Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verlanglijstje 2017

<<

Zero

Bericht 26 Okt 2017 12:17

Re: Verlanglijstje 2017

Zero schreef:- Apple Watch (is natuurlijk belachelijk duur, ik wou eigenlijk een nieuwe fitbit en raakte toen verliefd...)
- Mini Super Nintendo
- Olympea van Paco Rabanne
- Nieuwe rugzak voor op reis
- Oude camera's
- Polaroid voor de oude polaroidcamera's die ik heb



Ik ben over 12 dagen jarig en ik hoop anders op een beetje zakgeld voor mijn reis naar Japan in maart. :dance:


Ik mag mijn lijstje bijwerken :banaan: ik ben echt super verwend op mijn verjaardag, had een fitbit gekregen maar die was een maat te groot dus die moest ik gaan omruilen. Toen kreeg ik nog zó veel geld dat ik hem kon omruilen voor een Apple Watch.

voelde me wel een klein beetje een Rachel Green maar ach :redface:

En ik heb een bon gehad dus heb ook mijn geurtje kunnen kopen. En nog geld over voor een tas.

:cheering: Ik voel me echt super rijk nu :cheering:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 26 Okt 2017 13:54

Re: Verlanglijstje 2017

Oh, ik ben benieuwd wat je van de apple Watch vindt! Ik wil 'm ook, ik heb een Fitbit, daar ben ik heel blij mee, maar het smaakt naar meer.
<<

Zero

Bericht 26 Okt 2017 19:22

Re: Verlanglijstje 2017

So far so good, ik draag hem nu twee dagen maar ik ben ziek dus heb hem nou niet echt optimaal kunnen benutten betreft gezondheid haha. Hij loopt wel tegen me te bitchen dat ik meer moet doen - zodra ik me beter voel heb ik daar denk ik ook echt wel wat aan. Hij heeft ook voor zwemmen een programma, wat voor mij toch ook de rede was om er voor te gaan.


Ik vind het tot nu toe wel erg fijn om berichten er op te ontvangen. Ik kan mijn telefoon meer met rust laten, dat is echt fijn (en ook een beetje nodig).
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 27 Okt 2017 07:37

Re: Verlanglijstje 2017

Ik heb inmiddels wat dingetjes bedacht die ik misschien wil vragen.
- Theedoos
- Pandora bedel
- Rituals doucheschuim
- Tony Chocolonelyletter
- Scheurkalender van Onze Taal, of eventueel een andere leuke scheurkalender mocht ik die tegenkomen
- Puzzelboekje
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Okt 2017 18:30

Re: Verlanglijstje 2017

wij doen aan sinterklaas met de schoonfamilie en de lootjes moeten dit weekend ingevuld worden maar ik weet serieus niks om erop te zetten?
Afbeelding
<<

Anoniem243

Bericht 28 Okt 2017 18:47

Re: Verlanglijstje 2017

Ik heb op mijn sintlijsje staan:

Sloffen/soksloffen/pantoffels
Zwarte lage kandelaar
Rituals doucheschuim
Maandkalender van Zoedt
(eenvoudige) stijltang
Boek over hypnobirthing
Sokken van Happy Socks
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers