Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 03 Nov 2017 23:04

Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Oké de titel is wel met een vette knipoog hoor, maar misschien helpt het voor meer leven in de brouwerij.

Mijn man heeft doordeweeks altijd werkkleding aan, want hij werkt in de bouw.
Zijn nette/vrijetijdskleding boeit hem ook niet heel veel en hij trekt gerust de vreemdste combinaties aan.

Nu gingen we straks winkelen, dat gebeurt één keer per seizoen. Hij paste een biker jeans, heel skinny, heel gebleekt.
Hij heeft behoorlijk gespierde benen en ik vond het echt heel lelijk staan. Het mag best skinny maar dit leek net een legging.
Hij vond 'em zelf wel mooi.

Hoe zou dit verhaal bij jullie geëindigd zijn? :-D
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Nov 2017 23:07

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Mijn man heeft een betere fashion sense dan ik.
Hij kiest absoluut z'n eigen kleding maar waardeert mijn mening wel. Als ik iets echt heel lelijk zou vinden, zou hij er denk ik wel kritischer naar kijken. Maar uiteindelijk zijn keuze.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem257

Bericht 03 Nov 2017 23:10

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Hij mag zeker zijn eigen kleding kiezen maar ik geef wel altijd mij mening. Wat hij daar mee doet moet hij zelf weten.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Nov 2017 23:14

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Door de week zijn werk kleding ook bouw en in het weekend pakt die gewoon zelf wat. Hij houd van winkelen en zoekt zelf van alles uit. En ik geef mijn mening.
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 03 Nov 2017 23:17

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Toen ik mijn man net kende droeg hij altijd heel uitgesproken kleding. Broeken van gekke stofjes, met wijduitlopende pijpen, blouses met Seventies printjes, longsleeves met een aparte opdruk. Tegenwoordig is het juist vrij basic. Meestal draagt hij een donkere spijkerbroek met een overhemd en sneakers, overhemden zijn meestal effen, soms met een subtiel printje. Hij kiest over het algemeen zijn eigen kleren. Als ik iets meeneem trekt hij het wel aan, hij krijgt ook wel kleren cadeau (bijvoorbeeld nieuwe schoenen of een nieuwe jas voor zijn verjaardag) en dan is hij altijd blij, maar mijn moeder koopt bijvoorbeeld alle kleren voor mijn vader en dat vind ik te ver gaan. Hij zou het denk ik wel best vinden. Hij houdt niet echt van winkelen.

Als hij iets aan zou trekken wat ik echt lelijk zou vinden dan zou ik het wel zeggen.
Andersom zijn er ook dingen die ik heel leuk zou vinden bij hem maar die hij dus niet aan wil.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Nov 2017 23:30

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

De meeste kleren die m'n vriend nu heeft hebben we samen uitgezocht. Als ik ergens mee aankom, heeft hij wel een duidelijke mening over of hij het mooi vindt of niet. Hij houdt niet echt van winkelen, maar is wel redelijk ijdel. Hij kiest altijd zelf wat hij aantrekt, want hij heeft nu gewoon leuke dingen die goed bij hem passen. Als we een etentje of feestje hebben, vraag ik weleens of hij een overhemd aan wil doen, dat staat leuk en netjes. Verder staat bij meestal truien en in de zomer shirts.
❤ 7 juni 2018
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 04 Nov 2017 00:13

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Ik vind het leuk hoe mijn vriend zich kleedt, maar hij is jammer genoeg soms onzeker of niet overtuigd dat ik dat meen. Volgens hem komt dat door mijn werk, wat ik onzin vind, al merk ik wel dat ik er anders naar kijk tov vroeger en mijn smaak anders is geworden bij mannen. Vind het wel heel leuk om wat voor hem mee te nemen :)
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 04 Nov 2017 01:45

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Hey Reva! Heb ik iets gemist of ben je een tijdje weg geweest? Hoe is het? Leuk dat je een vriend hebt! (of had je die altijd al, nee toch?)

Mijn ex heeft wel een goede smaak qua kleding, is ook heel ijdel. Ik adviseerde hem alleen qua kleuren want hij kocht vaak kleuren die hem heel flets maakten. M'n date vind winkelen blijkbaar leuk als is zijn stijl totaal niet mijn smaak, weet alleen nog niet hoe ik dat aardig ga brengen haha. Ach, ik loop al 5 jaar in dezelfde kleding rond en heb in totaal 3 broeken en een paar t-shirts dus ga zelf ook niet fantastisch gekleed door het leven. Ben zelfs op onze 3e date in m'n huis/slaapshirt verschenen omdat ik niets anders had en dat vond ie allemaal wel prima (al schaamde ik me wel toen we daarna uit eten gingen en ik in m'n pyjama zat haha)
<<

Anoniem231

Bericht 04 Nov 2017 05:09

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Wij gaan samen winkelen maar man kiest zelf. Hij heeft een hele duidelijke mening dus iets wat ik mooi vind en hij niet, koopt hij absoluut niet.

Overigens heeft mijn man wel meer smaak. Als mij iets niet staat, zegt hij dat ook. Heb al verschillende kleren weggegooid omdat het niet mooi meer zat.

Ik moet altijd zo lachen bij mijn schoonouders. Zij koopt alles voor hem en ze legt het ook iedere dag klaar. Als de onderbroek niet klaar ligt, zal hij nog roepen welke onderbroek hij aan moet :palm:
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 04 Nov 2017 06:36

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Mijn man en ik zitten aardig op dezelfde lijn in wat we leuk vinden voor elkaar. Wanneer de ander iets niet leuk vindt, kan dat dus zeker een reden zijn om het te laten hangen. Al gebeurt het dan ook wel dat we het toch kopen, omdat degene die het koopt, het wel echt heel leuk vindt.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 04 Nov 2017 06:51

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Daar bemoei ik me totaal niet mee. Mijn man koopt eigenlijk al zijn kleding bij een leuke winkel hier in de buurt, dan neemt hij onze oudste zoon mee en gaan ze samen “ winkelen” ( technisch gezien maar 1 winkel) en een visje eten, dat is echt hun uitje, meestal koopt hij dan in 1 keer voor het hele seizoen.
Zijn pakken koop hij tegenwoordig op kosten van de baas bij Oger en dan gaat hij meestal samen met een collega.

Het komt heel soms voor dat we samen in de stad zijn en hij dan schoenen koopt, verder bemoei ik me er eigenlijk niet mee.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem313

Bericht 04 Nov 2017 07:51

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Ja, dat mag hij, en ik mag dat ook van hem.
Samen winkelen doen we niet, daar hebben we geen tijd voor en ik hou niet van winkelen. Mijn vriend heeft een hele consistente stijl en die staat m goed. Soms vindt hij iets van mij niet zo, maar meestal wel.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 04 Nov 2017 07:58

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Man man mag van mij zn eigen kleding regelen en dat doet hij heel goed :) Hij heeft wat items die hij ieder half jaar opnieuw koopt (skinny jeans, wat smalle zwarte blouses en wat hemden). En daar tussendoor koopt hij items die meer bij trends horen (momenteel wat langere tops).

Hij vindt mijn kleding over het algemeen erg tof en benoemt dat ook wel geregeld.
Laatst gewijzigd door Urban Naked op 04 Nov 2017 08:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
#teammaple🍁
<<

Anoniem316

Bericht 04 Nov 2017 08:12

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Mijn man mag dat zeker. Ik heb soms wel een andere mening (het zou allemaal wat volwassener mogen soms) en daar doet hij soms wat mee. Hij moet zich vooral lekker voelen.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 04 Nov 2017 08:19

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Mijn man en ik gaan dan samen winkelen, hij kiest zelf dingen uit, soms ik ook nog. Dus hij mag zeker zelf kiezen welke kleding hij draagt maar als het niets is dan geeft hij daar ook wel gehoor aan. Mijn man draagt juist skinny jeans, ik vind het mooi staan, hij heeft er goede benen en een mooie kont voor ;-)
<<

Anoniem304

Bericht 04 Nov 2017 08:22

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

We winkelen samen, maar m'n vriend kiest z'n eigen kleding uit.
Ik kies wel eens iets uit in een andere kleur ofzo, maar meestal wil hij het niet proberen haha. Jammer.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 04 Nov 2017 08:32

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Ja haha, natuurlijk mag hij dat. Als ik iets echt heel lelijk vind koopt hij het denk ik niet. We gaan meestal samen voor hem winkelen. Dan doe ik suggesties en hij suggesties en samen kiezen we het leukste uit. Mijn vriend heeft wel een heel uitgesproken smaak. Hij draagt geen jeans en is dol op gekke overhemden en hij houdt ook van gekke schoenen. Ik help hem eigenlijk vooral wat kleur betreft. Hij had veel bruin en beige terwijl hij daarvan juist er uit zag alsof hij ziek was. Dat is inmiddels wel veranderd.
Ik koop mijn kleding zelf vaak online, ik vind winkelen alleen leuk als ik zelf niet te veel hoef. Soms koop ik ook wat als hij winkelt. Hij heeft ook wel een mening over wat hij leuk bij mij vindt, maar meestal zitten we aardig op 1 lijn.
<<

Anoniem243

Bericht 04 Nov 2017 08:32

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Ik zou zeggen dat ik het niet goed vind staan, mijn man zou dat voor waarheid aannemen en de broek niet kopen.

We gaan samen winkelen, ik haal de meeste spullen uit de rekken want op de hanger vind hij niks mooi, en loopt hij gerust 5 winkels door zonder überhaupt iets te passen. Als ik iets 'mwa' vind en hij vind het wel heel leuk dan koopt hij het gewoon maar als ik zeg dat iets echt niet kan / niet staat / niet mooi is gaat hij daarop af. Ik krijg ook 's ochtends vaak de vraag of een bepaalde combinatie die hij aan heeft wel kan.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 04 Nov 2017 08:35

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Hier ook een man die ineens in zn bol haalt dat ie kleren nodig heeft en dit ook allemaal ineens koopt. Ik ga dan wel mee maar dat is voor de gezelligheid. En tuurlijk laat ik ook weten wat ik mooi vind en wat niet. En soms lukt t me wel en soms niet;) hij had laatst een shirt gezien die ik echt niet mooi vind maar hij wel. Prima dan dat hij die koopt maar wel alleen voor thuis en niet als we weg gaan. Ik neem ook wel eens een shirt mee voor hem
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 04 Nov 2017 08:47

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Hoe gaat dat dat Elro, als hij dat shirt draagt op het moment dat jullie weg gaan? Ik probeer me voor te stellen hoe dat zou van als m’n man dat bij mij ‘bepalen’ zeg maar. Lijkt me zo maf :)
#teammaple🍁
<<

ChiQ

Bericht 04 Nov 2017 09:05

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Mijn man heeft een hele leuke smaak. Goede jeans, mooie schoenen, nette sneakers etc, en altijd heel mooie shirts met truien of sweaters. Hij winkelt zelf maar vindt het leuker als ik meega, ik pak dan toch andere dingen. Laatst was hij zelf gegaan en had hij echt een mooie jeans, heel leuk wit shirt van Diesel met een T-rex en een winkelwagentje haha Julian en ik lagen dubbel maar toen kwam hij beneden, aangekleed met een colbert, de jeans en diepbordeaux schoenen eronder! Wauw, dat stond leuk!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 04 Nov 2017 09:07

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Ja dat mag hij zelf kiezen. Vaak komt het er wel op neer dat ik dingen bestel voor hem en dat hij het past thuis. Maar we zitten best op 1 lijn. Als we naar een winkel toegaan voor nette kleding dan wil hij ook wel graag dat ik mee ga.

Wat ChiQ beschrijft zou mijn man ook zo kunnen kopen. Beetje gek shirt met een colbert erop. Vind ik erg leuk.
2016
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 04 Nov 2017 09:16

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Ik bemoei me daar ook totaal niet mee. Net als dat hij zich niet met mijn kleding bemoeit.
Mijn man koopt ook eens in de zoveel tijd een hele bult. Het enige wat ik wel eens voor ‘m koop zijn boxershorts en sokken. Voor de rest waag ik me er niet aan.

Door de weeks loopt hij altijd in pak. Deze zijn van Oger en laat ie op maat maken. Daar voor bespreken we vaak wel een beetje wat ie wil en vraagt hij wel mijn mening, maar uiteindelijk kiest ie alles zelf.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 04 Nov 2017 09:30

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Mijn vriend heeft een hele goede smaak qua kleding. Hij mag zijn kleding dus zeker zelf kiezen.
Wel vraagt hij mij vaak wel even wat ik ervan vind.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Nov 2017 09:31

Re: Mag jouw man zijn eigen kleding kiezen?

Reva schreef:Ik vind het leuk hoe mijn vriend zich kleedt, maar hij is jammer genoeg soms onzeker of niet overtuigd dat ik dat meen. Volgens hem komt dat door mijn werk, wat ik onzin vind, al merk ik wel dat ik er anders naar kijk tov vroeger en mijn smaak anders is geworden bij mannen. Vind het wel heel leuk om wat voor hem mee te nemen :)


Hé je hebt weer een vriend! Vertel ons meer!
❤ 7 juni 2018
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers