Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Award voor slechtste moeder

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 07 Nov 2017 15:20

Award voor slechtste moeder

Die heb ik zojuist verdiend geloof ik :wink:

Ik haalde toenstraks oudste zoon op uit school. Fietsen we halverwege en ik had steeds als zo’n gevoel van ‘ik vergeet iets’. Juist ja, jongste zoon stond nog op het schoolplein! :pale: :omg:
Wij teruggecrosst en hij was nog prinsheerlijk aan het spelen, nergens iets van gemerkt gelukkig.
Jeetje wat een schrik en schaamte, zit nog te shaken joh!

Jullie ook ooit de ‘award gewonnen’ en wat gebeurde er?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 07 Nov 2017 15:29

Re: Award voor slechtste moeder

Sorry, ik moet er eigenlijk heel erg om lachen :smile: .

Ik voelde me wel een hele slechte moeder toen mijn acht weken oude baby van de bank viel omdat ik dacht dat hij nog geen kant uit kon en ik dus wel even snel wat van boven kon halen. :face:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 07 Nov 2017 15:47

Re: Award voor slechtste moeder

Haha, ik moest ook even lachen idd.

Lady: Zoiets heb ik ook gehad. Ik weet niet meer hoe oud E. was, maar ik had haar midden op bed gelegd en wilde even het raam opendoen, hoor ik opeens boem en heel hard gehuil. En ik weet echter zeker dat ze toen nog niet kon rollen oid!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 07 Nov 2017 16:25

Re: Award voor slechtste moeder

Nou dat was dus ook de reactie van m’n man toen ik ‘m appte en hij mij vervolgens belde, hij lag echt in een lachstuip :smile: Toen kon ik er ook wel weer om lachen inmiddels.

Ja dat van dat niet kunnen rollen en toch ergens van af kukelen klinkt ook bekend hoor. En een keer m’n mobiel op de ingeklapte kap van de kinderwagen gelegd en vervolgens de kap weer rechtop gezet en baf, mobiel bovenop z’n koppie :palm: Ohja én net voor het eerst moeder, kind in je armen en door een deuropening lopen en dus opeens breder zijn dan normaal en euhmm meerdere malen nog nét aan kunnen voorkomen dat baby niet met hoofd of voetjes tegen de deurpost aanstootte :laughcry:

Hmm verder ben ik heel lief en goed voor m’n kids hoor :lol:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 07 Nov 2017 16:27

Re: Award voor slechtste moeder

Dat was denk ik toen ik er bij de supermarkt achterkwam dat ik de maxi-cosi met J er in alleen in de auto had gezet maar de gordels vergeten was.
2015 💙
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 07 Nov 2017 16:28

Re: Award voor slechtste moeder

Ahh MissBitchy ik moest ook wel een beetje lachen maar ik snap dat je je kapot bent geschrokken. Ik moest hieraan denken:
Afbeelding

:smile:

Ik had laatst een fotoshoot met m'n zus, nichtje en onze kinderen en daarbij viel D. van een bankje. Voorover. Met z'n gezicht VOL in een blubberplas. Ik schrok me rot en moest ook keihard lachen om dat arme vieze snoetje van 'm. Arm kereltje. Ik voelde me toen ook wel wat lullig achteraf.

♥♥
<<

Anoniem245

Bericht 07 Nov 2017 16:36

Re: Award voor slechtste moeder

De keer dat ik na mijn werk bij mijn moeder op visite ging, ik daarna door ging om zoon van school te halen om 14.45 en toen bleek dat ze studiemiddag hadden vanaf 12u... Ik had echt geen idee, en zoon zou eigenlijk zelf naar huis komen, ik schrok me echt dood toen ik een compleet leeg plein zag. En toen ik thuis kwam was hij aan het spelen met een vriendje voor de deur. Denk dat hij 8 jaar was.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 07 Nov 2017 16:50

Re: Award voor slechtste moeder

Hahahahaha! Ik had eens iets vergelijkbaars. Mijn oudste moest voetballen en ik moest rijden. Op plaats van bestemming alle kids uit de auto en gezamelijk naar de kleedkamers lopen. Daar aan gekomen was ik m'n jongste kwijt. Ik zoeken en zoeken, bleek hij nog in de auto te zitten. Was hij niet snel genoeg uit de auto gegaan en had ik hem opgesloten.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 07 Nov 2017 16:59

Re: Award voor slechtste moeder

De grappige versie: net 3 weken moeder en bij de ikea met man en baby. Wat aan het rondneuzen tot man vraagt: waar is die baby?!
Die stond dus nog een afdeling verder op, totaal vergeten!

De absoluut niet grappig versie: het traphekje bovenaan de trap vergeten toen dochter een maand of 8 was... Ze belandde op de tweede tree van onderen. Godzijdank had ze niks en was zij sneller gekalmeerd als ik zelf. Ik moest zoooo hard huilen en kan het zo weer doen als ik dr aan denk...
Juli 2015
Maart 2017
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 07 Nov 2017 17:06

Re: Award voor slechtste moeder

Hmm mijn dochter is ruim een jaar, maar nog geen traphekjes hier. Ik zie ook niet echt hoe ze van de trap kan vallen eigenlijk, ze klimt nog niet uit haar bed en kan geen deuren openen.

Ik heb eigenlijk geen topic bijdrages. 'Ergste' is dat vanuit werk gelijk naar huis fietste ipv tussenstop op de crèche. Kon ik weer terug dus.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 07 Nov 2017 17:51

Re: Award voor slechtste moeder

Mijn jongste is in de Ikea uit de maxicosi gevallen omdat mijn oudste dochter op de kinderwagen hing waardoor deze naar voren klapte. Helaas had ze net een flesje gehad en dacht mijn man dat ik haar vastgemaakt had in de maxicosi en ik dacht dat hij dit gedaan had. Ze viel op de grond. We zijn meteen naar de huisartsenpost gesjeesd maar ze had gelukkig niets eraan over gehouden.

Mijn oudste dochter mocht voor het eerst mee op de fiets. We rijden de straat uit en ik denk: wat wiebelt ze toch. Zat ze dus niet vast in de riempjes. Weer een gevalletje dat mijn man en ik dachten dat de ander haar vastgemaakt had (we hadden alleen haar voetjes vastgemaakt).
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 07 Nov 2017 17:52

Re: Award voor slechtste moeder

Luisa schreef:Hmm mijn dochter is ruim een jaar, maar nog geen traphekjes hier. Ik zie ook niet echt hoe ze van de trap kan vallen eigenlijk, ze klimt nog niet uit haar bed en kan geen deuren openen.

Ik heb eigenlijk geen topic bijdrages. 'Ergste' is dat vanuit werk gelijk naar huis fietste ipv tussenstop op de crèche. Kon ik weer terug dus.


Simpel: de deur vergeten dicht te doen zodat ze in een onbewaakt moment de trap opklimt en eraf valt? Volgens mij gaat het vaak daardoor mis.
<<

Anoniem316

Bericht 07 Nov 2017 18:32

Re: Award voor slechtste moeder

Mijn dochter van bijna een stond van de week halverwege de trap. Dacht ook dat ze het niet kon.. dus ja.. :wink:

Hier kan ik me zo niet iets heugen eigenlijk..
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 07 Nov 2017 18:46

Re: Award voor slechtste moeder

Ik vergeet regelmatig de gordel om de maxicosi te doen en de airbag uit te zetten :palm:
Je zou zeggen daar leer je van maar nee, ik blijkbaar niet. Vaak stop ik na 2 straten om alles in orde te maken.
30-04-2017
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 07 Nov 2017 19:01

Re: Award voor slechtste moeder

Ik heb R laatst in zijn duimpje geknipt met het nagelknippertje. Het bloedde best wel en ik voelde me zo ontzettend rot. R had nergens last van, hoefde niet eens te huilen.
10.04.17
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 07 Nov 2017 19:17

Re: Award voor slechtste moeder

Luisa, dat dacht ik dus ook. Tot mijn man naar de wc ging en de deur achter zich dicht vergat te doen. Hij had zijn broek nog niet op zijn knieën en we hoorden een harde klap.... kind met loopauto en al van de trap gevallen.... Gelukkig had ze niks maar we hebben wel een nacht in het ziekenhuis gelegen ter observatie. En het erge was.... de traphekjes stonden al klaar om gemonteerd te worden. Kijk er dus aub mee uit!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 07 Nov 2017 23:08

Re: Award voor slechtste moeder

Oh, ik moet bij sommige heel hard lachen en bij anderen stond m'n hart even stil. Ik heb nog niks toe te voegen maar dat komt ongetwijfeld.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 08 Nov 2017 08:53

Re: Award voor slechtste moeder

O zo. Ja ik dacht zeg maar van boven naar beneden. Mijn dochter klimt ook wel eens de trap op idd. Zij is wel heel voorzichtig, ben niet echt bang dat ze valt. Maar goed, dat kan natuurlijk altijd en is snel gebeurd.
<<

Anoniem286

Bericht 08 Nov 2017 09:07

Re: Award voor slechtste moeder

Ik heb al meerdere awards te pakken geloof ik. Zo zat ze 2 jaar terug klem tussen de tafel en de bank, ze wilde op de tafel gaan zitten denk ik maar viel er tussen. Ene kant haar rug tegen de bank, benen omhoog tegen de dichte tafel op een stukje van 30cm ofzo, helemaal klem dus. Ik moest zo hard lachen en heb eerst een foto gemaakt voordat ik haar redde :p
Vorige week was wel sneu, ik haalde haar op van de bso en ze was net hard gevallen. Wij naar de auto hand en hand en ik stelde voor om te huppelen. Zij gaat Na 2 huppels onderuit en ik huppel zo bovenop haar hand. Zo sneu en zij maar huilen en roepen ‘ mama waarom stond je nou op mijn hand’... hartverscheurend :(
Extra zielig: het was ook nog eens haar spastische hand en die doet al pijn.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 08 Nov 2017 10:21

Re: Award voor slechtste moeder

Deze van ons is wel ernstig vinden wij, voelen ons er nog rot om af en toe. Wij geven N. nooit echt straf of iets dergelijks. Maar een keer toen ze 4/5 jaar was bleef ze steeds maar uit bed komen en tijd rekken rondom bedtijd. Het was toen zo erg, dat onze frustraties van 5 jaar slaapgebrek er even uitkwamen. We wilden echt dat N. in haar bed bleef. Uiteindelijk schoof vriend de bank voor haar kamerdeur (bank staat direct naast de deur van haar slaapkamertje, dus hoefden hem maar 20 cm te verschuiven). Na iets van 30 seconden een huilende en boze N. hebben we het maar weer weggehaald, voelden ons zo rot. En N. herinnert ons er soms nog eens aan.. oei! :palm:
<<

Anoniem247

Bericht 08 Nov 2017 10:27

Re: Award voor slechtste moeder

Haha wat erg MissBitchy! En om de grappige versie van Pure* moest ik toch ook wel lachen :D

Ik ben ze eigenlijk nooit vergeten ergens. Wel heb ik bij de oudste een keer tijdens een middagdutje zelf oordoppen in gehad. Hij wilde niet slapen en ik was echt lijkwit van al het slaapgebrek en wilde ook even een uurtje gaan liggen. Hij was echt aan het zeuren en huilen en toen heb ik oordoppen ingedaan, ben in slaap gevallen en een uur later werd ik wakker en sliep hij zelf ook. Geen idee dus hoelang hij had lopen krijsen.. Hij was toen een jaar of twee. Ik voelde mij super slecht daarna maar op dat moment was er nood aan de man.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 08 Nov 2017 10:30

Re: Award voor slechtste moeder

Ik vergeet er nog één. Ik was laatst bij mijn oma aan het lunchen en een beker voor D. vergeten. Mijn oma had nog pakjes vruchtensap dus dat had ik hem toen maar gegeven. Hij vindt sinaasappelsap heerlijk dus hij was heel enthousiast. Alleen toen het op was zag ik dat 't pakje al ruim anderhalf jaar over datum was. Oeps. Nouja hij heeft er niks aan overgehouden geloof ik.

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 08 Nov 2017 10:34

Re: Award voor slechtste moeder

Ah Highway, sneu! Murphy's law.

Toen Bo (ik ga haar hier gewoon Bo noemen, is makkelijker en toch een afkorting van haar naam) 1 werd deed ik haar een feesthoedje op met zo'n elastiekje. Die liet ik per ongeluk ketsen tegen haar voorhoofd, zij huilen, dat was wel zielig!
<<

Anoniem301

Bericht 08 Nov 2017 10:35

Re: Award voor slechtste moeder

Elliot schreef:Ik vergeet er nog één. Ik was laatst bij mijn oma aan het lunchen en een beker voor D. vergeten. Mijn oma had nog pakjes vruchtensap dus dat had ik hem toen maar gegeven. Hij vindt sinaasappelsap heerlijk dus hij was heel enthousiast. Alleen toen het op was zag ik dat 't pakje al ruim anderhalf jaar over datum was. Oeps. Nouja hij heeft er niks aan overgehouden geloof ik.


Oh dat is toch altijd wat met die oma's he? Ik at vroeger op woensdagmiddag altijd bij mijn oma, en de pindakaas had een raar smaakje. Na een aantal weken op de datum gekeken: was-ie al iets van 4 jaar over datum :palm:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 08 Nov 2017 10:42

Re: Award voor slechtste moeder

Ahh Carrie ik moet een beetje lachen om jouw elastiek-missertje maar het is natuurlijk wel heel zielig!

Ja die oma's inderdaad... Mijn oma drinkt ook vaak van die flessen met vers vruchtensap maar daar doet ze een week over en ze bewaart het al die tijd buiten de koelkast. Gekkerd.

♥♥
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers