Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragenlijstje over jouw huis

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Okt 2017 18:50

Re: Vragenlijstje over jouw huis

Puck schreef:
Marin schreef:Jullie huis klinkt echt supertof Puck! Mooi ruim, mooi uitzicht en het resultaat na de verbouwing klinkt ook echt tof. Heb je foto's/wil je foto's laten zien? Je hebt m'n interesse gewekt in elk geval.


Oh wat leuk! De puntjes moeten nog wel op de i in sommige ruimtes en de inrichting, een mix van mijn meubels en van mijn man, zou ik ook graag anders willen, maar ik wil best foto's delen hoor. Met welk programma kan dat?

Het is nog niet helemaal af, maar ben heel trots op en blij met het resultaat aangezien we alles zelf gedaan hebben en tussendoor ook nog 2 kinderen gekregen hebben.



Leuk ik ben benieuwd! Je kunt het via Mijn Album doen bijvoorbeeld. Hier vind je handige uitleg. photobucket-geblokkeerd-t27408.html
Let's discover the world together.
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 28 Okt 2017 19:15

Re: Vragenlijstje over jouw huis

In wat voor huis woon je? Een hoekhuis.
Hoe oud is het huis? 1,5 jaar.
Hoe groot is jouw huis (m2)? 107 m2.
Met hoeveel personen wonen jullie in het huis? 2.
Hoeveel slaapkamers heb je? Op dit moment 3 maar er zouden nog slaapkamers op zolder gemaakt kunnen worden.
Heb je aparte bergruimte? Er zijn schotten op zolder met opbergruimte erachter en we hebben een schuur.
Is de ruimte in het huis groot genoeg voor jou/jullie? Zeker!
Heb je een tuin/balkon? Een tuin.
Zo ja, hoeveel m2? Ik weet het niet precies, ongeveer 120 m2.
Is de tuin/het balkon groot genoeg voor jou/jullie? Ja.
Wat is het fijnste aan het huis? De erker, de ligging en er komt veel natuurlijk licht binnen.
Wat is minder fijn aan het huis? We hebben geen oprit of plaats op onze eigen grond voor de auto. We hebben geen bad.
<<

Anoniem317

Bericht 28 Okt 2017 19:36

Re: Vragenlijstje over jouw huis

In wat voor huis woon je? In een tussenwoning.
Hoe oud is het huis? Het is gebouwd in 2008.
Hoe groot is jouw huis (m2)? 195m2.
Met hoeveel personen wonen jullie in het huis? Met zn tweeen en onze hond.
Hoeveel slaapkamers heb je? 3.
Heb je aparte bergruimte? We hebben een inpandige berging, beging op zolder en een tuinhuis.
Is de ruimte in het huis groot genoeg voor jou/jullie? Ja, alleen de woonkamer vinden we iets te klein.
Heb je een tuin/balkon? We hebben een tuin.
Zo ja, hoeveel m2? Perceeloppervlakte is 245m2.
Is de tuin/het balkon groot genoeg voor jou/jullie? We vinden de tuin te klein.
Wat is het fijnste aan het huis? Grote ramen, grote schuifpui, ruime bovenverdieping en zolder.
Wat is minder fijn aan het huis? Dat het een tussenwoning is, de iets te kleine woonkamer en de te kleine tuin. Daarom hebben we een ander huis gekocht.
<<

Anoniem336

Bericht 29 Okt 2017 09:39

Re: Vragenlijstje over jouw huis

In wat voor huis woon je? Tweekapper
Hoe oud is het huis? 1990 geloof ik
Hoe groot is jouw huis (m2)? ca 200m2
Met hoeveel personen wonen jullie in het huis? 5
Hoeveel slaapkamers heb je? 7, maar we benutten er 4. 1 als werkkamer, 1 als speelkamer, 1 als hok voor man
Heb je aparte bergruimte? ja. geen Garage maar 2 bergingen inpandig, en buiten nog 2 losse bergingen
Is de ruimte in het huis groot genoeg voor jou/jullie? ja, al sleep je met een groot huis ook meer spul het huis in
Heb je een tuin/balkon? tuin
Zo ja, hoeveel m2? 210m2
Is de tuin/het balkon groot genoeg voor jou/jullie? ja, als had ik groter prima gevonden
Wat is het fijnste aan het huis? dicht bij speeltuin, niet direct zicht in overburen
Wat is minder fijn aan het huis? de buurvrouw die op hakken over de tegelvloer loopt :)
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 29 Okt 2017 09:53

Re: Vragenlijstje over jouw huis

Scandic schreef:In wat voor huis woon je? Een hoekwoning
Hoe oud is het huis? Nieuwbouw uit 2009
Hoe groot is jouw huis (m2)? Ongeveer 150m2
Met hoeveel personen wonen jullie in het huis? Nu nog 4, straks 5
Hoeveel slaapkamers heb je? 4
Heb je aparte bergruimte? Alleen in de vorm van een garage, een trapkast en op zolder zo’n schot met wat ruimte er achter.
Is de ruimte in het huis groot genoeg voor jou/jullie? Ja, sinds we een uitbouw hebben wel. Iets meer bergruimte was fijn geweest maar niet onoverkomelijk.
Heb je een tuin/balkon? Een tuin
Zo ja, hoeveel m2? 18x10 meter
Is de tuin/het balkon groot genoeg voor jou/jullie?Ja, heel blij met onze grote tuin!
Wat is het fijnste aan het huis? De leefruimte beneden (12,5x6 en de ligging met het uitzicht. En het is een heel licht huis.
Wat is minder fijn aan het huis?’s Avonds geen zon in de tuin (maar gelukkig wen fijn plekje voor huis inclusief zonsondergang, wat meer bergruimte en een bijkeuken was fijn geweest. En véél last van zilvervisjes door het hele huis.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Blue

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 18 Apr 2014 10:04

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 29 Okt 2017 10:10

Re: Vragenlijstje over jouw huis

In wat voor huis woon je? Rijtjeshuis
Hoe oud is het huis? Uit 1962
Hoe groot is jouw huis (m2)? 100m2
Met hoeveel personen wonen jullie in het huis? 4
Hoeveel slaapkamers heb je? 3 slaapkamers en een zolder waar je nog een slaapkamer van kan maken.
Heb je aparte bergruimte? Een schuur en een kelderkast
Is de ruimte in het huis groot genoeg voor jou/jullie? Ja, al was nog een extra kamer wel fijn geweest.
Heb je een tuin/balkon? Ja
Zo ja, hoeveel m2? 70m2
Is de tuin/het balkon groot genoeg voor jou/jullie? Ja.
Wat is het fijnste aan het huis? De ligging, de buurt, grote ramen en de tuin.
Wat is minder fijn aan het huis? Veel hout in huis en het missen van nog een extra kamer.
<<

Anoniem336

Bericht 29 Okt 2017 10:32

Re: Vragenlijstje over jouw huis

Lady, wij hebben ze ook in huis bluh. Hebben jullie er al iets aan gedaan? Ik ga vd week wat kieren dicht kitten op de overloop, hopelijk helpt dat iets.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 29 Okt 2017 10:48

Re: Vragenlijstje over jouw huis

In wat voor huis woon je? Officieel is het een twee onder een kap. Later is er een woning aangebouwd. Wij hebben een gesloten pad naast onze woning waar wij en de buren gebruik van maken om in onze tuinen te komen. De bovenverdieping van de buren is echter wel aangebouwd aan onze woning.
Hoe oud is het huis? 105 jaar oud. Bouwjaar 1912
Hoe groot is jouw huis (m2)? Het was 124m2 maar wij hebben onze zolderverdieping verwijderd en bouwen maar een deel terug. Dan is ons woonoppervlakte rond de 110m2.
Met hoeveel personen wonen jullie in het huis? 2
Hoeveel slaapkamers heb je? Als het af is 3 haha. Nu 1 grote ruimte boven :laughcry:
Heb je aparte bergruimte? Ja. Een bijkeuken van 9m2 en een stenen schuur van 14m2 met zoldertje.
Is de ruimte in het huis groot genoeg voor jou/jullie? Ja. Ons vorige woning was maar 60m2.
Heb je een tuin/balkon? Ja
Zo ja, hoeveel m2? Geen idee. Ik weet alleen dat ons perceel 202m2 is. We hebben een vrij grote tuin voor stadse begrippen.
Is de tuin/het balkon groot genoeg voor jou/jullie? Ja
Wat is het fijnste aan het huis? Ik woon nu in een bouwval haha. Lastig te beantwoorden. Kom hier nog wel eens op terug.
Wat is minder fijn aan het huis? Zelfde als hierboven. Nu kan ik een hele lijst gaan opnoemen, maar dat is slechts tijdelijk.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 29 Okt 2017 10:56

Re: Vragenlijstje over jouw huis

Ik beantwoord de vragen mbt het nieuwe huis.

In wat voor huis woon je? Eengezinswoning
Hoe oud is het huis? 1971
Hoe groot is jouw huis (m2)? Nu 135m2, na de verbouwing die vrijwel direct na het verhuizen plaats vindt zal het 150-155m2 zijn.
Met hoeveel personen wonen jullie in het huis? 5
Hoeveel slaapkamers heb je? Nu 4, na verbouwing 5.
Heb je aparte bergruimte? Ja een ruime schuur van 14m2 met daaraan een stukje overkapping voor de fietsen.
Is de ruimte in het huis groot genoeg voor jou/jullie? Ja, is helemaal prima.
Heb je een tuin/balkon? We hebben een voor- en achtertuin.
Zo ja, hoeveel m2? De voortuin is 20m2 en de achtertuin is 68m2 inclusief de overkapping. De overkapping zit aan het huis is afsluitbaar. Zonder de overkapping blijft er 45-50 m2 tuin over.
Is de tuin/het balkon groot genoeg voor jou/jullie? Ja, we wilden eerst een wat grotere tuin dmv een twee onder een kap maar de woningen waren dan een stuk kleiner en qua ligging minder ideaal. Nu hebben we een crossbaan en speeltuin achter het huis, groen voor het huis en wonen dan naast een park, dus vinden we de tuin groot genoeg omdat er rondom het huis heel veel speelruimte is voor de kinderen en we daardoor niets in de tuin hoeven te plaatsen.
Wat is het fijnste aan het huis? De ligging, de omgeving, de ruimte en de overkapping. We wonen dan in een heel kindvriendelijke en groene, rustige omgeving maar toch ben ik met 5 min fietsen in de binnenstad. En we hebben geen achterburen dus geen inkijk en aan de overkant staan de woningen 45 graden gedraaid en hebben we dus ook geen inkijk bij elkaar. We wonen dan op loopafstand van het zwembad, voetbalclub en een erg leuke indoorspeelhal (heel anders en een stuk leuker dan ballorig, monkey town etc)
Wat is minder fijn aan het huis? Dat weet ik nog niet, maar dat zal waarschijnlijk zijn dat we door alle bomen in de herfst super veel blad in de tuin en voor de deur hebben. Maar dat vind ik niet heel erg storend, is maar van korte duur en ook wel gezellig in de herfst.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem238

Bericht 29 Okt 2017 14:26

Re: Vragenlijstje over jouw huis

*
Laatst gewijzigd door Anoniem238 op 28 Sep 2018 11:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 29 Okt 2017 14:29

Re: Vragenlijstje over jouw huis

In wat voor huis woon je? in een huurflat (sociale huurwoning)
Hoe oud is het huis? bouwjaar 1955
Hoe groot is jouw huis (m2)? 35m2
Met hoeveel personen wonen jullie in het huis? sinds 1,5 jaar met zn tweeën , ik woonde er daarvoor alleen al 2,5 jaar
Hoeveel slaapkamers heb je? 1 slaapkamer
Heb je aparte bergruimte? ja een grote berging van 20m2 beneden
Is de ruimte in het huis groot genoeg voor jou/jullie? Het is (voor nu) nog wel te doen maar begin het zat te raken
Heb je een tuin/balkon? ja een balkon
Zo ja, hoeveel m2? 4m x 1,5m ongeveer
Is de tuin/het balkon groot genoeg voor jou/jullie? Had groter gemogen maar voor nu prima
Wat is het fijnste aan het huis? De lage huurprijs en dat alles zonder kosten gerepareerd wordt door de woningbouw
Wat is minder fijn aan het huis? Te weinig ruimte en te weinig opbergruimte in het huis zelf. Ook zijn het al oude flats dus alles is scheef en het tocht nogal.


We zijn samen druk op zoek naar een koophuis en hebben ons ook ingeschreven voor nieuwbouw dus voor nu is dit nog wel even te doen en we kunnen nog lekker even flink sparen.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Okt 2017 21:01

Re: Vragenlijstje over jouw huis

In wat voor huis woon je? nieuwbouwwoning
Hoe oud is het huis? volgens mij een jaar of tien, elf
Hoe groot is jouw huis (m2)? zo'n 129 m2
Met hoeveel personen wonen jullie in het huis? met twee en gemiddeld twee dagen per week met z'n drieën, nummer vier is onderweg
Hoeveel slaapkamers heb je? drie
Heb je aparte bergruimte? we hebben een schuur in de tuin en verder is de zolder onze bergruimte
Is de ruimte in het huis groot genoeg voor jou/jullie? ja
Heb je een tuin/balkon? een tuin
Zo ja, hoeveel m2? geen idee, m2 of 35 misschien?
Is de tuin/het balkon groot genoeg voor jou/jullie? yes
Wat is het fijnste aan het huis? de ruimte en dat alles nieuw is, minder stress dan met een oud huis (ik had hiervoor een appartement van honderd jaar oud en daar mankeerde nogal eens wat aan)
Wat is minder fijn aan het huis? de locatie; ik heb niks met dit dorp en wil er over een paar jaar graag weg, al is het voor nu prima
❤ 7 juni 2018
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 29 Okt 2017 22:07

Re: Vragenlijstje over jouw huis

In wat voor huis woon je? Rijtjeshuis
Hoe oud is het huis? Uit 1913
Hoe groot is jouw huis (m2)? Beneden is de oppervlakte ongeveer 60m2, boven trouwens ook.
Met hoeveel personen wonen jullie in het huis? 3
Hoeveel slaapkamers heb je? Boven 3 slaapkamers, een studeerkamertje en washok.
Heb je aparte bergruimte? Alleen een trapkastje. En we hebben een grote schuur (met bovenverdieping) van 30m2 per verdieping.
Is de ruimte in het huis groot genoeg voor jou/jullie? Ja hoor. Hoewel ik graag een zolder had gehad.
Heb je een tuin/balkon? Een tuin.
Zo ja, hoeveel m2? Zonder de schuur hebben we nog ongeveer 45m2 aan tuin over.
Is de tuin/het balkon groot genoeg voor jou/jullie? Ja hoor. We vinden het fijn in de tuin te kunnen zitten, maar zijn niet echt tuibmensen.
Wat is het fijnste aan het huis? De sfeer. En ruime huiskamer.
Wat is minder fijn aan het huis? We hebben geen eigen parkeerplaats, dat vinden we echt een gemis.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 29 Okt 2017 22:39

Re: Vragenlijstje over jouw huis

Wij woonden in een 2-onder-1-kap en verhuizen naar een vrijstaande woning, maar de koop is nog niet definitief. Ik vul het lijstje in voor onze oude woning en als de koop definitief is voor onze nieuwe woning.

In wat voor huis woon je? 2-onder-1-kap
Hoe oud is het huis? bouwjaar 2003
Hoe groot is jouw huis (m2)? 132 m2
Met hoeveel personen wonen jullie in het huis? 2
Hoeveel slaapkamers heb je? 3
Heb je aparte bergruimte? Garage en tuinhuis
Is de ruimte in het huis groot genoeg voor jou/jullie? In principe wel
Heb je een tuin/balkon? Tuin
Zo ja, hoeveel m2? Perceeloppervlakte is 424 m2.
Is de tuin/het balkon groot genoeg voor jou/jullie? Ja, maar we willen graag een grotere tuin.
Wat is het fijnste aan het huis? Diepe tuin (267 m² (29m diep en 9,2m breed) en de woningen liggen aan een groot plein met grasveld en speeltuin en er zijn (nog) geen achterburen.
Wat is minder fijn aan het huis? Last van zilvervisjes. Verder kan ik weinig bedenken.

Niet quoten a.u.b.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 29 Okt 2017 23:01

Re: Vragenlijstje over jouw huis

In wat voor huis woon je? Twee onder 1 kap
Hoe oud is het huis? Uit de jaren 50
Hoe groot is jouw huis (m2)? 220 m2
Met hoeveel personen wonen jullie in het huis? twee volwassenen en twee kinderen
Hoeveel slaapkamers heb je? 4 slaapkamers, dan reken ik het speelkamertje boven en de walk-in closet niet mee.
Heb je aparte bergruimte? Ja twee grote zolderbergingen een schuur en twee grote bergingen in het souterrain
Is de ruimte in het huis groot genoeg voor jou/jullie? Ja, we vinden het heerlijk dat we nu zo veel ruimte hebben
Heb je een tuin/balkon? Ja, beiden
Zo ja, hoeveel m2? onze achtertuin is 200 m2, onze voortuin en oprit ongeveer 75 m2 of zo, is een beetje een gok
Is de tuin/het balkon groot genoeg voor jou/jullie? ja, de kinderen kunnen er heerlijk hun gang gaan en wij kunnen er lekker zitten
Wat is het fijnste aan het huis? Dat er zoveel bergruimte is, dat er een souterrain is waar ik mijn werkplek heb, dat het een heerlijk licht huis is, de houtkachel
Wat is minder fijn aan het huis? De trappen. Je moet een trappertje af naar de tuin. We denken er wel over om een stuk veranda te maken zodat we makkelijker buiten kunnen gaan eten. Hetzelfde geldt ook voor de trap naar de voordeur, dat is ook niet het meest handige. Maar dat is vanwege het souterrain en dat is het meer dan waard. En doordat je vier verdiepingen hebt loop je je soms suf, ‘even’ iets halen op zolder als je in het souterrain bezig bent is nog best een goede training.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5875

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 30 Okt 2017 09:26

Re: Vragenlijstje over jouw huis

Wij wonen nu nog in een appartement en krijgen in januari de sleutel van ons nieuwe huis

In wat voor huis woon je? nu een appartement/ straks een rijtjes huis
Hoe oud is het huis? 2013/1934
Hoe groot is jouw huis (m2)? 85m2/118m2
Met hoeveel personen wonen jullie in het huis? 2 volwassenen, een peuter en een baby
Hoeveel slaapkamers heb je? 2/4 (mogelijkheid om een vijfde kamer te maken)
Heb je aparte bergruimte? de berging beneden waar ook de fietsen staan/ een berg zolder waar je met een keukentrap in kan en een schuurtje en een open overdekt schuurtje voor de fietsen
Is de ruimte in het huis groot genoeg voor jou/jullie? Nee, we groeien er echt uit/ ja, als het goed is wel
Heb je een tuin/balkon? Balkon / een tuin
Zo ja, hoeveel m2? 2 bij 3 ongeveer/ 30m2 ongeveer
Is de tuin/het balkon groot genoeg voor jou/jullie? Nee, niet meer met zijn vieren/ ja, als nog klein maar een hele vooruitgang
Wat is het fijnste aan het huis? De locatie, energielabel A, dat alles nieuw is/ ook wel de locatie al is het wel een consessie ten opzichte van de locatie van het appartement, het glas in lood, de paneeldeuren, ensuite enz
Wat is minder fijn aan het huis? Het wordt te klein, geen tuin/ dat moeten we nog ervaren.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 30 Okt 2017 12:14

Re: Vragenlijstje over jouw huis

In wat voor huis woon je? een bovenwoning
Hoe oud is het huis? pfoe, geen idee. Van voor de oorlog geloof ik wel
Hoe groot is jouw huis (m2)? ongeveer 65-70 m2
Met hoeveel personen wonen jullie in het huis? 3
Hoeveel slaapkamers heb je? 2
Heb je aparte bergruimte? nee
Is de ruimte in het huis groot genoeg voor jou/jullie? eigenlijk niet, zou graag meer ruimte willen
Heb je een tuin/balkon? een balkon
Zo ja, hoeveel m2? iets van 4 m2
Is de tuin/het balkon groot genoeg voor jou/jullie? het is prima, ik ben blij dat we een 'buiten' hebben, maar groter zou fijn zijn. Gelukkig wonen we bijna aan een mooie plas en aan het bos, dat is onze tuin ook een beetje
Wat is het fijnste aan het huis? de locatie
Wat is minder fijn aan het huis? het is eigenlijk gewoon te klein. We zouden heus graag in een groter huis wonen, ook i.v.m. onze wens voor een tweede kindje. Maar deze straat, in deze wijk in deze grote stad verlaten is moeilijk. Iets groters hier in de omgeving is gewoonweg niet te betalen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 30 Okt 2017 13:01

Re: Vragenlijstje over jouw huis

Elja schreef:Lady, wij hebben ze ook in huis bluh. Hebben jullie er al iets aan gedaan? Ik ga vd week wat kieren dicht kitten op de overloop, hopelijk helpt dat iets.


Ik heb van die plakvalletjes gehad maar dat werkt echt niet afdoende. Volgens mij kun je er heel weinig aan doen. Liever dit dan grote zwarte spinnen ;).
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Okt 2017 13:22

Re: Vragenlijstje over jouw huis

Wow Pompoen, wat een enorm huis hebben jullie!!
❤ 7 juni 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 30 Okt 2017 13:47

Re: Vragenlijstje over jouw huis

In wat voor huis woon je? Een rijtjeshuis. Totale rijtje zijn vijf huizen.
Hoe oud is het huis? 2009
Hoe groot is jouw huis (m2)? 120 m2
Met hoeveel personen wonen jullie in het huis? 2 volwassenen continue, en in het weekend twee kleintjes erbij.
Hoeveel slaapkamers heb je? 4 in totaal
Heb je aparte bergruimte? Ja, we hebben voor een berging, achter een groter hok om spullen te zetten en we hebben zelf een vliering gecreerd.
Is de ruimte in het huis groot genoeg voor jou/jullie? ja!
Heb je een tuin/balkon? Een tuin
Zo ja, hoeveel m2? volgens mij 12 bij 6
Is de tuin/het balkon groot genoeg voor jou/jullie? Ja hoor, da denk ik wel. We wonen er net en zijn er nog geen dag met z'n allen in geweest.
Wat is het fijnste aan het huis? We hebben alles naar onze zin gemaakt en zijn echt tevreden over het hoge afwerkingsniveau. Verder vind ik het fijn dat ieder zijn eigen kamer heeft en dat we lage maandlasten hebben.
Wat is minder fijn aan het huis? Het wasgedeelte is aan de kleine kant,
<<

Anoniem223

Bericht 30 Okt 2017 14:13

Re: Vragenlijstje over jouw huis

In wat voor huis woon je? een hoekhuisje (voormalig huurwoning)
Hoe oud is het huis? 1982
Hoe groot is jouw huis (m2)? 105m excl zolder, daar hebben we nu een dakkapel en kamer gemaakt, dus ik denk ca 125 m2
Met hoeveel personen wonen jullie in het huis? 2, en een baby op komst
Hoeveel slaapkamers heb je? 3, plus 1 op zolder
Heb je aparte bergruimte? ja, 2 schuurtjes in de tuin en een bergzolder.
Is de ruimte in het huis groot genoeg voor jou/jullie? Op zich wel, maar mijn vriend heeft kantoor aan huis en dat moeet de babykamer worden. verder missen we een speelkamer en garage met oprit. We izjn er een beetje uitgegroeid dus.
Heb je een tuin/balkon? Een tuintje
Zo ja, hoeveel m2? ca 13x6 meter dus 78m2
Is de tuin/het balkon groot genoeg voor jou/jullie? op zich voor nu wel, maar met kind lijkt het me wat klein, Er staan 2 schuurtjes in en een overkapping, dus blijft weinig tuin over. We hebben ook niet veel privacy in de tuin.
Wat is het fijnste aan het huis? Ik voel me er echt thuis.
Wat is minder fijn aan het huis? Dat het toch wat klein wordt en dat onze buurman echt heel erg veel muziek maakt war we last van hebben. En het ontbreken van een gagare en oprit. Lijkt me heerlijk om beide auto's voor het huis te parkeren en niet meer hoeven slepen met de boodschappen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 30 Okt 2017 15:00

Re: Vragenlijstje over jouw huis

In wat voor huis woon je? Twee onder één kap
Hoe oud is het huis? Het is gebouwd in 1962, dus 55 jaar
Hoe groot is jouw huis (m2)? 120 m2
Met hoeveel personen wonen jullie in het huis? Twee volwassenen, één baby
Hoeveel slaapkamers heb je? 3 boven en één beneden
Heb je aparte bergruimte? Ja, een vrijstaande schuur en nog een zelfgebouwd schuurtje aan het huis vast.
Is de ruimte in het huis groot genoeg voor jou/jullie? Ja, ruimte genoeg.
Heb je een tuin/balkon? Een tuin en we willen nog e.e.a. verbouwen en van onze aanbouw een dakterras maken.
Zo ja, hoeveel m2? De tuin is vrij groot, het gedeelte achter en naast het huis is iets van 20 meter breed en 10 meter diep (met uitzondering van het deel waar het huis staat, daar is de diepte 5 meter ofzo? In totaal kom je op zo'n 150 m2 denk ik? Ik heb werkelijk geen idee. Het is iig vrij groot. Perceeloppervlakte is 302 m2 maar daar staat ons huis natuurlijk ook op.
Is de tuin/het balkon groot genoeg voor jou/jullie? Ja zeker! We hebben een overkapping waar de tafel en stoelen onder staan, een terras met loungebank, een grasveldje en nog een hoekje waar het kippenhok op staat.
Wat is het fijnste aan het huis? De ruimte en de mogelijkheden. Oh en in elke kamer zit een inbouwkast en we hebben ook een bijkeuken. Veel bergruimte dus!
Wat is minder fijn aan het huis? Het is oud en niet heel best onderhouden, en de indeling is momenteel erg onlogisch. We hebben een grote extra slaapkamer beneden waar we niets mee doen, en een klein eetgedeelte en een kleine keuken. Hier willen we op termijn wel iets aan doen (keuken verplaatsen en kamer bij de woonkamer trekken) maar dat kost veel geld dus we moeten eerst even sparen.
Oh en we hebben geen bad en geen toilet boven. Staat ook op het to do lijstje.

♥♥
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 30 Okt 2017 15:09

Re: Vragenlijstje over jouw huis

In wat voor huis woon je? vrijstaand
Hoe oud is het huis? gebouwd in 1960
Hoe groot is jouw huis (m2)? 115m2
Met hoeveel personen wonen jullie in het huis? 3
Hoeveel slaapkamers heb je? 4
Heb je aparte bergruimte? Ja,we hebben beneden een slaapkamer omgebouwd tot bijkeuken/kantoor. We hebben ook een bergzoldertje.
Is de ruimte in het huis groot genoeg voor jou/jullie? Ja
Heb je een tuin/balkon? Ja
Zo ja, hoeveel m2? Het huis staat op een perceel van 769m2
Is de tuin/het balkon groot genoeg voor jou/jullie? ja
Wat is het fijnste aan het huis? Het is een lichte woning met een heerlijke grote tuin. Verder heel bijzonder omdat mijn opa dit huis zelf heeft gebouwd.
Wat is minder fijn aan het huis? De woonkamer is vrij klein, prima voor ons maar met een verjaardag echt krap. Daarnaast is het huis slecht geïsoleerd waardoor het soms echt wel snel kil is in huis.
⁠♡♡♡
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2514

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 30 Okt 2017 15:21

Re: Vragenlijstje over jouw huis

In wat voor huis woon je?
In een rijtjeshuis

Hoe oud is het huis?
Ongeveer 37 jaar oud denk ik.

Hoe groot is jouw huis (m2)?
Phoe, geen idee, ongeveer 120m2

Met hoeveel personen wonen jullie in het huis?
4

Hoeveel slaapkamers heb je?
3, we zijn bezig de zolder te verbouwen, uiteindelijk zijn er dan 5 slaapkamers. Waarvan ik er 1 gebruik om de was in op te hangen en de andere kleinere een grote kast erin zal krijgen.

Heb je aparte bergruimte?
De vliering op zolder. Straks ook schotjes op zolder. En de trapkast.

Is de ruimte in het huis groot genoeg voor jou/jullie?
Ja

Heb je een tuin/balkon?
Ja

Zo ja, hoeveel m2?
Ongeveer 9 meter diep bij 5,5 breed en voor iets van 4 meter diep.

Is de tuin/het balkon groot genoeg voor jou/jullie?
Ik had hem liever groter gehad maar hij is opzich prima

Wat is het fijnste aan het huis?
Groot genoeg voor ons 4

Wat is minder fijn aan het huis?
De tuin had groter gemogen van mij.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Okt 2017 23:00

Re: Vragenlijstje over jouw huis

Bliss schreef:Wow Pompoen, wat een enorm huis hebben jullie!!


Ja het is echt heel groot. Dat komt eigenlijk vooral doordat we een extra verdieping hebben. Of nou ja een souterrain.
Ik ben soms ook nog steeds een beetje verbaasd dat ík hier echt woon, sterker nog, dat het gewoon van mij is (nou ja 50% Haha). Het voelt echt als een klein paleis.
Eerder waren er ook 6 slaapkamers (en 2 badkamers) maar van de ene badkamer hebben we een washok en apart toillet gemaakt en van de andere inloopkast. De badkamer zit nu in een slaapkamertje.
Ik ben echt jog elke dag blij met het huis en met wat we er aan gedaan hebben.
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers