Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 04 Nov 2017 09:34

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Natuurlijk mag hij dat! Het is een volwassen vent van 32 geen kleuter meer. We shoppen vaak samen maar das ook omdat we het gezellig vinden.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 04 Nov 2017 09:44

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Mijn man kan prima zelf zijn kleding kiezen. Wel gaan we altijd samen winkelen, dus dan geef ik wel mijn mening. En ik doe ook wel eens suggesties om iets te passen. Als ik iets echt niet mooi vind zeg ik dat ook, maar dan is het eigenlijk altijd omdat het niet mooi staat of de maat niet goed is, en niet zozeer dat het kledingstuk zelf niet mooi is. Maar mijn man heeft die conclusie dan vrijwel altijd zelf al getrokken voor ik iets zeg. Andersom gaat het trouwens hetzelfde als we voor kleding voor mij gaan kijken.
Mijn man kiest ook altijd zelf wat ie aandoet trouwens, maar is is niet altijd even goed in het combineren, dus dan wil ik nog wel eens 'ingrijpen'. :wink: Hij kiest gerust kleuren bij elkaar die echt vloeken, of een groene broek en groene trui samen waardoor hij eruit ziet als een boswachter of zo. Al moet ik eerlijk zeggen dat dit bijna niet meer voorkomt, dus hij is daar wel beter in geworden.
Oh, en wat ik wel irritant vind, soms heb ik al een bepaalde outfit gekozen, bijvoorbeeld een ruitjesblouse met een spijkerbroek (ik zeg maar wat), en dan komt hij heel enthousiast aan in ook een spijkerblouse met ruitjesblouse (ik had toch niet gezien dat jij dat ook aanhad zegt ie dan). Dan moet hij van mij omkleden hoor, anders lopen we erbij als zo'n anwb stelletje. :razz:
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 04 Nov 2017 09:50

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Mijn vriend heeft een hekel aan winkelen, maar vindt het ook niet goed als ik z'n kleding koop (principedingetje ofzo). Nou doe ik dat liever zelf ook niet, maar als gevolg heeft hij gewoon niet veel kleding. Loopt overdag altijd in pak voor z'n werk en s avonds chillkleren. Ja, dan heb je ook niet zoveel nodig :eyes:
Hij bestelt wel eens wat online en heeft wel een uitgesproken mening. Maar in het voorbeeld wat jij aangeeft, zou mijn vriend het niet kopen als ik het echt niet mooi zou vinden. Mijn mening telt wel mee en die vraagt hij ook wel.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 04 Nov 2017 09:55

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Mijn man heeft een hele leuke kledingsmaak en koop vaker nieuwe kleding en schoenen dan ik haha. Hij shopt echt alles online bij Zalando en Scotch. Hij draagt vooral veel van Minimum (truien) en overhemden en truien van Scotch. Qua schoenen is hij fan van ETQ en sinds kort heeft hij een hele mooie leren tas van Royal Republic.

Hij heeft wel een dure smaak. Soms denk ik echt 'Whaat'. Maar goed, hij werkt er hard voor en draagt die kledingstukken dan ook geregeld.
<<

Anoniem306

Bericht 04 Nov 2017 10:03

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Ja mijn man mag zijn eigen kleding kiezen, volwassen man. We gaan wel eens samen shoppen omdat we dat leuk vinden. Ik geef wel aan wat ik mooi of minder mooi vind staan, maar uiteindelijk kiest hij het helemaal zelf. Eigenlijk net zoals ik het doe.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 04 Nov 2017 10:37

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Nee, natuurlijk niet. Dat zou een mooie boel worden als hij ineens zijn eigen stijl heeft.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 04 Nov 2017 11:17

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

We kopen het meestal samen, maar hij heeft echt zijn eigen smaak. Draagt alleen overhemden, dus dat is makkelijk haha. Die neem ik ook gerust voor hem mee, gisteren nog broek meegenomen ook, hij heeft 1 model skinny die hij fijn vindt. Als ik iets echt lelijk zou vinden zou ik het wel zeggen overigens, doet hij ook bij mij. Maar je kan niet alles van elkaar leuk vinden toch?
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 04 Nov 2017 11:19

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Jup, zeker weten. Omdat hij smal gebouwd is, is het wel eens lastig met maten. Lang leve de lange t shirts en skinny overhemden tegenwoordig! Hij kiest het het liefste zelf uit, maar vindt het ook goed als ik wat kies/meeneem. Wij luisteren wel altijd naar elkaar als iets niet leuk staat, dan gaat t terug.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 04 Nov 2017 13:18

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Ik koop regelmatig wat voor hem maar hij koopt ook zelf. Wat hij aantrekt bemoei ik me verder echt niet mee.
R. 2013
D. 2016
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 04 Nov 2017 13:41

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Luisa schreef:Nee, natuurlijk niet. Dat zou een mooie boel worden als hij ineens zijn eigen stijl heeft.

Hahah
30-04-2017
<<

IlikeBali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 93

Geregistreerd: 11 Sep 2013 10:25

Bericht 04 Nov 2017 13:54

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Zeker weten. Ik geef wel mijn ongezouten mening, maar de uiteindelijke keuze is aan hem. In casu zou mijn man de broek dus gekocht hebben :-)
<<

Anoniem243

Bericht 04 Nov 2017 13:58

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Joey schreef:Mijn vriend heeft een hekel aan winkelen, maar vindt het ook niet goed als ik z'n kleding koop (principedingetje ofzo). Nou doe ik dat liever zelf ook niet, maar als gevolg heeft hij gewoon niet veel kleding. Loopt overdag altijd in pak voor z'n werk en s avonds chillkleren. Ja, dan heb je ook niet zoveel nodig :eyes:
Hij bestelt wel eens wat online en heeft wel een uitgesproken mening. Maar in het voorbeeld wat jij aangeeft, zou mijn vriend het niet kopen als ik het echt niet mooi zou vinden. Mijn mening telt wel mee en die vraagt hij ook wel.


Ja dat is hier ook; overdag een pak en 's avonds een joggingbroek en te weinig kleding omdat hij nooit wil winkelen. Maar goed, daar heb ik zelf ook last van, we geven gewoon niet graag geld uit aan kleding ofzo, liever aan eten haha.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 04 Nov 2017 15:03

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Mijn vriend is best ijdel en heeft ook een leuke smaak. Als we samen gaan winkelen voor hem, halen we vaak hetzelfde uit de schappen. Als ik iets echt niet mooi vind zeg ik dat wel. Hij vindt bling soms leuk en dan komt hij weer met iets aan wat zo uit de collectie van Gerard Joling lijkt te komen. Dan ziet hij mijn blik en zegt dat het eigenlijk wel iets te is.
Met kleding voor mij hebben we een totaal andere smaak. Dan komt hij met dingen aan waar ik niet eens in het donker mee wil lopen. Ik heb ook een hekel aan winkelen voor mezelf, dus als ik iets moet hebben ga ik wel alleen.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 04 Nov 2017 15:18

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Gelukkig weet mijn man zelf dat hij niet zo'n beste kledingshopper is. We gaan altijd samen en soms zoekt hij dan zelf iets uit maar hij wil dan wel altijd van mij weten wat ik vind. Hij vindt mijn mening dan ook doorslag gevend.
Toen ik geopereerd was kwam man 's avonds aan het ziekenhuis bed. Ik was nog flink beduusd van de narcose en de pijn, maar zag wel dat hij een verschrikkelijk blouse aan had :palm:. Hij was zelf naar de c&a gegaan en had daar de meest vormeloze blouses uitgezocht met zo'n heel licht blokjes motief erop. En dan ook nog bedacht dat hij er gelijk drie verpakkingen met 2 blouses van kon halen. Nu, jaren later, lachen we er nog steeds om.
Insta: je_ei_kwijt
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 04 Nov 2017 15:35

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Bestaan er nog mannen van onze generatie die toestemming nodig hebben voor kleding? Fred mag toch vast ook zelf kiezen?
<<

Geel

Bericht 04 Nov 2017 15:54

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Grappig topic dit, iedereen die zegt: tuurlijk, hij is volwassen. Zestig jaar geleden was het nog de normaalste zaak van de wereld dat vrouwen kleding kochten/uitzochten voor hun volwassen mannen.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 04 Nov 2017 16:01

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Dat was ook de tijd dat je als vrouw werd ontslagen omdat he getrouwd was, zouden we toch ook niet naar terug willen? En ja ik zoek mijn kleding zelf uit :)
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Nov 2017 17:18

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Mijn vriend heeft een hekel aan winkelen, maar soms neem ik hem mee naar een monsterverkoop en dan kopen we meestal gelijk 2 tassen vol, kan hij er weer even tegenaan. We kijken dan allebei, maar op de een of andere manier komt het er altijd op neer dat ik dingen uitzoek, hij past en bepaald wat hij wel en niet neemt. Ik zou het leuker vinden als hij wat vaker dingen zelf uit zou zoeken, maar hij zegt altijd: "jij hebt er toch meer verstand van". Dus in het geval van het voorbeeld zou ik alleen maar hoeven zeggen dat ik het lelijk vind en dan koopt hij het niet. Terwijl als hij het echt graag wil hebben, hij het echt wel mag kopen. Dat doe ik zelf namelijk wel, hij mag zijn mening geven, maar als ik het toch wil hebnen dan koop ik het toch.
<<

Anoniem317

Bericht 04 Nov 2017 18:31

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Mijn vriend en ik zoeken samen kleding voor hem uit. Gelukkig hebben we dezelfde smaak. Dit doen we ook als ik kleding ga kopen.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 04 Nov 2017 18:41

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Mijn vriend is verslaafd aan zalando en andere webshops.
Elke week komt er ook wel weer een paar schoenen binnen. Bij elk kledingstuk heeft hij wel bijpassende schoenen.
Oftewel hij kiest zelf wat hij leuk vind en bemoei me er niet mee.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 04 Nov 2017 18:52

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Mijn man zalandoot alleen maar. Hij is enorm kieskeurig, dus ik hoef echt geen kleding voor hem te kopen, zelfs geen ondergoed of sokken. Hij vraagt soms wel mijn mening en als ik vind dat iets niet mooi is of mooi zit, stuurt hij het vaak wel terug, maar niet altijd.
<<

Anoniem222

Bericht 04 Nov 2017 19:41

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Mijn vriend vindt kleding kopen niet leuk (niet in winkels en niet online). Zijn moeder werkte vroeger in een hele leuke kledingzaak en nam alles voor hem mee en sinds dat niet meer zo is shop ik meestal voor hem online. Maar dat is wel omdat ik weet wat hij leuk vindt. We zitten overigens meestal wel op een lijn. Ik zoek verder nooit uit wat hij die dag gaat dragen haha! Maar soms vragen we wel hulp aan elkaar.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 05 Nov 2017 14:55

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Mijn man heeft niks met kleding kopen, ook online vindt hij het verschrikkelijk.
Als hij wat nodig heeft, ga ik vaak online wat kijken en kiest hij wat hij leuk vindt. Behalve met broeken trouwens, die weiger ik online te bestellen. Laatste keer dat we dat gedaan hebben, moest de boel volgens mij wel iets van 5 keer terug gestuurd worden... :palm:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 05 Nov 2017 15:34

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Feline schreef:Hey Reva! Heb ik iets gemist of ben je een tijdje weg geweest? Hoe is het? Leuk dat je een vriend hebt! (of had je die altijd al, nee toch?)


Opzich ben ik niet echt weg geweest hoor! Lees sowieso bijna elke dag wel even op het forum, maar post alleen heel veel minder. Vind het nog steeds leuk om iedereen te volgen! De man waarover ik het in dit topic had is nog best wel nieuw, haha! En het is leuk idd, thanks. Daarvoor wel een relatie van bijna vijf jaar -met wat tussenpozen :laughcry:- maar daar schreef ik niet veel over.

@Bliss, zie hierboven :D
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Nov 2017 17:16

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Aha, dit is wel een nieuwe gelukkig! :wink: Leuk voor je!!
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers