Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


E-booktopic verwijderd

<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 31 Okt 2017 16:01

E-booktopic verwijderd

Vanaf heden is het "Ik zoek een e-booktopic" verwijderd van het forum. Dit omdat wij vanmiddag een bericht hebben ontvangen van Stichting Brein in verband met het illegaal verspreiden van e-books op dit forum.
Het verzoek van Stichting Brein is om dit topic te verwijderen omdat het verspreiden van e-books illegaal en dus strafbaar is. Uiteraard geven wij hier gehoor aan en hebben we besloten om dit desbetreffende topic direct te verwijderen.

Stichting Brein verzocht tevens om het onderstaande bericht te publiceren:

“Geachte bezoeker van zegmaaryes.nl,

Dit topic is op verzoek van Stichting BREIN gesloten omdat binnen dit topic op grote schaal e-Books ongeautoriseerd werden verspreid. Het ‘delen’ van e-Books is niet toegestaan indien dit een auteursrechtelijke verveelvoudiging inhoudt. E-Books worden in dit topic vaak meerdere malen verveelvoudigd en gedeeld. Dit kwalificeert als een auteursrechtinbreuk op de auteursrechten van de bij BREIN aangesloten rechthebbenden.

Uiteraard zijn topics waarin wordt gediscussieerd over boeken wel toegestaan Topics zoals onderhavig, die zien op het (via PM) onderling verspreiden van e-Books hetgeen een auteursrechtinbreuk omvat, niet.”


Hier is dus verder geen discussie over mogelijk. Een nieuw e-bookdeeltopic is dus ook niet toegestaan en zal direct verwijderd worden.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 31 Okt 2017 16:09

Re: E-booktopic verwijderd

Het was eigenlijk wel wachten op zo een bericht. Heel erg begrijpelijk.

Wel jammer dat we nu een zoekmogelijkheid missen, aangezien we de laatste maanden toch wel wat nieuwe forumsters hebben mogen ontvangen via het e-boek topic waarvan er ook een aantal actief zijn geworden buiten dat topic.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem304

Bericht 31 Okt 2017 16:11

Re: E-booktopic verwijderd

Silly-One schreef:Het was eigenlijk wel wachten op zo een bericht. Heel erg begrijpelijk.

Wel jammer dat we nu een zoekmogelijkheid missen, aangezien we de laatste maanden toch wel wat nieuwe forumsters hebben mogen ontvangen via het e-boek topic waarvan er ook een aantal actief zijn geworden buiten dat topic.

Nou tijd om het gewone boekentopic een schop onder de kont te geven. Iemand die graag ebooks leest vindt het vast leuk om daar ook wat meer in te schrijven.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 31 Okt 2017 16:13

Re: E-booktopic verwijderd

Vrij logisch inderdaad. Adequaat gehandeld.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 31 Okt 2017 16:14

Re: E-booktopic verwijderd

Ja goed idee Cotton! Al kwamen de meeste nieuwe forummers alleen maar hier omdat ze een E-book wilden hebben geloof ik, niet zozeer om mee te praten toch? Maar wie weet, het boekentopic omhoog halen lijkt me sowieso een goed idee :)

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 31 Okt 2017 16:16

Re: E-booktopic verwijderd

Ja Elliot, SO zegt dat er mensen zijn gebleven. Het woord e-book zal ook in het gewone boekentopic wel omhoog komen, dus dan worden we alsnog wel gevonden. Uitwisselen mag dan wel niet meer, maar erover praten wel. :D
<<

Dorien

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 169

Geregistreerd: 08 Aug 2017 10:58

Woonplaats: Aalst (BE)

Bericht 31 Okt 2017 16:22

Re: E-booktopic verwijderd

Ik zelf heb het forum ook gevonden door het e-booktopic, ga zeker eens een kijkje nemen in het boekentopic om nieuwe boeken te ontdekken om eens te lezen :).
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 31 Okt 2017 16:36

Re: E-booktopic verwijderd

Goh wat een verrassing :wink:
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 31 Okt 2017 16:37

Re: E-booktopic verwijderd

Cotton schreef:
Silly-One schreef:Het was eigenlijk wel wachten op zo een bericht. Heel erg begrijpelijk.

Wel jammer dat we nu een zoekmogelijkheid missen, aangezien we de laatste maanden toch wel wat nieuwe forumsters hebben mogen ontvangen via het e-boek topic waarvan er ook een aantal actief zijn geworden buiten dat topic.

Nou tijd om het gewone boekentopic een schop onder de kont te geven. Iemand die graag ebooks leest vindt het vast leuk om daar ook wat meer in te schrijven.


Er zijn wel wat andere topic, maar daar wordt inderdaad inhoudelijk niet zo veel over de boeken gesproken. Een aandachtspunten dus.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 04 Nov 2017 20:55

Re: E-booktopic verwijderd

Jammer maar begrijpelijk!

Nu zie ik dit bericht net pas omdat ik op zoek was naar het topic, omdat ik in een paar posts lijstjes had staan met boeken die ik zocht. Deze wilde ik weer opzoeken. Is dit nog te achterhalen?
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

Burgemeester Esmee

Bericht 04 Nov 2017 21:27

Re: E-booktopic verwijderd

Sorry Gizmo, maar helaas kunnen we daarin niks voor je betekenen.
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 04 Nov 2017 21:42

Re: E-booktopic verwijderd

Burgemeester Esmee schreef:Sorry Gizmo, maar helaas kunnen we daarin niks voor je betekenen.

Dan heb ik wat uitzoekwerk te doen, bedankt voor je snelle reactie!
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

Anoniem301

Bericht 07 Nov 2017 19:56

Re: E-booktopic verwijderd

Jammer maar begrijpelijk!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 21 Mei 2019 05:53

Re: E-booktopic verwijderd

Hoe lang blijft dit topic sticky?
#teammaple🍁
<<

Anoniem304

Bericht 21 Mei 2019 06:20

Re: E-booktopic verwijderd

Hahahaa.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron