Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Toos make-uploos

<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 01 Nov 2017 12:36

Re: Toos make-uploos

Ik denk dat ik ongeveer de helft van de dagen make-up loos door het leven ga. Sowieso als ik een vroege dienst heb draag ik geen make-up, ik slaap liever 10 minuten langer dan dat ik de tijd neem om mijn make-up te doen.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 01 Nov 2017 12:42

Re: Toos make-uploos

Ik draag sinds een paar maanden bijna geen make-up meer, terwijl ik daarvoor al jaren structureel hetzelfde deed, had er ineens geen zin meer in! Helemaal zonder doe ik vrijwel nooit, altijd een beetje BB-cream en blush. Nu op reis heb ik al 3 weken geen make-up op, is wel lekker hoor en ik zie mezelf ook amper fatsoenlijk in de spiegel maar ik voel me in het dagelijks leven toch iets prettiger en mooier met een beetje make-up.
<<

Anoniem221

Bericht 01 Nov 2017 13:18

Re: Toos make-uploos

Ik had laatst een paar make-uploze dagen. Ik ben aan het piemelen met nieuwe kitjes en dat gaat niet zoals ik het wil. Dat houdt in dat ik het maar opgeef en make-uploos door het leven ga. Geen probleem hoor, ik werd laatst aangezien voor 25 jaar en jonger. Mijn moeder zei ook al dat ik er zoveel jonger uitzie zonder make-up.
<<

Anoniem298

Bericht 01 Nov 2017 13:28

Re: Toos make-uploos

Ik draag altijd make up. Niet altijd foundation, als m'n huid erg onrustig of droog is ziet dat er toch niet uit. Mascara en een lijntje onder m'n ogen heb ik wel altijd. Als ik helemaal geen make up draag en ik kom per ongeluk buiten krijg ik altijd de vraag of ik ziek ben :eyes: en ik vind mezelf ook gewoon echt niet mooi zonder make up.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 01 Nov 2017 13:30

Re: Toos make-uploos

Ik haal m'n make-up er nooit af savonds dus als ik niks er niks op doe doe ik het met het restje van de vorige dag.
Ik heb nu permanente eyeliner en daardoor maak ik me weleens een paar dagen niet op. Als ik me wel op maak dan is het alleen mascara en oogpotlood, sowieso niet heel spannend dus.
30-04-2017
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 01 Nov 2017 13:44

Re: Toos make-uploos

Ik draag eigenlijk altijd wel wat make-up, anders voel ik me niet prettig. Zelfde als ik de hele dag in pyjama zou rondlopen, zo'n idee.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 01 Nov 2017 13:52

Re: Toos make-uploos

Ik draag maar zelden make-up. Heel soms als de kleding en sieraden die draag erom 'vragen'. Chique jurk met dunne panty en hakken vind ik bij mezelf bv. niet mooi als ik niet opgemaakt ben. Dan nog alleen mascara, oogschaduw en misschien wat bronzer/poeder. Ik laat wel regelmatig mijn wimpers verven.
<<

Geel

Bericht 01 Nov 2017 13:56

Re: Toos make-uploos

Ik draag alleen make-up als ik daar zin in heb of als ik goed voor de dag moet komen. Wat neerkomt op ongeveer één à twee keer per week.

Ik vind mezelf wel mooier met make-up, maar het stoort me vaak als ik het draag, of erna. Ik probeer met de juiste kleuren in mijn kleding mezelf op te fleuren en doordat ik vrij donker ben van mezelf, vind ik dat ik het wel kan hebben.
Laatst gewijzigd door Geel op 03 Nov 2017 13:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem328

Bericht 01 Nov 2017 14:09

Re: Toos make-uploos

Zelfde als Spencer. Ik heb hele blonde wimpers dus ik wil sowieso een laagje mascara op, anders kijk ik zo leeg/ziek uit. Verder gebruik ik weinig make up. Beetje b&b creme, ietsje poeder en heel soms lippenstift
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 01 Nov 2017 14:13

Re: Toos make-uploos

De enige make up die ik draag is mascara en als ik een keer gek wil doen een oogpotlood erbij. Heeeel soms gebruik ik nog wel eens oogschaduw, maar dat is helemaal sporadisch.
Op mijn gezicht heb ik nooit make up. Als ik dan een keer opgemaakt wordt door iemand anders dan voelt dat dicht aan.
Ben wel erg bleek, maar dat hoort bij mij. Gelukkig wel gezegend met een mooie huid.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 01 Nov 2017 14:14

Re: Toos make-uploos

Ik doe altijd wel wat op, behalve als ik die dag nergens heen ga en alleen maar even naar de Albert Heijn moet of zo. Ik heb donkere wimpers en wenkbrauwen, dus daar is het niet per se voor nodig, maar ik vind toch dat ik er zonder make up moe uitzie, kringen onder mijn ogen et cetera.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 01 Nov 2017 21:06

Re: Toos make-uploos

Nu ik veel in het zwembad te vinden ben heb ik regelmatig een make up loze dag. Ik heb daar niet zoveel problemen mee en al helemaal niet wat een ander doet, moet-ie lekker zelf weten. Op de dagen dat ik niet zwem doe ik over het algemeen altijd wel wat mascara op. Doe ik uitgebreid komt er nog een eyeliner enzo bij. Poeder, foundation enz enz gebruik ik allemaal niet.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 01 Nov 2017 21:51

Re: Toos make-uploos

Ik draag nooit make-up en ook nooit gedragen. Het zal mij ook een worst wezen wat anderen daar van vinden. Ik heb nooit die behoefte gevoeld om er iets op te smeren.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 01 Nov 2017 23:25

Re: Toos make-uploos

Make-uploos is voor mij dat ik niets op mijn huid gesmeerd heb. Dan nog wel wat oogpotlood en mascara.
Alleen na het douchen ben ik helemaal make-uploos. Dat voelt erg kaal en onprettig om op die manier de deur uit te gaan.
Het liefsf doe ik het hele riedeltje op. Maar vaak genoeg niks op mijn huid.
Ik vind verder niets van make-uploze moeders, want dat hoeft niets te zeggen over je verzorging.
Als je dan wel oubollige/truttige kleding aan hebt, Crocs eronder en een kortpittig kapsel denk ik... wat een moeke.
Verder denk ik niks.
04-2014
10-2015
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 03 Nov 2017 10:26

Re: Toos make-uploos

Cotton schreef:Ik ben altijd Toos Make-Up loos.



Plus 1
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 03 Nov 2017 10:49

Re: Toos make-uploos

Ik draag alleen geen make-up als ik een dag thuis ben en het huis niet uit hoef. Vaak als m'n man thuis is, doe ik wel make-up op. Het is een routine geworden, zodat ik me er echt toe moet zetten om make-uploos in huis rond te lopen.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 03 Nov 2017 11:11

Re: Toos make-uploos

Ik denk dat er ook wel een verschil zit tussen hoeveel make-up er gebruikt wordt.
Iemand die dagelijk de heel rateplan gebruikt zal zich sneller bloot/anders voelen als er een dagje geen make-up gebruikt wordt dan iemand die niet veel gebruikt.
Ik zelf gebruik als ik ben werken alleen mascara. Als ik dan een dagje geen make-up draag voel ik me niet bloter. Vaak integendeel, want dan draag ik mn bril haha. Mijn vriend vind mij met bril en zonder make-up net zo mooi als met make-up. Als ik echt wegga naar iets leuks dan ook wel eens wenkbrauwpotlood, oogpotlood en/of oogschaduw. En heel soms Lippenstift. Dat vind hij dan ook wel mooi om te zien
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem304

Bericht 03 Nov 2017 11:13

Re: Toos make-uploos

Haha ik zag vanochtend op FB een plaatje of er nog wel eens iemand zonder make-up over straat gaat. Reageren er allemaal vrouwen die zeggen; alleen mascara of lippenstift, geen make-up.


Uh, wat is mascara en lippenstift dan? LOL.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 03 Nov 2017 11:17

Re: Toos make-uploos

Oh als ik een bril draag maak ik me sowieso op, want dan lijken mijn ogen kleiner en ik heb heel lichte wimpers en wenkbrauwen, dus ik zie er dan zo bleek uit.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Nov 2017 16:28

Re: Toos make-uploos

Als ik niet hoef te werken en met niemand heb afgesproken, heb ik meestal geen make-up op. Boodschappen doe ik dan dus make-uploos. Ik voel me er niet heel prettig bij (al is het iets beter sinds ik permanente eyeliner heb), maar de tegenzin om me op te maken weegt zwaarder. Ook make-up afhalen vind ik stom, dus ik vind het heerlijk als ik na een make-uploze dag 's avonds alleen maar m'n tanden hoef te poetsen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 03 Nov 2017 16:30

Re: Toos make-uploos

Amandine schreef:Oh als ik een bril draag maak ik me sowieso op, want dan lijken mijn ogen kleiner en ik heb heel lichte wimpers en wenkbrauwen, dus ik zie er dan zo bleek uit.

Ik juist niet. M'n wimpers komen altijd tegen m'n bril met make-up op :(
<<

Anoniem317

Bericht 03 Nov 2017 16:51

Re: Toos make-uploos

Ik gebruik bijna elke dag make-up. Ik denk dat ik gemiddeld 1 dag in het weekend geen make-up draag. Dan ga ik ook gewoon zonder make-up de deur uit.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 03 Nov 2017 17:05

Re: Toos make-uploos

Ik gebruik altijd wel make up. Althans, ik smeer een BB cream op en dep wat oneffenheden/rode plekjes weg met foundation. Mascara, eyeliner, etc. vaker niet dan wel. Ik heb van mezelf erg donkere wenkbrauwen en wimpers, dat scheelt.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 03 Nov 2017 19:28

Re: Toos make-uploos

Cotton schreef:
Amandine schreef:Oh als ik een bril draag maak ik me sowieso op, want dan lijken mijn ogen kleiner en ik heb heel lichte wimpers en wenkbrauwen, dus ik zie er dan zo bleek uit.

Ik juist niet. M'n wimpers komen altijd tegen m'n bril met make-up op :(

Had ik ook altijd maar met een wimperkruller is dat probleem gelukkig verholpen.
30-04-2017
<<

Anoniem304

Bericht 03 Nov 2017 20:14

Re: Toos make-uploos

Dan heb ik het nog steeds als ik knipper. #extreemlangewimpers
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers