Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Plaats een foto van je auto

<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 31 Okt 2017 08:14

Re: Plaats een foto van je auto

Zonde toch. Hoop maar dat ze meer geluk heeft met de nieuwe.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Patsy

Bericht 31 Okt 2017 08:15

Re: Plaats een foto van je auto

Thunder schreef:Gek is dat hè. Mijn ouders rijden altijd Alfa, en dat is per auto verschillend hoe vaak je er wat mee hebt. Mijn zus had een hagelnieuwe Giulietta, maar die heeft het laatste jaar meer in de garage gestaan, dan wij de laatste 10 jaar bij wijze van. Nu heeft ze hem weer geruild voor een (nog) nieuwere Giulietta. Ik zou mijn vertrouwen echt kwijt zijn.


Dat klopt Wel inderdaad. Wij hebben meerdere 156's gehad die goed waren (Op de TI die ons liet staan in Doetinchem na). Onze 147 was ook prima, maar ik ken daar ook heel veel slechte verhalen over.
<<

Patsy

Bericht 31 Okt 2017 08:20

Re: Plaats een foto van je auto

Marin schreef:
Die Fiat ziet er ook wel mooi uit hoor Katrien.


Ik ben er ook heel blij mee. Wilde er eerst niet aan omdat het een automaat is, maar nu wil ik niet meer anders. Ik vind het leuk dat je ze niet zo vaak ziet.

Thunder, slecht hoor. Hopelijk is deze Guilietta beter. Ze zijn zó Mooi.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Okt 2017 08:23

Re: Plaats een foto van je auto

Ik wil ook niet meer anders dan automaat. Maar dat is wel lastig met autohuur. Ik kán wel schakelen maar ik heb natuurlijk zelf nooit in een schakelbak gereden dus eigenlijk is t niet goed dat ik alleen maar automaat wil. Laatst waren we in Spanje en toen wilde ik ook persé een automaat huren en dat kost toch extra geld. Maar de heuvels zijn daar ZO stijl, ik durf het gewoon niet met schakelbak. Dus als m'n man wil dat ik af en toe rij, dan moet het een automaat zijn.
Let's discover the world together.
<<

Patsy

Bericht 31 Okt 2017 08:27

Re: Plaats een foto van je auto

In de bergen is het sowieso veel fijner, net als in de file. Onze Peugeot is een schakelbak, daar moet ik ook altijd erg aan wennen. Als ik de straat uit ben vraag ik me altijd af waarom ie zoveel lawaai maakt, blijk ik nog in de 1 te rijden. Bij het stoplicht slaat ie af omdat ik vergeet terug te schakelen. Ik moet dan echt mijn hoofd erbij houden. Heel irritant.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 31 Okt 2017 10:05

Re: Plaats een foto van je auto

Afbeelding

Renault Mégane Estate Limited dci.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 31 Okt 2017 10:44

Re: Plaats een foto van je auto

Dee schreef:Hoe kan dat dan Oh lala? Gave auto trouwens!


Het is een hele nieuwe auto en de productie duurt nogal lang. Bij Skoda niet goed ingeschat denk ik, hoe populair deze auto zou worden. Er bleek een levertijd van 50 weken op te zitten toen we ‘m bestelden.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 31 Okt 2017 14:28

Re: Plaats een foto van je auto

Krijg er geen foto's/plaatjes bij

Maar wij hebben een Renault clio estate en een Peugeot 107
2014 2016
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 31 Okt 2017 16:57

Re: Plaats een foto van je auto

Wij hebben deze:
Citroën C3
Afbeelding

En deze:
Seat Ibiza Station
Afbeelding
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

YEX

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:54

Bericht 31 Okt 2017 19:54

Re: Plaats een foto van je auto

Wij hebben deze;

Ford Focus (foto van internet, wij hebben hem ge-upgrade) met andere velgen, verlaagd, spoiler, cruise control (alleen eigenlijk bij het 2e model van focus uitgebracht & de daarna uitgebrachtte modellen) andere motor ofzo erin, xenon lampen oa. Tja..man zn hobby, het is geen sjonnie bak geworden, wel classy gepimpt zeg maar.

Afbeelding

& volgend jaar komt daar voor mij een mini cooper bij (word al 2jaar aan gewerkt door manlief en zwager). Hij komt er precies zoals deze uit te zien :love: ;

Afbeelding
Laatst gewijzigd door YEX op 31 Okt 2017 22:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
Y. #23112010 ♥
E. #16102012 ♥
X. #24022017 ♥
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 31 Okt 2017 21:49

Re: Plaats een foto van je auto

Afbeelding

Ik heb deze, ook deze kleur. Heel fijn autootje. Ik zou stiekem wel een (nieuwe) Suzuki Ignis willen.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 31 Okt 2017 21:58

Re: Plaats een foto van je auto

Afbeelding

Wij rijden deze. Toyota Prius. Officieel is het mijn auto. Heb deze nu 7 jaar. Heb nog een andere Prius gereden en een Yaris. De Yaris was een schakel. De Prius komt alleen in automaat want hybride. Heerlijk. Kan wel nog steeds schakelbak rijden maar vraag makkelijk om een automaat als de auto een beurt moet bv en ik een leenauto neem.

Foto van internet.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1328

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:08

Bericht 01 Nov 2017 11:32

Re: Plaats een foto van je auto

Afbeelding

Wij hebben deze sinds een jaar. Onze eerste echte splinternieuwe auto. Voelde heel volwassen toen we hem gingen ophalen. Voorheen hadden we altijd 4e handjes.

Gaaf Yex!
En die Skoda Oh La La, heel tof!
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 11:33

Bericht 01 Nov 2017 12:51

Re: Plaats een foto van je auto

Afbeelding

een zwarte peugeot 107 van 2013, rijd ik voornamelijk in.

Afbeelding

een zwarte renault megane van 2016, rijdt mijn man.
Laatst gewijzigd door Burgemeester Sil op 01 Nov 2017 13:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
Reden: Link van foto's even aangepast voor je
<<

Anoniem298

Bericht 01 Nov 2017 13:02

Re: Plaats een foto van je auto

***
Laatst gewijzigd door Anoniem298 op 05 Nov 2017 19:44, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 01 Nov 2017 14:31

Re: Plaats een foto van je auto

Afbeelding
De VW t2ab uit 1972

En de prius uit 2009
Afbeelding
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 01 Nov 2017 15:54

Re: Plaats een foto van je auto

Marin schreef:Ik wil ook niet meer anders dan automaat. Maar dat is wel lastig met autohuur. Ik kán wel schakelen maar ik heb natuurlijk zelf nooit in een schakelbak gereden dus eigenlijk is t niet goed dat ik alleen maar automaat wil. Laatst waren we in Spanje en toen wilde ik ook persé een automaat huren en dat kost toch extra geld. Maar de heuvels zijn daar ZO stijl, ik durf het gewoon niet met schakelbak. Dus als m'n man wil dat ik af en toe rij, dan moet het een automaat zijn.


Hier precies hetzelfde al rijd ik een semi automaat dus ik kan wel schakelen hoef alleen niet te koppelen. Ik vind het wel fijn dat ik voor mijn gevoel meer controle over de auto heb doordat ik heen en terug kan schakelen. Ik wil echt geen schakelauto rijden.
<<

Anoniem304

Bericht 01 Nov 2017 15:55

Re: Plaats een foto van je auto

Fantine schreef:
Marin schreef:Ik wil ook niet meer anders dan automaat. Maar dat is wel lastig met autohuur. Ik kán wel schakelen maar ik heb natuurlijk zelf nooit in een schakelbak gereden dus eigenlijk is t niet goed dat ik alleen maar automaat wil. Laatst waren we in Spanje en toen wilde ik ook persé een automaat huren en dat kost toch extra geld. Maar de heuvels zijn daar ZO stijl, ik durf het gewoon niet met schakelbak. Dus als m'n man wil dat ik af en toe rij, dan moet het een automaat zijn.


Hier precies hetzelfde al rijd ik een semi automaat dus ik kan wel schakelen hoef alleen niet te koppelen. Ik vind het wel fijn dat ik voor mijn gevoel meer controle over de auto heb doordat ik heen en terug kan schakelen. Ik wil echt geen schakelauto rijden.

De meeste automaten tegenwoordig hebben toch een semi functie eigenlijk? De meeste automaten waarin ik heb gereden schakelen gewoon op als je de pook naar rechts tikt.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 01 Nov 2017 15:59

Re: Plaats een foto van je auto

Cotton schreef:
Fantine schreef:
Marin schreef:Ik wil ook niet meer anders dan automaat. Maar dat is wel lastig met autohuur. Ik kán wel schakelen maar ik heb natuurlijk zelf nooit in een schakelbak gereden dus eigenlijk is t niet goed dat ik alleen maar automaat wil. Laatst waren we in Spanje en toen wilde ik ook persé een automaat huren en dat kost toch extra geld. Maar de heuvels zijn daar ZO stijl, ik durf het gewoon niet met schakelbak. Dus als m'n man wil dat ik af en toe rij, dan moet het een automaat zijn.


Hier precies hetzelfde al rijd ik een semi automaat dus ik kan wel schakelen hoef alleen niet te koppelen. Ik vind het wel fijn dat ik voor mijn gevoel meer controle over de auto heb doordat ik heen en terug kan schakelen. Ik wil echt geen schakelauto rijden.

De meeste automaten tegenwoordig hebben toch een semi functie eigenlijk? De meeste automaten waarin ik heb gereden schakelen gewoon op als je de pook naar rechts tikt.


Geen idee.. ik gebruik de pook iig wel veel ook al heb ik hem altijd in automaat stand staan.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Nov 2017 16:00

Re: Plaats een foto van je auto

Alle automaten die ik ken hebben idd flippers aan 't stuur. Mijne ook. Niet dat ik t ooit gebruik maar m'n man wel als hij in mijn auto rijdt. En in zijn auto ook.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 01 Nov 2017 16:02

Re: Plaats een foto van je auto

Fantine schreef:
Geen idee.. ik gebruik de pook iig wel veel ook al heb ik hem altijd in automaat stand staan.

Ja bij onze auto zit het er gewoon bij op. Het is een automaat, maar je kan ook zelf 'schakelen'. Het valt alleen niet op, je ziet het niet aan de pook.
Een vriendin van mij heeft een Renault Twingo automaat, daar zie je wel echt aan de pook dat je daarmee ook kunt schakelen.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 01 Nov 2017 16:04

Re: Plaats een foto van je auto

Voel je bij jullie autos dat hij gaat schakelen of helemaal niet? Bij de mijne voel je het echt en vaak schakel ik zelf dan ff door of terug zodat ik niet hoef te remmen. Ik heb trouwens een oude auto uit 2005 dus is niet zo fancy haha.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Nov 2017 16:07

Re: Plaats een foto van je auto

Nee geloof niet dat ik dat voel. Mijn auto is uit 2011.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 01 Nov 2017 16:07

Re: Plaats een foto van je auto

Fantine schreef:Voel je bij jullie autos dat hij gaat schakelen of helemaal niet? Bij de mijne voel je het echt en vaak schakel ik zelf dan ff door of terug zodat ik niet hoef te remmen. Ik heb trouwens een oude auto uit 2005 dus is niet zo fancy haha.

Ja in comfort stand soms wel, maar dan moet ik gewoon wat meer gas geven. Ik gebruik de pook nooit (volgens mij zou ik dan ook uit automatisme de koppeling willen intrappen). Slecht idee haha.

Maar we hebben een 3.2 liter, dus het zou ook niet best zijn als je helemaal niks voelt. :palm:
Het is geen stil pareltje.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 01 Nov 2017 16:26

Re: Plaats een foto van je auto

Ik heb op dit moment officieel nog 2 auto’s. Ik heb gister met mijn aygo een koprol proberen te maken en heb vandaag een Skoda fabia gekocht. Ik ben echt helemaal blij. Alleen van beiden geen foto’s
2015 💙
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers