Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Plaats een foto van je auto

<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:04

Bericht 30 Okt 2017 18:41

Re: Plaats een foto van je auto

Afbeelding

Ik heb een Suzuki Vitara, heerlijk auto.

Afbeelding

Deze heeft mijn man, alleen dan met zwarte velgen
Laatst gewijzigd door Theeleut op 30 Okt 2017 18:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Okt 2017 18:47

Re: Plaats een foto van je auto

Zora schreef:Ohhh Caro een Volvo!! Ik ben jaloers. Ik vind dat zulke gave auto’s. Vooral die hele retro stations haha!

Wij hebben een Volkswagen Golf station. Erg fijne auto. Deze maar dan in het zwart:

Afbeelding


Hee cool bij het Calatrava gebouw in Valencia haha.
Let's discover the world together.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 30 Okt 2017 18:55

Re: Plaats een foto van je auto

Keshi schreef:Nu we ook een hond hebben moeten we wel een grotere auto kopen. We weten nog niet welke. Ik wil graag een mitsubishi outlander:
Afbeelding


Echt doen. Hoewel ik het stiekem een beetje een asobak vind vanwege het formaat rijdt hij wel echt heerlijk. Vraag me af of ik hierna ooit weer voor een lage auto zou kiezen. Wij zijn er heel gelukkig mee.

Wij hebben deze;
Afbeelding

De kofferbak deed het hem ook wel voor ons. Hoppa, zo de kinderwagen erin smijten zonder over een rand te hoeven.

Afbeelding
<<

Anoniem252

Bericht 30 Okt 2017 19:01

Re: Plaats een foto van je auto

Afbeelding
Ik heb een mooie azuurblauwe Nissan micra :D. Ben dr heel blij mee hij rijdt zo lekker. Gebruik hem alleen voor korte afstanden dus perfect bakkie daarvoor.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 30 Okt 2017 19:16

Re: Plaats een foto van je auto

Ik heb wen grijze Peugeot 107, vriend een witte Citroen C1. Onze botsauto’s brengen ons overal, zelfs op duikweekend!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 30 Okt 2017 19:22

Re: Plaats een foto van je auto

Afbeelding

Klein, zuinig autootje. Heb wel bijna altijd de achterbank platliggen omdat ik voor mijn werk veel spullen mee moet nemen en het anders niet past :smile:
09-07-2018
11-07-2021
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 30 Okt 2017 19:22

Re: Plaats een foto van je auto

Ik rijd een Ford Focus Titanium, station uitvoering. Ik vind het echt een fijne auto.
L2014 & H2017
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 30 Okt 2017 19:51

Re: Plaats een foto van je auto

Ik heb een zilveren/ grijze Skoda city go.
Klein en zuinig, maar groot genoeg voor mij en de kinderen.

Alleen wordt het nu een beetje krap als mijn vriend met zijn bijna 2m ook mee gaat ;) dan zit hij voorin of dochter achterin vast tegen het dashboard/ de stoel ervoor.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem239

Bericht 30 Okt 2017 19:57

Re: Plaats een foto van je auto

Wat fijn Nan! Ik hou wel van die grote bakken. Vooral omdat ik nu zo'n botsautotje heb. Maar inderdaad voor de achterbak wil ik hem juist. Er past prima een bench in en ook nog ruimte voor spullen van de kinderen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Okt 2017 20:03

Re: Plaats een foto van je auto

Ja heerlijk he Nan, zo hoog rijden. Ik vind zo laag zoals in m'n man's auto ook wel lekker maar ik zit toch echt liever hoog.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 30 Okt 2017 20:06

Re: Plaats een foto van je auto

Wij hebben Deze, een c5.

Ik wil heeel graag de nieuwere versie van deze.
Afbeelding
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 30 Okt 2017 20:30

Re: Plaats een foto van je auto

Ik rij in een Citroen C1.
Deze:
Afbeelding

Mijn vriend in een Peugot 308:
Afbeelding
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 30 Okt 2017 20:30

Re: Plaats een foto van je auto

Keshi schreef:Wat fijn Nan! Ik hou wel van die grote bakken. Vooral omdat ik nu zo'n botsautotje heb. Maar inderdaad voor de achterbak wil ik hem juist. Er past prima een bench in en ook nog ruimte voor spullen van de kinderen.


Ik had best rij-angst en dat ik een autootje had van 650 kilo hielp niet erg mee. Nu voel ik me onkwetsbaarder (niet helemaal realistisch natuurlijk) en minder bumperklevers. Ze zien namelijk geen zak achter zo'n bakbeest met getinte ruiten.
Wij nemen altijd de hele kinderwagen mee en zwiepen die er ook van een afstandje in, want het past toch wel. Kinderwagenbak gebruiken we zelden, maar de ruimte is er toch.

Hoge zit vind ik ook fijn, rijdt voor mijn gevoel ook stukken comfortabeler.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 30 Okt 2017 20:55

Re: Plaats een foto van je auto

Ik heb een fiat panda semi automaat. Rijdt heerlijk! En ook erg ruim. Grote kofferbak.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 30 Okt 2017 21:00

Re: Plaats een foto van je auto

We hebben nu een Nissan Quasqai, maar dit is een tijdelijke auto ter overbrugging. Hopelijk is eind februari onze nieuwe auto klaar. Dat wordt de Skoda Kodiaq :love:

Onze huidige auto
Afbeelding

En onze toekomstige
Afbeelding
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Okt 2017 21:01

Re: Plaats een foto van je auto

Oh die onderste is mooi ooh la la!
Let's discover the world together.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 30 Okt 2017 21:03

Re: Plaats een foto van je auto

Ja hè? Kan ook echt niet wachten tot ie klaar is. We wachten al bijna een jaar :palm:
Vind ‘m in het wit ook echt wel tof.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem316

Bericht 30 Okt 2017 22:22

Re: Plaats een foto van je auto

Hoe kan dat dan Oh lala? Gave auto trouwens!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 30 Okt 2017 22:58

Re: Plaats een foto van je auto

Die Nissan vind ik een prachtig type net zoals de Pulsar. Alleen komen die ruim over het budget (zo ongeveer 12.500 euro) wat ik maximaal aan tweedehandse auto wil uitgeven die mínder dan een ton heeft gereden en niet ouder dan 5 jaar is.
<<

Anoniem286

Bericht 31 Okt 2017 00:08

Re: Plaats een foto van je auto

Mooi Ohlala!

Wij hebben een bruine vw golf station
Afbeelding
en mijn kleine gebakje, een fiat 600 maar dan zonder die streep erop
Afbeelding
Maar binnenkort krijg ik zo eentje
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 31 Okt 2017 07:42

Re: Plaats een foto van je auto

Ooh La La, die Skoda is prachtig zeg!

Wij hebben een Fiat Croma. Zo een als deze.
Afbeelding

En een Peugeot 206 diesel. Afbeelding

Mijn man is gek van Alfa Romeo, onze laatste Alfa was helaas een drama. Dat, en de tweelingwagen die achterin moest was genoeg reden om van Alfa af te stappen. Deze Fiat is een hele fijne auto, maar ooit komt er weer een Alfa.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Okt 2017 07:58

Re: Plaats een foto van je auto

Blijft lastig he, die Alfa's. Het zijn zulke Italiaanse auto's, zo mooi, maar de techniek.. Het blijft gewoon dat stigma houden en dat is ook gewoon nog steeds zo.
Mijn man is nog nooit zoveel bij de dealer geweest als met z'n alfa. Hij zegt ook dat ie 't zo'n mooi merk vindt maar nooit weer.
Ik vind zelf de Stelvio echt zo'n mooie SUV maar no way dat die er komt, veel te onbetrouwbaar.
Let's discover the world together.
<<

Patsy

Bericht 31 Okt 2017 08:06

Re: Plaats een foto van je auto

Marin schreef:Blijft lastig he, die Alfa's. Het zijn zulke Italiaanse auto's, zo mooi, maar de techniek.. Het blijft gewoon dat stigma houden en dat is ook gewoon nog steeds zo.
Mijn man is nog nooit zoveel bij de dealer geweest als met z'n alfa. Hij zegt ook dat ie 't zo'n mooi merk vindt maar nooit weer.
Ik vind zelf de Stelvio echt zo'n mooie SUV maar no way dat die er komt, veel te onbetrouwbaar.


De Stelvio is echt heel erg mooi inderdaad!

Onze eerdere Alfa's waren altijd best goed, met caravan erachter naar Zuid-Frankrijk ging bijna altijd zonder problemen. Maar voor de laatste was een midweek Doetinchem al te ver. Kwamen we terug in een Kia van de verzekeringsmaatschappij. Wij hebben het geluk dat mijn man zelf veel kan mbt reparaties. Dat scheelt een hoop. Ze zijn zo mooi en rijden zo fijn, maar de Fiat die 2x zonder enige aanmerking door de apk rolt is ook wel heel fijn.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 31 Okt 2017 08:08

Re: Plaats een foto van je auto

Gek is dat hè. Mijn ouders rijden altijd Alfa, en dat is per auto verschillend hoe vaak je er wat mee hebt. Mijn zus had een hagelnieuwe Giulietta, maar die heeft het laatste jaar meer in de garage gestaan, dan wij de laatste 10 jaar bij wijze van. Nu heeft ze hem weer geruild voor een (nog) nieuwere Giulietta. Ik zou mijn vertrouwen echt kwijt zijn.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Okt 2017 08:11

Re: Plaats een foto van je auto

Ja hè, mijn man had ook een Giulietta en had echt een logboek van hoevaak hij bij de dealer zat.

Die Fiat ziet er ook wel mooi uit hoor Katrien.
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers