vieren. We gaan rond onze verjaardagen meestal wel met zijn tweeen uit eten.
<<

Anoniem321

Bericht 08 Nov 2017 14:57

Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Ik vier het doorgaans op 2 momenten. 1 x voor familie en 1 x voor vrienden.
het liefst allemaal in 1 dag, dan ben ik er in 1 x vanaf.
Ik heb er eigenlijk niet zo heel veel mee. Toevallig heb ik het dit jaar niet gevierd, maar als er veel vrienden of familieleden zijn die mij vragen wanneer ik mijn verjaardag vier, dan prik ik altijd wel een datum.
Ik vier het dus op verzoek :smile:
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 10 Nov 2017 15:57

Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Wij schuiven altijd de tuintafel aan bij de eettafel, op die manier ontstaat er één hele lange tafel die ik gezellig aankleed met koffie/thee kopjes/bordjes en taart natuurlijk. Afhankelijk van het aantal gasten zet ik nog een statafel neer en de kinderen zitten meestal op de bank of spelen ergens in of om huis.
Ik schenk meestal de koffie en thee in maar ze mogen het ook zelf inschenken.
Na de taart en koffie komt de borrel en lekkere borrelhapjes op tafel. We schenken eerst wat in maar naar mate de middag/avond vordert komen de flessen op tafel/aanrecht, ik probeer wel in de gaten te houden of er per ongeluk niet iemand te lang zonder een drankje zit want dat vind ik heel vervelend.
Ik zorg ook altijd voor iets te eten, soep met broodjes, broodje hamburger, broodje shoarma of zo iets.
Er is meestal hetzelfde groepje mensen wat even meehelpt opruimen en daarna nog blijft plakken voor een afzakkertje.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 11 Nov 2017 09:24

Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Momenteel heb ik helemaal geen zin in m’n verjaardag meer. Het voelt een beetje verplicht. Mijn eigen voorkeur zou zijn om te zeggen: wie komt is welkom, wie niet komt is ook prima. Ik woon alleen ver weg, dus dat is geen optie; geen ruimte. Ik neig momenteel naar niet vieren of misschien elke grotere verjaardag (35 etc).
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 11 Nov 2017 11:35

Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Ik vier mijn verjaardag eigenlijk altijd met familie en mijn beste vriendin en vriend komen dan ook altijd. Andere vriendinnen komen vaak op andere dagen. Maar dit jaar heb ik er eigenlijk maar weinig zin in. Geen idee hoe het komt, want ik ben altijd iemand die verjaardagen leuk vind. Alleen nu dus niet...
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Brooke

Bericht 11 Nov 2017 14:34

Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Mijn man en ik vieren onze verjaardag altijd samen, we zijn 11 dagen na elkaar jarig, dus twee vliegen in één klap. Wij vieren het wel altijd alleen voor de familie. Onze families zijn best groot qua broers enzo, dus dan zit ook echt de huiskamer vol als iedereen er is. Iedereen bepaalt zelf waar die gaat zitten, we hebben rondom de bank wat extra stoelen staan en rondom de tafel. Vaak doen we het zo neerzetten tafel en stoelen, dat er gewoon één groep is en niet een groep aan tafel en een groep op en rondom de bank.

Wij schenken wel drinken voor de familie in en serveren zelf gebak. Wel zetten we na een tijdje schalen en kommen met hapjes en dergelijke op tafel dat ze zelf kunnen pakken.
<<

Anoniem317

Bericht 11 Nov 2017 20:47

Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Ik vier mijn verjaardag meestal op de dag zelf. Als het me niet uitkomt, vier ik mijn verjaardag het weekend ervoor of het weekend erna. Vrienden en familie die zin hebben om te komen, zijn welkom. Het is geen verplichting. We hebben altijd hapjes, drankjes en mensen kunnen mee-eten.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Nov 2017 22:04

Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Ik vier het met iedereen tegelijk ouders broers aanhang. Opa en oma vrienden. En dan als het mooi weer is buiten anders binnen. En vaak zit iedereen bij de bank. Ik geef ze koffie met gebak daarna fris en hapjes op tafel. En soms heb ik soep en broodjes of broodje hamburger. Ik vier het vaak weekend naar mijn verjaardag. Is altijd lastig plannen want neefje is 3 dagen voor mij jarig

Maar komt vaak voor dat mensen afzeggen en later willen komen. Zoals dit jaar ook 4 keer mijn verjaardag moeten vieren omdat mensen niet konden of ziek waren. Dat ga ik volgende keer niet meer doen.
Afbeelding
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Nov 2017 23:07

Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Hier gaat ongeveer net zoals bij Pandora.

Wat ik wel gek vind is. Dat ik nu al een paar keer met mijn verjaardag op vakantie was en dus mijn verjaardag niet vierde maar mensen achteraf nog wel een cadeautje geven. Dat hoeft voor mij echt niet.
2014 2016
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers