Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tip voor schoenen inlopen

<<

Anoniem223

Bericht 29 Okt 2017 11:27

Tip voor schoenen inlopen

Geen idee of ik achterloop hoor, maar ik vind het de uitvinding van de eeuw. Ik heb een spray besteld die je in je schoenen spuit (het is een foam), meteen aantrekken en lopen. Serieus, binnen een half uur had ik mijn pumps ingelopen. Zonder pijn van 13.00 tot 21.00 op kunnen lopen. Nu ben ik nieuwe sneakers aan het inlopen. Ook tot nu toe nog geen centje pijn. Ik heb altijd heel veel last van nieuwe schoenen, kan weken duren voor ze lekker zitten, dus voor mij is dit echt topspul.
Er zijn meerdere merken, ik heb Collonil Stretch (via bol.com).
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 30 Okt 2017 11:51

Re: Tip voor schoenen inlopen

Huh ik ken dit niet, hoe zie ik dit voor me? Spuit je dan schuim in je schoenen? Wordt dat niet viezig?

♥♥
<<

Anoniem223

Bericht 30 Okt 2017 12:28

Re: Tip voor schoenen inlopen

Elliot schreef:Huh ik ken dit niet, hoe zie ik dit voor me? Spuit je dan schuim in je schoenen? Wordt dat niet viezig?


Ja, het is een spray waar een sort schuim uitkomt. Dan trek je dus meteen je schoenen aan, het voelt een klein beetje nat maar dat is heel snel weg. Binnen een minuut voelt het gewoon droog aan en er blijven ook geen resten in je schoenen achter.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 30 Okt 2017 12:28

Re: Tip voor schoenen inlopen

Klinkt best goed!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 30 Okt 2017 12:34

Re: Tip voor schoenen inlopen

Ik heb nog nooit schoenen hoeven in te lopen, dus ik kan me er niks bij voorstellen.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem223

Bericht 30 Okt 2017 12:53

Re: Tip voor schoenen inlopen

Amandine schreef:Ik heb nog nooit schoenen hoeven in te lopen, dus ik kan me er niks bij voorstellen.


Wat fijn lijkt me dat! Ik kan nieuwe schoenen meestal echt maar een half uur aan in het begin. Dus ik was hier al heel blij mee.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 30 Okt 2017 22:14

Re: Tip voor schoenen inlopen

Ik heb dit nodig :shock:
Loop altijd wekenlang met blaren en grote gapende wonden in nieuwe schoenen, brrrr.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem316

Bericht 30 Okt 2017 22:20

Re: Tip voor schoenen inlopen

Haha lijkt me heel viezig voelen! Wel een goede tip! Ga hem onthouden.
<<

Anoniem257

Bericht 31 Okt 2017 00:20

Re: Tip voor schoenen inlopen

Ohhh dit zou voor mij ook ideaal zijn. Heb heel veel schoenen in de kast die ik nog steeds moet "uitlopen" en inmiddels staan ze er al 2 jaar haha.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers