Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Londen! Wat te doen?

<<

Sayhtia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Nov 2017 06:39

Re: Londen! Wat te doen?

De metro is echt zoveel sneller! Wij gingen met de hop on hop off bus naar Notting Hill (waren wel al bij St. Pauls Cathedral uitgestapt en daar ook weer opgestapt) en daarna reden we echt nog uuuuuren voor we in Notting Hill waren. Ja, je ziet heel veel tijdens de rit maar als je, tijdens de rit, foto's wilt maken heb je er dikwijls een stuk bus of andere mensen bij op staan.
Instead of letting anxiety keep you from doing your art, let it be the thing that motivates your art.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 03 Nov 2017 09:54

Re: Londen! Wat te doen?

Ik vind het moeilijk om te adviseren omdat ik je interesses niet ken.

Ik ben in de London Eye geweest, niet in The Shard maar wel in de Emirates Airline kabelbaan bij de O2 Arena. Dat laatste verkies in boven de London Eye, maar je moet er wel even voor reizen.

Ik zou je wel adviseren om je goed te bedenken wat je écht gezien wil hebben. Als het ver uit elkaar ligt, dan zou ik meer met de tube doen dan de bus. De Oyster Pay as you go heeft een dagelijks limiet van £6.70 voor de tube. Ik durf niet te zeggen of bus daarbij in zit. Bus heeft een dagelijks limiet (cap) van £4 geloof ik en anders niet veel hoger. Om je beste route te bepalen kun je de site of app van www.tfl.gov.uk gebruiken.
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties