Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Vitamine B12 in grijs gebied

<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 01 Nov 2017 16:18

Re: Vitamine B12 in grijs gebied

Mijn tsh waarde was 9.33
Ik heb de ziekte van Hashimoto.
Ben nu aan de thyraz laagste dosering. Over drie weken prikken en dan over 4 weken weer terug om waarschijnlijk weer bij te stellen.

Er vallen zoveel kwartjes nu.. wat voel/voelde ik me slecht. Vooral psychisch. Ik hoop dat het snel verbetert.
22-2-2013
28-8-2015
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 02 Nov 2017 21:52

Re: Vitamine B12 in grijs gebied

Dikkie Dik schreef:Mijn tsh waarde was 9.33
Ik heb de ziekte van Hashimoto.
Ben nu aan de thyraz laagste dosering. Over drie weken prikken en dan over 4 weken weer terug om waarschijnlijk weer bij te stellen.

Er vallen zoveel kwartjes nu.. wat voel/voelde ik me slecht. Vooral psychisch. Ik hoop dat het snel verbetert.

Oef dat is behoorlijk hoog! Ik voel me het best als mijn TSH rond de 1 ligt. Heb toevallig vorige week geprikt ter controle vanwege mijn nieuwe medicijn en mijn TSH was 1,12 en T4 was 20. Ik ben erg tevreden en mijn huisarts gelukkig ook.

Hopen dat je je snel beter gaat voelen! Gaat vast goedkomen! :hug: Dat psychisch slecht voelen herken ik heel erg... ik zat in een zware depressie (toen zonder duidelijke oorzaak) voordat bij mij de sk problemen ontdekt werden. Toen ik eenmaal aan de Thyrax begon voelde ik me echt al snel stukken beter.
Afbeelding
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid