Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Bedankje voor psycholoog gebruikelijk?

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Pakjespiet

Bericht 31 Okt 2017 10:15

Bedankje voor psycholoog gebruikelijk?

Ik heb deze week de laatste sessie bij de psycholoog. Is het gebruikelijk om iets mee te nemen om haar te bedanken? En zoja, wat dan?
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Rijmpiet

Bericht 31 Okt 2017 10:35

Re: Bedankje voor psycholoog gebruikelijk?

Nog nooit gedaan.
Nooit over nagedacht ook.

Maar als ik iets zou geven dan zou ik gewoon een Merci geven.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Betty

Rijmpiet

Bericht 31 Okt 2017 10:42

Volgens mij niet gebruikelijk maar wel super lief om te doen. Zou ook iets van Merci doen od dat andere doosje..weet de naam even niet. Met allemaal kleurtjes ennl zit in een rood bakje
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Pakjespiet

Bericht 31 Okt 2017 10:56

Celebrations? :)

Nu vertelt een vriendin van me dat ze het niet mogen aannemen? Weet iemand daar iets van?
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Amerigo

Bericht 31 Okt 2017 11:00

Dat mogen ze wel aannemen hoor, het gaat er meer om dat je je psych niet tijdens de behandeling overlaad met cadeaus. Een klein cadeautje aan het eind van de behandeling kan prima.

Ik zou een plantje doen of een doosje merci en een kaartje.
Never let your fear decide your fate.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Hoofdpiet

Bericht 31 Okt 2017 11:03

Scandic schreef:Dat mogen ze wel aannemen hoor, het gaat er meer om dat je je psych niet tijdens de behandeling overlaad met cadeaus. Een klein cadeautje aan het eind van de behandeling kan prima.

Ik zou een plantje doen of een doosje merci en een kaartje.

Inderdaad, of dat je niet iets enorm duurs geeft. Ze mogen niet een iPad of zo aannemen, maar gewoon een aardigheidje kan prima.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Hoofdpiet

Bericht 31 Okt 2017 11:04

Betty schreef:Volgens mij niet gebruikelijk maar wel super lief om te doen. Zou ook iets van Merci doen od dat andere doosje..weet de naam even niet. Met allemaal kleurtjes ennl zit in een rood bakje

Mignonettes van Cote d'Or?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)

Terug naar Lichaam & gezondheid