Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Toos make-uploos

<<

Anoniem243

Bericht 01 Nov 2017 11:07

Toos make-uploos

Ga jij wel eens zonder make-up de deur uit?

Vandaag draag ik weer een dagje helemaal niks, ik merk gewoon dat mijn huid daar af en toe echt behoefte aan heeft. Normaal gebruik ik dagelijks in ieder geval dagcreme, bb-cream, concealer, poeder en blush. De helft van de tijd ook mascara en wenkbrauwpotlood. Maar soms dus even een dagje niks. Ook als ik naar de winkel / peuterspeelzaal / garage moet. Ik vraag me dan wel altijd af of dat dan onverzorgd overkomt bij al die andere opgedirkte moeders bij de peuterspeelzaal bijvoorbeeld, of dat mensen zich afvragen of ik ziek ben (want bleek) ofzo, haha. Als ik een verjaardag, etentje of andere sociale afspraak heb of er mensen hier over de vloer komen doe ik wel altijd de hele santekraam. Zelfs als de buurvrouw even een bakkie komt doen :laughcry:

Hoe zit dat bij jullie? Altijd, nooit, of soms zonder make-up? Wanneer wel/niet? En wat denk je over make-uploze vrouwen?
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 01 Nov 2017 11:13

Re: Toos make-uploos

Ik ga, als ik wimperextensions heb, wel vaker zonder make-up de deur uit.
Maar als ik geen wimperextensions draag (paar maanden in het jaar) dan draag ik eigenlijk altijd wel make-up anders heb ik echt zo'n blotebillengezicht.

Behalve als ik ga sporten, dan haal ik altijd bewust mijn make-up af voor ik de deur uit ga.

Ik vind er niet veel van als mensen zonder make-up lopen. Moet iedereen lekker zelf weten toch!
<<

Anoniem222

Bericht 01 Nov 2017 11:16

Re: Toos make-uploos

Lekker he, een make-uploze dag.

Ik doe dat ook regelmatig. Sowieso als ik een dag thuis werk en in het weekend ook vaak als ik geen feestjes oid heb. Ik voel me dan niet onverzorgd. Maar met wat blush en aangezette wenkbrauwen en ogen zie ik er wel wat wakkerder/frisser uit.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Nov 2017 11:18

Re: Toos make-uploos

Ik gebruik eigenlijk geen make-up in het dagelijks leven. Als ik iets bijzonders heb doe ik alleen wat mascara op.
Soms als ik zin heb wil ik naar mijn werk nog wel eens mascara op doen. Maar ik denk als ik mij 30x per jaar opmaak is het veel.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem309

Bericht 01 Nov 2017 11:23

Re: Toos make-uploos

Ik draag nooit make up. Vreemd genoeg vind ik mezelf au naturel veel mooier dan met make up. Met make up vind ik dat ik er ook echt niet als mezelf uit zie.
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik de make up stijl van sommige mensen tegenwoordig helemaal niet mooi vind. Al dat geplamuur, blending, getekende wenkbrouwen, shading en highlighting vind ik mensen echt niet mooier maken. Ik mis bijna de tijd waarin mensen met hun vinger een beetje oogschaduw op hun ogen deden.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 01 Nov 2017 11:35

Re: Toos make-uploos

Ik heb bijna nooit make up op omdat ik van bijna alles uitslag krijg. Af en toe doe ik wel eens wat mascara op omdat ik m'n ogen dan wel net wat mooier vind maar dat moet ik niet meer dan 2 dagen achter elkaar doen want dan krijg ik last van m'n ogen en ziet het er juist niet meer uit omdat ik dan de hele tijd in m'n ogen zit te wrijven.
2010 2012
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 01 Nov 2017 11:38

Re: Toos make-uploos

Ik wil make up advies van harri.

Maar dat terzijde.

Ik draag ook regelmatig een dagje geen make up. Inderdaad het weekend zonder echte plannen of een drukke dag, vaak ook alleen mascara.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 01 Nov 2017 11:41

Re: Toos make-uploos

Ik draag vrijwel altijd make up, zeker als ik de deur uit ga. Mijn huid heeft er weinig last van, want ik gebruik bijna nooit iets van b&b-cream of foundation.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 01 Nov 2017 11:41

Re: Toos make-uploos

Ik heb bijna nooit geen make up op. Toevallig afgelopen zondag maar dat voelt dan ondanks dat ik de hele dag binnen in pyjama was niet fijn. Ook als ik ziek ben maak ik me op, als ik plotseling weg moet doe ik gauw wat op als ik alles al van mijn gezicht heb gehaald, toen ik ging bevallen en net daarna. Ik weet niet zonder vind ik gewoon echt niks.

Iedere dag doe ik dagcrème, foundation, concealer, poeder, oogschaduw, eyeliner, mascara en blush op. Oh en een beetje vaseline op mijn lippen.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 01 Nov 2017 11:44

Re: Toos make-uploos

Ik ga ook heel vaak zonder make-up de deur uit. Ik vind ook dat ik er dan prima uit zie en niet onverzorgd. Wel vind ik mezelf er met make-up leuker uitzien. Mijn streven is ook altijd om mezelf wel op te maken, maar dat 'lukt' niet altijd.
<<

Anoniem316

Bericht 01 Nov 2017 11:48

Re: Toos make-uploos

Ja op mijn vrije dagen draag ik tegenwoordig vaker niet dan wel make-up. Wel laat ik altijd mijn wenkbrauwen doen dus dus zijn 9 van de 10 keer wel strak :wink:
<<

Anoniem222

Bericht 01 Nov 2017 11:55

Re: Toos make-uploos

Whatever schreef:Ik wil make up advies van harri.

Maar dat terzijde.

Ik draag ook regelmatig een dagje geen make up. Inderdaad het weekend zonder echte plannen of een drukke dag, vaak ook alleen mascara.

Oh echt! Leuk! Kom maar een keer langs hoor :D.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 01 Nov 2017 12:00

Re: Toos make-uploos

Ik ga geregeld zonder make up de deur uit. Mij maakt het echt niets uit. Ik gebruik overigens alleen mascara en sommige dagen wenkbrauwpoeder. Met naar school brengen hebben ik vaker niets op dan wel en het interesseert mij echt niet dat ik dan een blote billen gezicht heb. Meestal doe ik de mascara pas op als ik daarna thuis kom omdat het er wel wat sprankelender uit ziet als mijn wimpers donker zijn ipv blond.
Als er bezoek komt heb ik wel altijd mascara op als mijn wimpers niet geverfd zijn.

Wat ik van make-uploze vrouwen vind? Eigenlijk niet zoveel. Tenzij ze ook in pyjama/kloffie/sloffen (joggingbroek vind ik wat anders) op school komen of in de supermarkt.

Om eerlijk te zijn vind ik meer van vrouwen die zich compleet onder een laag make-up hebben verborgen dan van vrouwen die geen make-up dragen. Er zijn er namelijk maar heel weinig vrouwen/meiden die zich echt goed en mooi kunnen opmaken. Degenen die dat wel kunnen vind ik dan vaak ook wel mooi. Maar grotendeels van wat ik voorbij zie komen heeft een verkeerde kleur blush/poeder/foundation of een veel te dikke laag waardoor je allemaal korrels op de huid zit liggen. Of dat je foundation op de gezichtshaartjes ziet. Of ze zijn half oranje. Of ze lijken op een clown door een enorme berg oogschaduw. Ik vraag mij dan altijd af of ze überhaupt in de spiegel hebben gekeken. Sowieso begrijp ik niet zo goed waarom je je hele huid bedekt als je geen vlekken/puistjes hebt. Als je die wel hebt begrijp ik wel dat je ze probeert te verbergen.
Laatst gewijzigd door Chaos op 01 Nov 2017 12:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem301

Bericht 01 Nov 2017 12:03

Re: Toos make-uploos

Als ik thuis blijf dan draag ik geen make-up. Maar als ik wegga wel. Voel me niet prettig en mooi zonder.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Nov 2017 12:04

Re: Toos make-uploos

Ik draag alleen make up als ik weet dat ik iemand zie of iets ga doen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem280

Bericht 01 Nov 2017 12:06

Re: Toos make-uploos

Op vrije dagen draag ik geen make-up en ga dan gerust zo de deur uit.
Als ik afspraken heb of ergens een dagje weg ga, dan draag ik wel make-up.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 01 Nov 2017 12:09

Re: Toos make-uploos

Carrie schreef:Als ik thuis blijf dan draag ik geen make-up. Maar als ik wegga wel. Voel me niet prettig en mooi zonder.


Niet om te veroordelen hoor, maar ik vraag mij altijd af waarom degenen dan geen make-up dragen als ze met hun partner thuis zijn. Ik heb liever dat mijn man mij op mijn best ziet dan de rest van de wereld. Nu gebruik ik nauwelijks iets maar degenen die met een heel pakketje op de deur uit gaan en dan wel met hun blote billen gezicht met hun partner thuis gaan zitten terwijl ze zich dan dus niet mooi voelen, wil ik wel vragen waarom jullie de buitenwereld belangrijker vinden dan jullie partner?
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem304

Bericht 01 Nov 2017 12:09

Re: Toos make-uploos

Ik ben altijd Toos Make-Up loos.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 01 Nov 2017 12:15

Re: Toos make-uploos

Ik doe altijd make up op. Sowieso mascara, ik heb lichtblonde wimpers en zie er ziek uit zonder mascara. Ook tijdens m'n bevallingen haha
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem318

Bericht 01 Nov 2017 12:21

Re: Toos make-uploos

Chaos, ik ben Carrie niet, maar mijn vriend vindt mij altijd mooi, met of zonder make-up, en ik geloof hem ook als hij dat zegt :smile: Maar ik geloof het niet als andere mensen het zeggen, haha, die willen gewoon aardig doen. OK, behalve mijn ouders, die geloof ik ook wel als ze zoiets zeggen.

OT: als ik het huis uitga, heb ik eigenlijk altijd make-up op, behalve als ik ga hardlopen (ik zie wel eens sportende vrouwen met foundation op, lijkt me zo onprettig!). Thuis juist weer niet, wel altijd dagcrème, maar voor mij valt dat niet onder make-up.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 01 Nov 2017 12:22

Re: Toos make-uploos

Ik draag nooit make-up. Ik gun mezelf er geen tijd voor. Wel vind ik mijn ogen er bijv sprekender van worden.
Mijn man zegt die enkele keer als ik dan wel make-up op heb, nou doe maar niet hoor.

Ik zou er wel een advies in willen. Wat te gebruiken en vooral hoe?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 01 Nov 2017 12:23

Re: Toos make-uploos

Spencer schreef:Ik doe altijd make up op. Sowieso mascara, ik heb lichtblonde wimpers en zie er ziek uit zonder mascara. Ook tijdens m'n bevallingen haha

Zo heb k es een vriendin een halve middag gevraagd of ze zich echt wel fit voelde, ik vond dat ze er ziek uit zag. Uiteindelijk zei ze dat ze geen make- up op had, oeps. Zij heeft om die reden altijd mascara op/wimpers geverfd. Maar jee wat kan make-up dan een verschil maken.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 01 Nov 2017 12:27

Re: Toos make-uploos

Ik heb naar mijn werk altijd iig poeder, eyeliner, wenkbrauwpoeder en mascara op. Op vrije dagen vaak alleen mascara of helemaal niks (tenzij feestjes, dan alles wat ik eerder noemde plus oogschaduw en lippenbalsem).
Ik voel me mooier met opgemaakte ogen, het ziet er allemaal wat frisser uit. Maar ik ga net zo makkelijk zonder iets de deur uit.

♥♥
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 01 Nov 2017 12:28

Re: Toos make-uploos

Harrison schreef:
Whatever schreef:Ik wil make up advies van harri.

Maar dat terzijde.

Ik draag ook regelmatig een dagje geen make up. Inderdaad het weekend zonder echte plannen of een drukke dag, vaak ook alleen mascara.

Oh echt! Leuk! Kom maar een keer langs hoor :D.


Haha ja! Jij kan echt zo fantastisch natural stralend beetje accentueren met make up. Ik snap daar niks van. Wil dat ook kunnen haha!
<<

Anoniem301

Bericht 01 Nov 2017 12:34

Re: Toos make-uploos

Spencer schreef:Ik doe altijd make up op. Sowieso mascara, ik heb lichtblonde wimpers en zie er ziek uit zonder mascara. Ook tijdens m'n bevallingen haha

Haha ja dan sta je toch wat gezelliger op je bevallinsfoto :smile:
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers