Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Award voor slechtste moeder

<<

Anoniem304

Bericht 08 Nov 2017 10:44

Re: Award voor slechtste moeder

Carrie schreef:
Elliot schreef:Ik vergeet er nog één. Ik was laatst bij mijn oma aan het lunchen en een beker voor D. vergeten. Mijn oma had nog pakjes vruchtensap dus dat had ik hem toen maar gegeven. Hij vindt sinaasappelsap heerlijk dus hij was heel enthousiast. Alleen toen het op was zag ik dat 't pakje al ruim anderhalf jaar over datum was. Oeps. Nouja hij heeft er niks aan overgehouden geloof ik.


Oh dat is toch altijd wat met die oma's he? Ik at vroeger op woensdagmiddag altijd bij mijn oma, en de pindakaas had een raar smaakje. Na een aantal weken op de datum gekeken: was-ie al iets van 4 jaar over datum :palm:

Hahaha. Mayonaise en ketchup bij je oma is ook een slecht idee als ze dat zelf nooit eet. :angel:
<<

Anoniem301

Bericht 08 Nov 2017 10:48

Re: Award voor slechtste moeder

Elliot schreef:Ahh Carrie ik moet een beetje lachen om jouw elastiek-missertje maar het is natuurlijk wel heel zielig!

Ja die oma's inderdaad... Mijn oma drinkt ook vaak van die flessen met vers vruchtensap maar daar doet ze een week over en ze bewaart het al die tijd buiten de koelkast. Gekkerd.

Haha ja ik moest toch stiekem ook een beetje lachen :redface:

Oh ja gekke oma, en inderdaad geen ketchup of mayo pakken! Of jam, bier, crackers uit een open verpakking, etc :P
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Nov 2017 12:43

Re: Award voor slechtste moeder

Bij mijn oma zat er vroeger weleens een dikke laag schimmel in een pot appelmoes. Ze schepte de bovenste laag er gewoon uit en de rest kon nog prima gegeten worden. :laughcry:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 08 Nov 2017 12:47

Re: Award voor slechtste moeder

Bliss schreef:Bij mijn oma zat er vroeger weleens een dikke laag schimmel in een pot appelmoes. Ze schepte de bovenste laag er gewoon uit en de rest kon nog prima gegeten worden. :laughcry:

Dat doe ik ook met plekjes schimmel hoor. Niet met een dikke laag uiteraard. Maar een plekje schep ik er gewoon af.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 08 Nov 2017 12:55

Re: Award voor slechtste moeder

Ik weet niet of mijn oma dingen had die ver over de datum waren, dat was geloof ik meer klein omaatje (de oma van mijn vader). Wat mijn eigen oma wel deed was een stuk frituurvet smelten in de zuurkoolstamppot om het lekker smeuïg te maken. Mijn moeder vond die stamppot altijd heerlijk, tot ze ontdekte wat er dus in zat.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 08 Nov 2017 13:46

Re: Award voor slechtste moeder

Misschien niet super erg of super grappig.

Zoonlief krijgt johannesbroodpitmeel dus een speen met groter gaatje. Afgelopen 2 dagen kramp, dus gisteravond en vanmorgen geen johannesbroodpitmeel in zn voeding.

Ik geef hem vanmorgen rond 6 uur de fles en die was met nog geen 5 minuten leeg. Ik denk zo die heeft ie snel leeg, bleek ik speen 3 ipv 1 te gebruiken :palm: . Tja dat doet wat met je slaapgebrek hihi
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 08 Nov 2017 14:02

Re: Award voor slechtste moeder

Ik heb geen mega blunder. Ons autostoeltje kun je draaien, superhandig! Maar ik ben dus met V op pad geweest terwijl ik het stoeltje niet gedraaid had, haha! Kon ze wel goed naar buiten kijken ;-)
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem321

Bericht 08 Nov 2017 14:03

Re: Award voor slechtste moeder

Wel herkenbaar hoor, deze verhalen.
Ik heb het hoofdje van mijn zoon wel eens tegen de deurpost gestoten toen hij nog een klein baby'tje was.

En ik heb hem eens laten vallen. Het was midden in de nacht en ik zou hem gaan voeden. Toen glipte hij uit mijn handen toen ik op de bank wilde gaan zitten.
Gelukkig viel hij op de bank en vond hij het zelf geloof ik wel leuk, want hij lachte..

En ik ben een keer vergeten de maxicosi vast te maken in de auto. Toen ik op de bestemming aankwam, merkte ik het pas. :palm:

Toen ik mijn zoon vast wilde maken in de tafelstoel, heb ik een keer een velletje van zijn dijbeentje er tussen gehad.
Dat deed hem enorm veel pijn. Gillen dat hij deed! Ik voelde me toen ook zo'n muts..
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 08 Nov 2017 14:16

Re: Award voor slechtste moeder

Hier net als Olifant ook meerdere malen het deurpost verhaal. Ook altijd bij dezelfde deur.

Met aanschuiven van de Stokke kinderstoel (als het blad er niet op zit) schuif ik per ongeluk zijn stoel te strak aan. Zijn vingertjes zitten dan tussen de beugel en onze eettafel.
2016
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 08 Nov 2017 14:26

Re: Award voor slechtste moeder

Mijn man heeft trouwens een keer D. bij het optillen een flinke kras bezorgd met de rits van z'n jas. Was ook best wel zielig:
Afbeelding

♥♥
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 08 Nov 2017 20:07

Re: Award voor slechtste moeder

Jip schreef:Ik heb geen mega blunder. Ons autostoeltje kun je draaien, superhandig! Maar ik ben dus met V op pad geweest terwijl ik het stoeltje niet gedraaid had, haha! Kon ze wel goed naar buiten kijken ;-)

Ben ik gelukkig niet de enige :smile:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 08 Nov 2017 20:42

Re: Award voor slechtste moeder

Ik heb een keer de deur open gedaan toen hij kwam aankruipen en toen zat z'n handje klem onder de deur.
We stonden aan dezelfde kant van de deur.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Nov 2017 12:49

Re: Award voor slechtste moeder

Ik heb nog niet echt iets stoms gedaan. Ik was altijd heel voorzichtig met hem ergens laten liggen, hoewel ik ook wel eens heel snel heen en weer naar de wc ben gerend toen hij met een paar weken op de bank lag te slapen in z'n nestje. Maar omdat hij zo vroeg begon te draaien, durfde ik het al gauw niet meer.

Een klein dingetje:
Ik maakte vanochtend een filmpje van hoe O. langs de salontafel aan het stappen was. Valt ie poenk natuurlijk keihard op de grond. En dat staat dus op het filmpje. Ik heb het filmpje net teruggekeken en je ziet hem echt vallen en daarna gaat het beeld op zwart (want ik gooi m'n telefoon gauw weg) maar het bleef dus filmen dus je hoort hem keihard huilen en mij hem daarna troosten. Dat dan weer wel. Heb het maar gauw verwijderd haha.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 09 Nov 2017 12:50

Re: Award voor slechtste moeder

Haha Marin zo'n filmpje heb ik ook :smile:

♥♥
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 09 Nov 2017 20:08

Re: Award voor slechtste moeder

Ik ben vergeten te zwaaien vanochtend bij de opvang.
T stond voor het raam en dat doet hij altijd en ik ben zo doorgelopen.
Gauw een apje gestuurd in de auto en de gastouder zei dat hij echt eventjes van de kaart was maar dat er toen kindjes binnenkwamen en dat het gelijk goed was.

Domme ik!
2016
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 10 Nov 2017 07:08

Re: Award voor slechtste moeder

Taeda schreef:
Jip schreef:Ik heb geen mega blunder. Ons autostoeltje kun je draaien, superhandig! Maar ik ben dus met V op pad geweest terwijl ik het stoeltje niet gedraaid had, haha! Kon ze wel goed naar buiten kijken ;-)

Ben ik gelukkig niet de enige :smile:


Ik meld me ook, heb dat al een paar keer gehad :face:. Wel gevaarlijk trouwens, die zijwaartse krachten die bij een ongeluk ontstaan..
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Nov 2017 08:04

Re: Award voor slechtste moeder

Overigens vind ik het verhaal van MissBitchy te grappig. Oeps.
Let's discover the world together.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 10 Nov 2017 09:10

Re: Award voor slechtste moeder

Marin schreef:Overigens vind ik het verhaal van MissBitchy te grappig. Oeps.


Toen bleek dat ie niet in de gaten heeft gehad dat ie keihard is achtergelaten, kon ik er achteraf ook wel om lachen :angel: Wel meteen met beide jongens besproken wat ze moeten doen als ze ooit eens mama kwijt zijn op school. :laughcry: We wonen vrij ver van school af wat ze zeker nog jaren niet alleen kunnen/mogen lopen, dus goed geïnstrueerd dat ze dan naar binnen moeten gaan en naar een juf of meester toe gaan en níet zelf naar huis lopen.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 10 Nov 2017 09:22

Re: Award voor slechtste moeder

Wow MB, wat zal jouw hart hard geklopt hebben! Gelukkig is het goed afgelopen.

Paar maanden geleden zat ik aan het einde van een vermoeiende dag (let op; dit was niet onze dag) met mijn dochter op de bank. Ik had haar op die dag al tegen het portier van de auto gestoten en toen ik haar in de buggy zette zwiepte mijn schoudertas in haar gezicht. Anyway, ik zat te Facebooken toen ze zat te acrobaten op de bank, ze viel voorover met haar gezicht tegen de salontafel. Als ik er aan denk word ik weer misselijk. We zijn direct naar de eerste hulp gegaan waar het wel mee leek te vallen. We hadden de andere dag vakantie. De hele vakantie keken mensen zielig naar haar gehavende blauwe neus/ogen.
<<

ChiQ

Bericht 13 Nov 2017 07:18

Re: Award voor slechtste moeder

O, ik had echt een erge, zo zielig als ik er aan terug denk:
Het was na zwemles en Julian was een beetje aan het slomen en we liepen naar de auto toe, ik trok het portier open met mijn rechter hand (ik stond dus achter het portier) stond hij ineens bij de deur om in te stappen, zo vol de zijkant van die deur tegen zijn wang en oogbot, werd direct blauw en dik pfffff.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 14 Nov 2017 09:07

Re: Award voor slechtste moeder

Ik denk dat ik meer de award voor verstrooide moeder verdien :palm: .

Ik heb Lu. ook een keer op het grote bed gelegd als baby met het idee dat ik dan wel even iets kon pakken. Daar kukelde hij natuurlijk vanaf. En je zou denken dat je daar dan van leert maar een week later deed ik het dus nog een keer en kukelde hij er weer vanaf. Oeps!

Ook erg leuk, hij ging op dinsdag altijd naar de opvang. Een keer kwam ik terug van het ophalen, stond de voordeur wagenwijd open. Ik woonde aan een drukke straat tegenover de supermarkt dus iedereen kon het zien en zo naar binnen lopen. Gelukkig was er niets aan de hand.

Een andere keer kwam ik terug van de opvang en kon ik mijn sleutels maar niet vinden. Toen ik even later door het keukenraam keek zag ik dat ze op de keukentafel lagen. Helaas was er niemand in de buurt met reservesleutels. Ik belde mijn ouders, maar die zaten bij mijn opa in een andere plaats. Ik ben toen eerst naar mijn opa gereden (30 minuten rijden) daar heb ik toen gelukkig mee kunnen eten en kreeg ik de huissleutel van mijn ouders. Toen ben ik naar mijn ouders gereden (ook weer 30 minuten rijden) en heb ik mijn eigen reservesleutel opgehaald. En toen moest ik weer terug naar mijn opa en vervolgens terug naar mijn eigen huis. In plaats van 18 uur waren we pas om 22.00 u thuis. Gelukkig had ik wel de luiertas meegenomen waar ook nog een fles met voeding in zat en ene luier. :palm:
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 14 Nov 2017 09:55

Re: Award voor slechtste moeder

S gooide zich net in een dramatische bui voorover terwijl ze op mijn schoot zat. Vol met d'r wang/jukbeen op de rand van de tafel. Meteen helemaal blauw. Ze slaapt nu, ben benieuwd hoe het er straks uit ziet als ze uit bed komt :silent:
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 14 Nov 2017 20:01

Re: Award voor slechtste moeder

Ik ben zondag flauwgevallen in ons vakantiehuisje. Ik had beide jongens opgetild, D viel op mij maar R met z'n achterhoofd op de punt van de radiator. Gat in z'n hoofd, moest gehecht worden. En we zouden net gaan zwemmen en dat ging dus ook niet meer door.

Ik voel me echt ontzettend schuldig.
R. 2013
D. 2016
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 14 Nov 2017 20:02

Re: Award voor slechtste moeder

Jemig Spencer, wat een schrik! Maar je kunt er toch niks aan doen dat je flauwgevallen bent?
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 09:49

Bericht 14 Nov 2017 20:36

Re: Award voor slechtste moeder

Oh jeetje Spencer dat is echt kut. Kan me voorstellen dat je je rot voelt ook al kun je er niks aan doen. Val je vaker flauw? Lage bloeddruk?
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny