Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Plaats een foto van je auto

<<

Anoniem239

Bericht 30 Okt 2017 15:22

Re: Plaats een foto van je auto

Ik heb een matiz

Afbeelding

Mijn vriend heeft een ibiza
Afbeelding


Nu we ook een hond hebben moeten we wel een grotere auto kopen. We weten nog niet welke. Ik wil graag een mitsubishi outlander:
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 30 Okt 2017 15:26

Re: Plaats een foto van je auto

Ell schreef:
Cotton schreef:
Marin schreef:
Cotton, kleiner terwijl jullie een baby krijgen? Welk model is dat? Wel mooie auto!


Ja, dat is een C-klasse. Scheelt qua ruimte niks hoor, maar heeft een iets kortere neus. Maar goed, het kan ook zomaar zijn dat we toch een nieuwe E-klasse halen. :angel:
Maar net wat er op ons pad komt. M'n vriend is extreem kieskeurig :laughcry:


Mijn vriend heeft nu tijdelijk een Mercedes SUV, wat een kanon zeg!
Ik vind alleen die Mercedes ster voorop wel heel erg groot, beetje te opzichtig naar mijn smaak.
Zo eentje is het geloof ik:

Ja die grote ster is wel een dingetje.
Al heeft m'n vriend nog altijd liever een ster bovenop.

Mooi ding hoor!
Ik zou wel een GLK willen ooit. Dan wel een witte. Maar dan moeten we nog wel 'even' sparen. Kuchkuch..
<<

Anoniem223

Bericht 30 Okt 2017 15:27

Re: Plaats een foto van je auto

ChiQ schreef:Hey is de Mini 5 deurs Ell! Ik heb geen idee of ie 2e hands al verkrijgbaar is, heb mijne nieuw gekocht.
Heb geen buggy meer maar dat zou best passen. Hij is echt niet zo mini, zoals de naam doet vermoeden. Ik rij denk ik 200 km per maand mee, maar love a nice car..de A1 heb ik ook naar gekeken maar die is mwa..


A1 is toch krapper he? lk vind ze van de achterkant een beetje te Dinky toy achtig eigenlijk. Ik hou ervan als de auto net wat hoger is. Ah dus een "gewone" Mini, ik dnek dat ze gewoon nog niet of nauwelijks tweedehands te vinden zijn.
ik zie alleen van die beige met bruine met zo'n dubbele kofferbakdeur en die vind ik niet mooi. Van die langgerekte Mini's zijn dat.
Een Countryman vind ik eigenlijk ook nog wel een leuke.
Jij rijdt dus ook maar heel weinig. Ik vind dat ik het dan wel kan verantwoorden dat de Mini niet al te zuinig rijdt, je hoeft toch amper te tanken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Okt 2017 15:29

Re: Plaats een foto van je auto

Haha ik heb dat precies zo met die grote Mercedes ster. Staat me echt tegen.
GLK is tof Cotton. Rijd ik ook wel eens in, echt een heerlijk bakbeest.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem223

Bericht 30 Okt 2017 15:29

Re: Plaats een foto van je auto

Cotton schreef:
Ell schreef:
Cotton schreef:Ja, dat is een C-klasse. Scheelt qua ruimte niks hoor, maar heeft een iets kortere neus. Maar goed, het kan ook zomaar zijn dat we toch een nieuwe E-klasse halen. :angel:
Maar net wat er op ons pad komt. M'n vriend is extreem kieskeurig :laughcry:


Mijn vriend heeft nu tijdelijk een Mercedes SUV, wat een kanon zeg!
Ik vind alleen die Mercedes ster voorop wel heel erg groot, beetje te opzichtig naar mijn smaak.
Zo eentje is het geloof ik:

Ja die grote ster is wel een dingetje.
Al heeft m'n vriend nog altijd liever een ster bovenop.

Mooi ding hoor!
Ik zou wel een GLK willen ooit. Dan wel een witte. Maar dan moeten we nog wel 'even' sparen. Kuchkuch..


Haha niet normaal die prijzen he! Nu staat er dus een of andere speciale uitvoering en die auto staat te koop voor 140k. Niet te doen toch? Dat is maar iets meer dan mijn hypotheek. Dan heb ik toch liever een huis ;)
<<

Anoniem304

Bericht 30 Okt 2017 15:29

Re: Plaats een foto van je auto

Ik had trouwens ook een Mercedes, maar die was echt zoooooo niet zuinig. En de allerkleinste Mercedes is gewoon alsnog ruim 1100 kilo, dus ook niet goedkoop verder. Ik vond het echt zonde van ons geld. Daarom rij ik nu een Aygo.

Was mentaal wel even een stapje trouwens..
<<

Anoniem304

Bericht 30 Okt 2017 15:31

Re: Plaats een foto van je auto

Marin schreef:Haha ik heb dat precies zo met die grote Mercedes ster. Staat me echt tegen.
GLK is tof Cotton. Rijd ik ook wel eens in, echt een heerlijk bakbeest.

Hij kan eruit, die grote ster! Dan heb je een gewone grill en kan je eventueel een ster op de motorkap laten zetten, lekker ouderwets. Ik wil namelijk ook voor geen goud met een dubbele ster rijden. 1 is wel genoeg. :ja:
<<

ChiQ

Bericht 30 Okt 2017 15:37

Re: Plaats een foto van je auto

Ja, dat is de Clubman, ik vind dat hele lelijke Mini’s. Ik wilde eerst altijd een Countryman maar toen we voor de Countyman gingen zei de verkoopster dat er een nieuwe Countryman kwam (die is er inmiddels) maar ik niet kon proefrijden nog (de oude had motorproblemen) maar ik was meteen verkocht aan deze, ik vond de CM ineens zo moeke.
<<

Anoniem223

Bericht 30 Okt 2017 15:48

Re: Plaats een foto van je auto

Cotton schreef:
Marin schreef:Haha ik heb dat precies zo met die grote Mercedes ster. Staat me echt tegen.
GLK is tof Cotton. Rijd ik ook wel eens in, echt een heerlijk bakbeest.

Hij kan eruit, die grote ster! Dan heb je een gewone grill en kan je eventueel een ster op de motorkap laten zetten, lekker ouderwets. Ik wil namelijk ook voor geen goud met een dubbele ster rijden. 1 is wel genoeg. :ja:


Noooo! Nou wil ik dadelijk nog een A-klasse! Die stomme ster hield me echt tegen haha.
<<

Anoniem223

Bericht 30 Okt 2017 15:49

Re: Plaats een foto van je auto

ChiQ schreef:Ja, dat is de Clubman, ik vind dat hele lelijke Mini’s. Ik wilde eerst altijd een Countryman maar toen we voor de Countyman gingen zei de verkoopster dat er een nieuwe Countryman kwam (die is er inmiddels) maar ik niet kon proefrijden nog (de oude had motorproblemen) maar ik was meteen verkocht aan deze, ik vond de CM ineens zo moeke.


Haha maar ik word in maart een moeke :angel:
Maar is de Countryman groter of heb ik dat nou niet goed in mijn hoofd? Ik vind ze altijd wel stoer.
<<

Anoniem221

Bericht 30 Okt 2017 15:50

Re: Plaats een foto van je auto

Fred, dat is het enige klotene aan de Ford. Hij moet op een hefbrug wil je de lampjes kunnen vervangen. Ka is daar erger in, dan een Focus. Focus kun je je hand er nog achterzetten, bij de Ka moet hij echt naar de garage (Bij de Ka gehad dat alle vier de lampjes tegelijkertijd knapten en ik moest om 22.00u in wintertijd terug naar huis. Wat baalde ik, want zelf kon ik het niet doen)

Chiq, ik ben echt verliefd op Ford. Dat komt waarschijnlijk omdat mijn ouders hun eerste splinternieuwe wagen een Ford Focus was( ik was toen 15). Mijn hele familie rijdt Ford. Die Mini van jou wil ik ook wel, hoor. Het is niet zo dat ik andere merken niet mooi vind of niet wil. Het liefste wil ik gewoon altijd Ford blijven rijden.
<<

ChiQ

Bericht 30 Okt 2017 15:56

Re: Plaats een foto van je auto

Ell schreef:
ChiQ schreef:Ja, dat is de Clubman, ik vind dat hele lelijke Mini’s. Ik wilde eerst altijd een Countryman maar toen we voor de Countyman gingen zei de verkoopster dat er een nieuwe Countryman kwam (die is er inmiddels) maar ik niet kon proefrijden nog (de oude had motorproblemen) maar ik was meteen verkocht aan deze, ik vond de CM ineens zo moeke.


Haha maar ik word in maart een moeke :angel:
Maar is de Countryman groter of heb ik dat nou niet goed in mijn hoofd? Ik vind ze altijd wel stoer.



Ik ben al bijna 5 jaar moeke maar de nieuwe CM is wel echt cool! Hij is wel iets groter maar vooral hoger dan mijne.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Okt 2017 15:56

Re: Plaats een foto van je auto

Ik weet nooit welke welke is bij Mini maar ik vind die met de openslaande achterdeurtjes heel lelijk. Eigenlijk vind ik alleen de 'gewone' Mini leuk.
Let's discover the world together.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 30 Okt 2017 16:09

Re: Plaats een foto van je auto

https://goo.gl/images/8Y3YCi

Plaatje lukt even niet, maar ik heb zo één. Een VW Golf 6, een zilverkleurige.
Laatst gewijzigd door Thunder op 30 Okt 2017 16:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Okt 2017 16:10

Re: Plaats een foto van je auto

wij hebben een opel corsa, echt een fijne auto. En ideaal dat het diesel is. Nu gaan we vaker dagjes weg.

Heb geen andere foto maar de bovenste hebben we. De onderste hadden we/

En man heeft nog een bedrijf auto

Afbeelding
Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 30 Okt 2017 16:18

Re: Plaats een foto van je auto

Marin schreef:Ik weet nooit welke welke is bij Mini maar ik vind die met de openslaande achterdeurtjes heel lelijk. Eigenlijk vind ik alleen de 'gewone' Mini leuk.



Ja de Clubman is dat, lilleeek.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Okt 2017 16:20

Re: Plaats een foto van je auto

Mijn favoriete auto is trouwens een Audi A1. Als ik zelf zou mogen kiezen en geen kind had dat bergen met zooi met zich mee brengt. En dan met zo'n leuk kek dakje.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Okt 2017 16:22

Re: Plaats een foto van je auto

Marin schreef:Mijn favoriete auto is trouwens een Audi A1. Als ik zelf zou mogen kiezen en geen kind had dat bergen met zooi met zich mee brengt. En dan met zo'n leuk kek dakje.

Mijn schoonmoeder heeft een Audi A1 en daar past wel een kind met bergen zooi in hoor. :smile:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Okt 2017 16:22

Re: Plaats een foto van je auto

Haha niet zoveel als in Tiggy.
Let's discover the world together.
<<

ChiQ

Bericht 30 Okt 2017 16:26

Re: Plaats een foto van je auto

Marin schreef:Mijn favoriete auto is trouwens een Audi A1. Als ik zelf zou mogen kiezen en geen kind had dat bergen met zooi met zich mee brengt. En dan met zo'n leuk kek dakje.


Ik ben superklein, maar toen wij tijdelijk een A1 hadden omdat mijn mans auto kapot was maar ik kon echt niet achterin instappen zonder mijn hoofd te stoten. Dus een kind en zooi past wel, maar verder niet.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Okt 2017 16:28

Re: Plaats een foto van je auto

Daarom, komt wel als zoon 18 is!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Okt 2017 16:31

Re: Plaats een foto van je auto

Marin schreef:Haha niet zoveel als in Tiggy.

Hahaha. Dat is zeker waar.

Onze kinderwagen schijnt in de Aygo te passen. Ben benieuwd. :yes:
<<

Anoniem247

Bericht 30 Okt 2017 16:37

Re: Plaats een foto van je auto

Wij hebben een heerlijke burgerlijke gezinsauto :


Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Okt 2017 16:40

Re: Plaats een foto van je auto

Lekker ruim Ava.
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 30 Okt 2017 17:52

Re: Plaats een foto van je auto

Ohhh Caro een Volvo!! Ik ben jaloers. Ik vind dat zulke gave auto’s. Vooral die hele retro stations haha!

Wij hebben een Volkswagen Golf station. Erg fijne auto. Deze maar dan in het zwart:

Afbeelding
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers