Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

<<

Anoniem304

Bericht 03 Nov 2017 14:49

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

Lot schreef:Wat ik wel benieuwd naar ben, ik lees van sommige forumsters dat ze in het verleden wel 'foute' relaties hebben gehad waarin er heel heftige ruzies waren en ze gedrag vertoonden waar ze nu spijt van hebben. Waarom denk je achteraf dat je het zo ver liet komen. Omdat je zoveel van die persoon hield? Omdat normen en waarden vervagen elke keer dat iemand de grens overgaat? Of hoe kijk je daar op terug? Als buitenstaander denk ondanks als je het slechtste in elkaar boven haalt is toch voor niemand fijn? Of is de liefde dan op de momenten dat het wel goed gaat zo sterk dat je dat voor lief neemt. Gewoon een vraag, als je niet wilt antwoorden heb ik daar begrip voor.

De mensen waar je het meest van houdt zijn ook de mensen die je het diepste (kunnen) raken.

Mijn ex is echt vergif. Puur vergif. Hij woont niet meer in Nederland en we zijn heel wat relaties en inmiddels ook kinderen verder, maar als ik nu al jaren vrijgezel was hadden we elkaar toch weer opgezocht. Hij loog, bedroog en we vochten als beesten, gezond was het absoluut niet.
Maar was ik vrijgezel en hij stond voor m'n deur, dan lagen we binnen 2 minuten in bed en dat kabbelt dan weer zomaar jaren verder.

Uh, niet quoten haha. :laughcry:
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 04 Nov 2017 19:49

Re: Wat heb je wel eens gedaan tijdens een ruzie...

@Lot

Ik denk dat het er in sluipt. Eerst is alles nog gewoon. En daarna worden de ruzies steeds erger een stapje verder.
Persoonlijk schaamde ik mij er ook voor tijdens die relatie. Dat maakt ook dat je er niet over praat tegen vrienden en familie.
Bij mij waren het uiteindelijk collega's die mij erop aanspraken, nadat mijn ex een keer mee was geweest naar het werk. Daar had hij zijn "masker" niet op. Dat hij wel bij familie en vrienden op had. Zo antwoordde hij voor mij als mij een vraag werd gesteld. En deed hij heel bezitterig over mij.
De man van een collega van mij werkte bij hem en zij wist dat hij op z'n werk wel eens heel agressief kon reageren. Dus ze vroeg of hij dat thuis ook deed. Wat dus het geval was.
Nu speelde er bij ons natuurlijk ook heel veel mee waardoor je dat gedrag ook goed praat.
Na anderhalf jaar ben ik een weekje naar mijn moeder gegaan om na te denken en toen bleek hij de scheidings papier te hebben aangevraagd.
Hij heeft toen ook veel familie en vrienden vanalles wijs gemaakt. Dat ik hem mishandelde en dat ik vreemd ging etc.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers