Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tijdschrift over eten/restaurants

<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 01 Nov 2017 16:47

Tijdschrift over eten/restaurants

Wie kent er een leuk tijdschrift wat over eten gaat en/of over goede restaurants (liefst in Nederland). Ik wil mijn man o.a. een tijdschrift abonnement cadeau doen voor zijn verjaardag en hij is wel fan van fine dining enzo. Sterrenrestaurants, nieuwe chefs, fancy recepten.

Mag eventueel ook een Engels blad zijn die wereldwijd hun tijdschrift verspreiden. Maar voorkeur gaat naar een Nederlands tijdschrift.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Nov 2017 16:52

Re: Tijdschrift over eten/restaurants

De Lekker is net uit maar dat is een eenmalige jaarlijkse uitgave. Daarin worden de beste restaurants van het jaar benoemd uit heel Nederland. Dat is wel echt sterrenchef niveau en chic. Ik koop 'm elk jaar.
Oh ik geloof dat er toch wel iets van een abonnement is, met meerdere tijdschriften per jaar. Maar de info die ik vind is van 2016:
http://lekker500.nl/abonnement2016
Volgens mij staat hier nog meer info:
https://webforms.aboportal.nl/form/abon ... abon/NL-nl


De Elle Eten vind ik ook wel gericht op een wat chiquer segment. Maar ja Elle aan een man? Of deert hem dat niet?
Let's discover the world together.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 01 Nov 2017 16:55

Re: Tijdschrift over eten/restaurants

Oh ik hoopte al dat jij tips had haha.

Ik hoorde vandaag op 24Kitchen dat de Lekker uit was. Ik wil die sowieso geven maar ben zo bang dat hij hem zelf gaat kopen de aankomende week. Ik ga je linkjes even bekijken, wie weet zie ik nog wat.

En de Elle Eten vond ik inderdaad ook wel toepasselijk. Ik twijfelde over precies hetzelfde wat jij zegt.. Elle.. ja haha. Ik weet dat het hem geen fluit zal uitmaken maar toch.

Eerst even jouw links bekijken!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Nov 2017 17:05

Re: Tijdschrift over eten/restaurants

Ja ik weet dus eigenlijk niet meer dan jij haha.
Let's discover the world together.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 01 Nov 2017 17:13

Re: Tijdschrift over eten/restaurants

De Extra Lekker is er 6x per jaar. Ik denk dat ik daar een abonnement voor afsluit en dan koop ik de restaurantgids er los bij.

Leeeeuk haha. Ik denk echt dat 'ie dit heel leuk vindt.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Nov 2017 17:16

Re: Tijdschrift over eten/restaurants

Leuk, dat klinkt heel leuk! Ook echt wel precies wat je zocht volgens mij. Ik wil het ook nu. Ik ga iig de restaurantgids van 2018 kopen.
Let's discover the world together.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 01 Nov 2017 17:16

Re: Tijdschrift over eten/restaurants

Oooooh nog leuker! Via tijdschriften land.. een abonnement en dan krijg je als cadeau het boek Groente van Niven Kunz. Dat moet hij gewoon leuk vinden! haha.

http://tijdschrift.land/cadeau-lekker/
Laatst gewijzigd door Frankie op 01 Nov 2017 17:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem222

Bericht 01 Nov 2017 17:16

Re: Tijdschrift over eten/restaurants

Wat leuk! Vindt hij vast mega leuk. Als jullie keuken af is kom ik meteen eten haha!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Nov 2017 17:17

Re: Tijdschrift over eten/restaurants

Frankie schreef:Oooooh nog leuker! Via tijdschriften land.. een abonnement en dan krijg je als cadeau het boek Groente van Niven Kunz. Dat moet hij gewoon leuk vinden! haha.


Tof! En dan kan hij jou een keer een cadeautje doen dat je bij Niven gaat eten haha. Of heerlijk koken uit dat boek, dat sowieso.
Let's discover the world together.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 01 Nov 2017 17:18

Re: Tijdschrift over eten/restaurants

Harrison schreef:Wat leuk! Vindt hij vast mega leuk. Als jullie keuken af is kom ik meteen eten haha!


Haha echt he. Hij is die keuken al helemaal aan het inrichten en heeft allemaal pannen, borden, apparatuur op zijn lijstje staan :laughcry: Heel schattig. En ik maar profiteren van zijn kookkunsten :thumbup:
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 01 Nov 2017 17:19

Re: Tijdschrift over eten/restaurants

Marin schreef:
Frankie schreef:Oooooh nog leuker! Via tijdschriften land.. een abonnement en dan krijg je als cadeau het boek Groente van Niven Kunz. Dat moet hij gewoon leuk vinden! haha.


Tof! En dan kan hij jou een keer een cadeautje doen dat je bij Niven gaat eten haha. Of heerlijk koken uit dat boek, dat sowieso.


Haha inderdaad. Daar wil hij heel graag heen en mij hoor je niet klagen haha.

Boven aan zijn lijstje staat nu trouwens The Jane. Daar wilde hij zichzelf op trakteren omdat hij afgestudeerd was. Nu heeft hij het alleen uitgesteld door de verbouwing haha. Ohja en de Librije natuurlijk. Ik zei laatst al tegen hem dat jullie daar geweest waren en had de foto's van Facebook toen laten zien. Vond hij helemaal fantastisch!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Nov 2017 17:21

Re: Tijdschrift over eten/restaurants

Ah wat leuk om te horen. Hopelijk kunnen jullie na de verbouwing daar gauw eens eten!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem278

Bericht 01 Nov 2017 19:07

Re: Tijdschrift over eten/restaurants

Frankie, even niet volledig on topic maar n beetje, mijn broer en schoonzus zijn onlangs bij the Jane geweest (zij gaan net als jullie denk ik, en als Marin en Marinman graag en met regelmaat naar dit soort restaurants) en het was alles wat je verwacht maal honderd. Ik heb daar dus foto's van, ook van de mooi opgemaakte borden etc, het is echt zo tof!
Ik hoop dat jullie snel erheen kunnen en dat je dan misschien n foto maakt.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 01 Nov 2017 22:04

Re: Tijdschrift over eten/restaurants

Ja de Lekker, dacht ik ook meteen aan. Wat een superleuk kado Frankie! En een boek van Niven erbij is ook mooi meegenomen!

The Jane is echt zó gaaf. Ik ben er 2 jaar geleden geweest. Echt een topervaring. Tribeca (Heeze) staat nu hoog op mijn lijstje.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Nov 2017 22:09

Re: Tijdschrift over eten/restaurants

Wat leuk Quizzle en Kreeft. Ik wil ook wel graag haha.
Let's discover the world together.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 02 Nov 2017 09:06

Re: Tijdschrift over eten/restaurants

Leeuk Kreeft en Quizzle! Het lijkt mij ook echt heel erg gaaf en lekker.

Ik heb trouwens nog niet besteld. Ik twijfel nu ook tussen de tweede actie. Daarbij krijg je de lekker, de extra lekker (beide 3x geloof ik) en de restaurantgids volgend jaar (dus in oktober 2018) en als cadeau een dinercheque t.w.v. 50 euro. Dat vind ik misschien nog wel leuker dan weer een boek haha. Hij heeft al zoveel kookboeken en uit eten gaan we sowieso wel weer een keer.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Nov 2017 10:34

Re: Tijdschrift over eten/restaurants

Oh lastig Frankie. Dat is ook wel leuk en heb je een grotere incentive om ook daadwerkelijk uiteten te gaan!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem278

Bericht 02 Nov 2017 13:09

Re: Tijdschrift over eten/restaurants

Off topic, ik kreeg een mails van Iens dat je nu voordeliger in sterrenrestaurants kunt gaan eten. Niven zit daar bij.

On topic, je tweede optie vind ik leuker, Frankie. Lijkt me ook voordeliger eigenlijk.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers