Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Positiekleding maat M, positiejeans maat 42

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Mijter

Bericht 13 Okt 2017 14:27

Positiekleding maat M, positiejeans maat 42

Tijdens het opruimen van m'n kledingkast kwam ik positiekleding tegen. En tsja, ik ken mezelf, als ik het weer eens nodig heb koop ik toch wel wat nieuws, haha.
Deze stukken mogen daarom weg!

Afbeelding
Langer basic shirt met positietop, H&M, maat M. 1 keer gedragen. Samen €5,-

Afbeelding
Zwart positieshirt van de Hema, maat M. Keer of 2 gedragen. €4,-

Afbeelding
Grijzig/crème shirt met zwarte kanten strepen van MamaLicious, maat M. Paar keer gedragen, maar toch wat ietwat vlekjes onder oksel zag ik. €3,50.

Afbeelding
Shirt van Love2Wait, maat M. Paar keer gedragen. €6,-

Afbeelding
Gestreepte maxi rok van de Hema, maat M. Uit de reguliere collectie, maar ik heb hem tot de bevalling kunnen dragen. Echt mooi lang, ook met 1.80m. €5,-

Afbeelding
Jurkje uit de reguliere collectie van Soho, maat XL. 1 keer gedragen toen ik ongeveer 20 weken was. €6,-

Afbeelding
Grijze skinnyjeans van Noppies, maat 30. €15,-

Afbeelding

Afbeelding
Bootcut jeans van de H&M, maat 42. Beetje gaar aan de achterkant van de buikband. €7,-
❤ 08-08-2015
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Pakjespiet

Bericht 04 Nov 2017 14:07

Re: Positiekleding maat M, positiejeans maat 42

Hoe vallen de shirtjes? Strak of vrij ruim?
Ik heb normaal maat S, maar bij de vorige zwangerschap werd S soms wat te krap.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Mijter

Bericht 05 Nov 2017 15:08

Het Hema en gestreepte shirtje vallen wel vrij ruim.
Die van Love2Wait weet ik zo niet precies meer.. Die kon ik aan het eind niet meer aan dacht ik, maar weet het niet 100% zeker.
De lange top van de H&M is van de reguliere collectie en gewoon zo'n basic strakker shirt. Het shirtje is wel een wat ruimer model, maar was voor mij te kort toen m'n buik dikker werd.
❤ 08-08-2015
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Pakjespiet

Bericht 07 Nov 2017 16:51

Arwyn schreef:Het Hema en gestreepte shirtje vallen wel vrij ruim.
Die van Love2Wait weet ik zo niet precies meer.. Die kon ik aan het eind niet meer aan dacht ik, maar weet het niet 100% zeker.
De lange top van de H&M is van de reguliere collectie en gewoon zo'n basic strakker shirt. Het shirtje is wel een wat ruimer model, maar was voor mij te kort toen m'n buik dikker werd.

Ik ga nog even in mijn doos met positiekleding kijken wat ik nog heb in welke maat. Ik kom er nog op terug

Terug naar Vraag & aanbod