Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Plaats een foto van je auto

<<

Anoniem223

Bericht 30 Okt 2017 13:52

Plaats een foto van je auto

plaatje van internet maar wel precies mijn auto:

Edit: hij doet t weer eens niet. Volgens mij kan ik dat niet op mijn werk. Wil iemand voor mij een zilvergrijze Toyota Yaris uit 2007 met 5 deuren plaatsen?
Laatst gewijzigd door Anoniem223 op 30 Okt 2017 14:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 30 Okt 2017 13:59

Re: Plaats een foto van je auto

Ik deed een poging, maar het lukt me niet de foto voor je te plaatsen haha. Wel leuke auto!
Ik heb zelf geen auto meer. Weggedaan toen ik hem niet meer nodig had (voor werk).
Laatst gewijzigd door Joey op 30 Okt 2017 14:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem257

Bericht 30 Okt 2017 14:00

Re: Plaats een foto van je auto

Foto weg.

Opel Corsa
Laatst gewijzigd door Anoniem257 op 31 Okt 2017 00:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem221

Bericht 30 Okt 2017 14:04

Re: Plaats een foto van je auto

Afbeelding

Het is een vrij oude auto, maar het is wel onze trots. We zijn aan het sparen voor een Kuga. Ik stap nooit en te nimmer meer van het merk Ford af.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 30 Okt 2017 14:07

Re: Plaats een foto van je auto

Wij hebben deze:

Afbeelding

Een Volvo V70, benzine, 6 cilinder en weet ik hoeveel PK's. Iig veel.
<<

Anoniem223

Bericht 30 Okt 2017 14:07

Re: Plaats een foto van je auto

Oh joh Fedora, ik wil na mijn Ford Ka juist echt geen Ford meer. Maar ik heb ook ooit een oude corsa gehad, die heb ik na 3 maanden weggedaan, wat een rotauto was dat. Ging voor geen meter vooruit! Was zo'n eco uitvoering, dus wij noemden hem Opa Corsa haha. Dus na 2 slechte ervaringen zou ik zelf niet meer voor een Ford of Opel kiezen denk ik. Maar dan heb ik het wel over oude autootjes van 2000 (nu heb ik ook een oud beestje, maar wel een Toyota dus die moet nog wel 10 jaar mee kunnen).
Ben benieuwd of hij groot genoeg is straks met de baby. Mijn vriend heeft een grote auto (Audi Q7) dus dat komt denk ik wle goed.
<<

Anoniem221

Bericht 30 Okt 2017 14:13

Re: Plaats een foto van je auto

Ell schreef:Oh joh Fedora, ik wil na mijn Ford Ka juist echt geen Ford meer. Maar ik heb ook ooit een oude corsa gehad, die heb ik na 3 maanden weggedaan, wat een rotauto was dat. Ging voor geen meter vooruit! Was zo'n eco uitvoering, dus wij noemden hem Opa Corsa haha. Dus na 2 slechte ervaringen zou ik zelf niet meer voor een Ford of Opel kiezen denk ik. Maar dan heb ik het wel over oude autootjes van 2000 (nu heb ik ook een oud beestje, maar wel een Toyota dus die moet nog wel 10 jaar mee kunnen).
Ben benieuwd of hij groot genoeg is straks met de baby. Mijn vriend heeft een grote auto (Audi Q7) dus dat komt denk ik wle goed.


Mijn eerste auto was een Ka uit 1996 en bleek achteraf een schadeauto. In 2004 kocht ik mijn Ford Ka, fonkeltje nieuw. In 2016 heb ik afscheid van hem moeten nemen. Zo verroest/doorgeroest als maar kon zijn! Ik had een nieuw boek gekocht, mijn man opgehaald uit het revalidatiecentrum en in plaats van het boek op de achterbank leggen, legde hij hem voor zich neer. Auto was door de roest zo lek dat het boek nooit meer gelezen kon worden, zo nat was ie. Toen de Ka wegging wilde ik een Focus, dat wilde ik al in 2004, maar ik was alleen, geen kinderen en wat moet je dan met een gezinswagen? En deze auto heeft nu 20.000 km extra op de teller en het enige wat ik heb moeten vervangen waren twee banden. Ik ben mijn vertrouwen gewoon nog niet verloren in Ford. Ford Kuga ST-line, het lijkt me grandioos. Man wil liever een Mercedes of BMW, maar dan zit je gelijk in een prijsklasse waar ik met mijn hoofd (nog) niet wil zitten.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 30 Okt 2017 14:14

Re: Plaats een foto van je auto

Wij hebben een Fiat 500. Ben heel blij met ons mini-autootje :heart:

Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 30 Okt 2017 14:14

Re: Plaats een foto van je auto

Ik heb deze en ik ben er nog steeds verliefd op :heart:
Dit is overigens een plaatje van internet, maar ik heb exact deze, wit met zwarte velgen.

Afbeelding

Edit: Oh, niet exact, mijn spiegels zijn namelijk wel gewoon wit :smile:

♥♥
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 30 Okt 2017 14:16

Re: Plaats een foto van je auto

Sinds ze die motoren van Ford zijn gaan downsizen ben ik overgestapt. Nu ligt er bijv. in een Ford Focus (mijn vorige auto waar ik ruim 10 jaar in heb gereden was dezelfde als die van Fedora, maar dan een 5 deurs) een 1,3 motor ecoboost in. Ik heb er mee proefgereden, maar de motor beweegt zoveel als hij draait dat het niet goed kan zijn. Nu rijd ik een Toyota Auris Hybride (geen station, die zie je erg veel rijden). Dus ik heb ook nog eens de overstap naar automaat gemaakt en dat bevalt mij erg goed. Voor mij in iedergeval niet snel meer een schakelbak (over een aantal jaar kan dat toch al niet meer, want de meeste nieuwe auto's zijn automaten).
<<

Anoniem304

Bericht 30 Okt 2017 14:19

Re: Plaats een foto van je auto

Wij hebben nu deze Mercedes
Afbeelding

En deze Toyota Aygo
Afbeelding

M'n vriend heeft een nieuwere Mercedes op het oog. Wat kleiner. Zoals deze;

Afbeelding
<<

Anoniem221

Bericht 30 Okt 2017 14:21

Re: Plaats een foto van je auto

Fred schreef:Sinds ze die motoren van Ford zijn gaan downsizen ben ik overgestapt. Nu ligt er bijv. in een Ford Focus (mijn vorige auto waar ik ruim 10 jaar in heb gereden was dezelfde als die van Fedora, maar dan een 5 deurs) een 1,3 motor ecoboost in. Ik heb er mee proefgereden, maar de motor beweegt zoveel als hij draait dat het niet goed kan zijn. Nu rijd ik een Toyota Auris Hybride (geen station, die zie je erg veel rijden). Dus ik heb ook nog eens de overstap naar automaat gemaakt en dat bevalt mij erg goed. Voor mij in iedergeval niet snel meer een schakelbak (over een aantal jaar kan dat toch al niet meer, want de meeste nieuwe auto's zijn automaten).


Daar herinner je me aan iets! De schakelbak was ook naar zijn mallemoer! De man van mijn moeder maar beweren dat er niets mis mee was, automonteur van origine, maar ik kreeg die pook niet meer in zijn versnelling. Bleek ook zo verschrikkelijk af te zijn als maar kan. Ik zie heel veel Fords rijden die ouder zijn dan de mijne (ik heb de afwijking kentekens te kunnen lezen. De nieuwe niet, maar van de ouden kan ik je precies vertellen uit welk jaar hij komt) en dat stelt me in staat om nog flink door te sparen. Maar ik wil Ford. Altijd Ford. Ik hou van Ford. En ja, ik weet dat het kolere bakken kunnen zijn haha. Maar toch, mijn hart is gewoon in zijn geheel Ford. Ik ben zelfs voorgereden op onze trouwdag in een Ford (B-max).
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 30 Okt 2017 14:35

Re: Plaats een foto van je auto

Foto plaatsen lukt me niet, maar wij hebben een zwarte Nissan Murano. Automaat, zó fijn, wil nooit meer anders!
<<

Anoniem281

Bericht 30 Okt 2017 14:43

Re: Plaats een foto van je auto

Mijn man rijdt in een Twingo!

Afbeelding

En ik in een Peugeot 307;

Afbeelding

Plaatjes van internet.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 30 Okt 2017 14:45

Re: Plaats een foto van je auto

Ik heb een witte Polo Tsi. Heerlijk karretje.

Zoiets (foto van internet uiteraard):
Afbeelding
2016
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 30 Okt 2017 14:45

Re: Plaats een foto van je auto

Scandic schreef:Wij hebben een Fiat 500. Ben heel blij met ons mini-autootje :heart:

Afbeelding



Ahhh! Ik mis deze nog steeds! Dat was mijn vorige auto, maar we hadden écht geen twee autos nodig. Daarom moest mijn Guus weg (ik had hem Guus genoemd). Ik mis Guus!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Okt 2017 14:48

Re: Plaats een foto van je auto

Zeker een mooie auto Elliot. Mooi met dat zwart wit ook.

Cotton, kleiner terwijl jullie een baby krijgen? Welk model is dat? Wel mooie auto!

Scandic, 500tjes blijven leuk. Wel erg plastic van binnen, dat vind ik altijd tegenvallen. We hadden laatst een 500L in Spanje gehuurd en dat was wel echt een stom ding. Dan zijn die gewone 500tjes veel leuker.

Dit is mijn Volkswagen Tiguan, een echte familie SUV maar toch met 210 pk een heel lekker snel ding, vroemmm. Ik ben er echt weg van, hij heeft zo ongeveer elke optie die je kunt bedenken (een auto voor debielen noem ik het altijd).
Afbeelding

Afbeelding

En dit is de BMW 4 Gran Coupé van m'n man. Vet tof om in te rijden.
Afbeelding

Eigen foto's, niet van internet.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem222

Bericht 30 Okt 2017 14:49

Re: Plaats een foto van je auto

Ik heb zelf geen foto, deze komt van internet. Het is een VW Polo Highline uit 2017. Verder is ie wel precies hetzelfde voor zover ik op de foto kan zien.
Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 30 Okt 2017 14:57

Re: Plaats een foto van je auto

O, wat grappig Fedora dat je Ford een fijn merk vind. Ik vind de Kuga wel leuk uitzien, trouwens!

Dit is mijn Mini:
Afbeelding

Afbeelding

Je ziet me zitten ook haha! We hadden hem net gehaald.
Laatst gewijzigd door ChiQ op 30 Okt 2017 15:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem222

Bericht 30 Okt 2017 14:57

Re: Plaats een foto van je auto

Haha leuke foto ChiQ.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 30 Okt 2017 15:00

Re: Plaats een foto van je auto

@ Fedora, met de mijne heb ik nauwelijks onderhoud aan gehad op het vervangen van lampjes na (kon mooi de ANWB doen, want bij een Focus was dat best lastig al lukte het soms wel). Die van mij was uit 2002 (wel nieuw model) en in 2017 wist ik dat die niet meer door de keuring heen zou komen, dus moest ik wel een nieuwere auto kopen. Liefst weer eentje die ongeveer 5 jaar oud is (is de kop qua prijs dan mooi af en heeft dan toch niet al te veel gelopen), maar de Ford Focus uit 2012 hebben allemaal zo'n Ecoboost 1,3 motor, terwijl mijn vorige Ford 1,6 had. Volgens de verkoper zou dat niets uit moeten maken, want de motoren zijn krachtiger geworden. Ik geef toe ik merkte ook amper verschil met optrekken, maar toen ik de klep open deed en de hele motor zag trillen (en dus flink werken voor mijn gevoel) heb ik voor een ander merk gekozen. Toyota (Honda en Mazda), is dan wel wat duurder maar schijnt wel erg betrouwbaar te zijn.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Okt 2017 15:09

Re: Plaats een foto van je auto

Marin schreef:
Cotton, kleiner terwijl jullie een baby krijgen? Welk model is dat? Wel mooie auto!


Ja, dat is een C-klasse. Scheelt qua ruimte niks hoor, maar heeft een iets kortere neus en iets smaller (mm werk). Maar goed, het kan ook zomaar zijn dat we toch een nieuwe E-klasse halen. :angel:
Maar net wat er op ons pad komt. M'n vriend is extreem kieskeurig :laughcry:
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 30 Okt 2017 15:11, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem223

Bericht 30 Okt 2017 15:10

Re: Plaats een foto van je auto

@Chiq, wat voor Mini is dat? ik zoek me echt suf naar een vijfdeurs, maar ik vind dit model dus bijna niet (wel tweedehands dus). Is het een S-line?
En heb jij de buggy er nog wel eens in? Past dat?
Ik ben mijn Yaris wel een beetje beu en zo'n Mini vind ik zo leuk (of een Audi A1 of Q2 of een BMW 1 serie haha).
Lekker belangrijk overigens, aangezien ik hooguit 500 km per maand rijd, maar leuk voor de heb.
<<

Anoniem223

Bericht 30 Okt 2017 15:12

Re: Plaats een foto van je auto

Cotton schreef:
Marin schreef:
Cotton, kleiner terwijl jullie een baby krijgen? Welk model is dat? Wel mooie auto!


Ja, dat is een C-klasse. Scheelt qua ruimte niks hoor, maar heeft een iets kortere neus. Maar goed, het kan ook zomaar zijn dat we toch een nieuwe E-klasse halen. :angel:
Maar net wat er op ons pad komt. M'n vriend is extreem kieskeurig :laughcry:


Mijn vriend heeft nu tijdelijk een Mercedes SUV, wat een kanon zeg!
Ik vind alleen die Mercedes ster voorop wel heel erg groot, beetje te opzichtig naar mijn smaak.
Zo eentje is het geloof ik:

Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 30 Okt 2017 15:13

Re: Plaats een foto van je auto

Hey is de Mini 5 deurs Ell! Ik heb geen idee of ie 2e hands al verkrijgbaar is, heb mijne nieuw gekocht.
Heb geen buggy meer maar dat zou best passen. Hij is echt niet zo mini, zoals de naam doet vermoeden. Ik rij denk ik 200 km per maand mee, maar love a nice car..de A1 heb ik ook naar gekeken maar die is mwa..
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers